17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Gorgias ve Zendesk Suite Karşılaştırması
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
$60,00/ay
$55,00/ay
Toplam
4,7 (116)Toplam
4,4 (4.012)
Geliri artırmaya yardımcı olan hepsi bir arada akıllı yardım masası çözümüyle zamandan tasarruf etmek ve müşteri hizmetleri deneyimini düzene koymak isteyen Shopify, Magento ve BigCommerce mağazaları.
Üst düzey müşteri deneyimi oluşturma konusunda 160.000'den fazla şirket Zendesk'in müşteri hizmetleri çözümüne güveniyor. Güçlü ve esnek yazılımı, her işletmenin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde ölçeklendirilir.
- API
- Canlı Sohbet
- Destek Bileti Yönetimi
- Kalite Güvencesi
- Kuyruk Yönetimi
- Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
- Müşteri Yönetimi
- Otomatik Yönlendirme
- Çevrimdışı Form
- İş Akışı Yönetimi
- API
- Canlı Sohbet
- Destek Bileti Yönetimi
- Kalite Güvencesi
- Kuyruk Yönetimi
- Makrolar/Şablonlu Yanıtlar
- Müşteri Yönetimi
- Otomatik Yönlendirme
- Çevrimdışı Form
- İş Akışı Yönetimi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet