18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz
LiveChat ve Freshchat Karşılaştırması
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
Capterra objektif, bağımsız araştırma ve doğrulanmış kullanıcıların yorumlarını sunar. Bağlantılarımız aracılığıyla bir satıcıyı ziyaret ettiğinizde yönlendirme ücreti kazanabiliriz.
Daha fazla bilgi edin
$24,00/ay
₹1.799,00/ay
Toplam
4,6
(1.693)
Toplam
4,1
(112)
LiveChat, dünyanın dört bir yanında her sektörden şirket tarafından kullanılmaktadır. Startup’lar, küçük, orta ölçekli ve kurumsal işletmeler günlük müşteri hizmetleri görevlerinde LiveChat’e güveniyor.
Freshdesk Messaging’in (eski adıyla Freshchat) hedef pazarı; müşteri desteği, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ekipleri ve ürünü kullanan en fazla 50 ekip üyesine sahip e-ticaret şirketleridir.
- API
- Anketler ve Geribildirim
- Arama/Filtreleme
- CRM
- Canlı Sohbet
- Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
- Otomatik Yönlendirme
- Real-Time Data
- Çevrimdışı Form
- İletişim Yönetimi
- API
- Anketler ve Geribildirim
- Arama/Filtreleme
- CRM
- Canlı Sohbet
- Gerçek Zamanlı Tüketiciyle Yüz Yüze Sohbet
- Otomatik Yönlendirme
- Real-Time Data
- Çevrimdışı Form
- İletişim Yönetimi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Bulut tabanlı
- Şirket İçi
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- Canlı Çevrimiçi
- Webinar
- Dokümantasyon
- Videolar
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet
- E-posta/Yardım Masası
- SSS/Forum
- Bilgi Tabanı
- Telefon Desteği
- 7/24 (Canlı yardım)
- Sohbet