Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

BT Yönetim Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

Türkiye Yerel ürünleri göster
411 sonuç
Organizasyon uç noktalarının tek konsoldan yönetilmesine yardımcı olan kurum içi bulut tabanlı tümleşik uç nokta yönetimi ve güvenlik aracı. ManageEngine Endpoint Central hakkında daha fazla bilgi
Sunucuların, dizüstü bilgisayarların, masaüstü bilgisayarların, akıllı telefonların ve tabletlerin merkezi bir konumdan yönetilmesine yardımcı olan Desktop Central, tümleşik bir uç nokta yönetim çözümüdür. Yerinde veya bulut tabanlı UEM kullanarak yamaların kurulmasını, yazılımların dağıtımını, işletim sisteminin görüntülenmesi ve uygulanmasını, mobil cihazların yönetilmesini, uzaktan sorun gidermeyi, modern yönetim gibi düzenli uç nokta yönetim rutinlerinin otomatikleştirilmesini sağlar. Ayrıca uç noktaları istediğiniz yerde istediğiniz zaman yönetmenizi sağlayan bir mobil uygulamaya sahiptir. ManageEngine Endpoint Central hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
BT yönetimi, günümüzün uzaktan çalışma ortamında çok büyük bir önem kazandı. Zendesk, Jira vb. ile sorunsuz bir şekilde entegre olur. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi
Kullanımı kolay, bulut tabanlı BT yönetimi yazılımı sayesinde uzaktan çalışan iş gücünüz için BT varlık yaşam döngüsünün tamamını yönetin. Windows/Mac cihazları ve yazılımlar da dahil olmak üzere tüm donanımları izleyerek arıza süresini azaltın, yazılım lisansı uyumluluğunu sağlayın ve sorun gidermeyi hızlandırın. Tam varlık yönetimi, sipariş emirleri, bakım, kullanım optimizasyonu ile BT ortamınıza tam görünürlük sağlayın. Zendesk, Jira yardım masaları, SCCM, JAMF ve çok daha fazlasıyla sorunsuzca entegre olur. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
ISL Light uzaktan destek yazılımı, uzaktaki bir bilgisayarı veya mobil cihazı kontrol etmenizi sağlar. Platformlar arası, güvenli, hızlı, özelleştirilebilir. ISL Light hakkında daha fazla bilgi
ISL Light, herhangi bir bilgisayar veya mobil cihazdan herhangi bir Windows, Mac veya Linux bilgisayarına saniyeler içinde erişmenizi ve kontrol etmenizi veya mobil cihaz kullanıcılarına geçici teknik destek sunmanızı sağlayan web tabanlı bir uzaktan masaüstü çözümüdür. Platformlar arası, güvenli, yüksek hızlı ekran paylaşımı, bulut tabanlı veya şirket içi lisans. Zengin özelleştirme seçenekleri, yazılımı kendi kurumsal kimliğinize göre yeniden markalamanıza ve gelişmiş güvenlik önlemlerini uygulamanıza olanak tanır. ISL Light hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
BT altyapınızı sorunsuz yönetmenize yardımcı olan çevrimiçi ITIL hizmet masası. Freshservice hakkında daha fazla bilgi
Freshservice, yeni bir dokunuşa sahip çevrimiçi ITIL (bilgi teknolojileri altyapı kütüphanesi) hizmet masasıdır. Bu araç, yeni kaynakların otomatik keşfi, güçlü yapılandırma yönetimi ve gelişmiş etki analizi gibi güçlü etiketleme ve varlık yönetimi özelliklerine yepyeni bir kullanıcı deneyimini de ekliyor. Freshservice’i kuruluşunuzun BT yönetimi ihtiyaçları için mükemmel bir çözüm haline getiren diğer özellikler arasında ise olay, sorun, değişim, sürüm ve bilgi yönetimi yer almaktadır. Freshservice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
İster bilinen bir fidye yazılımı çeşidi, ister bilinmeyen bir tehdit olsun, Avast Business Antivirus ile işletme uç noktalarınızın güvenliğini sağlayın. Avast Essential Business Security hakkında daha fazla bilgi
Antivirüs siber tehditlere karşı ilk savunma hattıdır, bu nedenle güçlü olması gerekir. Avast Business Antivirus hem bilinen fidye yazılımı çeşitlerine hem de bilinmeyen tehditlere karşı cihazları korur. Wi-fi denetçisi, güvenlik tarayıcısı uzantısı, uzaktan erişim kalkanı, güvenlik duvarı ve daha fazlası ile işinizi güvenceye alın. Avast Essential Business Security hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
ManageEngine OpManager; performans izleme, hata tanılama ve sorun giderme için beşi bir arada entegre bir ağ yönetimi yazılımıdır. ManageEngine OpManager hakkında daha fazla bilgi
ManageEngine OpManager, büyük işletmelerin, hizmet sağlayıcıların ve KOBİ’lerin veri merkezlerini ve BT altyapısını verimli ve uygun maliyetli bir şekilde yönetmesine yardımcı olan entegre bir ağ yönetimi platformudur. Ağ performansı izleme, fiziksel ve sanal sunucu izleme, trafik analizi, yapılandırma yönetimi, güvenlik duvarı günlük yönetimi ve IP adresi yönetimi sunar. İşletme görünümü, e-posta/SMS tabanlı uyarılar, iş akışı otomasyonu, özelleştirilmiş raporlar ve birleştirilmiş anlık görüntü görünümü sağlar. ManageEngine OpManager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Acronis Cyber Protect, tek bir hizmet sağlayıcı çözümünde siber güvenlik ile veri korumanın yapay zeka yoluyla benzersiz bir şekilde geliştirilmiş entegrasyonudur Acronis Cyber Protect Cloud hakkında daha fazla bilgi
Acronis Cyber Protect Cloud, yedekleme, kötü amaçlı yazılımlardan koruma, güvenlik açığı değerlendirmeleri, yama yönetimi, URL filtreleme ve daha fazlası gibi güvenlik ve yönetim özelliklerini birleştiren hizmet sağlayıcı çözümüdür. Artık hizmet sağlayıcılar karmaşıklığı ortadan kaldırabilir ve SLA’ları (hizmet seviyesi sözleşmeleri) artırarak, çalkantıları azaltarak güvenliği önemli tekliflerinden biri haline getirebilir ve daha fazla tekrar eden gelir üretimi sağlayabilirler. Acronis Cyber Protect Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
ADManager Plus, birleşik bir Active Directory, Exchange, Skype for Business, G Suite ve Office 365 yönetim ve raporlama çözümüdür. ManageEngine ADManager Plus hakkında daha fazla bilgi
ADManager Plus, kullanıcılara provizyon sağlama, eski hesapları temizleme ve NTFS’yi yönetme ile izinleri paylaşma gibi görevleri basitleştirmek için birleştirilmiş bir AD (Active Directory), Exchange, Skype for Business, G Suite ve Office 365 yönetimi çözümüdür. Ayrıca etkin olmayan kullanıcı hesapları, Office 365 lisansları ve kullanıcıların son oturum açma zamanları hakkındaki raporlar da dahil olmak üzere 150'den fazla yerleşik rapor sunar. Biletleme ve uyumluluk için özel bir iş akışı oluşturun, kullanıcı yetkilendirme ve yetkiyi kaldırma gibi AD görevlerini otomatikleştirin. ManageEngine ADManager Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
ADAudit Plus; Active Directory, Azure AD, Windows Server, dosya sunucusu (NAS/ağ bağlantılı depolama cihazları dahil) ve iş istasyonu denetim yazılımıdır. ManageEngine ADAudit Plus hakkında daha fazla bilgi
ManageEngine ADAudit Plus bir BT güvenlik ve uyumluluk çözümüdür. 200'den fazla rapor ve gerçek zamanlı uyarıyla, Active Directory (AD), Azure AD, dosya sunucuları (Windows, NetApp, EMC, Synology, Hitachi ve Huawei), Windows sunucuları ve iş istasyonlarındaki tüm faaliyetlere ilişkin tam görünürlük sağlar. ADAudit Plus, kullanıcı oturum açma ve oturum kapatma faaliyetini izlemeye, hesap kilitlemelerini analiz etmeye, ADFS (Active Directory Federasyon Hizmetleri), ADLDS (Active Directory Basit Dizin Hizmetleri) ve yazıcıları denetlemeye, ayrıcalıklı kullanıcı faaliyetlerini izlemeye ve çok daha fazlasını yapmaya yardımcı olur. ManageEngine ADAudit Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
AWS, Azure, Kubernetes ve VMware için proaktif en iyi uygulama ve güvenlik analizi. Runecast Analyzer hakkında daha fazla bilgi
Gartner tarafından 2020’de Harika Satıcı olarak adlandırılan Runecast’ın Analyzer ürünü; AWS, Azure, Kubernetes ve VMware için bilgi bankaları, en iyi uygulamalar ve güvenlik standartlarına uyumluluk gibi sektör bilgisine dayalı raporlama ve iyileştirmeye yönelik otomatik proaktif analiz sağlamaktadır. Runecast Analyzer, her an olağanüstü duruma neden olabilecek gizli riskleri, güvenlik sorunlarını ve hatta donanım sorunlarını tespit eder. Bunların tümü uygulamaya koyulması basit, iş yerinde kurulan sanal bir araçta yer alır: Hiçbir veri hiçbir zaman kontrolünüzden çıkmaz. Runecast Analyzer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
SysTrack, BT ekiplerine ortamları ve son kullanıcı deneyimleri hakkında net bir görünürlük sunan BT yönetim çözümüdür. SysTrack hakkında daha fazla bilgi
Son kullanıcı deneyimini ve iş verimliliğini etkileyebilecek her konuda veri toplayan ve analiz eden, zengin özelliklere sahip, akıllı BT yönetim platformu. SysTrack, doğrudan çalışma alanından CPU, RAM, bellek gibi verileri ve 10.000’den fazla başka veri noktasını yakalar. Bunlar daha sonra SysTrack tarafından analiz edilir ve BT tarafından maliyetleri düşüren ve operasyonları optimize eden sayısız şekilde kullanılır: yardım masası biletlerini azaltmak, fazla ve eksik tedariki belirlemek, MTTR’yi (ortalama onarım süresi) azaltmak ve daha fazlası. SysTrack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
AssetSonar, tedarikten kullanım sonuna kadar teknoloji ortamınızı tek bir yerden organize etmenize, izlemenize ve raporlamanıza yardımcı olur. AssetSonar hakkında daha fazla bilgi
Güçlü BT varlık yönetimi çözümüyle yazılım uyumluluğu sağlayın, donanım arıza sürelerini azaltın ve her zaman denetime hazır olun. BT varlık yaşam döngüsü yönetimi, yazılım lisans takibi, ayrıntılı bilgiler ve zamanında uyarılar ile BT altyapınız için tam izlenebilirlik elde edin. Ayrıca Jira ve Zendesk gibi hizmet masaları ve Jamf, SCCM ve Intune gibi cihaz yönetim araçlarıyla da uyumludur, böylece BT varlıklarınızla ilgili tek bilgi kaynağınız olur. Ücretsiz deneyin - EZOfficeInventory tarafından desteklenmektedir. AssetSonar hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Acronis Cyber Protect, uç noktaları, sistemleri ve verileri korumak için siber güvenliği, veri korumasını ve yönetimini yerel olarak entegre eder. Acronis Cyber Protect hakkında daha fazla bilgi
Acronis Cyber Protect, yedekleme ve yapay zeka tabanlı kötü amaçlı yazılım önleme ve koruma yönetimini tek bir çözümde bütünleştirir. Entegrasyon ve otomasyon, TCO’yu (toplam sahip olma maliyeti) azaltırken verimliliği artıran benzersiz bir koruma sağlar. Acronis Cyber Protect, tek bir aracı, tek bir yönetim arayüzü ve tek bir lisans sunarak entegre olmayan çözümlerle ilişkili karmaşıklığı ve riskleri ortadan kaldırır. Acronis Cyber Protect ile günümüzün tehditlerine karşı tam koruma sağlayan tek bir entegre çözüm elde edersiniz. Acronis Cyber Protect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
EventLog Analyzer, tek bir birleşik platformda birden fazla güvenlik özelliği sağlayan kapsamlı bir günlük yönetimi çözümüdür. ManageEngine EventLog Analyzer hakkında daha fazla bilgi
EventLog Analyzer, gerçek zamanlı tehdit tespiti ve analizi gerçekleştiren kapsamlı bir günlük yönetimi çözümüdür. Ağınızda meydana gelen farklı olayları ilişkilendirebilir ve ayrıca yerleşik bir tehdit istihbaratı ve olay yönetimi platformuna sahiptir. Veritabanlarında, web sunucularında, Windows aygıtlarında, ağ çevresi aygıtlarında ve daha fazlasında gerçekleşen etkinliğin izlenmesine yardımcı olmak için önceden tanımlanmış denetim raporları sunar. Ayrıca PCI DSS, SOX, HIPAA, FISMA, GVKY ve benzeri uyumluluk düzenlemelerinin karşılanmasına da yardımcı olur. ManageEngine EventLog Analyzer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Başlangıçtan itibaren faturalandırmanın doğru yapılması ve büyüme için ihtiyaç duyulmaktadır. Alternatifi, düzeltme işlemlerini manuel olarak, hatalı ve gelir kaybına neden olacak şekilde yapmaktır. Good Sign hakkında daha fazla bilgi
Good Sign, her türden hizmet işletmesi için uygun bir abonelik yönetimi ve dönemsel faturalandırma platformudur. Fiyatlandırma ve faturalandırma sorunlarını ortadan kaldırır ve yeni hizmetleri hızla piyasaya sürmeyi sağlar. Tek bir platformda her iş modeli için çok esnek fiyatlandırma ve faturalandırma. Hatalar ve faturalandırılmamış hizmetler nedeniyle meydana gelen gelir kayıplarını sonlandırır. Manuel çalışma azalır. Nakit akışı hızlanır. Muhasebe kayıtları otomatik olarak düzeltilir. Mevcut sistemlere kolayca entegre edilebilir. Good Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
ShareGate, Microsoft 365 için kullanıma hazır ve işlevsel bir yönetim çözümüdür. ShareGate hakkında daha fazla bilgi
Büyük ölçekli geçişlerden günlük Teams ve SharePoint işlemlerine kadar. ShareGate, Microsoft 365 için kullanıma hazır ve işlevsel bir yönetim çözümüdür. 75.000'den fazla BT yöneticisinin güvendiği ShareGate, M365'i olması gereken iş birliğine dayalı ve güvenli ortama dönüştürür. Dakikalar içinde kiralama alanınızı temizlemeye başlayın, en iyi uygulamalara odaklanarak yönetim stratejinizi oluşturun ve belirlediğiniz ilkeleri izleyen kullanıcılarla self servis işlemlerini otomatikleştirin. ShareGate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
İşletmeler için web tabanlı SSH anahtarı ve SSL/TLS sertifika yönetimi çözümü ManageEngine Key Manager Plus hakkında daha fazla bilgi
ManageEngine Key Manager Plus, SSH (güvenli kabuk) anahtarlarının ve SSL (güvenli soket katmanı) sertifikalarının tüm yaşam döngüsünü birleştirmenize, kontrol etmenize, yönetmenize, izlemenize ve denetlemenize yardımcı olan web tabanlı bir anahtar yönetimi çözümüdür. SSH ve SSL/TLS ortamları için görünürlük sağlar ve yöneticilerin ihlalleri ve uyumluluk sorunlarını önlemek için anahtarların tam kontrolünü ele almalarına yardımcı olur. ManageEngine Key Manager Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
AD360, Microsoft Active Directory, M365 ve diğer sistemler için kapsamlı erişim yönetimi ve yönetişimi sağlayan entegre bir IAM (kimlik ve erişim yönetimi) çözümüdür. ManageEngine AD360 hakkında daha fazla bilgi
ManageEngine AD360, kuruluşların kullanıcı kimliklerini yönetmesine ve güvence altına almasına, kimlik yönetimini kolaylaştırmasına ve uyumluluğu sağlamasına yardımcı olan entegre bir kimlik ve erişim yönetimi çözümüdür. Microsoft Active Directory, M365, G Suite ve diğer hedef sistemler için kapsamlı erişim yönetimi sağlar ve yerleşik araçlara karşı avantaj kazandırır. Temel özellikleri arasında kimlik doğrulama, denetim, UBA (kullanıcı davranışı analizi), MFA (çok faktörlü kimlik doğrulama) ve SSO (çoklu oturum açma) bulunmaktadır. ManageEngine AD360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
monday.com, BT yöneticilerine ekiplerin olabildiğince verimli çalışmasını sağlamak için ihtiyaç duydukları görünürlüğü sağlayan esnek bir platformdur.
monday.com, BT yöneticilerinin büyük projeleri ve süreçleri denetlerken dış ve iç paydaşlarla kolayca iş birliği yapmasına olanak tanıyan esnek bir platformdur. Sınırsızca özelleştirilebilir 200'den fazla şablondan birini seçin. Ardından, sürükle ve bırak özellikli sütunları, pencere ögelerini ve uygulamaları kullanarak birkaç saatten kısa sürede iş akışlarınıza göre özelleştirin. monday.com, BT taleplerinden envanter yönetimine kadar ekibinizi, ihtiyaç duydukları yerde daha iyi desteklemek için ihtiyaç duyduğunuz anında görünürlüğü sağlar. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Founded in 2011, Zapier has helped over 1.8 million individuals and businesses with their automation needs.
Zapier connects the web apps SMBs use every day so you can save time, reduce tedious tasks, and focus on what matters most. Working with a larger team? Zapier for Companies offers collaboration and security features that let you bring the power of automation to your entire organization. In just a few minutes, you can set up automated workflows that connect over 4,000 of the most popular apps—no code required. Zapier hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Rippling App, Device, and Identity Management solutions give IT admins control and visibility into employee devices and system access.
Rippling gives IT admins control over employee app and device access as part of existing onboarding flows. With Rippling, admins can purchase and ship fully configured Macs and PCs to employees, and then remotely monitor and manage those devices. They can also create accounts for new hires across 450+ apps like Google Workspace, Microsoft 365, Slack, and Salesforce. When an employee offboards, Rippling collects & reconfigures their device for the next employee, all without IT lifting a finger. Rippling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Cloud-based suite of cybersecurity solutions that help businesses identify, analyze and remediate threats on a unified platform.
Cloud-based suite of cybersecurity solutions that help businesses identify, analyze and remediate threats on a unified platform. Malwarebytes for Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Protect your business endpoints from ransomware, malware, hackers, and more with AVG Antivirus Business Edition.
AVG Antivirus Business Edition protect your business from viruses, ransomware, and other online threats in real-time. Our top-rated antivirus protects your business from: hacker attacks, web and email threats and, the newest malware. You can choose between unmanaged and managed solutions. AVG Cloud Management Console allows you to quickly deploy antivirus to multiple endpoints, manage policies, monitor threats, schedule updates, and protect devices. AVG Antivirus Business Edition hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Bir BT iş yönetimi yazılımı olan Wrike’ın şablonlar, Gantt çizelgeleri, gelişmiş güvenlik, otomatik onaylar ve 400’den fazla entegrasyon gibi özellikleri bulunmaktadır.
Wrike, 20.000’den fazla şirketin ve iki milyondan fazla kullanıcının güvendiği BT iş yönetimi yazılımıdır. BT yönetiminizi kolaylaştırmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman izleme, otomatik iş akışları ve onaylar, bütçe yönetimi ve gelişmiş raporlama gibi özelliklerin hepsine aynı yerden ulaşın. Sorunsuz geliştirme ve izleme için Wrike’ı GitHub gibi 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarınızı özelleştirerek her adımda kaydedilen ilerlemeyi takip edin. Wrike ile BT yönetiminizi dönüştürün. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Ekiplerin işlerini tamamladığı en iyi çevrimiçi ortak çalışma özellikli beyaz tahta platformlarından biri.
Miro, dünya çapında 30 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekiplerin kullanımına uygun üst düzey beyaz tahta platformudur. Çapraz fonksiyonel ekip çalışmanızın tamamında kolayca iş birliğinde bulunun, fikirler geliştirin ve iletişimi merkezileştirin. Ekibinizde iş birliğini daha verimli hale getirmek için Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch ve daha fazlasıyla kapsamlı entegrasyonları deneyin. Ekibinizle hızlı bir şekilde iş birliği yapmaya başlamak için 250’den fazla şablonu ve interaktif çerçeveyi keşfedin Miro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
With SolarWinds Service Desk, you can deliver exceptional service experiences and drive better business outcomes.
SolarWinds Service Desk, previously Samanage Service Platform, unites employees around the globe by enabling companies to manage and automate a diverse range of IT management processes and tasks. Powered by smart technology like AI and automations and built with ITIL best practices in mind, our service desk helps you achieve faster ticket resolutions, improve SLAs, and gain better visibility and control of your IT infrastructure. SolarWinds Service Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Spiceworks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
A complete Mobile Device Management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory, and security of Apple devices.
Jamf Pro is a complete device management solution for IT pros to simplify the deployment, inventory and security of Macs, iPads, iPhones and Apple TVs. Designed to automate device management while driving end-user productivity, Jamf Pro is the EMM tool that delights IT pros and the users they support by delivering on the promise of unified endpoint management for Apple devices. The IT experience you want is within reach. Request a free trial and become an IT superhero today. Jamf Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Bir ITSM yazılımı olan Jira Service Management, yüksek hızda çalışması gereken ekiplerin hızla ve birlikte harika hizmet deneyimleri sunmasına yardımcı olur.
Jira Service Management, BT, geliştirme, operasyon ve işletme ekiplerine yüksek hız sağlayan bir ITSM (bilgi teknolojisi altyapı kütüphanesi) çözümüdür. Güçlendirilmiş ekipler geleneksel ITSM’nin karmaşıklığı olmadan iyi hizmet deneyimleri sunabilir ve Jira’nın açık iş birliği platformu aracılığıyla daha fazla etki yaratacak çabaları koordine edebilirler. Modernize edilmiş iş akışları, otomasyon kuralları, kuyruklar, SLA’lar (hizmet seviyesi anlaşması) ve self servis portalın tümü BT, geliştirici, operasyonlar ve işletme ekiplerini silo olmaksızın büyük ölçekte olağanüstü hizmet yönetimi sunmak için güçlendirir. JIRA Service Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
SysAid, on yıllık yapay zeka bilgilerini temel alan hizmet otomasyonuyla BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasına yardımcı olur. Hemen ücretsiz deneyin.
SysAid, BT’nin daha çok değil daha akıllı çalışmasını sağlamak için hizmet otomasyonu kullanır. Neredeyse kendi kendini yöneten yardım masası sayesinde dünya genelinde milyonlarca kullanıcı daha hızlı hizmet, daha hafif iş yükü ve çok daha sorunsuz bir hizmet deneyiminin keyfini çıkarıyor. ITSM’nin (bilgi teknolojisi hizmet yönetimi) her yönünü son derece rahat ve otomatik hale getirir, BT’yi karmaşadan kurtararak işletmenizin gücünü korumaya devam etmesi için gerçekten ihtiyaç duyulan işlere zaman ayırabilmesini sağlar. SysAid, BT’nin son derece ihtiyaç duyduğu düzeltmeyi sağlar. Hemen ücretsiz deneyin. SysAid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Centralize all your remote connections, passwords, and credentials into a unique platform that people love to work with.
Remote Desktop Manager lets you centralize all your remote connections, passwords, and credentials into a unique platform that people love to work with. Drive security, speed, and productivity through your organization while reducing risks for your IT department. Join over 750,000 users in more than 140 countries who enjoy Remote Desktop Manager. Remote Desktop Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
GoTo Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, GoTo Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk. Central hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
PDQ Deploy is the best way to automate your IT management. Update software, deploy scripts, and make configuration changes.
Automate your IT management with PDQ Deploy. Select the software you want to deploy (we have a pre-built library of over 200), specify which machines require updates, and set a preferred schedule for deployment. PDQ Deploy will automatically and silently apply updates — all without bothering end users. PDQ Deploy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Atera is the ultimate all-in-one remote IT management solution for MSPs, IT consultants and IT departments. Try Atera for free today!
Atera’s all-in-one platform provides IT professionals with various integrated solutions that help them get access, visibility, and control over daily IT work. This includes Remote Monitoring & Management, Helpdesk, IT Automation, Ticketing, and Reporting – all under one roof. Our pay-per-tech model allows IT teams & MSPs to optimize and scale operations across unlimited devices, while reducing menial tasks so they can focus on the work that matters most. Atera hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Endpoint data loss protection and security platform that enables small businesses to manage recovery of deleted files and more.
Endpoint data loss protection and security platform that enables small businesses and organizations to recover lost data caused through human error, ransomware or any other online disaster, where the recovered files can be tracked through status reports. CrashPlan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Patch Manager Plus is an automated patch management software to patch Windows, Mac, Linux updates and 300+ third-party applications.
Patch Manager Plus is an automated patch management software that provides enterprises with a single interface for all patch management tasks. Works across platforms, helping you patch Windows, Mac, Linux & 300+ third-party applications. You can automate the scan for missing patches, test & approve for hassle-free patching, customize deployment policies to meet business needs, decline patches & generate vulnerability reports. Patch Manager Plus is now available both on cloud and on-premise. ManageEngine Patch Manager Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
See how ConnectWise Manage can help you start reaping the benefits of improved cash flow, increased profitability and much more.
Building and managing a successful technology business is exciting and rewarding but also daunting. With the right tools you can accomplish more and stress less. See how ConnectWise Manage can help you gain a 360 degree view of your business and start reaping the benefits of improved cash flow, increased profitability and much more. View your demo! ConnectWise PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their customers, every time. Teams use PagerDuty to identify issues and opportunities in real time and bring together the right people to fix problems faster and prevent them in the future. PagerDuty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Datadog is a service that helps increase uptime and maximize the performance of services through centralized monitoring and alerting.
Datadog is a SaaS-based monitoring, security, and analytics platform for cloud-scale infrastructure, applications, logs, and more. The platform assists organizations in improving agility, increasing efficiency and providing end-to-end visibility across dynamic or high-scale infrastructures. By collecting metrics and events from 400+ out of the box services and technologies, Datadog enables Dev, Sec, and Ops teams to ensure application uptime and accelerate go-to-market efforts. Datadog hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Thousands of MSPs and IT Departments use Kaseya VSA IT management software to automate IT. Start your free trial now!
MSPs and internal IT departments use Kaseya VSA software to manage and automate IT. Powerful automation allows you to automate common IT processes like patch management. Get real-time visibility to the patch status of the devices in your IT environment and discover and manage on/off-network endpoints. Remote Control enables IT to remotely troubleshoot and manage end user endpoints regardless of their location. Access endpoints without disrupting users to proactively resolve issues. Kaseya VSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud’s cloud directory enables internal IT departments, MSPs, VARs/distributors, and DevOps teams to securely and easily enable access to any IT resource, from anywhere. Streamline your IT management processes like onboarding and off-boarding with a centralized, OS-agnostic platform for IAM, MDM, MFA, and more. JumpCloud Directory Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Tüm veri ekosisteminizdeki verileri arayın, analiz edin ve görselleştirin. Direnci artırmak için operasyonlarınızı izleyin, uyarın ve raporlayın.
Verilerinizin yönetimini ele geçirmeye hazır mısınız? Splunk, gerçek zamanlı araştırma, izleme, analiz etme ve harekete geçmeyi destekleyen özelleştirilebilir bir veri analizi platformudur. Splunk ile tek bir platformda BT sorunları tahmin edilip önlenebilir, güvenlik yığınının tamamı düzenlenebilir, planlanmamış kesintiler en aza indirilebilir ve daha fazla şeffaflık için iş süreçleri incelenip görselleştirilebilir. Splunk Enterprise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Pulseway IT management software allows you to monitor & control your IT environment from anywhere, at anytime using any device.
Pulseway IT management software allows you to monitor & control your IT environment from anywhere, at anytime using smartphone, desktop or tablets. The software is highly scalable working for any size IT department letting them grow when they are ready. Pulseway’s intuitive IT management platform powers nimble, responsive and proactive IT support teams that maintain system availability and increase end-user satisfaction. Pulseway hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
NinjaOne centralizes endpoint, patch, and service desk management into a unified IT management solution.
NinjaOne is the leading unified IT operations platform, providing a seamless, single-pane solution to manage endpoints and support end-users. Ninja reduces complexity, drives technician efficiency and gives IT teams full control over managed IT assets. The platform gives IT teams proactive monitoring, remote management, remote control, patch management, software management, backup, and more - all in one unified solution with a fast, modern, intuitive interface. NinjaOne hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Transform your IT value chain, from planning to operations.
With ServiceNow ITSM, you can consolidate your IT tools into a single data model to transform the service experience, automate workflows, gain real-time visibility, and improve IT productivity which enables you to switch your operational IT costs to strategic investments. ITSM accelerates your digital transformation and elevates user experiences with machine learning and AI powered chatbots. ITSM improves your IT productivity by 20+% with structured machine learning that automates routine tasks. ServiceNow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
PRTG Network Monitor’ı denemek için 300.000 neden: Bu, her gün bu ürüne güvenen kullanıcıların sayısıdır. Neden hemen denemeye başlamıyorsunuz?
Ödüllü, geniş kapsamlı izleme çözümü PRTG Network Monitor ile tanışın. İşletim sistemleri, uygulamalar, ağ cihazları, çeşitli güvenlik önlemleri, web hizmetleri, veri tabanları ve çok daha fazlası dahil, “BT ile ilgili her şeyi” izlemeye başlayın. PRTG, her boyutta ağa ölçeklenir ve büyüyen ağlara sahip müşterilerin PRTG’yi kullanmaya devam edebilmeleri hayatlarını çok kolaylaştırır. Ayrıca, genel ağ kalitesini optimize ederken, kritik kesintileri önleyerek açık bir şekilde maliyet tasarrufu sağlar. PRTG Network Monitor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Cloud-based solution that provides remote systems management for desktops, servers, and mobile laptops.
With the release of GoTo Central and GoTo Pro, GoTo's next-generation solutions for remote access and systems management, GoTo IT Reach is no longer available to new customers. We will continue to support existing IT Reach customers and assist them with their transition over time to the new products. Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. GoTo Resolve hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Getscreen.me perhaps the simplest and most convenient remote access software for administration, technical support and work from home.
Getscreen.me is a cloud-based software for administration, technical support and remote work that allows consumers to access and manage their PCs and Macs remotely from any device, including iOS / Android. Through the use of modern web technologies Getscreen.me provides a fast and secure connection and lets you access your remote computers directly via the web, with no software installation required. Getscreen.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi
Keep tabs on user activity and configurations in your on-premises and cloud-based IT systems.
Netwrix Auditor is a visibility platform that enables control over changes, configurations and access in hybrid IT environments and eliminates the stress of your next compliance audit. See who has access to what, how often changes are made, which systems are affected and whose actions are causing downtime. Address compliance auditors questions faster and with far less effort from your limited staff. Netwrix Auditor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kapasite Yönetimi
  • Sorun Denetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Yama Yönetimi
  • Lisans Yönetimi
  • Uzaktan Erişim/Denetim
  • Bakım Planlama
  • Bilet Yönetimi