18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Freshchat ve Zoho SalesIQ Karşılaştırması
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
₹1.799,00/ay
€0,00/ay
Freshdesk Messaging’in (eski adıyla Freshchat) hedef pazarı; müşteri desteği, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ekipleri ve ürünü kullanan en fazla 50 ekip üyesine sahip e-ticaret şirketleridir.
Hedeflenen kullanıcılar: orta ölçekli işletmeler, küçük işletmeler, girişimciler, yeni kurulan işletmeler, serbest çalışanlar.
Desteklenen ülkeler: dünya çapında
- API
- Arama/Filtreleme
- Canlı Sohbet
- Destek Bileti Yönetimi
- Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
- Müşteri Desteği
- Otomatik Yönlendirme
- Real-Time Data
- Önceden Yapılandırılmış Bot
- İletişim Yönetimi
- API
- Arama/Filtreleme
- Canlı Sohbet
- Destek Bileti Yönetimi
- Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
- Müşteri Desteği
- Otomatik Yönlendirme
- Real-Time Data
- Önceden Yapılandırılmış Bot
- İletişim Yönetimi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet