17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

BT Yönetim Yazılımı

BT Yönetim Yazılımı işletim sistemleri, uygulamalar, ağ cihazları, güvenlik önlemleri, ana bilgisayarlar, erişim kontrol sistemleri, web hizmetleri ve veri tabanları dahil olmak üzere bilgisayar ağlarını kontrol etmek ve izlemek için araç ve süreçler sunar. Kuruluşlar, sistemlerindeki etkinlikleri yönetmek, kapasiteyi, kullanıcı etkinliklerini, yazılım envanterini ve kurulumunu, sunucu kullanılabilirliğini ve virüs veya kötü amaçlı yazılıma karşı korumayı değerlendirmek için BT Yönetim Yazılımını kullanır. BT Yönetim Yazılımı Uygulama Performans Yönetimi (APM) Araçları, İş Sürekliliği Yazılımı, Veri Tabanı Yönetim Sistemleri, Sunucu Yönetimi Yazılımı, Ağ İzleme Yazılımı ve Ağ Güvenlik Sistemleri ile ilişkilidir.

43 sonuç
Organizasyon uç noktalarının tek konsoldan yönetilmesine yardımcı olan kurum içi bulut tabanlı tümleşik uç nokta yönetimi ve güvenlik aracı. ManageEngine Endpoint Central hakkında daha fazla bilgi
Sunucuların, dizüstü bilgisayarların, masaüstü bilgisayarların, akıllı telefonların ve tabletlerin merkezi bir konumdan yönetilmesine yardımcı olan Desktop Central, tümleşik bir uç nokta yönetim çözümüdür. Yerinde veya bulut tabanlı UEM kullanarak yamaların kurulmasını, yazılımların dağıtımını, işletim sisteminin görüntülenmesi ve uygulanmasını, mobil cihazların yönetilmesini, uzaktan sorun gidermeyi, modern yönetim gibi düzenli uç nokta yönetim rutinlerinin otomatikleştirilmesini sağlar. Ayrıca uç noktaları istediğiniz yerde istediğiniz zaman yönetmenizi sağlayan bir mobil uygulamaya sahiptir. ManageEngine Endpoint Central hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
ManageEngine OpManager; performans izleme, hata tanılama ve sorun giderme için beşi bir arada entegre bir ağ yönetimi yazılımıdır. ManageEngine OpManager hakkında daha fazla bilgi
ManageEngine OpManager, büyük işletmelerin, hizmet sağlayıcıların ve KOBİ’lerin veri merkezlerini ve BT altyapısını verimli ve uygun maliyetli bir şekilde yönetmesine yardımcı olan entegre bir ağ yönetimi platformudur. Ağ performansı izleme, fiziksel ve sanal sunucu izleme, trafik analizi, yapılandırma yönetimi, güvenlik duvarı günlük yönetimi ve IP adresi yönetimi sunar. İşletme görünümü, e-posta/SMS tabanlı uyarılar, iş akışı otomasyonu, özelleştirilmiş raporlar ve birleştirilmiş anlık görüntü görünümü sağlar. ManageEngine OpManager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
Applications Manager'ın sunduğu 360 derecelik izleme ile görev açısından kritik iş uygulamalarınızın son kullanıcı beklentilerini karşıladığından emin olun. ManageEngine Applications Manager hakkında daha fazla bilgi
ManageEngine Applications Manager, fiziksel, sanal ve bulut ortamlarını kapsayan 130'dan fazla teknoloji için derinlemesine performans izleme sağlar. Ayrıca Java, .NET, Ruby on Rails, .NET core, Node.js ve PHP platformlarında çalışan web uygulamalarının son kullanıcı deneyimini izler. Dünya çapında 5000'den fazla işletme, performans sorunlarını hızlı bir şekilde tespit etmek, izole etmek ve çözmek, kapasiteyi etkin bir şekilde planlamak ve uygulamalarının optimum performansını sağlamak için Applications Manager'ı kullanıyor. ManageEngine Applications Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
monday.com, BT yöneticilerine ekiplerin olabildiğince verimli çalışmasını sağlamak için ihtiyaç duydukları görünürlüğü sağlayan esnek bir platformdur.
monday.com, BT yöneticilerinin büyük projeleri ve süreçleri denetlerken dış ve iç paydaşlarla kolayca iş birliği yapmasına olanak tanıyan esnek bir platformdur. Sınırsızca özelleştirilebilir 200'den fazla şablondan birini seçin. Ardından, sürükle ve bırak özellikli sütunları, pencere ögelerini ve uygulamaları kullanarak birkaç saatten kısa sürede iş akışlarınıza göre özelleştirin. monday.com, BT taleplerinden envanter yönetimine kadar ekibinizi, ihtiyaç duydukları yerde daha iyi desteklemek için ihtiyaç duyduğunuz anında görünürlüğü sağlar. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
Bir BT iş yönetimi yazılımı olan Wrike’ın şablonlar, Gantt çizelgeleri, gelişmiş güvenlik, otomatik onaylar ve 400’den fazla entegrasyon gibi özellikleri bulunmaktadır.
Wrike, 20.000’den fazla şirketin ve iki milyondan fazla kullanıcının güvendiği BT iş yönetimi yazılımıdır. BT yönetiminizi kolaylaştırmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, otomatik iş akışları ve onaylar, bütçe yönetimi ve gelişmiş raporlama gibi özelliklerin hepsine aynı yerden ulaşın. Sorunsuz geliştirme ve izleme için Wrike’ı GitHub gibi 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarınızı özelleştirerek her adımda kaydedilen ilerlemeyi takip edin. Wrike ile BT yönetiminizi dönüştürün. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk.
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin. Deel ile şirketler, teknoloji destekli self servis bir süreç kullanarak 150’den fazla ülkede bordro işlerini halledebilir ve yerelleştirilmiş yasal sözleşmeler oluşturabilir. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 3500’den fazla müşteriye hizmet vermektedir. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
BT yönetimi, günümüzün uzaktan çalışma ortamında çok büyük bir önem kazandı. Zendesk, Jira vb. ile sorunsuz bir şekilde entegre olur.
Kullanımı kolay, bulut tabanlı BT yönetimi yazılımı sayesinde uzaktan çalışan iş gücünüz için BT varlık yaşam döngüsünün tamamını yönetin. Windows/Mac cihazları ve yazılımlar da dahil olmak üzere tüm donanımları izleyerek arıza süresini azaltın, yazılım lisansı uyumluluğunu sağlayın ve sorun gidermeyi hızlandırın. Tam varlık yönetimi, sipariş emirleri, bakım, kullanım optimizasyonu ile BT ortamınıza tam görünürlük sağlayın. Zendesk, Jira yardım masaları, SCCM, JAMF ve çok daha fazlasıyla sorunsuzca entegre olur. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
İşletmelerin zaman takibi, mevzuata uygunluk gibi özellikleri kullanarak iş akışı süreçlerini iyileştirmesini sağlayan bulut tabanlı DevOps çözümü.
Tek bir uygulama olarak sunulan GitLab; geliştirme, güvenlik ve operasyon ekiplerinin iş birliği yapma şeklini temelden değiştiren eksiksiz bir DevOps platformudur. GitLab, geliştirici üretkenliğini artırırken ekiplerin haftalar süren yazılım teslimatını dakikalara indirmesine, geliştirme maliyetlerini düşürmesine ve uygulama güvenlik açıkları riskini azaltmasına yardımcı olur. GitLab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
ISL Light uzaktan destek yazılımı, uzaktaki bir bilgisayarı veya mobil cihazı kontrol etmenizi sağlar. Platformlar arası, güvenli, hızlı, özelleştirilebilir.
ISL Light, herhangi bir bilgisayar veya mobil cihazdan herhangi bir Windows, Mac veya Linux bilgisayarına saniyeler içinde erişmenizi ve kontrol etmenizi veya mobil cihaz kullanıcılarına geçici teknik destek sunmanızı sağlayan web tabanlı bir uzaktan masaüstü çözümüdür. Platformlar arası, güvenli, yüksek hızlı ekran paylaşımı, bulut tabanlı veya şirket içi lisans. Zengin özelleştirme seçenekleri, yazılımı kendi kurumsal kimliğinize göre yeniden markalamanıza ve gelişmiş güvenlik önlemlerini uygulamanıza olanak tanır. ISL Light hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
BT altyapınızı sorunsuz yönetmenize yardımcı olan çevrimiçi ITIL hizmet masası.
