15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Form Otomasyon Yazılımı

Form Otomasyon Yazılımı şirketlere belge iş akışlarını düzene koyma yeteneği verir. Bu çözümler belge oluşturma, yazdırma, faks gönderme, veri birleştirme, güvenlik ve gelen/giden belge trafiğini optimize eder. Şirketler, faturalardan olay raporlarına kadar neredeyse her türlü belgeyi oluşturup yönetebilir ve toplanan bilgileri kolayca takip edebilir. Form Otomasyon Yazılımı çoğu sektörle bağlantılıdır ve İş Süreçleri Yönetimi Yazılımı, İçerik Yönetimi Yazılımı, Sözleşme Yönetimi Yazılımı ve Evrak Yönetim Sistemi ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Form Otomasyon Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

37 sonuç

MaintainX, verimliliği ve sahadan gerçek zamanlı bilgileri artıran mobil öncelikli bir prosedür dijitalleştirme yazılımıdır. Kullanımı kolay. MaintainX hakkında daha fazla bilgi
MaintainX, mobil öncelikli prosedür dijitalleştirme yazılımıdır ve ön saflardaki ekiplerin sahadan; denetimler, güvenlik prosedürleri, kontrol listeleri ve daha fazlasını yürütmelerine olanak tanır. MaintainX uygulaması, ekibiniz genelinde gerçek zamanlı iş içgörüleri ve iş birliği sağlamak için kağıt tabanlı prosedürleri ve formları dönüştürür. MaintainX kullanan kuruluşlar, doğru veri girişinde %50’lik bir artışa ve veri giriş hızında %800’lük bir artışa sahiptir. MaintainX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz form oluşturucudur. Dış (web sitesi) ve iç (talep) formlar. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz form oluşturucudur. Dış (web sitesi) ve iç (talep) formlar. Bitrix24 CRM ve form otomasyon özellikleri ile entegredir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
iOS, Andriod ve web tarayıcısında kullanılabilen profesyonel denetim, sorun izleme ve analiz uygulaması Auditus hakkında daha fazla bilgi
Auditus, 9000’den fazla müşterinin denetim, teftiş, uyumluluk kontrolleri veya kalite güvence testleri için kullandığı bir denetim uygulaması ve bulut tabanlı yazılımdır. Auditus uygulaması sahadaki çalışanlarınızı destekler. Birden fazla platformda (iOS, Andriod, internet tarayıcısı) çevrimiçi ve çevrimdışı olarak kullanılabilen çok dilli denetim uygulaması. Son teknoloji ürünü puanlama sistemi, sorun izleme, risk uyarıları ve güçlü gerçek zamanlı raporlama özellikleri sayesinde işletme performansınızın tam bir resmini sunar. Auditus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Formları çevrimiçi kolayca oluşturun, gönderin ve alın. FormDr hakkında daha fazla bilgi
Basit sürükle ve bırak form oluşturucuyla hızlı bir şekilde formlar oluşturun. Kodlama gerekmez. E-imzalar, koşullu mantık, tablolar, ekler, ödemeler, çizimler ve daha fazlasını kullanarak formları özelleştirin. Gönderimler şifrelenir ve güvenli sunucularda saklanır. Kusursuz bir deneyim için kendi renkleriniz, yazı tipleriniz ve logonuzla formlar oluşturun. Formlarınız markanıza ve tarzınıza uyacak şekilde tamamen özelleştirilebilir. Formları web sitenize yerleştirin, metin (SMS)/e-posta davetiyeleri gönderin, QR kodları oluşturun ve otomatik hatırlatmalar gönderin. FormDr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Çevrimiçi formları kolayca ve hızla oluşturmaya yardımcı olan web tabanlı uygulama. forms.app hakkında daha fazla bilgi
Çevrimiçi formları kolayca ve hızla oluşturmaya yardımcı olan web tabanlı uygulama. forms.app hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Denetim ve incelemeler için akıllı mobil platform. Kalite, güvenlik, operasyonel standartlar ve uyumluluğu iyileştirmenin verimli yolu. GoAudits hakkında daha fazla bilgi
Denetim ve incelemeler için akıllı mobil uygulama ve eksiksiz çözüm. En sevdiğiniz cihazda incelemeleri planlayıp programlayabilir, çevrimdışıyken bile hızlı mobil denetimler yapabilir, anında düzeltici görevler atayabilirsiniz. İnceleme sonrasında, anında bilgilendirici raporlar oluşturabilir ve gerçek zamanlı bilgi alışverişi için bunları doğru kişilere otomatik olarak e-posta ile gönderebilirsiniz. Gelişmiş analiz panosu sayesinde operasyonlarınız hakkında dikkate değer bilgiler edinin ve ROI'nizi en üst düzeye çıkarın. Profesyoneller için basit ve uygun fiyatlı çözüm. GoAudits hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Piyasada önde gelen anket platformlarından biri.
Fortune 500’ün %98’i tarafından güvenilen ve dünya çapında 335.000’den fazla kuruluşta kullanılan SurveyMonkey platformu, geri bildirimi eyleme dönüştürerek milyonlarca kişiye gelişmeyi ve yenilikçiliği destekleme yöntemi sunar. Müşteriler, çalışanlar veya hedef kitlenize hitap eden, uzmanlarca yazılmış anket şablonlarına erişin. Dakikalar içinde basit veya gelişmiş anketler oluşturun. SurveyMonkey’in neden dünya genelinde önde gelen anket platformu olduğunu keşfedin. SurveyMonkey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Formları kolayca oluşturun ve yanıtları monday.com'un açık platformunda iş akışlarına dönüştürerek ekibinizin istekleri tek bir yerden ele alabilmesini sağlayın.
monday.com'un açık platformuyla hiçbir kodlama olmadan kolayca formlarınızı dijitalleştirin ve yanıtları iş akışlarına dönüştürün. Önceden hazırlanmış şablonlarla dakikalar içinde formlar oluşturun. Bir bağlantı paylaşarak geliştirici olmayanlardan ve müşterilerden yanıt alın. Açık biletlerin durumunu tek bir yerden takip etmeniz gerekiyorsa yanıtları görsel bir panoda derleyin. İsterseniz öncelikleriniz hakkında daha iyi karar almak için yanıtlardan raporlar oluşturun. Ardından tekrarlanan görevleri devretmek ve tüm süreci kolaylaştırmak için otomasyonlar ekleyin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Wrike’ın form otomasyon yazılımı 2,3 milyon kişi tarafından kullanılmaktadır. Talepleri organize edin, alımı kolaylaştırın ve ekiplerin ihtiyaç duyduğu bilgileri elde etmelerine yardımcı olun.
Wrike’ın form otomasyon yazılımına 140 ülkede iki milyondan fazla kişi güveniyor. Talepleri otomatik olarak düzenleyen, alımı kolaylaştıran ve ekiplerinizin ihtiyaç duyduğu tüm bilgilerle göreve başlamalarına yardımcı olan özelleştirilmiş formlar oluşturun. Wrike’ın kullanımı kolay form otomasyon yazılımı ekiplerin yeni projeleri düzenlemelerine, İK, pazarlama, satış ve BT taleplerini otomatikleştirmelerine ve ekiplerinize ihtiyaç duydukları şeyleri ihtiyaç duydukları zamanda sunmaya yardımcı olur. Ücretsiz denemeye hemen başlayın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Kullanıcıların anket formları oluşturmasına ve gönderimleri gözden geçirmesine yardımcı olan, her ölçekten işletme için uygun bir form oluşturma aracıdır.
18 milyondan fazla kullanıcının güvendiği Jotform'un sunduğu form oluşturucu, her cihazdan çevrimiçi form oluşturmanın ve yayınlamanın kolay yoludur. Şirket, 10.000'den fazla hazır form şablonu, 3. taraf uygulamalara 100'den fazla entegrasyon ve gelişmiş tasarım özellikleri sunarak dünyanın dört bir yanındaki kuruluşlar için önde gelen çevrimiçi form oluşturucusu haline gelmiştir. Ödeme formları, müşteri adayı oluşturma formları, kayıt formları, iletişim formları, başvuru formları ve çok daha fazlasını oluşturmak için yaygın olarak kullanılmaktadır. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Kuruluşunuz genelinde hemen hemen her departmandaki ekipler, artık formları kolayca oluşturabilir, paylaşabilir veya web sitenize yerleştirebilir.
