18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Freshchat ve Zoho Desk Karşılaştırması
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
₹1.799,00/ay
$14,00/ay
Toplam
4,1
(112)
Toplam
4,5
(2.193)
Freshdesk Messaging’in (eski adıyla Freshchat) hedef pazarı; müşteri desteği, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ekipleri ve ürünü kullanan en fazla 50 ekip üyesine sahip e-ticaret şirketleridir.
Zoho Desk’ten en çok işine tutkuyla bağlı hizmet ekiplerine ve büyük miktarda sık müşteri etkileşimine sahip müşteri odaklı şirketler faydalanır. Her boyuta göre ölçeklenir ve birçok sektör için uygundur.
- API
- Arama/Filtreleme
- Canlı Sohbet
- Destek Bileti Yönetimi
- Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
- Otomatik Yönlendirme
- Real-Time Data
- Sanal Yardımcı
- Çevrimdışı Form
- İletişim Yönetimi
- API
- Arama/Filtreleme
- Canlı Sohbet
- Destek Bileti Yönetimi
- Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
- Otomatik Yönlendirme
- Real-Time Data
- Sanal Yardımcı
- Çevrimdışı Form
- İletişim Yönetimi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet