18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Edgenexus Load Balancer/ADC ve ManageEngine OpManager MSP Karşılaştırması
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
$1.942,50/tek seferlik
$795,00/yıl
Temel iş uygulamalarınızın her zaman kullanılabilir olmasını ve son kullanıcılara hızlı bir şekilde sunulmasını sağlar. Exchange/Skype, self servis siteler, web siteleri ve tarayıcı tabanlı uygulamalar için kullanılır.
Müşteri hizmetleri temsilcisi, müşteri hizmetleri uzmanı, müşteri hizmetleri yöneticisi, teknik destek uzmanı, teknik destek yöneticisi
- API
- Alerts/Escalation
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Etkinlik Panosu
- Etkinlik İzleme
- Kullanıcı Yönetimi
- SSL Güvenlik
- Sunucu İzleme
- Yapılandırma Yönetimi
- İzleme
- API
- Alerts/Escalation
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Etkinlik Panosu
- Etkinlik İzleme
- Kullanıcı Yönetimi
- SSL Güvenlik
- Sunucu İzleme
- Yapılandırma Yönetimi
- İzleme
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet