18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Freshchat ve OneSignal Karşılaştırması
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
₹1.799,00/ay
$9,00/ay
Freshdesk Messaging’in (eski adıyla Freshchat) hedef pazarı; müşteri desteği, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ekipleri ve ürünü kullanan en fazla 50 ekip üyesine sahip e-ticaret şirketleridir.
OneSignal, büyüme ve işlemsel bildirimler için modern müşteri mesajlaşma teknolojisinden yararlanmak isteyen mobil öncelikli şirketlere hizmet vermektedir.
- API
- CRM
- Müşteri Deneyimi Yönetimi
- Müşteri Geçmişi
- Real-Time Analytics
- Real-Time Data
- Sürükle ve Bırak
- Özelleştirilebilir Markalama
- Özelleştirilebilir Şablonlar
- İletişim Yönetimi
- API
- CRM
- Müşteri Deneyimi Yönetimi
- Müşteri Geçmişi
- Real-Time Analytics
- Real-Time Data
- Sürükle ve Bırak
- Özelleştirilebilir Markalama
- Özelleştirilebilir Şablonlar
- İletişim Yönetimi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet