18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Freshchat ve Zendesk Suite Karşılaştırması
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
₹1.799,00/ay
$55,00/ay
Toplam
4,1
(112)
Toplam
4,4
(4.022)
Freshdesk Messaging’in (eski adıyla Freshchat) hedef pazarı; müşteri desteği, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ekipleri ve ürünü kullanan en fazla 50 ekip üyesine sahip e-ticaret şirketleridir.
Üst düzey müşteri deneyimi oluşturma konusunda 160.000'den fazla şirket Zendesk'in müşteri hizmetleri çözümüne güveniyor. Güçlü ve esnek yazılımı, her işletmenin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde ölçeklendirilir.
- API
- Arama/Filtreleme
- Canlı Sohbet
- Destek Bileti Yönetimi
- Müşteri Desteği
- Müşteri Yönetimi
- Otomatik Yönlendirme
- Real-Time Data
- Çevrimdışı Form
- İletişim Yönetimi
- API
- Arama/Filtreleme
- Canlı Sohbet
- Destek Bileti Yönetimi
- Müşteri Desteği
- Müşteri Yönetimi
- Otomatik Yönlendirme
- Real-Time Data
- Çevrimdışı Form
- İletişim Yönetimi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet