15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Ziyaretçi Yönetim Sistemi

Ziyaretçi Yönetim Sistemi kuruluşların ziyaretçileri için check-in işlemini kolaylaştırmalarına olanak verir. Şirketler, çalışan ve tesis güvenliğini izlemeye yardımcı olmak için doğru verileri toplayabilir ve ziyaretçi bilgilerini kolayca geri çağırabilir ve izleyebilir. Ziyaretçi Yönetimi Yazılımı genelde kimlik taraması, bireylerin ön kaydı, e-posta bildirimleri ve ziyaretçi yaka kartlarını özelleştirilebilir şekilde yazdırmayı kullanır. Ziyaretçi Yönetim Sistemi hastaneler, kurumsal mülk yöneticileri, okullar ve hükümet binaları için idealdir. Ziyaretçi Yönetim Sistemi Kulüp Yönetimi Yazılımı, Okul İdaresi Yazılımı ve Tesis Yönetim Sistemleri ile ilişkilidir.

15 sonuç

Ziyaretçi kaydı artık çok daha kolay. Vizito; ziyaretçileri kaydetmek, izlemek ve yönetmek için sorunsuz, modern ve özelleştirilebilir bir çözümdür. Vizito Visitor Management System hakkında daha fazla bilgi
Vizito, tam donanımlı bir ziyaretçi kaydı yönetimi çözümüdür. Bulut tabanlıdır ve kayıt işleminde bir iOS veya Android tableti, yapılandırma ve raporlama için bir web sitesiyle birlikte kullanır. İhtiyaçlarınıza göre markalandırılabilir (reklamsız) ve resepsiyonist bulunmayan ön bürolar için destek sunar. Özellikler: SMS bildirimleri, dijital imza ve gerçek zamanlı bir pano. Kağıt ortamındaki ziyaretçi defterleriyle konukların gizliliğini gözetmek zordur. Vizito ile tüm bilgiler özel olarak saklanır ve trafik durumu şifrelenir. Vizito Visitor Management System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kendi Kendine Giriş/Çıkış
  • Belge Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Rozet Yönetimi
  • Kimlik Tarama
  • Kayıt Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dijital İmza
  • Etkinlik Panosu
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Görüntü Yakalama
WorkforceID, kuruluşunuzun özel sağlık ve güvenlik ihtiyaçlarını karşılayarak iş yerinde herkesin işini kolaylaştırır. HID Visitor Management Solutions hakkında daha fazla bilgi
Çok fazla esnekliğe sahip olan HID Visitor Management Solutions, kuruluşunuza ve zaman çizelgenize çeki düzen verirken size eşlik eder. Kaçak erişimleri ve güvenlik ihlallerini önlerken aynı zamanda harika bir ilk izlenim oluşturun ve ziyaretçi bekleme sürelerini kısaltın. Resepsiyonda veya otomatik self servis check-in yoluyla her ziyarette her kimlik türü için doğru erişim kaynağını sağlayarak resepsiyon personeli üzerindeki operasyonel yükleri azaltın. HID Visitor Management Solutions hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kendi Kendine Giriş/Çıkış
  • Belge Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Rozet Yönetimi
  • Kimlik Tarama
  • Kayıt Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dijital İmza
  • Etkinlik Panosu
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Görüntü Yakalama
GymMaster, herhangi bir cihazdan tam işlevsellik sunan, 7/24 erişim ve üyeleriniz için web portalı içeren güçlü kulüp yönetimi çözümüdür.
GymMaster, sağlık kulüpleri için tasarlanmıştır - kullanımı zevklidir ve hızlı öğrenilir. Otomatik faturalama, otomatik kişiselleştirilmiş iletişim ve üst düzey kontrol sağlayan gelişmiş 24 saat erişim kontrol sistemi ile kulübünüzü istediğiniz yerden ve cihazdan yönetin. Üyelerinizin çevrimiçi kayıt olmasını sağlayarak satışları artırın ve kağıt israfına son verin. Üyeler web sitenizdeki kendi markalı üye portalınız üzerinden çevrimiçi ödeme yapabilirler. GymMaster’ın size neler kazandırabileceğini görmek için hemen ücretsiz deneme sürümü talep edin. GymMaster hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kendi Kendine Giriş/Çıkış
  • Belge Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Rozet Yönetimi
  • Kimlik Tarama
  • Kayıt Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dijital İmza
  • Etkinlik Panosu
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Görüntü Yakalama
Sign In App ziyaretçi yönetimi, personel ve yüklenici girişi, masa ve toplantı odası rezervasyonu için güvenli ve esnek bir çözümdür.
Sign In App yerinde veya uzaktan personel, ziyaretçi ve yüklenici girişi kaydetmenin akıllı ve esnek yoludur. Temassız giriş, doluluk uyarıları, temas kişisi takibi, tahliyeler ve teslimatlar standart olarak dahildir. Ayrıca sınırsız giriş, destek ve veri güvenliği seçenekleri içerir. Ön kayıt yapın, yaka kartları yazdırın, ziyaretçi bekleyenleri bilgilendirin, ilkeleri/NDA’ları (gizlilik anlaşmaları) imzalayın, videolar oynatın ve RFID (radyo frekansı ile tanımlama) okuyucusuyla dokunarak giriş yapın. Her ay giriş yapan milyonlarca kişiye katılın. Dünya çapında çok hızlı büyüyen bu ziyaretçi yönetimi uygulamasını 15 gün boyunca ücretsiz deneyin. Sign In App hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kendi Kendine Giriş/Çıkış
  • Belge Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Rozet Yönetimi
  • Kimlik Tarama
  • Kayıt Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dijital İmza
  • Etkinlik Panosu
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Görüntü Yakalama
Akılda kalıcı ziyaretçi deneyimleri sunmaya ve gerçek zamanlı veri öngörüleri elde etmeye yardımcı olan dijital sıra yönetim sistemi.
Müşterilerinizi, kalabalık lobilerde bekleme sıkıntısından kurtarın. Qminder, servis işletmelerine üst düzey bekleme deneyimi sunmalarında yardımcı olan bulut tabanlı bir sıra yönetim sistemidir. Qminder’ın SMS işlevi sayesinde müşterilerinizle uzaktan iletişime geçerek geliş kaydı açmalarını sağlayabilirsiniz. Qminder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kendi Kendine Giriş/Çıkış
  • Belge Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Rozet Yönetimi
  • Kimlik Tarama
  • Kayıt Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dijital İmza
  • Etkinlik Panosu
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Görüntü Yakalama
İşletmelerin merkezi bir platformdan tesisler genelinde erişimi yönetmesine ve izlemesine yardımcı olan bulut tabanlı fiziksel güvenlik çözümü.
Anahtarsız giriş, mobil kimlik bilgileri, uzaktan güvenlik yönetimi, akıllı kilitler, ziyaretçi yönetimi ve kimlik yönetimi çözümlerini pazara sunan önde gelen bulut tabanlı erişim kontrolü ve akıllı alan teknolojisi. Brivo platformu güvenlik otomasyonu, uzaktan yönetim sağlar, çalışan ve kiracı deneyimini geliştirir ve her türlü fiziksel alanda tüm insanların ve varlıkların güvenliğini artırır. Brivo Access hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kendi Kendine Giriş/Çıkış
  • Belge Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Rozet Yönetimi
  • Kimlik Tarama
  • Kayıt Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dijital İmza
  • Etkinlik Panosu
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Görüntü Yakalama
Çalışanlarınızın hoşuna gidecek bir işyeri yönetimi çözümü. Masa rezervasyonu | Oda Rezervasyonu | Hafta planlaması | Analiz
Hibrit şirketler için mobil, web, Slack ve MS Teams uygulaması olarak sunulan deskbird, önemli bir insan merkezli işyeri yönetimi uygulamasıdır. Sunduğu hızlı ve sezgisel kullanıcı deneyimi, hızlı ve güvenilir bir işe alıştırma süreci ile binaların değil, kullanıcıların etrafında geliştirilen ilk işyeri yönetim sistemidir. Çalışanlarınızın seveceği bir çözüm. deskbird hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kendi Kendine Giriş/Çıkış
  • Belge Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Rozet Yönetimi
  • Kimlik Tarama
  • Kayıt Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dijital İmza
  • Etkinlik Panosu
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Görüntü Yakalama
Şirketiniz için kullanımı kolay işyeri otopark rezervasyonu ve yönetimi sistemi.
Parkalot, şirket otoparkınızı yönetmek için kullanılan bir web uygulamasıdır. Otopark kurallarını belirleyin ve diğer çalışanları otopark alanlarını çevrimiçi olarak yönetmeye davet edin. Tüm cihazlarda ve ekran çözünürlüklerinde kullanılabilir. Parkalot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kendi Kendine Giriş/Çıkış
  • Belge Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Rozet Yönetimi
  • Kimlik Tarama
  • Kayıt Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dijital İmza
  • Etkinlik Panosu
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Görüntü Yakalama
Ofisly, personelin masadan park yerine kadar ofisteki her şeyi rezerve etmesine olanak tanıyan bir işyeri rezervasyonu ve ofis yönetimi uygulamasıdır.
Ofisly bir işyeri rezervasyonu ve ofis yönetimi uygulamasıdır. Kullanımı kolay arayüzü, masa veya park yeri rezervasyonlarını çalışanlarınızın kendi başlarına yapmasını kolaylaştırır. Geleneksel ofis sıkıntılarına veda edebilirsiniz. Misafir yönetiminden paket takibine kadar resepsiyon araçlarını sorunsuz bir şekilde entegre eder. Ofisly, ofis yöneticilerinin görüşleriyle çalışma alanı operasyonlarınızı kolaylaştırmak ve ekibinizin üretkenliğini artırmak için özel olarak tasarlanmıştır. Ofisly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kendi Kendine Giriş/Çıkış
  • Belge Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Rozet Yönetimi
  • Kimlik Tarama
  • Kayıt Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dijital İmza
  • Etkinlik Panosu
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Görüntü Yakalama
Ziyaretçileriniz ve personeliniz için temassız, özelleştirilmiş ve kolay bir oturum açma deneyimi sunmak için ücretsiz şekilde Villo deneme sürümüne kaydolun.
Villo; işletmelerin ziyaretçilerini, çalışanlarını ve teslimatlarını yönetmelerine yardımcı olan ödüllü ve bütçe dostu bir dijital araçtır. Tesisinizdeki herkesin gerçek zamanlı dijital günlük kaydını tutar. Ofisiniz için benzersiz bir kare kodu oluşturun. Villo’yu markanızla özelleştirin. Binanıza giren herkes için sorunsuz, keyifli bir oturum açma deneyimi ve daha fazlasını sunar. Otuz günlük ücretsiz deneme sürümünü bugün başlatın. Villo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kendi Kendine Giriş/Çıkış
  • Belge Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Rozet Yönetimi
  • Kimlik Tarama
  • Kayıt Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dijital İmza
  • Etkinlik Panosu
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Görüntü Yakalama
SignInSafe, işletmelerin QR kodu taramasıyla müşteri girişlerini kolaylaştırmasına yardımcı olan temassız bir ziyaretçi yönetimi platformudur.
SignInSafe, QR koduyla dijital, temassız, ziyaretçi ve konuk girişi sağlayan web tabanlı bir uygulamadır. SignInSafe giriş/çıkış gerektiren her yerde kullanılabilir. SignInSafe, inşaat sahası ziyaretçi günlüklerini, restoran konuk veya bekleme listelerini, COVID-19 izleme, okul ziyaretçisi veya öğrenci girişi/çıkışı ve çocukları spora bırakma/alma işlemlerini izlemek için kullanılır. SignInSafe bulutta merkezi olarak yönetilir ve müşteri veya ziyaretçilerin herhangi bir uygulama yüklemesini gerektirmez. SignInSafe hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kendi Kendine Giriş/Çıkış
  • Belge Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Rozet Yönetimi
  • Kimlik Tarama
  • Kayıt Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dijital İmza
  • Etkinlik Panosu
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Görüntü Yakalama
SmartLobby ziyaretçi yönetim sistemi ile resepsiyonunuzu veya lobinizi dijitalleştirin.
SmartLobby ziyaretçi yönetim sistemi ile resepsiyonunuzu veya lobinizi dijitalleştirin. SmartLobby, ziyaretçilerin ve personelin sevdiği basit, akilli ve hoş bir ziyaretçi yönetim sistemidir. Şunları sağlar: - Kimlik kartı yazdırma - Otelci Bildirimi - QR Kodu Tarama - Hukuk ve NDA (Gizlilik Anlaşması) imzalama - Çok cihazlı ve çok konumlu ziyaretçi ve personel girişi - Önce çevrimdışı - Yönetici panosu - Yoklama - Ziyaretçi memnuniyet anketi - Ziyaret geçmişi araması SmartLobby hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kendi Kendine Giriş/Çıkış
  • Belge Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Rozet Yönetimi
  • Kimlik Tarama
  • Kayıt Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dijital İmza
  • Etkinlik Panosu
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Görüntü Yakalama
Ziyaretçilere yönlendirmeler ve giriş yapma imkanı sağlayarak ve varışta personele bildirim göndererek ziyaretçilere yönelik genel bir bakış sunar.
Geçmiş, bugün ve gelecekteki ziyaretçileriniz hakkında eksiksiz ve ayrıntılı bir genel bakış edinin. Toplantılarınız rezerve edildiğinde, tüm randevular Pronestor Visitor'da toplanır ve ziyaretçileriniz geldikten sonra size tam bir genel bakış ve otomatik bildirimler sağlar. Raporlama, tam olarak kimin nerede olduğunu ve kimin kim olduğunu görmenizi sağlar. Pronestor Visitor birden fazla konumda birden fazla giriş noktasını işleyebilir. Toplantılardan önce ve varışta misafirlerinizi ofisinizin kuralları hakkında bilgilendirin. Sign In Workspace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kendi Kendine Giriş/Çıkış
  • Belge Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Rozet Yönetimi
  • Kimlik Tarama
  • Kayıt Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dijital İmza
  • Etkinlik Panosu
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Görüntü Yakalama
Saha için tasarlanmış, kullanışlı kırsal güvenlik ve operasyon yazılımı.
Tarım alanları için tasarlanmış, kullanışlı arazi güvenlik ve operasyon yazılımı. Kolayca saha risklerini haritalandırın, kimin sahada olduğunu takip edin, bağlantı hızının düşük olduğu bölgelerde bile telefonunuzdan yeni riskleri ve olayları bildirin. - Giriş işlemi yapmayı unutsalar bile tesisinizde kimlerin olduğunu tam olarak görün. - Tesisinize giriş yapan herkesle sahaya özel risk haritası paylaşın. - Riskleri ve olayları yönetmek için takip eylemleri atayın. - Manuel yönetim olmadan doğru raporlar oluşturun. Onside hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kendi Kendine Giriş/Çıkış
  • Belge Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Rozet Yönetimi
  • Kimlik Tarama
  • Kayıt Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dijital İmza
  • Etkinlik Panosu
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Görüntü Yakalama
Spark Checkin, patentli güvenlik teknolojisi üzerine kurulu, iki faktörlü kimlik doğrulama ve saha turu doğrulama sistemidir.
Spark Checkin, Fortune 100 listesindeki şirketlerin güvendiği patentli teknoloji üzerine kurulu, tercih edilen iki faktörlü kimlik doğrulama ve saha turu doğrulama sistemidir. Spark sistemi, elektrik, ağ bağlantısı veya pil gerektirmeyen sağlamlaştırılmış donanıma sahiptir. Sistem ayrıca çalışan performans analizi için bir denetim kaydı ve analiz sağlar. Biyometrik kimlik doğrulama uzmanları tarafından tasarlanmış ve dünya çapında milyonlarca kişinin güvenini kazanmıştır. Spark Checkin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kendi Kendine Giriş/Çıkış
  • Belge Yönetimi
  • Uyarılar/Bildirimler
  • Rozet Yönetimi
  • Kimlik Tarama
  • Kayıt Yönetimi
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Dijital İmza
  • Etkinlik Panosu
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Görüntü Yakalama