Freshservice, yeni bir dokunuşa sahip çevrimiçi ITIL (bilgi teknolojileri altyapı kütüphanesi) hizmet masasıdır. Bu araç, yeni kaynakların otomatik keşfi, güçlü yapılandırma yönetimi ve gelişmiş etki analizi gibi güçlü etiketleme ve varlık yönetimi özelliklerine yepyeni bir kullanıcı deneyimini de ekliyor. Freshservice’i kuruluşunuzun BT yönetimi ihtiyaçları için mükemmel bir çözüm haline getiren diğer özellikler arasında ise olay, sorun, değişim, sürüm ve bilgi yönetimi yer almaktadır. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan hizmet otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin.
SysAid, BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasını sağlamak için hizmet otomasyonu kullanır. Neredeyse kendi kendini yöneten yardım masası sayesinde dünya genelinde milyonlarca kullanıcı daha hızlı hizmet, daha hafif iş yükü ve çok daha sorunsuz bir hizmet deneyiminin keyfini çıkarıyor. ITSM’nin (bilgi teknolojisi hizmet yönetimi) her yönünü son derece rahat ve otomatik hale getirir, BT’yi karmaşadan kurtararak işletmenizin gücünü korumaya devam etmesi için gerçekten ihtiyaç duyulan işlere zaman ayırabilmesini sağlar. SysAid, BT’nin son derece ihtiyaç duyduğu düzeltmeyi sağlar. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
Pipefy, herkesin kendi başına verimli iş akışları oluşturmasını ve bunları otomatikleştirmesini sağlayan kodsuz bir süreç yönetimi yazılımıdır.
Pipefy; satın alma, İK, müşteri operasyonları, BT ve daha birçok alandaki ekipler için ekip üretkenliğini artıran, verileri merkezileştiren ve süreçleri optimize eden düşük kodlu bir süreç otomasyon platformudur. Pipefy, iş akışı otomasyonu ve düşük kodlu bir çerçeve sayesinde işletmelerin her departmandaki her ekip için yığın genişletilebilirliği ve süreç mükemmelliği sağlamasına yardımcı olur. Pipefy şu anda 150'den fazla ülkede her ölçekten şirket ve Visa, IBM, Volvo, Santander ve Kraft Heinz gibi önde gelen işletmeler tarafından kullanılıyor. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
Patch Manager Plus, Windows, Mac, Linux güncellemelerini ve 300'den fazla üçüncü taraf uygulamasını yamalamak için otomatikleştirilmiş bir yama yönetimi yazılımıdır.
Patch Manager Plus, işletmelere tüm yama yönetimi görevleri için tek bir arayüz sağlayan otomatikleştirilmiş bir yama yönetimi yazılımıdır. Farklı platformlarda çalışarak Windows, Mac, Linux ve 300'den fazla üçüncü kişi uygulamasına yama uygulamanıza yardımcı olur. Eksik yamalar için taramayı otomatikleştirebilir, sorunsuz yama için test edebilir ve onaylayabilir, dağıtım politikalarını iş ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde özelleştirebilir, yamaları reddedebilir ve güvenlik açığı raporları oluşturabilirsiniz. Patch Manager Plus artık hem bulutta hem de şirket içinde kullanılabilir. ManageEngine Patch Manager Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
Zoho Sprints, Scrum takımlarının plan yapmasına, izlemesine ve değişime her zaman hazır olmasına yardımcı olan çevik proje yönetimi aracıdır.
Zoho Sprints, Scrum takımları için ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştirilmiş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, tek bir yerden hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri yoluyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin, sosyal akışta takımınızla iş birliğinde bulunun, inceleme ve geriye bakış toplantılarınızı planlayın. Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
PRTG Network Monitor’ı denemek için 300.000 neden: Bu, her gün bu ürüne güvenen kullanıcıların sayısıdır. Neden hemen denemeye başlamıyorsunuz?
Ödüllü, geniş kapsamlı izleme çözümü PRTG Network Monitor ile tanışın. İşletim sistemleri, uygulamalar, ağ cihazları, çeşitli güvenlik önlemleri, web hizmetleri, veri tabanları ve çok daha fazlası dahil, “BT ile ilgili her şeyi” izlemeye başlayın. PRTG, her boyutta ağa ölçeklenir ve büyüyen ağlara sahip müşterilerin PRTG’yi kullanmaya devam edebilmeleri hayatlarını çok kolaylaştırır. Ayrıca, genel ağ kalitesini optimize ederken, kritik kesintileri önleyerek açık bir şekilde maliyet tasarrufu sağlar. PRTG hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
Tüm veri ekosisteminizdeki verileri arayın, analiz edin ve görselleştirin. Direnci artırmak için operasyonlarınızı izleyin, uyarın ve raporlayın.
Verilerinizin yönetimini ele geçirmeye hazır mısınız? Splunk, gerçek zamanlı araştırma, izleme, analiz etme ve harekete geçmeyi destekleyen özelleştirilebilir bir veri analizi platformudur. Splunk ile tek bir platformda BT sorunları tahmin edilip önlenebilir, güvenlik yığınının tamamı düzenlenebilir, planlanmamış kesintiler en aza indirilebilir ve daha fazla şeffaflık için iş süreçleri incelenip görselleştirilebilir. Splunk Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
Operasyonlara ve güce gerçek zamanlı olarak geniş ve ayrıntılı görünürlük sağlayan veri merkezi altyapısı yönetimi çözümü.
Sunbird’ün DCIM (veri merkezi altyapısı yönetimi) çözümü pazardaki, veri merkezi operatörlerinin karşılaştığı en büyük ve en maliyetli zorluklardan yalnızca şu ikisine odaklanan birkaç çözümden biridir: izleme ve operasyonlar. Aşırı karmaşık, şişkin ve pahalı yazılımlar sunan diğer DCIM sağlayıcılarının aksine, Sunbird’ün sunduğu çözümün uygulamaya konulması ve kullanımı kolaydır. Varlıkları, değişimi ve kapasiteyi daha iyi yönetme yeteneği sağlar. Ayrıca güç izleme, çevresel izleme ve enerji yönetimine olanak tanır. Sunbird DCIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
Ekibinizin bulut kaynaklarına, sunuculara veya kurumsal veritabanlarına uzaktan erişimini 10 dakikada güvenli bir şekilde sağlayın. 2,9 $/kullanıcı/ay. 14 gün ücretsiz deneyin.
GoodAccess, sıfır güven ilkelerini kullanarak şirket ağlarına, iş sistemlerine ve bulut kaynaklarına güvenli uzaktan erişim sağlayan bir bulut VPN’dir. Bir işletmenin kullanıcılarına “her yerde, her zaman” güvenli erişim sunmak istemesi halinde bunu sorunsuz bir şekilde yapabilmesi gerektiğine inanıyoruz. Bu nedenle, kullanımı kolay, 10 dakikada kurulan ve çevik tasarıma sahip olan uygun fiyatlı bir hizmet geliştirmek için tutkumuza ve uzmanlığımıza yatırım yapıyoruz. GoodAccess hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
İster bilinen bir fidye yazılımı çeşidi, ister bilinmeyen bir tehdit olsun, Avast Business Antivirus ile işletme uç noktalarınızın güvenliğini sağlayın.
Antivirüs siber tehditlere karşı ilk savunma hattıdır, bu nedenle güçlü olması gerekir. Avast Business Antivirus hem bilinen fidye yazılımı çeşitlerine hem de bilinmeyen tehditlere karşı cihazları korur. Wi-fi denetçisi, güvenlik tarayıcısı uzantısı, uzaktan erişim kalkanı, güvenlik duvarı ve daha fazlası ile işinizi güvenceye alın. Avast Essential Business Security hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
Acronis Cyber Protect, tek bir hizmet sağlayıcı çözümünde siber güvenlik ile veri korumanın yapay zeka yoluyla benzersiz bir şekilde geliştirilmiş entegrasyonudur
Acronis Cyber Protect Cloud, yedekleme, kötü amaçlı yazılımlardan koruma, güvenlik açığı değerlendirmeleri, yama yönetimi, URL filtreleme ve daha fazlası gibi güvenlik ve yönetim özelliklerini birleştiren hizmet sağlayıcı çözümüdür. Artık hizmet sağlayıcılar karmaşıklığı ortadan kaldırabilir ve SLA’ları (hizmet seviyesi sözleşmeleri) artırarak, çalkantıları azaltarak güvenliği önemli tekliflerinden biri haline getirebilir ve daha fazla tekrar eden gelir üretimi sağlayabilirler. Acronis Cyber Protect Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
ADManager Plus, birleşik bir Active Directory, Exchange, Skype for Business, G Suite ve Office 365 yönetim ve raporlama çözümüdür.
ADManager Plus, kullanıcılara provizyon sağlama, eski hesapları temizleme, JIT (tam zamanında) erişim izni verme, NTFS'yi (yeni teknoloji dosya sistemi) yönetme ve izinleri paylaşma gibi görevleri basitleştiren birleştirilmiş ve karma Active Directory, Microsoft 365, Exchange ve Google Workspace yönetim ve raporlama çözümüdür. ManageEngine ADManager Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
Yönetilen Hizmet Sağlayıcılar (MSP) için Entegre Masaüstü ve Mobil Cihaz Yönetimi.
Endpoint Central MSP, yönetilen hizmet sağlayıcıların müşterilerinin masaüstlerini, sunucularını, dizüstü bilgisayarlarını ve mobil cihazlarını merkezi bir noktadan verimli bir şekilde yönetmelerine yardımcı olan entegre bir Masaüstü ve Mobil Cihaz Yönetimi yazılımıdır. Küçük, orta ve büyük MSP'ler için uygundur. Desktop Central MSP, 2 Sürüm, Ücretsiz sürüm ve Enterprise sürümü olarak mevcuttur. ManageEngine Endpoint Central MSP hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
Çok sayıda konumda, binlerce cihaz ve sistem ile çok büyük BT ortamlarını kolayca izleyin.
Paessler PRTG Enterprise Monitor satıcıdan bağımsızdır. Tüm ortak izleme protokollerini veya belgelenmiş API’yi kullanarak hemen hemen her cihazı, uygulamayı veya hizmeti izleyebilir. Ancak, klasik BT’nin de ötesinde, tıbbi cihazları, atölye zeminlerini, IoT kurulumlarını ve çok daha fazlasını izlemek için sektöre özel protokolleri destekler. Uygulamalardan bulut hizmetlerine, veritabanlarından depolamaya, sanal ortamlardan IoT’ye ve çok daha fazlasına kadar, altyapıdan ağa kadar tüm izlemeniz için tek bir çözüm sunar. PRTG Enterprise Monitor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama
ADAudit Plus; Active Directory, Azure AD, Windows Server, dosya sunucusu (NAS/ağ bağlantılı depolama cihazları dahil) ve iş istasyonu denetim yazılımıdır.
ManageEngine ADAudit Plus bir BT güvenlik ve uyumluluk çözümüdür. 200'den fazla rapor ve gerçek zamanlı uyarıyla, Active Directory (AD), Azure AD, dosya sunucuları (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi ve Huawei), Windows sunucuları ve iş istasyonlarındaki tüm faaliyetlere ilişkin tam görünürlük sağlar. ADAudit Plus, kullanıcı oturum açma ve oturum kapatma faaliyetini izlemeye, hesap kilitlemelerini analiz etmeye, ADFS (Active Directory Federasyon Hizmetleri), ADLDS (Active Directory Basit Dizin Hizmetleri) ve yazıcıları denetlemeye, ayrıcalıklı kullanıcı faaliyetlerini izlemeye ve çok daha fazlasını yapmaya yardımcı olur. ManageEngine ADAudit Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Lisans Yönetimi
  • Sunucu İzleme
  • Kapasite Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Bilet Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Olay Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Bakım Planlama