15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Yan Haklar Yönetimi Yazılımı

Yan Haklar Yönetimi Yazılımı İK profesyonellerinin tıp, dişçilik, hisse payı, engellilik ve emeklilik yardımları için çalışan bilgilerini düzenlemesine yardım eder. Bu yazılım, prim uygunluğunun ve sigorta standartlarına uygunluğun sağlanmasına yardım eder ve hemen hemen her sektördeki şirketler için prim harcamalarını izler. Bu çözümler ayrıca prim beyanı yazılımını ve prim planı yazılımını da içerir. Yan Haklar Yönetimi Yazılımı İnsan Kaynakları, Bordro Yazılımı ve İş Gücü Planlama Programı ile ilişkilidir.

8 sonuç

Tanımlanmış Fayda, Tanımlanmış Katkı, Hibrit, Çok İşverenli ve Hayat ve Sağlık Planlarının eksiksiz yönetimi. PX3000 hakkında daha fazla bilgi
Her türlü emeklilik ve sosyal yardım planının eksiksiz bir şekilde yönetilmesini sağlayan kapsamlı yazılım paketi. PX3000, güçlü raporlama işlevselliği, self servis erişim ve diğer kurumsal çözümlerle entegre olma özelliğine sahip ölçeklenebilir bir çözümdür. PX3000 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kesinti Yönetimi
  • Çalışan Sosyal Hakları Yönetimi
  • Sağlık Sigortası Yönetimi
  • Sağlayıcı Yönetimi
  • ACA (ABD Hesaplı Sağlık Hizmetleri Yasası) Raporlama
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Bordro Yönetimi
BambooHR, Sosyal Yardım İzleme aracılığıyla personel sosyal yardımlarını tek bir yerden yönetmeye ve organize etmeye yardımcı olur.
Sunduğunuz sosyal yardım türleri, çalışanları elde tutma konusunda büyük bir fark yaratabilir. BambooHR, Sosyal Yardım İzleme aracılığıyla çalışan sosyal yardımlarını tek bir yerden yönetmeye ve organize etmeye yardımcı olur. Çalışanlar, sosyal yardımlarla ilgili bilgilerini BambooHR ana ekranlarında görebilir. Böylece sosyal yardımlarla ilgili soruların yanıtlarını kendi başlarına bulabilmeleri size zaman kazandırır. BambooHR, çalışanların toplam ücretlerinin nelerden oluştuğunu görüp anlamalarına yardımcı olur. BambooHR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kesinti Yönetimi
  • Çalışan Sosyal Hakları Yönetimi
  • Sağlık Sigortası Yönetimi
  • Sağlayıcı Yönetimi
  • ACA (ABD Hesaplı Sağlık Hizmetleri Yasası) Raporlama
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Bordro Yönetimi
Dünya genelindeki iş gücü için bordro ve uyumluluk. Deel, KOBİ’lerden halka açık şirketlere kadar 4.500’ün üzerinde müşteriye hizmet vermektedir.
Deel, herkesin her yerde istihdam edilebileceği ve ödeme alabileceği, uzak ekipler için oluşturulmuş küresel bordro, uyumluluk ve istihdam platformudur. Dakikalar içinde ve yasalara uygun şekilde, dünya genelinde tam zamanlı çalışanlar veya bağımsız yükleniciler istihdam edin. Deel sayesinde ekipler, uluslararası bordroları işlemlerini self servis platformunda gerçekleştirir. Basit bordro yönetimi herkese zamanında ödeme yapılmasını sağlar. Yerelleştirilmiş yan hak çözümleri emeklilik, ikramiyeler, tatiller, hisse senedi hibeleri ve daha fazlasını destekler. Deel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kesinti Yönetimi
  • Çalışan Sosyal Hakları Yönetimi
  • Sağlık Sigortası Yönetimi
  • Sağlayıcı Yönetimi
  • ACA (ABD Hesaplı Sağlık Hizmetleri Yasası) Raporlama
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Bordro Yönetimi
İnsan kaynakları yönetimi uygulamaları grubu: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi.
Oracle Fusion Cloud İnsan Kaynakları Yönetimi, kuruluşunuzdaki tüm insan kaynakları süreçlerini ve herkesi birbirine bağlayan eksiksiz bir bulut çözümüdür. Böylece, cihazlar arasında tutarlı bir deneyim sağlar, İK verilerinin karar verme sürecini iyileştirmesi için tek bir gerçeklik kaynağı temin eder ve hem günümüzdeki hem de gelecekteki ihtiyaçlarınızı karşılamaya yönelik olarak pazara öncülük eden yeniliklerle sizi güçlendirir. İnsan kaynakları yönetim uygulamaları seti şunları içerir: İK, yan haklar, maaş bordrosu, performans ve yetenek yönetimi. Oracle Cloud HCM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kesinti Yönetimi
  • Çalışan Sosyal Hakları Yönetimi
  • Sağlık Sigortası Yönetimi
  • Sağlayıcı Yönetimi
  • ACA (ABD Hesaplı Sağlık Hizmetleri Yasası) Raporlama
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Bordro Yönetimi
HRSoft, ücret yaşam döngüsünü dijital olarak dönüştüren tek birleşik, amaca yönelik platformla ücret kaosuna düzen getiriyor.
Ücret yaşam döngüsü yönetimi için amaca yönelik olarak oluşturulmuş sektöründe öncü bir platform sunan HRSoft İK'deki en az otomatikleştirilmiş süreçte dijital dönüşümün gücünü ve işe etkisini sağlar. HRSoft COMPview, en karmaşık ücretlendirme stratejilerini bile tasarlamak, onaylamak, yürütmek ve ölçmek için dijitalleştirilmiş, entegre bir kayıt sistemi sağlar. COMPview, ücretle ilgili tüm farklı verileri, paydaşlara doğru şeffaflık seviyesinde tek bir birleşik sistemde sunar. COMPview hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kesinti Yönetimi
  • Çalışan Sosyal Hakları Yönetimi
  • Sağlık Sigortası Yönetimi
  • Sağlayıcı Yönetimi
  • ACA (ABD Hesaplı Sağlık Hizmetleri Yasası) Raporlama
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Bordro Yönetimi
Medicaid ve Medicare sağlık planları için tasarlanmış kapsamlı sosyal yardım yönetim sistemi ve talep işleme yazılım çözümü.
HEALTHsuite Advantage, yönetilen Medicaid ve/veya Medicare Advantage (sağlık sigortaları) yan hakları sağlayan sağlık planları için tasarlanmış kapsamlı bir sosyal yardım yönetim sistemi ve talep işleme yazılım çözümüdür. Bu kural tabanlı otomatik karara bağlama yazılım çözümü, kayıt/uygunluk, sosyal yardım yönetimi, sağlayıcı sözleşmesi/geri ödeme, prim faturalandırma, tıbbi yönetim, bakım yönetimi, taleplerin karara bağlanması, müşteri hizmetleri, raporlama ve daha fazlasının tüm özelliklerini otomatikleştirmek için tasarlanmıştır. HEALTHsuite Advantage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kesinti Yönetimi
  • Çalışan Sosyal Hakları Yönetimi
  • Sağlık Sigortası Yönetimi
  • Sağlayıcı Yönetimi
  • ACA (ABD Hesaplı Sağlık Hizmetleri Yasası) Raporlama
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Bordro Yönetimi
İşten çıkarılan çalışanlarınızı özgeçmiş geliştirme, kişisel koçluk, iş bağlantıları, araçlar ve daha fazlası ile desteklemeye yönelik programlar ve atölye çalışmaları.
İşten çıkarılan çalışanlarınızı özgeçmiş geliştirme, kişisel koçluk, iş bağlantıları, araçlar ve daha fazlası ile desteklemeye yönelik programlar ve atölye çalışmaları. Randstad RiseSmart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kesinti Yönetimi
  • Çalışan Sosyal Hakları Yönetimi
  • Sağlık Sigortası Yönetimi
  • Sağlayıcı Yönetimi
  • ACA (ABD Hesaplı Sağlık Hizmetleri Yasası) Raporlama
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Bordro Yönetimi
Workterra, müşteriler için yan hakları basitleştirmek amacıyla tasarlanmış, tamamen yapılandırılabilir, kullanımı kolay bir yan hak yönetimi ve kayıt platformudur.
Workterra, İK ve çalışanlar için yan hakların artan karmaşıklığını basitleştirmek amacıyla tasarlanmış tamamen yapılandırılabilir, kullanımı kolay bir yan hak yönetimi ve kayıt platformudur. Önde gelen işverenler, sigortacılar ve sigorta şirketleri benzersiz esnekliği, güçlü raporlama özellikleri ve kullanımı kolay kullanıcı deneyimi için Workterra’yı tercih etmektedir. Sektörde önde gelen teknolojisine ek olarak Workterra, müşterilere tüm yan hak gereksinimleri konusunda yardımcı olmak için kapsamlı bir idari hizmetler paketi sunar. Workterra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kesinti Yönetimi
  • Çalışan Sosyal Hakları Yönetimi
  • Sağlık Sigortası Yönetimi
  • Sağlayıcı Yönetimi
  • ACA (ABD Hesaplı Sağlık Hizmetleri Yasası) Raporlama
  • Self Servis Portal
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Çalışan Veri Tabanı
  • Bordro Yönetimi