18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
ManageEngine OpManager MSP ve AimBetter Karşılaştırması
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
$795,00/yıl
Satıcı tarafından sağlanmıyor
Müşteri hizmetleri temsilcisi, müşteri hizmetleri uzmanı, müşteri hizmetleri yöneticisi, teknik destek uzmanı, teknik destek yöneticisi
Microsoft altyapısında veya Azure’da barındırılan SAP, Priority, Microsoft Dynamics ve Sage gibi ERP (kurumsal kaynak planlaması) çözümleri kullanan kuruluşlar dahil, Microsoft SQL sunucusu bulunan
KOBİ’lerdeki BT yöneticileri. DBA’lara da hizmet verir.
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Etkinlik İzleme
- Eğilim Analizi
- Performans İzleme
- Real-Time Data
- Real-Time Reporting
- Sorun Giderme
- Tahmini Analiz
- Veri Görselleştirme
- Veri Tabanı İzleme
- Erişim Denetimleri/İzinleri
- Etkinlik İzleme
- Eğilim Analizi
- Performans İzleme
- Real-Time Data
- Real-Time Reporting
- Sorun Giderme
- Tahmini Analiz
- Veri Görselleştirme
- Veri Tabanı İzleme
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- Şahsen
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- Sohbet
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- Sohbet