18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
Zendesk Suite ve Fixzy Assist Karşılaştırması
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
$55,00/ay
£19,50/ay
Toplam
4,4
(4.036)
Toplam
4,8
(10)
Üst düzey müşteri deneyimi oluşturma konusunda 160.000'den fazla şirket Zendesk'in müşteri hizmetleri çözümüne güveniyor. Güçlü ve esnek yazılımı, her işletmenin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde ölçeklendirilir.
Operasyon direktörü, tesis müdürü, dijital dönüşüm, anket araştırmacıları/estimatörler, müşteri deneyimi, ESG (çevresel, sosyal ve kurumsal yönetişim)/uyum yetkilisi
- API
- Arama Kaydı
- Arama Raporlama
- Dosya Paylaşımı
- Gerçek Zamanlı Sohbet
- Kuyruk Yönetimi
- Müşteri Yönetimi
- Otomatik Çağrı Dağıtımı
- Real-Time Data
- İş Akışı Yönetimi
- API
- Arama Kaydı
- Arama Raporlama
- Dosya Paylaşımı
- Gerçek Zamanlı Sohbet
- Kuyruk Yönetimi
- Müşteri Yönetimi
- Otomatik Çağrı Dağıtımı
- Real-Time Data
- İş Akışı Yönetimi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet