18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Bütçeleme Programı

Bütçeleme Programı bir kuruluşun mali kaynaklarının ve harcamalarının koordinasyonunu otomatikleştirir. Bütçeleme Programı bir işletmenin büyümesi ve karlılığının genel bir resmini vermek için zamanında ve doğru veri yönetimine ve analizine imkân tanır. Çeşitli departmanlardaki birden fazla kullanıcı tahmini gider ve gelirlerini kuruluşun bütçeleme sistemine ekleyebilir ve bu da otomatik bir bütçe onay süreci sağlayabilir. Bütçeleme Yazılımı, Muhasebe Programları, Performans Yönetim Yazılımı ve Finansal Raporlama Yazılımı ile ilişkilidir.

14 sonuç
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır.
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır. 4,5 milyondan fazla müşteri tarafından kullanılan QuickBooks, işletmeniz için akıllı araçlar sağlamakla birlikte, kullanımı kolaydır. Kayıtlarınızı düzenleyebilir, harcamaları yönetebilir, fatura gönderebilir, envanteri takip edebilir ve hatta maaş ödeyebilirsiniz. QuickBooks Online ile organize olabilir, zaman kazanabilir ve hatta ödeme özellikleri ekleyerek hızlı ödeme alabilirsiniz. En iyi yanı da 30 gün boyunca ücretsiz deneyebilmenizdir. QuickBooks Online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Genel Muhasebe
  • Stratejik Planlama
  • Chart of Accounts
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Departman/Proje
  • Çok Şirketli
  • Nakit Yönetimi
  • Gelir ve Bilanço
  • Kâr/Zarar Tablosu
Oracle NetSuite Planlama ve Bütçeleme, kuruluş genelinde iş planlama ihtiyaçlarını karşılamak için şirketler tarafından dünya çapında kullanılmaktadır.
Oracle NetSuite Planlama ve Bütçeleme Bulut Hizmetleri (PBCS), esnek ve özelleştirilebilir dağıtım seçenekleri ile iş kolları arasında birinci sınıf finansal planlama ve bütçelemenin hızlı bir şekilde benimsenmesini sağlar. Oracle NetSuite PBCS, modelleme yetenekleri, onay iş akışları ve işbirliğine dayalı ölçeklenebilir çözümler sunan raporlama sayesinde hem şirket çapında hem de departman bazında finansal planlamayı kolaylaştırır. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Genel Muhasebe
  • Stratejik Planlama
  • Chart of Accounts
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Departman/Proje
  • Çok Şirketli
  • Nakit Yönetimi
  • Gelir ve Bilanço
  • Kâr/Zarar Tablosu
Manuel çalışmayı ortadan kaldırarak zaman ve paradan tasarruf edin. Kolaylaştırılmış onaylar, bütçeleme, otomatik PR ve PO işleme: hepsi tek bir yazılımda.
Precoro, 2015 yılından bu yana, tedarik alanındaki manuel işleri ortadan kaldırarak 1000’den fazla KOBİ ve işletmenin satın alma operasyonlarını geliştirmesine yardımcı olmuştur. Kolaylaştırılmış onaylar, akıllı bütçeleme ve masraf izleme, otomatik PR (satın alım talebi) ve PO (sipariş emri) işleme: hepsi bir arada tedarik yazılımı. Precoro kolay kullanılır, hızlı uygulanır. NetSuite ve Quickbooks ile entegrasyon ve ücretsiz API dahil olmak üzere çok çeşitli özelliklerden yararlanın. Precoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Genel Muhasebe
  • Stratejik Planlama
  • Chart of Accounts
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Departman/Proje
  • Çok Şirketli
  • Nakit Yönetimi
  • Gelir ve Bilanço
  • Kâr/Zarar Tablosu
Upmetrics, iş planlamasında yapay zeka ile devrim yaratan ve girişimci arkadaşları için stratejik büyümeyi teşvik eden bir iş planı yazılımıdır.
Upmetrics, yapay zeka ile iş planlamasında devrim yaratan, girişimcilerin ve küçük işletme sahiplerinin iş planlama süreçlerinde ve büyüme stratejilerinde başarı elde etmelerine yardımcı olan bir iş planı yazılımıdır. Upmetrics AI Assistant ile iş planı yazmak çok kolay. Metin oluşturmanıza, içeriği yeniden yazmanıza, kısaltmanıza veya genişletmenize yardımcı olabilir ve ayrıca hitap şeklini ayarlamanızı sağlar. Bu araç, adım adım rehberlik, 400'den fazla örnek iş planı ile iş planı yazımını basitleştirir ve otomatikleştirir. Upmetrics hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Genel Muhasebe
  • Stratejik Planlama
  • Chart of Accounts
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Departman/Proje
  • Çok Şirketli
  • Nakit Yönetimi
  • Gelir ve Bilanço
  • Kâr/Zarar Tablosu
Buluttaki önde gelen planlama uygulamasıyla planlama, bütçeleme ve tahminlerinizi kolaylaştırın.
Planful, uçtan uca finansal sonuçlandırma, konsolidasyon ve FP&A (finansal planlama ve analiz) bulut yazılımının öncülerinden biridir. Boston Red Sox, Del Monte, TGI Friday's ve 23andMe dahil olmak üzere 1.000'den fazla müşteri, uçtan uca FP&A süreci boyunca devir sürelerini hızlandırmak, üretkenliği ve doğruluğu artırmak için Planful'a güveniyor. Planful, önde gelen küresel özel sermaye şirketi Vector Capital tarafından desteklenen özel bir şirkettir. Planful hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Genel Muhasebe
  • Stratejik Planlama
  • Chart of Accounts
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Departman/Proje
  • Çok Şirketli
  • Nakit Yönetimi
  • Gelir ve Bilanço
  • Kâr/Zarar Tablosu
Tesis içi yazılım kullanıcısı ve giriş seviyesi bulut çözümlerini geride bırakmak isteyen kullanıcılar için ideal bulut tabanlı muhasebe yazılımı.
iplicit, eski yazılımları kullanmaktan usanmış kullanıcılar için tasarlanmış bulut tabanlı bir muhasebe yazılımıdır. Daha fazla esneklik ve gelişmiş raporlama seviyeleri sağlayan iplicit, diğer bulut uygulamalarıyla entegre olur ve mevcut sisteminizden sorunsuz bir geçiş yolu sunar. Bu, yeni nesil finans yazılımına "yükseltme" isteyen kuruluşlar için doğal bir seçimdir. iplicit, giriş seviyesi çözümleri geride bırakan kuruluşlar için de geliştirilmiştir. iplicit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Genel Muhasebe
  • Stratejik Planlama
  • Chart of Accounts
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Departman/Proje
  • Çok Şirketli
  • Nakit Yönetimi
  • Gelir ve Bilanço
  • Kâr/Zarar Tablosu
Windows için İş Planı Yazılımı. Finansal projeksiyonunuzu ülke ve ekonomik sektöre göre oluşturun. Dil ingilizce
İş Planı Yazılımı. Bütçeler, mali değerlendirme ve ülkeye ve ekonomik sektöre göre nakit akışı dahil olmak üzere mali tahmin projeksiyonunu oluşturur. Excel ve Word kullanır ve örnekler, vakalar ve referanslar içeren çevrimiçi bir kılavuza sahiptir. Projeniz PC'nizde, bulutta değil. Abonelik yok, sadece bir ödeme. Ülkeler: tümü, Para Birimi: tümü, Arayüz ve raporlama dilleri: İngilizce, Fransızca, İspanyolca, İtalyanca, o Portekizce. Intecplan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Genel Muhasebe
  • Stratejik Planlama
  • Chart of Accounts
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Departman/Proje
  • Çok Şirketli
  • Nakit Yönetimi
  • Gelir ve Bilanço
  • Kâr/Zarar Tablosu
IFRS 16 ve ASC 842 için Güçlü Kiralama Muhasebesi ve Uyumluluğu ile SAP ve Oracle ERP Sistemleri için Entegrasyon Özellikleri.
Nakisa Kiralama Yönetimi, kiralama muhasebesi ve yönetimi operasyonlarınızı güvenli ve kullanıcı dostu bir kurumsal bulut platformunda birleştirir. Gayrimenkul, filo, BT ekipmanı vb. gibi her türlü varlık türü için kiralama yaşam döngüsünün tamamını izlemenizi ve faaliyetleri raporlamanızı sağlar. ASC 842, IFRS 16 ve GASB 87 için yerleşik uyumluluk özellikleriyle bu esnek ve kapsamlı çözümümüze, dünya genelinde kurumsal kiralama muhasebecileri, finans uzmanları ve denetim firmaları tarafından güvenilmektedir. Nakisa Lease Accounting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Genel Muhasebe
  • Stratejik Planlama
  • Chart of Accounts
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Departman/Proje
  • Çok Şirketli
  • Nakit Yönetimi
  • Gelir ve Bilanço
  • Kâr/Zarar Tablosu
Riskturn, finansal planlama için belirsizlikleri bir araya getiren ve ekonomi üzerindeki etkilerini ölçen bir web uygulamasıdır.
Riskturn, finansal planlama için belirsizlikleri entegre eden bir web uygulamasıdır. Sadece 5 adımda olasılığa dayalı finansal tahmin oluşturmak için basit ve kullanımı kolay bir arayüz sunar. Güçlü modeli, nakit akışı tahminindeki belirsizliğin finansal ve zamana dayalı değişkenlerini bir araya getirir. Ardından, bir Monte Carlo simülasyonu çalıştırarak tek bir girişim veya portföy için olasılığa dayalı finansal göstergelerden [ör. kârlılık hedefine ulaşma olasılığı, VaR (riskli değer), CFaR (riskli nakit akışı), hassasiyet] oluşan eksiksiz bir küme sunar. RISKTURN hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Genel Muhasebe
  • Stratejik Planlama
  • Chart of Accounts
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Departman/Proje
  • Çok Şirketli
  • Nakit Yönetimi
  • Gelir ve Bilanço
  • Kâr/Zarar Tablosu
Bulutta Finansal Planlama ve Analiz
Farseer, şirketlerin aşağıdakileri yapmasına yardımcı olan bir finansal planlama ve analiz hizmet olarak yazılımıdır (Software as a Service, SaaS): - Bütçelemede manuel çalışmayı ortadan kaldırır; - İlgili tüm süreçlerin doğruluğunu ve güvenliğini artırır; - Finansal planlama ve analiz alanında yeni bakış açıları kazandırır. Yapay zeka ve Makine Öğrenimi tahminine dayalı özellikleri ile güçlendirilmiş bir web uygulamasının sağlamlığı ile finans alanında uzmanlaşmış bir Excel gibidir. Farseer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Genel Muhasebe
  • Stratejik Planlama
  • Chart of Accounts
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Departman/Proje
  • Çok Şirketli
  • Nakit Yönetimi
  • Gelir ve Bilanço
  • Kâr/Zarar Tablosu
Orta ve büyük ölçekli işletmelerin maliyet düşürme girişimlerini ölçmesine ve izlemesine, panoya erişmesine, maliyet tasarrufu sağlayan fikirler toplamasına ve daha fazlasına yardımcı olur.
MiNDCAN Profit+, işletme birimlerinde operasyon ve performans mükemmelliğini artırarak maliyet optimizasyonunu şirket kültürünün parçası haline getiren bağımsız bir bulut tabanlı çözümdür. Verileri eyleme geçirilebilir bilgilere dönüştürerek bir İşletmeyi reaktif bir konumdan proaktif bir konuma taşır. Profit+'ı sektörlerdeki tüm İş birimleri için vazgeçilmez bir yazılım haline getiren benzersiz özellikler şunlardır: - Yapılandırılabilir (sistemde hızlı ve kolay bir şekilde değişiklik yapın) - Çok Dilli ve Çok Para Birimli - Finansal modelleme - Vatandaş Fikri (kuruluş genelinde erişimi mümkün kılar) - Özel Fikir - Portföy Yönetimi - Çok Kanallı (masaüstü, dizüstü ve mobil kullanıma hazır) - Kapsamlı dahili raporlama ve BI araç entegrasyonu - Risk, Sorun ve Kaynak İzleme - İşbirliği ve İş Akışları - Kabiliyetler arasında okuma - Modern sistemden sisteme Entegrasyon yöntemleri MiNDCAN Profit+, kullanım derecesine ve uygulama türüne bağlı olarak, bir İşletme için genel marjlarda %10-15 oranında iyileşme sağlar. MiNDCAN Profit+ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Genel Muhasebe
  • Stratejik Planlama
  • Chart of Accounts
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Departman/Proje
  • Çok Şirketli
  • Nakit Yönetimi
  • Gelir ve Bilanço
  • Kâr/Zarar Tablosu
Site24x7'nin maliyet yönetimi çözümü olan Cloudspend'i kullanarak genel bulut harcamalarınızı görselleştirin ve bütçe kontrollerini uygulayın.
ManageEngine CloudSpend, BT için gelişmiş analitik sağlamayı ve işletmelerin kaçak harcamaları görselleştirmesini ve bulutlarda bütçe kontrolleri uygulamasını sağlamayı amaçlayan, genel bulutlara yönelik bir maliyet yönetimi çözümüdür. SaaS tabanlı bir bulut maliyet yönetimi yazılımı olan ve sıfırdan Zoho tarafından geliştirilen CloudSpend, tahakkuk eden bulut maliyetine ilişkin kesin bilgiler sağlamaya, harcamaları yönetip optimize etmeye ve veriye dayalı bulut kararları almaya yardımcı olur. CloudSpend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Genel Muhasebe
  • Stratejik Planlama
  • Chart of Accounts
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Departman/Proje
  • Çok Şirketli
  • Nakit Yönetimi
  • Gelir ve Bilanço
  • Kâr/Zarar Tablosu
Flowie, P2P, O2C ve Nakit Akış yönetimini merkezileştiren modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur.
Flowie, modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur. Flowie, Tedarikten Ödemeye (P2P), Siparişten Nakde (O2C) ve Nakit Akışı Yönetimini tüketici sınıfı bir kullanıcı deneyimiyle merkezileştirir. Flowie küresel kapsama sahiptir: platform, vergiye (e-faturalandırma) %100 uygun olarak 60'tan fazla ülkeden ve ülkeye faturaları yönetmenizi sağlar. Flowie', bir entegratöre gerek kalmadan şirketin tüm araçlarıyla birkaç dakika içinde doğal olarak senkronize olur. Flowie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Genel Muhasebe
  • Stratejik Planlama
  • Chart of Accounts
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Departman/Proje
  • Çok Şirketli
  • Nakit Yönetimi
  • Gelir ve Bilanço
  • Kâr/Zarar Tablosu
İş birliğine dayalı maliyet merkezi planlaması, bütçeleme ve harcama tahsisi için hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS).
Plan.UseWise, kuruluşların bütçeleme, harcama tahsisi ve raporlamayı otomatikleştirmesini ve bunlar üzerinde işbirliği yapmasını sağlayan bütçeleme sürecini dönüştüren bir maliyet merkezi planlama yazılımıdır. Finans ekipleri, planlama döngüleri oluşturabilir ve bütçe ve harcama tahsis ederken yöneticilerin gerçek zamanlı olarak birlikte çalışmasını sağlayabilir. Plan.UseWise ile işletmeler, istedikleri kadar döngüde yukarıdan aşağıya ve aşağıdan yukarıya planlama yapabilir. Yazılım, Microsoft 365 ile sorunsuz bir şekilde entegre olur ve tanıdık bir Excel çevrimiçi arayüzünde işbirliğine olanak tanır. Bu kullanımı kolay gösterge paneli ve aşina olunan elektronik tablo ortamı, kontrol ve finans ekibi tarafından hızlı bir şekilde benimsenmesini sağlar. Finans İşleri Direktörü ve Kontrol Departmanı, BT çalışanlarının veya danışmanların yardımına ihtiyaç duymadan tüm planlama ve bütçeleme süreci üzerinde tam kontrole sahiptir. Planlamacılar ayrıca toplamların otomatik aylık dağıtımı ve ana ERP sistemlerine/sistemlerinden veri aktarma/ithal etme gibi planlama işlevleriyle de desteklenir. Plan.UseWise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Genel Muhasebe
  • Stratejik Planlama
  • Chart of Accounts
  • Konsolidasyon/Toplama
  • Çoklu Departman/Proje
  • Çok Şirketli
  • Nakit Yönetimi
  • Gelir ve Bilanço
  • Kâr/Zarar Tablosu