Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Saha Hizmet Yönetimi Sistemi kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

18 sonuç
Müşterinin gereksinimine göre özelleştirilmiş bir saha hizmeti çözümü ve saha teknisyenleri için bir mobil uygulama. EyeOnTask hakkında daha fazla bilgi
İşletmeniz saha hizmetleri sağlıyorsa, bunun başarısının büyük bir kısmı yalnızca mobil iş gücünüzün başarısına bağlıdır. EyeOnTask müşterilerinizi, işlerinizi, envanterinizi ve faturalarınızı kolayca yönetmenizi sağlayan en uygun maliyetli araçtır. Fiyat teklifleri oluşturun ve bunları işlere dönüştürün. Birden fazla hizmet oluşturma ve tek bir iş altında birden fazla saha çalışanını atama yeteneği, gerçek zamanlı konum izleme, özel formlar, özel faturalama, müşteri stok yönetimi ve işlem geçmişi özellikleri bulunmaktadır. EyeOnTask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, rotaları planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir Route4Me hakkında daha fazla bilgi
Yönlendirme kaosu nihayet çözüldü. Kullanımı son derece kolay olan Route4Me, işletmeniz için rotaları otomatik olarak planlar ve bunları yerleşik navigasyon ile bir mobil uygulamaya gönderir. Saha hizmeti, saha satışı, saha pazarlaması, saha ticareti, bölge yönetimi ve son nokta optimizasyonu gerektiren her iş için mükemmeldir. Route4Me, hem küçük hem de kurumsal işletmeler için 34.000’den fazla müşteriye dünyanın en çok kullanılan rota sıralama ve optimizasyon yazılımlarından birini sunar. Route4Me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü yönetin. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi
Synchroteam FSM (saha hizmeti yönetimi) yazılımı ile mobil iş gücünü verimli bir şekilde yönetin, iş süreçlerini basitleştirin ve maliyetleri optimize edin. Synchroteam; izleme, planlama, gönderim, takvim, iş yönetimi, raporlama, CRM, zaman takibi, faturalandırma ve harita özelliklerine sahiptir. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks ve Zoho ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünüzü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
Modern bir çözümle küçük saha hizmeti şirketlerinin büyümesine yardımcı olur. Teknisyenleri planlayın ve gönderin. Bulut tabanlı yönetim ve mobil uygulamalar. Repair-CRM hakkında daha fazla bilgi
Hedefimiz, modern bir saha hizmeti çözümü yoluyla küçük saha hizmeti işletmelerinin büyümesine katkıda bulunmaktır. Teknisyenleri planlayın, gönderin ve GPS ile ilerlemelerini izleyin. Ekonomik (kullanıcı başına ayda 25 $) olması nedeniyle 3-15 teknisyeni olan şirketler için idealdir. Bulut tabanlı yönetim ve mobil uygulamalar. Varlık izleme, fotoğraf ve imza alma. Ücretsiz deneme sürümünüzü başlatın (kredi kartı gerekmez). Repair-CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
Çalışan yönetimiyle ilgili iş sorunlarını çözer. Shifton hakkında daha fazla bilgi
Shifton, şirket içinde istikrarlı iş akışı sağlayan çok işlevli bir çevrimiçi çözümdür. Shifton, şu özellikleri sayesinde mesai oluşturmak için harcanan zamanı önemli ölçüde azaltır: * Birçok ayarla otomatik çevrimiçi program oluşturma * Çalışanlar arasında mesai değişimi * Çalışanların izin yönetimi * Çalışanların çalışma süresi istatistikleri * Güncellemelerle ilgili bildirimlerin yönetimi Shifton hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
Jotform Kurumsal, saha hizmeti yönetimi için hepsi bir arada bir platform sunar.
Jotform Kurumsal ile sahadaki görevleri ustalıkla yönetin. İş emirlerini toplayın ve planlayın, ödeme kabul edin, müşteri geri bildirimi alın ve çok daha fazlasını yapın. Üstelik bunları yaparken, gelişmiş güvenlik özellikleri ve tamamen özelleştirilebilir izin ayarlarıyla verilerinizi tümüyle kontrol edin. Jotform Kurumsal'ın iş süreçlerinizi kolaylaştırmaya nasıl yardım edebileceğini öğrenmek için hemen bir deneme sürümü talep edin. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Dünyanın önde gelen CRM platformu üzerine kurulu Communications Cloud; B2C, B2B ve toptan CSP'lerin (iletişim hizmeti sağlayıcıları) katalog odaklı, dijital bir BSS'ye (iş destek sistemi) geçmesini sağlar. Amaca yönelik olarak üretilmiş sektör işlevselliği ve Sales Cloud ile Service Cloud'un tüm özellikleri sayesinde, her ölçekten hizmet sağlayıcılar değişen müşteri beklentilerine hızlı bir şekilde uyum sağlayabilir, değer elde etme süresini kısaltabilir ve pazarlamadan perakende kanallarına, müşteri hizmetlerine ve operasyonlara kadar kuruluşun her kısmını birleştirebilir. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
Basit planlama ve randevu hatırlatmaları sayesinde ev temizlik hizmetlerinin organize edilmesine ve işletilmesine yardımcı olan yönetim programı.
Şimdi ücretsiz olarak sunulmaktadır. ZenMaid, 2013 yılında şirketlerini günde bir saatten kısa sürede yöneten ve işleten eski ev temizlik hizmeti şirketlerinin sahipleri tarafından geliştirilmiştir. Ev temizlik hizmeti işletmenizi ek çalışma gerektirmeden geliştirmenize, programınızı ve işlerinizi düzenlemenize yardımcı olur. Bu hizmeti kullananlar, müşterilerinin tekrarlı alışveriş oranlarının arttığını, çalışanlarının daha bilinçli hale geldiğini ve müşterilerinin daha fazla memnun kalarak yeni müşterileri kendilerine yönlendirdiklerini belirtiyor. ZenMaid hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
Çalışan programlama, uygulamalar ve URL izleme, GPS konum takibi ve daha pek çok işleme yardımcı olan üretkenlik ve zaman takibi aracıdır.
Apploye- Çalışanlarınızı izlemenize yardımcı olan hepsi bir arada verimlilik ve zaman İzleme aracı. Çalışanlarınızın üretkenliğini etkinlik düzeyi, günlük ve haftalık zaman çizelgeleri, raporlar ve rastgele ekran görüntüleri aracılığıyla ölçebilirsiniz. Faturalandırılabilir ve faturalandırılamaz saatlerin hesaplanması çok kolaydır. Hem mobil hem de masaüstü ile uyumludur. GPS konum takibi ile uzaktan çalışanlarınızı da takip edebilirsiniz. Apploye ile işletmenizin büyüdüğünden ve bir adım öne geçtiğinden emin olabilirsiniz. Apploye hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
eLogii, HVAC ve saha hizmetleri için güzergah optimizasyonunu ve göndermeyi otomatikleştiren önemli bir saha hizmeti yönetim yazılımıdır.
eLogii, HVAC (ısıtma, havalandırma ve iklimlendirme) ve saha hizmeti şirketleri için önemli bir bulut tabanlı çok duraklı güzergah oluşturma yazılımıdır. eLogii, teslim alma ve teslim etme planlamasın dan, çok duraklı güzergah oluşturma ve optimizasyona kadar lojistiği birleştirerek tüm operasyonlarınızda saha hizmeti taleplerini zahmetsizce yönetmeye yardımcı olur. eLogii ile gönderme otomatikleştirilebilir, teknisyen, araç ve servis turlarına ilişkin gerçek zamanlı görünürlük elde edilebilir, müşterilere teslimat ve hizmet süresi kanıtı alınabilir. eLogii hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
Visual Planning, kapsamlı bir üretim planlama platformudur. Ücretsiz deneme sürümü için kaydolun.
Saha hizmeti yönetimi için Visual Planning’i kullanarak satış sonrası operasyonlarınızı yönetmek, ekiplerinizi tahsis etmek, müdahalelerinizi planlamak ve müşterilerinizin ihtiyaçlarını kolayca izlemek için tüm özel gereksinimlerinizi karşılayan kullanıcı dostu bir uygulama elde edinin. Visual Planning kaynak tahsisiniz konusunda size görünürlük sağlar ve saha servis ekibinizin verimliliğini artırmaya yardımcı olur. Gecikmelere, fazladan rezervasyonlara ve faturasız işlere elveda demek sadece bir tık uzağınızda. Visual Planning hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
GSMtasks, sürücü, kurye ve teknisyenlerinden oluşan tüm mobil filonuzu optimize eder ve yönetir.
GSMtasks’ın modern dağıtım yönetimi yazılımı, kurye ve teknisyenlerin dağıtımlarını ve görevlerini kolayca yönetmelerine ve analiz etmelerine olanak tanır. Sürücüler için kullanımı kolay uygulama, sevkiyatçılar için gerçek zamanlı web panosu ve müşteriler için otomatik SMS bildirimleri ve sürücü takibi içerir. API; CRM, depo vb. gibi mevcut sistemlerinizle entegrasyona olanak tanır. GSMtasks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
İş Süreci Uygulamaları için Kodsuz Platform
Clappia, karmaşık iş süreci uygulamalarını (web ve mobil üzerinde) oluşturmanın bir Excel sayfasında çalışmak kadar kolay olduğu kodsuz bir dijital dönüşüm platformudur. Clappia hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
Orderry, hizmet sektöründeki işletmeler için mükemmeldir. İş işleme, teknisyenler ve yöneticiler için mobil uygulamalar, kolay analiz ve raporlama.
Orderry’de telefon, tablet veya bilgisayarınızdan sahadaki randevuları kolayca yönetebilirsiniz. Yerleşik takvim, dışarıdaki çalışanlarınızın zamanını planlamanıza, iş emirleri oluşturmanıza ve kaynakların iş yükünü gözden geçirmenize yardımcı olur. Tek bir platform üzerinden fiyat tekliflerini özelleştirmek, tahminlerinizi daha doğru hesaplamak ve profesyonel görünen faturalar göndermek çok daha kolay. Her teknisyenin performansını derinlemesine analiz ederek ilk seferde onarım oranınızı iyileştirin. İdari işlerde zaman kazanın ve sahada daha fazla iş yapılmasını sağlayın. Orderry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
Delta Sales App, saha çalışanları için kullanımı kolay mobil uygulama ile otomatik sipariş alma, ürün yönetimi ve rapor oluşturma özellikleri sunar
Delta Sales App, binlerce satış yöneticisi, distribütör ve marka tarafından saha satış faaliyetlerini yönetmek için kullanılan bir Saha Satış Otomasyonu ve Çalışan GPS Konum İzleme Uygulamasıdır. Bu Uygulama, satış ekiplerinin verimliliğini artırmak ve satış süreçlerini otomatikleştirmek için birçok şirket tarafından yaygın olarak kullanılmaktadır ve bu da satış hedeflerine ulaşmalarına ve satışlarını arttırmalarına yardımcı olmuştur. Delta Sales App hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
Temizlik işi yönetim yazılımı. İşlerinizi otomatikleştirin, daha fazla satış yapın, iş incelemeleri alın, sadakat kuponları, gerçek zamanlı müşteri güncellemeleri gönderin ve daha fazlasını yapın.
Temizlik hizmetleri sunan mikro ve orta ölçekli işletmeler için yazılım: Temizlikçi hizmeti, ev temizliği, halı temizliği, ev temizliği şirketleri, mülk yönetimi hizmet sağlayıcıları, konut temizliği şirketleri ve diğerleri. HouseService365, temizlik şirketlerinin işlerini otomatikleştirmesine, daha fazla satış yapmasına, iş incelemeleri almasına, sadakat kuponları göndermesine, müşterileriyle uzun süreli ilişkiler kurmasına, iş uygulamasını kolaylaştırmasına ve bu arada profesyonel görünüp profesyonelce çalışmasına olanak tanır. Houseservice365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza
Site trafiğinizi potansiyel müşterilere dönüştüren basit, hepsi bir arada iş yönetimi yazılımı Bookup ile işletmenize güç katın.
Daha fazla potansiyel müşteri elde etmenin, programınızı düzenlemenin ve rezervasyonlarınızı yönetmenin basit yolu. Bookup hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Gönderim Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Mobil Erişim
  • Yönlendirme
  • Çevrimiçi Giriş/Çıkış Saati Kaydı
  • Elektronik İmza