17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Gereksinim Yönetim Araçları

Gereksinim Yönetim Araçları şirketlerin sistem geliştirme veya yükseltme işlemi sırasında pratik ihtiyaçları BT işlevselliğiyle uyumlu hale getirmesine yardım eder. Şirketler sistem gereksinimlerini yöneterek geliştirme süresini kısaltabilir ve sistemlerinin kalitesini optimize edebilir. Gereksinim Yönetim Yazılımları genelde donanım, yazılım, işlev, operasyon, arayüz, iş ve güvenlik gereksinimlerini kapsar. Gereksinim Yönetim Sistemleri İş Akışı Yönetimi (BPM) Programı, Sunucu Yönetimi Yazılımı, Proje Yönetim Uygulaması, Web Sitesi İzleme Aracı ve İş Süreçleri Yönetimi Yazılımı ile ilişkilidir.

12 sonuç

Visure; iş birliğine dayalı kapsamlı bir ALM platformu sunan önemli bir gereksinim yönetimi araçları sağlayıcısıdır. Visure Requirements hakkında daha fazla bilgi
Visure; tam izlenebilirlik, MS Word/Excel ile sıkı entegrasyon, risk yönetimi, test yönetimi, hata izleme, gereksinim test etme, gereksinim kalite analizi, gereksinim sürümü ve temel hattı oluşturma, güçlü raporlama ve ISO 26262, IEC 62304, IEC 61508, CENELEC 50128, DO-178B/C FMEA, SPICE, CMMI vb. için standart uyumluluk şablonları dahil, iş birliğine dayalı kapsamlı bir ALM (uygulama yaşam döngüsü yönetimi) platformu sunan önemli bir gereksinim yönetimi araçları sağlayıcısıdır. Visure Requirements hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
ClickUp, tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleriyle dünyanın önde gelen, vazgeçilmez gereksinim yönetimi araçlarından biridir
ClickUp, herhangi bir proje veya ekibin gereksinimlerini yönetmenize yardımcı olmak için görevler, planlama, otomasyonlar, öncelikler, kişiye yönelik yorumlar, özel görünümler, belgeler, anımsatıcılar, hedefler, takvimler, sohbet ve daha fazlasını sunar. Google, Nike ve Airbnb gibi şirketlerde 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılan ClickUp, tüm gereksinimlerinizi tek bir uygulamada birleştiren dünyanın en iyi gereksinim yönetimi araçlarından biridir. Her ölçekten ve sektörden ekipler için tasarlanan ClickUp, vazgeçilmez araçlardan biridir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Wrike’ın gereksinim yönetimi 2,3 milyon kişi tarafından kullanılmaktadır. Şablonlar, iş akışları, onaylar, talep formları ve panolarla hız kazanın.
Wrike’ın gereksinim yönetimi yazılımı dünya çapında 2,3 milyondan fazla kişi tarafından kullanılmaktadır. Wrike’ın kullanımı kolay yazılımı ile gereksinimlerinizi planlayın, yönetin ve raporlayın. Hazır şablonları, Gantt çizelgelerini, güçlü iş akışlarını ve paylaşımlı ekip panolarını kullanarak ihtiyaçları takip edin. Onayları ve talepleri kullanarak talep süreçlerinizi otomatikleştirin. Ekiplerinizin gereksinimlerle ilgili gerçek zamanlı güncellemeler paylaşmalarını ve bunları kontrol etmelerini sağlayın. Ücretsiz denemenizi hemen başlatın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
monday.com, yöneticilere ekiplerin olabildiğince verimli çalışmasını sağlamak için ihtiyaç duydukları görünürlüğü sağlayan esnek bir platformdur.
monday.com, günlük iş akışlarını düzenleyerek gereksinim yönetimini kolayca izleyebilmenizi sağlayan kullanımı kolay bir platformdur. Tedarikçiler ve müşteriler arasında zaman ve kaynak akışına ilişkin tam görünürlük elde etmek için 20'den fazla sürükle ve bırak özellikli sütunla önceden hazırlanmış 200'den fazla şablonu tamamen özelleştirin. Ardından, platformun tümleşik analizi sayesinde elde edilen bilgileri kuruluşunuz adına veriye dayalı daha iyi kararlar vermek için kullanın. monday dev hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Orcanos gereksinim yönetimi aracı, tıbbi cihaz ürünleri için gereksinimlerin izlenmesine yönelik sağlam bir bulut çözümüdür.
Orcanos gereksinim yönetimi aracı, tıbbi cihaz üreticileri için ISO 13485, ISO 14971, IEC 62304 gibi düzenlemeleri karşılayan gereksinim yönetimi, test yönetimi ve risk yönetiminin izlenmesi için tek durak noktasıdır. Orcanos hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
codebeamer karmaşık ürün geliştirmeyi kolaylaştırmak için hepsi bir arada gereksinim yönetimi aracıdır.
