18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
LiveAgent ve Freshchat Karşılaştırması
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
$19,00/ay
₹1.799,00/ay
Toplam
4,7
(1.667)
Toplam
4,1
(112)
Çok çeşitli küçük ve orta ölçekli e-ticaret, telefon, sigorta ve hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) şirketleri, startup’lar ve işletmeler. Hedef müşterilerimiz, müşteri hizmetlerinin ne kadar önemli olduğunu bilen herkestir.
Freshdesk Messaging’in (eski adıyla Freshchat) hedef pazarı; müşteri desteği, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ekipleri ve ürünü kullanan en fazla 50 ekip üyesine sahip e-ticaret şirketleridir.
- API
- Arama/Filtreleme
- Canlı Sohbet
- Destek Bileti Yönetimi
- Müşteri Desteği
- Müşteri Yönetimi
- Otomatik Yönlendirme
- Real-Time Data
- Çevrimdışı Form
- İletişim Yönetimi
- API
- Arama/Filtreleme
- Canlı Sohbet
- Destek Bileti Yönetimi
- Müşteri Desteği
- Müşteri Yönetimi
- Otomatik Yönlendirme
- Real-Time Data
- Çevrimdışı Form
- İletişim Yönetimi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet