Türkiye Yerel ürünleri göster
342 sonuç
Merkezinde yapay zeka otomasyonu bulunan, kullanımı kolay, güçlü, bulut tabanlı bir tedarikçi yönetimi çözümü. Bugün, daha iyi bir yol seçin. Gatekeeper hakkında daha fazla bilgi
Kullanımı kolay, güçlü, bulut tabanlı tedarikçi yönetimi çözümü. Özel bir portal aracılığıyla self servis işe alım dahil olmak üzere, tedarikçileri sorunsuz bir şekilde yönetin. Dengeli puan çizelge anketlerini kullanarak uyumluluk riskini izleyin ve tedarikçi performansı hakkında rapor oluşturun. Tüm planlarda sınırsız kullanıcı olmanın keyfini çıkarın, iş birliğini kolaylaştırarak entegre iş akışı motoru yöneticinizi otomatik hale getirin. Tedarikçi portföyünüz üzerinde tam görünürlük kontrolü elde edin, iş riskini en aza indirin ve satıcılardan maksimum değer elde edin. Gatekeeper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Manuel çalışmayı ortadan kaldırarak zaman ve paradan tasarruf edin. Kolay satıcı zinciri yönetimi, otomatik PR ve PO işleme: hepsi tek bir yazılımda. Precoro hakkında daha fazla bilgi
Precoro’da otomatik satıcı yönetimi. Envanteri bütçeleyin, talep edin, onaylayın, satın alın, izleyin, tedarikçileri yönetin ve raporlayın: hepsi bir arada tedarik yazılımı. Precoro’nun kullanımı kolaydır, hızla uygulanır, NetSuite ve Quickbooks ile entegrasyon ve ücretsiz API dahil olmak üzere çok çeşitli özellikler sunar. Precoro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Kissflow Procurement Cloud, üst düzey ve esnek bir tedarik bulutu çözümü sunar. Satın almadan satıcı yönetimine kadar her şey tek bir platformdadır. Kissflow Procurement Cloud hakkında daha fazla bilgi
Kissflow Procurement Cloud (tedarik bulutu), hepsi tek bir platformda satın almadan başlayarak satıcı yönetimine kadar her şeyi içeren üst düzey bir esnek tedarik çözümüdür. Satın alma siparişleri, satın alma talebi, satıcı yönetimi, satın alma faturası, analizler ve entegrasyonlar dahil her şeyi içerir. Kissflow Procurement Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
ContractNow, sınırsız kullanıcı, depolama ve elektronik imzaları içeren basit, güçlü bir sözleşme yönetimi çözümüdür. ContractNow hakkında daha fazla bilgi
ContractNow, COVID-19 sonrasında işletmelerin önemli sözleşme sorularını yanıtlamak için özel olarak tasarlanmış basit, güçlü bir tedarikçi yönetimi çözümüdür. Tüm tedarikçi verilerinizi ve belgelerinizi merkezileştirin, temel bilgi ve sözleşme hükmü dilini ortaya çıkarın ve ContractNow’ın entegre eSign özelliğini kullanarak tüm yeni sözleşmelerinizi imzalayın. İşletmenizin sözleşmeleri üzerinde tam görünürlük kontrolü elde edin ve gelecekteki büyümeniz için istikrarlı bir platform oluşturun. ContractNow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
NetSuite'in tedarik hizmeti, şirketlerin mal ve hizmetleri uygun maliyetle ve zamanında satın almalarına yardımcı olur.
Satın alma, özellikle mal ve hizmet taleplerinin telefon görüşmeleri, e-postalar, kağıt kataloglar ve faksların bir kombinasyonu kullanılarak manuel olarak işlenmesi gerektiğinde, zaman alıcı ve verimsiz bir uğraş olabilir. NetSuite'in satın alma hizmeti, kullanımı kolay özellikleriyle çalışanların değerli zamanından tasarruf ederek, satın alımları onaylı tedarikçilere ve önceden müzakere edilmiş sözleşmelere yönlendirerek maliyetleri düşürerek şirketlerin mal ve hizmetleri uygun maliyetle ve zamanında satın almalarına yardımcı olur. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
360’ın üzerinde 4,7/5 puanlı yorumlar. Basit ama tam donanımlı. En yüksek puanlı tedarikçi yönetimi yazılımı.
Ekip üyelerinin hareket halindeyken herhangi bir cihazdan önceden tanımlanmış onaylayıcılar tarafından onaylanabilecek satın alma talepleri oluşturmasına olanak tanıyan basit sipariş emri yazılımı. Tüm alakalı yorumlar ve belgeler, sipariş emrine eklenebilir ve raporlama ve denetim için yönetilebilir. Harcama hatalarını ortadan kaldırın ve ekip üyelerini şirket kartıyla satın alımdan sorumlu tutun. Her satın alma işleminde bilgiye dayalı karar verme süreci için bütçeleri gerçek zamanlı olarak görüntüleyin ve yönetin. Tek düğmeye tıklayarak muhasebe için doğru raporlar oluşturun. ProcurementExpress.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Use Quickbase to help streamline complex, multi-vendor procurement processes with transparent tracking and collaborative applications.
Quickbase empowers enterprise organizations to quickly turn ideas into applications that make them more efficient, informed, and productive. With Quickbase you can streamline complex, multi-vendor procurement processes, gain new levels of transparency, ensure ongoing agility, and rapidly adapt to change. Quickbase's no-code application development platform and online database together provide real-time visibility and automation across complex processes & siloed systems to help increase agility. Quickbase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
SecureLink, an Imprivata company, is the industry leader in critical access management
SecureLink, an Imprivata company, is the industry leader in critical access management, empowering organizations to secure access to their most valuable assets, including networks, systems, and data. By leveraging zero trust principles, machine learning, and artificial intelligence, SecureLink provides comprehensive security solutions to govern, control, monitor, and audit the most critical and highest risk access points. SecureLink hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
The end-to-end ecommerce platform for companies who sell digital solutions to local businesses.
Vendasta provides an end-to-end ecommerce platform to channel partners who sell digital products and services to local businesses. Partners include marketing agencies, independent software vendors (ISVs), and media companies. The platform provides partners with everything needed to market, sell, bill, and fulfill digital solutions to local businesses all under one login. Partners receive access to rebrandable business apps for delivery to clients. Vendasta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
İşletmelerin kârlılığını artırmaya yönelik akıllı ve basit harcama yönetimi. Procurify ile tek bir platformdan talep edin, onaylayın, teslim alın ve ödeme yapın.
Satın alma sürecini hızlandırın ve ekiplerin ihtiyaç duydukları şeyi, ihtiyaç duydukları anda, darboğazlar olmadan satın almalarını sağlayın. Procurify platformu, tüm satın alma ve harcama yönetimi ihtiyaçlarını, mevcut muhasebe sistemleriyle tam entegre olan kullanımı kolay tek bir platformda bir araya getirir. Tedarikten ödemeye kadar kapsamlı iş akışları, üç yönlü eşleştirme ve özel onaylarla operasyonel verimliliği en üst düzeye çıkarın, harcama görünürlüğünü ve kontrolünü artırın. Procurify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Zoho Creator satıcı yönetim yazılımı tüm sözleşmelerinizi, satıcı veri tabanınızı, derecelendirmelerinizi ve SLA’larınızı (Hizmet Seviyesi Anlaşması) tek bir yerden yönetmenize yardımcı olur.
Satıcı yönetimi yazılımı, tüm satıcılarınızı tek bir merkezden izlemenizi sağlar. Aktif sözleşmelerin durumuyla ilgili uyarılar ve süresi dolmak üzere olan sözleşmeler için yenileme hatırlatması alın. Ayrıca satıcıları hizmet kalitesine, teslimat zamanına, şikayet geçmişine ve diğer faktörlere göre de derecelendirebilirsiniz. Zoho Creator’ın sürükle-bırak iş akışı oluşturucusu sayesinde uygulamanızı başlattıktan sonra bile yeni özellikler ekleyebilir veya mevcut iş akışlarında değişiklik yapabilirsiniz. Bu uygulamayı web, Android, iPhone ve iPad için özelleştirin. Ücretsiz deneyin. Zoho Creator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Vendor payments management solution, automating all payables processes from payee onboarding to payments and reconciliation.
Tipalti's vendor payments management solution securely collects information, our proprietary rules engine, driven by 26,000 global rules, identifies payment issues before they happen to reduce payment error rates by 66%+. Our rules vet and validate local bank routing details such as SWIFT and IBAN codes based on the payee's country and payment method. Tipalti also takes care of FATCA tax compliance for you, with digitized tax forms, TIN matching, and 1099 / 1042-S tax prep. Tipalti hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Dolibarr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software IT professionals. Centralize and standardize your documentation. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Have confidence in the security of your information with features like granular access permissions, version history, and more. Track any asset with ease for peace of mind. IT Glue hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
End-to-end, automated, and continuous vendor risk management and reporting software.
Effectively manage your end-to-end third-party risk program, with ease, using Diligent HighBond. Quickly identify your riskiest third parties, continuously monitor their performance and efficiently prioritize risk remediation efforts. Manage your third party risk management program using one centralized platform to ensure regulatory and contractual compliance. Make data-driven decisions and be audit-ready at all times. HighBond hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
The SAP Fieldglass Vendor Management System, or VMS, revolutionizes how organizations manage external talent across multiple channels.
The SAP Fieldglass Vendor Management System, or VMS, revolutionizes how organizations manage talent across multiple channels - including contingent workers, Statement of Work-based consultants, freelancers, independent contractors, gig workers and many more. VMS platforms help companies and organizations more effectively manage their contingent workers across any region or industry, including aerospace & defense, banking, construction, rail, utilities, professional services, and more. SAP Fieldglass hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Manage ALL your Vendors, Sponsors, Volunteers, Bands, Car Shows, Tickets, Registrations, Seats and more with one Online Platform.
Event Essentials is a set of web-based modules designed for Festival and Event organizers to manage Ticket Sales, Registrations, Volunteers, Vendors, Sponsors, Attendees, Bands/Artists, Venues, Stages, Speakers, Sessions, Calendar, Media, Credentials, Staff, Resources, Interactive Maps, Text Alerts, Donations, Reports, Contracts & more! Pick only what you need. We design match all our pages to your Website. Contact us to find out how you can streamline and your event efficiencies. Event Essentials hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Streamline third-party risk management to meet the growing third-party risks of your business with AuditBoard.
AuditBoard enables information security, compliance, and risk teams to strengthen the foundation of your IT risk and compliance program. Centralize third-party risk management and streamline repetitive, time-consuming tasks, enabling your teams to scale to meet the growing third-party footprint of your business while gaining better insights into their impact to your overall IT risk and compliance posture. AuditBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Software for managing compliance that checks qualifications, tracks mandatory documentation and shows compliance levels in real time.
Replace your ineffective, time consuming manual compliance process with Contractor Compliance and say goodbye to spreadsheets! Streamline your existing process of collecting, managing and re-qualifyin g mandatory Contractor requirements (such as insurance certificates). Upcoming audit? Improve and monitor your compliance levels in real time. Digitize your current process to save time, reduce risk and manage third-party compliance across any device, anywhere and at any time. Contractor Compliance hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
A web-based vendor management software that offers the ability to create, view, and approve POs, track deliveries and approve invoices.
This cloud-based vendor management software is an award winning solution, simplifying the purchase workflow and offering the complete cycle starting from the creation of POs, their customized approval, track receiving and matching+approval of invoices. DPOs advanced user interface is easy to use and available 24/7. It works with multiple languages and currencies and is also available through mobile apps. Our clients have more than 200 options to customize their settings the way they want. Digital Purchase Order hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Web-based vendor management software that supports clients utilizing multiple agencies for their variable and contingent labor.
Our goal is simple – to save you time and money. SimpleVMS automates procuring, managing, and analyzing contingent labor. The system also budgets, tracks, and manages time and expenses. SimpleVMS consolidates client contingent vendor pools to ensure HR policy compliance, reduce cost and accelerate time-to-hire. SimpleVMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Centralize your vendors and shop across all of your vendors from 1 catalog. Automate payments & never pay more than 1 invoice a month.
On the Order platform, bring all of your vendors into one location and shop across all of your vendors from a centralized catalog. Pay 1 weekly or monthly Order invoice for all purchases instead of paying each vendor individually, or automatically schedule payments regardless of a vendor’s accepted payment method. Plus,reduce costs with Order’s vast vendor network and $4 billion in purchasing power to ensure that you always pay the lowest price for your purchases. Order hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Vendor management software designed to meet unique business needs and bring value to your business.
Vendor management software web-based with features for vendor on-boarding approval, performance management, email notifications, & vendor analytics. Fully hosted or self-hosted options available with private labeling and integration to your web site. International companies have options for multiple currencies and multiple languages. A1 Tracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Güzelliği basitliğinde olan tedarikçi ve yüklenici yönetim yazılımı.
Shortlist, akıllı ve kullanıcı dostu bir satıcı yönetimi platformudur. Tedarikçilerinizi ve sözleşmelerinizi sadece birkaç tıklamayla işe başlatmanızı, yönetmenizi ve takip etmenizi kolaylaştırır. Uyumla ilgilenin, riskleri izleyin, önemli tarihler hakkında bildirimler alın ve ayrıntılı raporlara çok kısa zamanda erişin. Worksuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Transformify is a freelancer management system (FMS) built to help companies source, manage and pay consultants and freelancers.
Transformify is a fully customizable Freelancer Management ystem (FMS) that allows businesses of all sizes to seamlessly source, manage and pay consultants, experts, independent contractors and freelancers. Custom approval hierarchies, process flows and integrations with ERP/ accounting/ project management/ time management software, etc. are available upon request. Transformify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Ranked as BEST Vendor Management System by Investopedia. Contract & vendor management tracking simplified with real-time data.
Investopedia lists Onspring as one of the Best Vendor Management Systems of 2021. Our cloud software helps you manage vendor relationships from all angles. We unite third-party information with powerful process automation capabilities for contracts, due diligence, risk assessments, and reporting. Perform vendor due diligence and analyze criticality, usage, and spend. Deliver external surveys and evaluations, manage contract reviews and renewals, and monitor key vendor metrics in real-time. Onspring hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Risk izleme, özelleştirilebilir raporlama, satıcı portalı, iş akışı ve sınırsız depolama özelliklerine sahip olan VendorInsight üst düzey bir VRM (tedarikçi risk yönetimi) çözümüdür.
VendorInsight otomatik iş akışları, kullanımı kolay özellikler ve satıcı haberleri ve risk izleme yoluyla satıcınızı ve sözleşme yönetimi sürecinizi basitleştiren, web tabanlı bir satıcı risk yönetimi çözümüdür. VendorInsight; finansal hizmetler, sağlık hizmetleri ve diğerleri için düzenleyici uyarıları ve güncellemeleri içeren anahtar teslimi bir çözüm sağlar. Durum tespiti, sözleşme izleme ve risk yönetimi çalışmalarınızı kolaylaştırmak için önceden oluşturulmuş politikalardan, satıcı portallarından, şablon ve formlardan yararlanın. VendorINSIGHT hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Manage your direct & indirect purchasing on your own private procurement platform. Free version available.
Simple Vendor Management Software for all company sizes. Tradogram provides customizable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching. Also, manage the process with User Permissions, Approvals, Budgets, Items Catalog, Vendor Management, Projects & much more. The latest cloud technology with top security & performance criteria. Get your FREE account today & see how easy it is to use! Tradogram hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Buildings improve communication, streamline work orders, simplify preventive maintenance scheduling, and manage vendors with Tikkit.
Boost communication in your maintenance and management teams by streamlining work orders online, on smartphones, in email, and over texts. Loop in vendors and use simple preventive maintenance scheduling to save time & improve service. Our reviews highlight other reasons to love Tikkit! Tikkit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Resolver’s vendor risk software reduces third-party risk by automating & standardizing vendor assessments based on SIG best practices.
Resolver’s vendor risk software helps reduce third-party risk and lower vendor management costs by automating and standardizing assessments based on SIG best practices. Our vendor portal makes collecting information easy, and our pre-built SIG questionnaires ensure comprehensive assessments. Our automated reports ensure you have complete visibility over vendor risks and workflow status. Fully customizable, Resolver adjusts and delivers on any vendor type, from software to raw material. Resolver hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
TYASuite Vendor Management also aids in quality check of the vendors and also keeps a track on the whereabouts of the vendors which
TYASuite Vendor Management Software, India¿s 1st plug and play software is one of the most affordable and reliable tools to use in the current marketplace. From simple vendor onboarding to digital payments to blacklisting of fraud vendors, everything is managed flawlessly through this software TYASuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Cloud-based total talent management platform for direct employers, staffing agencies & MSPs to manage candidates, employees & vendors.
UpGlide is the cloud-based total talent management platform that allows you to manage candidates, employees, vendors, and independent contractors in a central location. UpGlide software is customizabl e to meet the role-specific needs of direct employers, staffing agencies, and MSPs through its VMS, Timesheets, and Sub-Vendor Management products. Use it to support any piece of the workforce lifecycle, streamline program administration, and enable data exchange across external management systems. UpGlide hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Manage vendor performance, risks, and more with the Fusion Framework System
The relationships you have with your vendors are critical to your organization. The Fusion Framework® System ensures that your strategic vendors become a part of your success. Through an integrated portal, third-parties contribute the information you need for an efficient program. Start simple or enhance your mature program with a system that flexes to your needs. Fusion Framework System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Bulut tabanlı IntegrityNext platformu sayesinde sürdürülebilirlik isteyen şirketler, tedarikçilerinin tamamını izleyebilirler.
IntegrityNext, yönetmeliklerdeki koşulları karşılamak isteyen kuruluşların, sürdürülebilirlik ve uyumluluk açısından tedarikçilerinin tamamını izlemelerini sağlar. IntegrityNext platformu, gerekli tedarikçi öz değerlendirmelerini ve sertifikalarını otomatik olarak alırken kötü uygulama ve itibar riskleri açısından sosyal medyayı izler. IntegrityNext, rüşvet ve yolsuzlukla mücadele, çevre koruma, insan hakları ve iş gücü, sağlık ve güvenlik, siber güvenlik ve iş sürekliliği ile daha birçok alandaki kuralları karşılar. IntegrityNext hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Periscope S2G is a bid notification tool that enables relevant bidding through artificial intelligence and aggregation.
Periscope S2G is a bid notification tool that uses advanced search and aggregation technology to check thousands of agency websites on a near real-time basis. With Periscope S2G, you know about new bids as soon as they are released. No more rushed responses or lost bids due to late notification. Additionally, with S2G, you gain real-time to access to bids from agencies that partner with Periscope Holdings, S2G's parent company. Many of these agencies can only be accessed through S2G. Periscope S2G hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Information security and compliance software for Risk Assessment, Policies, Business Continuity Planning, Vendor Management, and more.
Tandem Security & Compliance Software is an innovative suite of information security and compliance management tools used by more than 1400 U.S. financial institutions. Products include: Risk Assessment, Policies, Business Continuity Planning, Vendor Management, Audit Management, Phishing, Cybersecurity, and more. Software features include secure document storage, unlimited users, roles & responsibilities, tasks, email reminders, and incredible support. Tandem Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before. SAP Ariba hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Coupa’s cloud native platform powers all the capabilities you need for Business Spend Management at scale.
Coupa’s cloud-native suite of Business Spend Management applications lets customers gain visibility and control over their spend and supply chains. Customers get an end-to-end process that helps drive collaboration across procurement, finance, treasury, compliance, and supply chain leaders to help their companies spend smarter, mitigate risk, deliver on ESG commitments, and improve resilience. Coupa Business Spend Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
A software suite that automates warehousing and distribution to provide real-time online information about all inventories.
Latitude is PathGuide's Warehouse Management System. Latitude WMS is advanced software that automates warehouse inventory transactions, including receiving, zone picking, slotting, cycle count planning, truck route shipping, and manifesting. Latitude WMS brings flexible, real-time control and efficiency to virtually any warehouse operation. This helps your company increase sales, cash flow and profitability through accurate, instant information about inventory status. Ask about our Advanced VMI. Latitude WMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
We’re Paytm Intelligence, or Pi for short. We help growth-stage fintechs stop fraud at every milestone of the customer journey.
Introducing Pi, our best-in-class fraud fighting software specifically tailored for growth-stage fintechs. Pi connects data across your entire business ecosystem and streamlines it into one central dashboard for optimum threat visibility. Make risk decisions twice as fast as the industry average, adjust rules easily and code-free, and proactively stop future threats with smart auto-adjusting models and machine learning rules. Paytm hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
VENDX is an advanced version of traditional procurement solutions to ensure superior value delivery to its customers.