Modern dijital ürünler geliştirirken, gereksinimlerin karmaşıklığı yaşamın bir gerçeğidir. codebeamer, ekiplerin inovasyona odaklanabilmesi için bu karmaşıklığın yönetilmesine yardımcı olur. codebeamer, gelişmiş ürün ve yazılım geliştirme için bir ALM (uygulama yaşam döngüsü yönetimi) platformudur. Gereksinim yönetim özellikleri, işbirliğine dayalı yazılım mühendisliği alanında verimlilik sağlar. codebeamer tam izlenebilirlik, değişim kontrolü ve gereksinim yönetiminde sınırsız iş birliği sağlar. codebeamer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Sistem ve proses mühendisliği projeleri için eksiksiz gereksinim yönetimi çözümü.
Sistem ve proses mühendisliği projeleri için eksiksiz gereksinim yönetimi çözümü. Cradle, gereksinim yönetimi araçlarında en son teknolojiyi sunar. Modelleme, test yönetimi, biçimsel yapılandırma yönetimi ve denetim dahil tam sistem mühendisliği desteği ile gereksinim yönetimini entegre eder. E-posta uyarıları ve şablonlar, yaşam döngüsü iş akışları için Cradle-7.4 ReqIF (gereksinim değişim biçimi), WSI (web hizmetleri arayüzü), ODBC (açık veri tabanı bağlantısı) desteği için Cradle-7.5 Risk yönetimi ve test yürütme için Cradle-7.6 Cradle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Yazılım geliştirme ekiplerine, her türlü karmaşıklık ve ölçekteki test senaryolarını yapılandırılmış, açık ve denetime dayanıklı bir şekilde yürütmeleri için güç sağlamak.
Aqua sayesinde projenizin başında gereksinimlere ve kullanıcı öykülerine göre ürününüzün neleri başarması gerektiğini tanımlayabilirsiniz. Entegre bir UML (tümleşik modelleme dili) editörü, gereksinimlerinizi tamamlayan net bir şekilde anlaşılabilir UML diyagramları oluşturmayı kolaylaştırır. Bu şemalardan, bir düğmeye basılarak test çalışmaları otomatik olarak oluşturulabilir. Test vakalarının ve kusurların gereksinimlerle otomatik olarak bağlantılandırılması şeffaflık, izlenebilirlik sağlar ve proje içinde iletişimi kolaylaştırır. aqua hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
qTest, farklı geliştirme ve test metodolojileri üzerinde gerçek zamanlı görünürlük ve kontrol sağlayan bir test yönetim platformudur.
Tricentis qTest, Jira, Selenium ve Jenkins gibi planlama, test ve DevOps araçları ile entegre olan ölçeklenebilir bir test yönetimi çözümüdür. Yazılım geliştirme süreci boyunca testlerin tam ve bütünleşik bir görünümünü sağlayarak ekiplere yardımcı olur. Agile, yalpa veya herhangi bir hibrit yöntemi destekler ve QA ve geliştirme ekiplerinin testlere stratejik ve işbirliğine dayalı bir şekilde yaklaşarak daha yüksek kaliteli yazılımları daha hızlı bir şekilde piyasaya sürmelerini sağlar. qTest hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Sürdürülebilir üretim için blok zinciri ve yapay zeka teknolojisini kullanarak merkezi garanti yönetiminde uzmanlaşmıştır.
iWarranty, yeni nesil bir garanti yönetimi yazılım aracıdır. iWarranty, kaliteli ürünler sunarak müşteri memnuniyeti sağlamaya önem vermektedir. Bu nedenle, müşterilerin özel ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış çok kapsamlı garanti yönetimi hizmetleri sunmaktadır. Uzmanlardan oluşan ekibiyle, garanti yönetimi sürecini optimize etmeye, garanti maliyetlerini düşürmeye ve iyi bir satın alma sonrası deneyimiyle müşteri memnuniyetini artırmaya yardımcı olabilir. iWarranty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Sorunsuz parça ve belge yönetimi için bulut tabanlı PDM (Ürün Veri Yönetimi) ve PLM (Ürün Yaşam Yönetimi). Verimliliği artırın ve ürününüzü pazara daha hızlı sunun.
Dokuly, ürün yaşam döngüsü yönetimini kolaylaştıran bulut tabanlı bir PDM (Ürün Veri Yönetimi) ve PLM (Ürün Yaşam Yönetimi) aracıdır. Parçaları, montajları ve belgeleri zahmetsizce yönetin. Gerçek zamanlı iş birliği ve üst düzey güvenlikten yararlanın. Dokuly, pazara sunma süresini hızlandırır ve hataları en aza indirerek üreticiler, ürün yöneticileri ve mühendisler için mükemmel hale getirir. Daha fazla bilgi için www.dokuly.com adresini ziyaret edin. Dokuly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Proje ve gereksinim yönetimi için çevrimiçi platform.
Proje yönetimi ve gereksinim yönetimi için çevrimiçi platform. NewSysRS, her türlü işletme için proje yönetimi sağlar. Teknik özellikler, görev yöneticisi iş öğeleri ve panolar her ihtiyaca göre tamamen özelleştirilebilir. Öznitelikler, özel görünümler, farklı türde teknik özellikler ve görev yöneticisi iş öğeleri tanımlama olanağı sunar. İş öğeleri iş akışını tanımlayın. NewSysRS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Durum İzleme
  • Yaşam Döngüsü Yönetimi
  • Değişiklik Yönetimi
  • İş Akışı Yönetimi
  • Bütçeleme/Tahmin
  • Raporlama/Analiz
  • Öncelik Belirleme
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi