18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Tidio ve Freshchat Karşılaştırması
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
$29,00/ay
₹1.799,00/ay
Tidio, tüm iletişimlerini tek bir yerde tutmak ve görüşmelerinin bazılarını otomatikleştirmek isteyen küçük işletmeler için tasarlanmış ve oluşturulmuştur. Şu anda dünya çapında 300 binden fazla web sitesinde kullanılmaktadır.
Freshdesk Messaging’in (eski adıyla Freshchat) hedef pazarı; müşteri desteği, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ekipleri ve ürünü kullanan en fazla 50 ekip üyesine sahip e-ticaret şirketleridir.
- API
- Arama/Filtreleme
- Canlı Sohbet
- Destek Bileti Yönetimi
- Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
- Müşteri Desteği
- Otomatik Yönlendirme
- Real-Time Data
- Çevrimdışı Form
- Önceden Yapılandırılmış Bot
- API
- Arama/Filtreleme
- Canlı Sohbet
- Destek Bileti Yönetimi
- Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
- Müşteri Desteği
- Otomatik Yönlendirme
- Real-Time Data
- Çevrimdışı Form
- Önceden Yapılandırılmış Bot
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet