15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Muhasebe Programları

Muhasebe Programları borç hesapları, alacak hesapları, bordro, faturalandırma ve genel muhasebe dahil olmak üzere modüllerle bir kuruluşun finansal fonksiyonlarını ve işlemlerini otomatikleştirir. Muhasebe Yazılımlarının entegrasyonu bir kuruluşun mali durumunun kapsamlı, gerçek zamanlı, isteğe bağlı analizine imkân tanır. Muhasebe Programları içindeki araç setleri genelde bir kuruluşun özgün ihtiyaçları için özelleştirilebilir. Muhasebe Programları Denetim Yazılımı, Ücretlendirme ve Faturalandırma Yazılımı, Yasal Uyumluluk Yazılımı ve Finansal Raporlama Yazılımı ile ilişkilidir.

13 sonuç
İş finansmanınızı akıllıca yönetmenize yardımcı olan basit, kullanımı kolay muhasebe yazılımı. Zoho Books hakkında daha fazla bilgi
Zoho Books, işletmenize giren ve çıkan parayı kolayca yönetmenizi sağlayan çevrimiçi muhasebe yazılımıdır. Masrafları kontrol altında tutarken müşterilerinizi ve faturalarınızı yönetin. Banka hesapları ve işlemlerinizi kaydedin, izleyin ve mutabakat alın. Böylece muhasebecinizle gerçek zamanlı işbirliğinde bulunun. Daha da önemlisi, Zoho Books daha iyi, daha bilinçli kararlar vermenize ve işletmenizle ilgili bilgi sahibi olmanıza yardımcı olur. Zoho Books hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Fon Muhasebesi
  • Proje Muhasebesi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Envanter Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • Çoklu Para Birimi
  • Gelir ve Bilanço
DataSnipper, muhasebe için Excel'de bulunan ve denetim ile finans ekiplerinin üretkenliğini hızlandıran bir akıllı otomasyon platformudur. DataSnipper hakkında daha fazla bilgi
DataSnipper, muhasebe için Excel'de bulunan ve denetim ile finans ekiplerinin üretkenliğini hızlandıran bir akıllı otomasyon platformudur. DataSnipper, tekrarlanan görevleri ortadan kaldırmaya, her denetim ve finans prosedürünün kaynağını çıkarmaya, çapraz referans vermeye ve belgelemeye yardımcı olur. Excel eklentisi iş süreçlerini kolaylaştırır ve teslim tarihlerine daha hızlı ulaşmaya yardımcı olur. Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO ve diğer pazar liderlerinin güvenini kazanmıştır. 85'ten fazla ülkede 500.000'den fazla finans uzmanı tarafından etkin olarak kullanılmaktadır. DataSnipper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Fon Muhasebesi
  • Proje Muhasebesi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Envanter Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • Çoklu Para Birimi
  • Gelir ve Bilanço
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır.
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır. 4,5 milyondan fazla müşteri tarafından kullanılan QuickBooks, işletmeniz için akıllı araçlar sağlamakla birlikte, kullanımı kolaydır. Kayıtlarınızı düzenleyebilir, harcamaları yönetebilir, fatura gönderebilir, envanteri takip edebilir ve hatta maaş ödeyebilirsiniz. QuickBooks Online ile organize olabilir, zaman kazanabilir ve hatta ödeme özellikleri ekleyerek hızlı ödeme alabilirsiniz. En iyi yanı da 30 gün boyunca ücretsiz deneyebilmenizdir. Quickbooks Online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Fon Muhasebesi
  • Proje Muhasebesi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Envanter Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • Çoklu Para Birimi
  • Gelir ve Bilanço
NetSuite muhasebe yazılımı, işlemlerin kaydedilmesi, AP ve AR'nin yönetilmesi ve defterlerin kapatılması sürecini basitleştirir.
NetSuite bulut muhasebe yazılımı, muhasebe verilerini etkin bir şekilde yönetmek ve kapanış sürecini hızlandırmak için gereken araçları sağlar. Otomatikleştirilmiş görevler veri verimsizliğini ve hata riskini azaltırken, özelleştirilebilir raporlar, gösterge tabloları ve gerçek zamanlı ölçümler şirketlerin işlerini izlemelerine ve finansal kontrolü iyileştirmelerine yardımcı olur. NetSuite birden fazla para birimini, dili ve uyumluluk standardını destekler ve verilerin dünya çapında güvenli bir şekilde erişilebilir olmasını sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Fon Muhasebesi
  • Proje Muhasebesi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Envanter Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • Çoklu Para Birimi
  • Gelir ve Bilanço
Zoho Invoice, küçük işletmelere faturalandırma, harcamalar ve çevrimiçi ödemelerde yardımcı olmak için tasarlanmış %100 ücretsiz bulut faturalandırma çözümüdür.
Zoho Invoice, serbest çalışanlar ve KOBİ’ler için %100 ücretsiz, çevrimiçi faturalandırma yazılımıdır. Temel özellikleri arasında proje faturalandırma, zaman izleme, raporlama, özelleştirilebilir şablonlar ve müşteri portalı bulunmaktadır. Zoho Invoice kullanan ekipler tahminleri takip edebilir, bunları faturalara dönüştürebilir ve müşterilere bekleyen ödemelerini yapmaları için hatırlatmalar gönderebilir. Ayrıca kullanıcılar görevler oluşturabilir, projeler için avans ödemeleri toplayabilir ve fatura geçmişlerini takip edebilir. Zoho Invoice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Fon Muhasebesi
  • Proje Muhasebesi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Envanter Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • Çoklu Para Birimi
  • Gelir ve Bilanço
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir.
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir. Gerçek zamanlı envanter ve sipariş yönetimi. Özellikler: Yeniden sipariş verme, sipariş işleme, bulut üzerinden etiket yazdırma, envanter izleme (barkod, seri, lot). Birden fazla UOM (ölçü birimi). Birden fazla depo, birden fazla para birimi, çok dilli arayüz, kompozit öğeler (BOM’lar, takım hazırlama, değişken malzemeler). Kullanıcı düzeyinde yönetim, entegre faturalandırma ve satın alma modülü, üretimi destekler. ERPAG hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Fon Muhasebesi
  • Proje Muhasebesi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Envanter Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • Çoklu Para Birimi
  • Gelir ve Bilanço
A2X; Shopify, Amazon, Etsy, eBay ve Walmart satıcıları için e-ticaret muhasebesini otomatikleştirir. Dünya çapında e-ticaret muhasebecilerinin güvenini kazanmıştır.
A2X, dünya çapında Shopify, Amazon, Etsy, eBay ve Walmart satıcıları için e-ticaret muhasebesini otomatikleştirir. Dünya çapında önde gelen e-ticaret muhasebecilerinin güvenini kazanmıştır. A2X, idari departmanlarınızı düzene koymak ve e-ticaret sektöründeki fırsatları ortaya çıkarmak için Xero, QuickBooks ve Sage’i e-ticaret satış kanallarınıza bağlayacak eksik parçadır. Hesap mutabakatı her zaman sorunsuz olur. A2X’in temelinde profesyonel muhasebeci ve hesap uzmanlarının titizlik standartlarını karşılayan sıkı bir mutabakat sistemi yer almaktadır. Doğruluğa çok büyük önem verilmektedir. A2X hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Fon Muhasebesi
  • Proje Muhasebesi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Envanter Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • Çoklu Para Birimi
  • Gelir ve Bilanço
Rydoo, dünya çapında bir iş seyahati ve harcama çözümüdür. Başından sonunda kadar yolculuğun tamamını kapsayan bir çözümdür. Başka bir şeye ihtiyacınız kalmaz.
Rydoo, hızlı büyüyen şirketler ve işletmeler için süreçleri otomatikleştirme ve kolaylaştırma konusunda önde gelen iş seyahati ve harcama çözümlerindendir. Rydoo size bir ömür boyu tasarruf sağlar. Şirketleri ve çalışanları seyahat-masraf sürtüşmesinden kurtarır. Uçuş ve otel aramaktan tren bileti almaya veya havaalanından taksiye binmeye kadar. Başından sonunda kadar yolculuğun tamamını kapsayan bir çözümdür. Başka bir şeye ihtiyacınız kalmaz. Rydoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Fon Muhasebesi
  • Proje Muhasebesi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Envanter Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • Çoklu Para Birimi
  • Gelir ve Bilanço
Classe365 okullar, yüksekokullar, üniversiteler ve akademiler için SIS, LMS ve CRM özelliklerine sahip modern bir öğrenci yönetim yazılımıdır.
Classe365, kapsamlı öğrenci bilgi sistemi, öğrenme yönetim sistemi ve müşteri ilişkileri yönetimi özelliklerine sahip birleşik öğrenci yönetim yazılımıdır. Okullar, yüksekokullar, üniversiteler ve akademiler gibi her türlü eğitim kurumunun yönetimi için tek noktadan çözümdür. LMS özelliği, kurumların sadece 2 adımda çevrimiçi eğitim sunmalarını sağlar. SIS (öğrenci bilgi sistemi) özelliği kurs yönetimini, katılımı, puanlama ve değerlendirmeyi kolaylaştırır. CRM, öğrenci kayıtlarını artırmaya yardımcı olur. Classe365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Fon Muhasebesi
  • Proje Muhasebesi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Envanter Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • Çoklu Para Birimi
  • Gelir ve Bilanço
BuildSmart, gerçek zamanlı analiz ve verimli inşaat yönetimi için maliyetlendirme, proje ve işletme muhasebelerini entegre eder.
BuildSmart, inşaat şirketlerine sektörle uyumlu bilgiler sağlayan tam entegre, web tabanlı bir kurumsal yönetim sistemidir. Gerçek zamanlı analiz ve etkili proje yönetimi için maliyetlendirme, proje ve işletme muhasebelerini entegre eder. BuildSmart satın alma, muhasebe, bordro, tesis, açık depo ve mağaza yönetimi, alt yüklenici yönetimi, iş zekası, İK ve zaman ve katılım gibi çeşitli modüller içermektedir. BuildSmart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Fon Muhasebesi
  • Proje Muhasebesi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Envanter Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • Çoklu Para Birimi
  • Gelir ve Bilanço
e·silentpartner reklam, medya, pazarlama, yayımcılık ve yayım ajansları için entegre bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür.
e·silentpartner reklam, medya, pazarlama, yayımcılık ve yayım ajansları için entegre bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. Muhasebe, proje yönetimi, zaman girişi, faturalandırma ve daha fazlasını sorunsuz bir şekilde entegre ederek çok şirketli, çok ofisli ve çok para birimli operasyonları destekler. İngilizce, İspanyolca ve Fransızca sunulan platform, mobil uygulama aracılığıyla etkili görev erişimine, zaman girişine ve ücretli yıllık izin taleplerine olanak tanır. Önemli özellikleri arasında Strata API entegrasyonu, trafik planlama, satıcı ve müşteri portalı ile raporlama yer almaktadır. eSilentPARTNER hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Fon Muhasebesi
  • Proje Muhasebesi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Envanter Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • Çoklu Para Birimi
  • Gelir ve Bilanço
BlackLine, finans ve muhasebeyi modernleştirme konusunda dünyanın en güvenilir teknolojilerinden biridir.
BlackLine finans denetim ve otomasyon platformu, muhasebe ve finans ekiplerinin süreçleri kontrol altına alabilmeleri için güçlü bulut tabanlı teknoloji ve gerçek zamanlı otomasyon sunar. BlackLine'ın finans ve muhasebe işlevini dönüştürme vizyonu, süreçleri gerçek anlamda modernleştirir ve gerçek üretkenlik kazançlarını destekler. BlackLine hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Fon Muhasebesi
  • Proje Muhasebesi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Envanter Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • Çoklu Para Birimi
  • Gelir ve Bilanço
Excel ve Power BI kullanıcılarının Excel tabanlı finansal kontrol, planlama ve tahmin işlemlerini otomatikleştirmesi için kurumsal düzeyde veri aracı.
Abylon Rapid Planning finansal kontrol, planlama ve tahminleri otomatikleştiren ve basitleştiren bir Excel eklentisidir. Rapid Planning ile tüm veriler otomatik olarak doğrulanır (Excel içinde), erişim hakkı yönetimi ve işbirliği basitleştirilir. Aynı zamanda şablonlar iş kullanıcıları tarafından düzenlenebilir. Üstelik, tüm bu yeni özellikler iyi bilinen bir kullanıcı arayüzünü kullanmaya devam ederken sunulur. Excel ve Power BI araçlarınızla raporlama ve veri görselleştirmeden çok daha fazlasını elde edin. Abylon Rapid Planning hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Harcama İzleme
  • Fon Muhasebesi
  • Proje Muhasebesi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Envanter Yönetimi
  • Vergi Yönetimi
  • Bordro Yönetimi
  • Çoklu Para Birimi
  • Gelir ve Bilanço