1. Sourcing+ : Completely configurable APIs to most effectively map your business needs & ensure compatibility with all the major ERPs. 2. Auction+ : Comes with a powerful rule engine with numerous permutations and combinations for achieving the best price discovery. 3. Vendor Portal+ : A robust centralized repository of information on vendors enabling 360-degree evaluation. 4. BI+ Module: Tee Brain of VENDX - which offers real-time analytics which enables you to make sound business decisions. Vendx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Spend management software that enables businesses to track, approve, and manage subscriptions, vendors, and funding requests.
PayEm is the global spend & procurement platform created to meet the needs of finance teams. Specifically designed for global SMEs and enterprises, the platform offers control and transparency by streamlining reimbursement, procurement, AP automation, and both virtual and physical credit card processes into corporate spending.The technology also has cross-border capabilities: finance teams using PayEm can send funds to over 200 territories in 130 different currencies in just one click PayEm hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
With Risk Cloud, you can make changes to your vendor risk management processes quickly as risks evolve and business priorities shift.
With LogicGate Risk Cloud, you can easily and quickly make changes to your vendor risk management processes as risks evolve, regulations change, and business priorities shift. Know your exposure points and track risks in real-time, empower your organization with one centralized platform and take smarter risks. Risk Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Increase visibility into your supply chain without the hassle, all while making it easier for your trusted partners.
SafetyChain is the #1 Plant Management Platform purpose-built to improve yield, maximize productivity, and ensure compliance standards. Supplier compliance is critical to reducing risk, ensuring quality, and meeting customer expectations, but the activities involved can be tedious and time-consuming. Know how well each supplier is performing, instantly. Increase visibility into your supply chain without the hassle, all while making it easier for your trusted partners. SafetyChain hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Corpay is an AP automation solution that assumes liability for managing payment data for 100% of your vendors.
Corpay is an AP automation solution that assumes liability for validating and maintaining your vendors' payment data. We reach out to enroll 100% of your existing vendors for automated payments during the onboarding process, and we continuously enroll new vendors as you pay them. Choose an AP automation solution that enables a single, electronic payables process across all locations, bank accounts, approval hierarchies, and payment methods. Corpay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Preventive maintenance software for real estate industry. Comes pre-populated with GSA industry standard schedules and tasks.
Preventive maintenance software for real estate industry. Comes pre-populated with GSA industry standard schedules and tasks. Prism hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Avetta connects the world's leading organizations with qualified suppliers, contractors and vendors.
Avetta connects the worlds leading organizations with qualified suppliers, contractors, and vendors. We bring unmatched visibility to your company through supplier prequalification, supplier audits, insurance monitoring, worker management, analytics and much more. We help foster sustainable growth for your business, as well as your supply chain. Our SaaS subscription software is highly adaptive, and our process includes a collaborative effort to clearly understand your requirements and needs. Avetta hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Cloud-based freelance management solution that helps businesses with onboard freelancers, accept payments and generate bills.
Kalo is a freelance management system built for companies looking to streamline the way they work with freelancers. Kalo provides entire organizations and individual teams one simple platform to onboard, assign work, track invoices and pay freelancers. Lystable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
Leading Contingent workforce Management System with paperless onboarding, hybrid VMS software, and beautiful dashboards and reporting.
StaffingNation's Global Contingent Workforce Management system makes it easy to manage your temp, contract and gig workers with full visibility throughout the worker lifecycle including contract compliance, robust reporting, job description and req approvals, and integrations with your HR and financial systems. Our rich BI features include talent pool and pay rate suggestions and our full-featured VMS includes vendor KPIs and system-suggested candidates to save on recruiting! StaffingNation hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi
ViClarity is an award winning global provider of GRC management solutions that allows you to automate manual processes online with ease
ViClarity is an award winning provider of Audit, Risk & Compliance management solutions with a strong presence in the Financial Services and Healthcare sectors, also working in industries such as Manufacturing, Retail, Education, Charities etc. ViClarity is a global organization with offices in Boston, Des Moines Iowa, Ireland and the UK. Our easy to use platform allows you mirror your own manual processes online, tracking and managing audit, risk and compliance tasks efficiently in one system. ViClarity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Performans Metrikleri
  • Hareket Geçmişi
  • Self Servis Portal
  • Kaynak Kullanımı Yönetimi
  • Denetim Kaydı
  • İşten Ayrılma
  • Uyumluluk Yönetimi