PandaDoc satış, İK, operasyon, hukuk vb. alanlarındaki ekipler için PandaDoc Forms’u oluşturdu. Kolayca form oluşturun ve web sitenize yerleştirerek veya doğrudan bağlantı aracılığıyla paylaşın. Hiç kodlama gerekmez ve müşterinin e-posta adresine bile ihtiyacınız yoktur. Formlar için düzenlenebilir şablonlar, özel imzalama sırası ve ödemeler gibi özellikler de mevcuttur. PandaDoc Forms kullanabileceğiniz en kolay form oluşturuculardan biri olabilir. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
İlgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen anketler oluşturun. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere geribildirim toplamalarında destek oluyoruz.
SurveyLegend, ilgi çekici, platformdan bağımsız ve göze hoş görünen yeni nesil çevrimiçi anket yazılımıdır. Hem büyük hem de küçük şirketlere ve bireylere mobil dostu, harika anketler oluşturmaları için destek veriyoruz. Artık bilgisayarınızda veya tabletinizde harika görünen anketler oluşturabilir, istediğiniz gibi anketinizin görünümünü özelleştirebilir, toplanan verileri göz alıcı ve bilgi verici grafiklerle görselleştirebilirsiniz. Anketler, sürükle ve bırak özelliğiyle kolayca oluşturulabilir ve aracımızı kullanmak için pazar araştırması uzmanı olmanız gerekmez. SurveyLegend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Pipefy, herkesin kendi başına verimli iş akışları oluşturmasını ve bunları otomatikleştirmesini sağlayan kodsuz bir süreç yönetimi yazılımıdır.
Pipefy; satın alma, İK, müşteri operasyonları, BT ve daha birçok alandaki ekipler için ekip üretkenliğini artıran, verileri merkezileştiren ve süreçleri optimize eden düşük kodlu bir süreç otomasyon platformudur. Pipefy, iş akışı otomasyonu ve düşük kodlu bir çerçeve sayesinde işletmelerin her departmandaki her ekip için yığın genişletilebilirliği ve süreç mükemmelliği sağlamasına yardımcı olur. Pipefy şu anda 150'den fazla ülkede her ölçekten şirket ve Visa, IBM, Volvo, Santander ve Kraft Heinz gibi önde gelen işletmeler tarafından kullanılıyor. Pipefy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Form otomasyonu için ödüllü bir yazılım olan Award Force ile gönderici ve değerlendiricilerden oluşan topluluğunuz için harika bir deneyim yaratın.
Award Force, başvuruları çevrimiçi olarak yönetmek için form otomasyonuna yönelik ödüllü bir yazılımdır. Performans ve işlev için tasarlanan bu ürün, hızlı ve güvenli olmasının yanı sıra göndericiler, değerlendiriciler ve form yöneticileri için de harika bir deneyim sunar. Üst düzey bütünlük ve sonuçlar için tasarlanmış özelliklerle başvuruların hacmini ve kalitesini artırın. Kullanımı keyifli ve güzel bir tasarıma sahip, kullanıcı dostu ve kolay anlaşılır bir sistemle programınızı farklılaştırın. Her seferinde doğru sonuçları sunun. Award Force hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Şirketiniz için en profesyonel anket yazılımı (NPS, müşteri memnuniyeti, İK, çalışan geri bildirimi, müşteri deneyimi)
Şirketiniz için en profesyonel anket yazılımı. Popüler anket türleri: - NPS (net tavsiye skoru), müşteri memnuniyeti, - İK, çalışan geri bildirimi, müşteri deneyimi, işten çıkış mülakatı, aday deneyimi - Web sitesi aygıtı Startquestion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Teftişleri, denetimleri, güvenlik raporlarını, siparişleri ve diğer birçok görevi tamamlamanızı sağlayan form otomasyonu uygulaması. Kullanımı kolay, kurumsal sınıf.
Forms On Fire, doğru teftişler, denetimler, güvenlik raporları, siparişler ve daha birçok görevi yerine getirmenizi sağlayan form otomasyonu uygulamanızdır. Sistemlerinizden gelen verileri kullanarak önceden doldurulmuş alanlar ile zaman kazanın. Süreçlerinizi etkin hale getirerek zamandan tasarruf edin. Formları yeniden girmek, yeniden bir araya getirmek, dosyalamak ve ihtiyaç duyanlara dağıtmak için gereken zamanın %100’ünden tasarruf edin. Kurumsal düzeyde güvenlik, binlerce sisteme bağlantı ve abartısız şekilde yardımcı müşteri hizmetleri ile yönetim ekibinizi memnun edeceksiniz. Forms On Fire hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Ücretsiz deneme ve aylık 92 $’dan başlayan fiyatlar. Akıllı bir belge (PDF, Word vb.) oluşturun, verilerle birleştirin ve istediğiniz yere teslim edin.
Sınırsız test ile risksiz ücretsiz deneme. Ayda 92 $’dan başlayan planlarıyla Formstack Documents belge oluşturmanızı otomatikleştirir, böylece artık kopyalayıp yapıştırmak zorunda kalmazsınız. Buluttaki verileri PDF, Word belgesi, Excel elektronik çizelge veya PowerPoint’te otomatik olarak, parmağınızı bile oynatmadan birleştirin. WebMerge’de bir belgenin (veya şablonun) oluşturulması, o belgeye verilerinizin gönderilmesi için sık kullanılan hizmetlerle entegre edilmesi çok kolaydır. Birleştirilen belgenin bir kopyası size gönderilir. Zahmetsiz. Otomatik. Kolay. Formstack Documents hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Ücretsiz denemeye başlayarak kritik iş akışlarını otomatikleştirmek için bu kodsuz form oluşturucuyu kullanan 25 bin kuruluşun arasına katılın. Planlar ayda 50 $ tutarından başlamaktadır.
Sürükle ve bırak özellikli çevrimiçi bir form oluşturucu olan Formstack Forms’un ücretsiz deneme sürümüyle 25 binden fazla kuruluşun arasına katılarak 2022 State of Digital Maturity: Advancing Workflow Automation (Dijital Olgunluk Durumu: İş Akışı Otomasyonunu İlerletme) raporunda açıklandığı gibi optimum dijital olgunluğa ulaşın. Kuruluşunuzdaki herkesin kodsuz çevrimiçi formlar oluşturmasını, veri toplamasını ve süreçleri otomatikleştirmesini sağlayarak haftada 18 saate kadar tasarruf edin. HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumluluğunu destekler, yüzlerce şablon ve Salesforce, MailChimp ve PayPal gibi uygulamalar için entegrasyon sunar. Planlar ayda 50 $ tutarından başlamaktadır. Formstack Forms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Kurumsal kalitede ve kapsamlı formlar. Verileri toplamak, iş akışlarını tetiklemek ve kuruluşunuzu otomatikleştirmek için Nintex Formlarını kullanın.
Nintex Forms ile nerede olursanız olun doğru ve güncel verileri toplamak ve göndermek için dinamik çevrimiçi formlar oluşturabilirsiniz. Kullanıcı dostu tasarım kanvasımız, sürükle ve bırak kontrolleri ve gelişmiş iş mantığımız sayesinde formların her türlü iş ihtiyacına yönelik olarak özelleştirilmesi kolaylaşır. Nintex Process Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Kissflow Workflow, hem yapılandırılmış iş akışlarını hem de yapılandırılmamış iş akışlarını destekleyen önde gelen uçtan uca iş akışı yazılımlarından biridir.
Kissflow önde gelen form otomasyonu yazılımlarından biri olarak değerlendirilmiştir. Yaygın olarak iş akışı yazılımı ve BPM aracı olarak bilinir. Kissflow’un açılımı (Keep it Simple & Smart Form Solution,), iş amaçlı kullanıcıların form yaşam döngüsünün tamamını BT desteği olmadan yönetmesini sağlayarak İşleri Kolaylaştıran Akıllı Form Çözümü anlamına gelir. Adından da anlaşılacağı gibi, Kissflow’u kullanarak iş akışı ve form oluşturmak çok kolaydır. Kissflow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Takviminizle senkronize olan ve müşterilerinizin sizinle toplantı, randevu ve rezervasyon planlamasını sağlayan akıllı planlama aracı.
Web sitenize, sosyal medyanıza yerleştirebileceğiniz veya e-posta imzanıza sahip bir bağlantı paylaşabileceğiniz rezervasyon sayfası oluşturun. Rezervasyon sayfanızı size özgü hale getirmek için kendi logonuzu ve renklerinizi ekleyin. Sayfanızın tercümesini yapın ve anlatımı istediğiniz gibi özelleştirin. Özel sorular ekleyin ve randevular için müşterilerinizden güvenli bir şekilde veri toplayın. Müşterilerinizin sadece uygun olduğunuzda rezervasyon yapmasına izin vermek için Google, Outlook veya Apple takvimlerinizle iki yönlü senkronizasyon sağlayın. GVKY ve HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) uyumlu. Dakikalar içinde kurulum. Upvio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
İş akışı içeren form portalı, 20’den fazla kullanıcısı bulunan kuruluşlar içindir. Web erişimi, masaüstü ve mobil cihaz için hazır. Ücretsiz API.
Form portalı, 20’den fazla kullanıcı için belge yönetimi yazılımının bir parçasıdır. Binlerce kullanıcıyı ve milyonlarca belgeyi destekleyecek şekilde ölçeklenir. Tesis içinde veya bulutta kurulabilir, masaüstü ve mobil cihazlarda kullanıma hazırdır. Otomatik belge iş akışı ve onay süreçleri. MS Office entegrasyonu, sürüm kontrolü, güvenli kullanıcı grupları, güçlü arama, OCR (optik karakter tanıma) ile belge tarama. Ücretsiz belgelenmiş API, isteğe bağlı AD (Active Directory) entegrasyonu, SharePoint, e-imza ve iki faktörlü kimlik doğrulaması özellikli. FileHold hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Windward Core, kullanıcıların formlar da dahil olmak üzere her türlü belgeyi oluşturmasına olanak tanıyan önemli düşük kodlu belge oluşturma çözümlerinden biridir.
Windward, belge oluşturma ve otomasyon yazılımı özelliklerini bir araya getiriyor. Taslak oluşturma özelliğinden yararlanarak işletmelerin form ve kontrol listesi doldurma sürecini otomatikleştirmesine yardımcı olur. Windward Core, özelleştirilmiş verileri doldurmanıza, istenen formatta teslim edilebilir çıktılar oluşturmanıza ve bunu müşterilere imza ve onay için elektronik olarak göndermenize yardımcı olur. Fluent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Kod yok, limit yok. Formları ve belgeleri kolayca otomatikleştirin. Eklenen verilerden yararlanan özel interaktif formlar ve belgeler. 400 binden fazla kullanıcı.
Kolay belge ve form oluşturma. Kod yok, limit yok. Formları ve gelişmiş belgeleri kolayca otomatikleştirin. Eklenen verilerden yararlanan benzersiz interaktif formlar ve belgeler. Kendi verileriniz ve kurallarınızla uyarlanmış form ve belgeleri kodlamaya ihtiyaç duymadan oluşturun. Anında ROI ve geniş otomasyona giden yol. Dünya çapında 400 bin kullanıcı; işlerini tasarlamak, gerçekleştirmek, iş birliği yapmak ve yürütmek için Legito'yu kullanıyor. Tek bir entegre kodsuz çözüm. LexisNexis, PwC, Skoda Auto ve Societe Generale Group dahil. Legito hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar
Memnuniyeti artırma ve daha iyi ürünler oluşturma amacıyla tüm dijital temas noktalarında sürekli müşteri geri bildirimi alın.
Sürekli müşteri geri bildirimlerinin toplanması için güçlü bir kullanıcı yolculuk anketi yazılımı. • E-posta, bağlantı, web sitesi, ürün içi veya mobil uygulamalar aracılığıyla özelleştirilmiş anketler düzenleyin. • Yerel entegrasyonlar aracılığıyla araçlarla bağlantı kurun. • Sınırsız sayıda ekip arkadaşıyla iş birliği yapın. • Kullanıcı yolculuğunun tüm aşamalarında müşterilerden öngörüler edinin. • Geri bildirim almayı otomatikleştirin ve metrikleri izleyin. • Memnuniyeti artırmak, müşteri kaybını azaltmak, daha iyi ürünler oluşturmak ve etkili pazarlama stratejileri geliştirmek için geri bildirimleri analiz edin ve bunlara göre hareket geçin Survicate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Arşivleme ve Saklama
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Süreç/İş Akışı Otomasyonu
  • Sürüm Denetimi
  • Sürükle ve Bırak
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Form Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Formlar