18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Freshservice ve Zoho Desk Karşılaştırması
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
$29,00/ay
$20,00/ay
Toplam
4,5
(596)
Toplam
4,5
(2.198)
Freshservice’in müşterileri arasında MSP’ler, finansal kuruluşlar, eğitim kurumları ve çeşitli devlet kuruluşları yer almaktadır.
Zoho Desk’ten en çok işine tutkuyla bağlı hizmet ekiplerine ve büyük miktarda sık müşteri etkileşimine sahip müşteri odaklı şirketler faydalanır. Her boyuta göre ölçeklenir ve birçok sektör için uygundur.
- API
- Arama/Filtreleme
- Birden Çok Kullanıcı Hesabı
- Canlı Sohbet
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Form Yönetimi
- Otomatik Yönlendirme
- Real-Time Data
- Sorun Yönetimi
- İş Akışı Yönetimi
- API
- Arama/Filtreleme
- Birden Çok Kullanıcı Hesabı
- Canlı Sohbet
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Form Yönetimi
- Otomatik Yönlendirme
- Real-Time Data
- Sorun Yönetimi
- İş Akışı Yönetimi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet