320 sonuç
MaintainX, verimliliği ve gerçek zamanlı bilgileri artıran mobil öncelikli iş emri ve prosedür dijitalleştirme yazılımıdır. MaintainX hakkında daha fazla bilgi
MaintainX, işletmelerin reaktif ve önleyici bakımı takip etmelerine ve güvenlik denetimleri, kalite denetimleri ve işletme kontrol listeleri gibi günlük operasyonları kontrol etmelerine yardımcı olur. Şunları dijitalleştirerek basılı kopya ihtiyacını ortadan kaldırır: -Güvenlik prosedürleri -Çevre kontrol listeleri -Alet ve ölçme cihazı raporlama -Bakım prosedürleri -Denetim/muayene iş akışları -Eğitim kontrol listeleri Operasyonel liderlere sahadan gerçek zamanlı iş içgörüleri sunarak, daha verimli olmalarına yardımcı olur. MaintainX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Herhangi bir varlık merkezli kurumsal denetim kullanımı durumunun yapılandırılması ve yönetimine yönelik bir dijital araç setidir. Inspectivity hakkında daha fazla bilgi
Inspectivity platformu, kritik öneme sahip altyapılar için kapsamlı bir dijital denetleme yönetimi çözümü sağlar. Tek bir ortak platformla birden fazla denetim disiplinini yönetin, bağımsız çalışın veya kurumsal sistemlerinizi bağlayarak sorunsuz bir ortam oluşturun. Herhangi bir varlık merkezli kurumsal denetim kullanımı durumunun yapılandırılması ve yönetimine yönelik bir dijital araç setidir. Küresel ekipleri birbirine bağlamak ve denetim sonuçlarını güçlendirmek için modern web ve mobil uygulamalarını bir araya getirir. Inspectivity hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Wrike, yoğun çalışan ekiplerin ekipmanlarını araçlarını ve bilgisayarlarını kolayca yönetmek için güvendiği demirbaş yönetimi yazılımıdır.
Wrike’ın demirbaş yönetimi yazılımı 140 ülkede 20.000’den fazla şirket tarafından kullanılıyor. Wrike’ın güçlü demirbaş yönetimi çözümü sayesinde şirket ekipmanı, taşıtlar ve bilgisayarların durumunu kolayca izleyin. Departmanlar ve saat dilimleri genelinde demirbaşların durumunu takip edin ve her zaman envantere hakim olun. Tüm ekibinizin gerçek zamanlı olarak erişebileceği güncellemelerle operasyonel verimliliği artırın ve ekipmanı iyi bir durumda tutun. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Learn why Forbes rated Asset Panda the #1 Asset Tracking Software of 2022. Try Asset Panda with a free 14-day trial (no card required)!
Asset Panda's fixed asset management software helps you track the lifecycle of your assets. Our cloud-based asset management system is user-friendly, customizable, and supports many integrations—the software pairs with mobile iOS & Android apps with free barcode scanning. On top of asset tracking/management, we help with fixed asset audits, maintenance tracking, depreciation, asset reservations, & much more. Get your free 14-day trial today (no card required)! Asset Panda hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
UpKeep is rated the #1 mobile-first Fixed Asset Management Software to streamline work orders, facility, and asset management.
UpKeep's Fixed Asset Management Software is a modern maintenance and asset management solution for your team. From your desktop to your phone and even your tablet, UpKeep is easily accessible from anywhere at any time. Create work orders on-the-go, get notifications when tasks are updated, and receive alerts straight from your app when assets go down making your business run more efficiently than ever before. 100% Free Download and Signup. UpKeep hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Varlık izleme ihtiyaçlarınız etrafında oluşturulmuş varlık yaşam döngüsü yönetimi yazılımı. Amortisman, barkodlama ve daha fazlası. Ücretsiz deneyin.
Önde gelen varlık yaşam döngüsü yönetimi yazılımı PO oluşturmanızı, hizmetleri planlamanızı ve satıcıları zahmetsizce yönetmenizi sağlar. Kolay amortisman yönetimi ve özel raporlar, bilgiye dayalı kararlar vermenize yardımcı olur. RFID, Barkod ve QR kodu taramaları için mobil uygulamayı kullanın; düzenleyici kurumlarla uyum sağlayın. Konum ve bakım geçmişlerini tutması nedeniyle demirbaş yönetimi için önemli bir üründür. Ayrıca Zendesk ve Jira ile entegredir. Ücretsiz deneyin. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
NetSuite ile sabit varlıkları ve kira sözleşmelerini yönetin. Tüm varlık yaşam döngüsünü izleyin. Amortisman ve itfayı otomatik olarak kaydedin.
NetSuite, satın alma sürecinden emeklilik sürecine kadar tüm sabit varlık yaşam döngüsünü yönetir. Şirketin sahip olduğu ve kiraladığı varlıkların, ilgili maliyetler, hizmete giriş tarihleri ve diğer ayrıntılarla birlikte eksiksiz ve güncel kaydını tutun. Her varlık için uygun yöntem ve çizelgeyi kullanarak amortisman ve itfa giderlerini tutarlı ve doğru bir şekilde kaydederek doğru mali tablolar üretin ve muhasebe kurallarına ve vergi kanunlarına uygunluğu sağlayın. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Fishbowl’s Fixed Asset Management solution takes the guesswork out of determining what your manufacturing assets are worth.
No more guessing what your inventory is worth, or when you need to order more materials. Fishbowl’s Fixed Asset Management solution benefits from real-time data so you know exactly what your manufacturing assets are worth, and when and how much to order up next. Manage multiple warehouses, track shipments, monitor expiration dates, auto reorder materials, and increase your efficiency. Fishbowl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Fiix, by Rockwell Automation company, is the #1 asset management software to help you boost asset performance and hit uptime targets.
Fiix, by Rockwell Automation company, is the easiest way to track, measure, and optimize asset performance. Fiix's cloud-based and AI-powered asset management software helps you organize assets and inventory, manage work, connect to business systems, and make data-driven decisions. Get a 360-degree view of work, parts, costs, schedules, and KPIs so you can hit your uptime targets. Our technician-focused desktop and mobile apps help you take care of assets from anywhere¿even when offline. Fiix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
eMaint CMMS, bakım ekiplerinin verimliliği artırmasına ve bakım operasyon maliyetlerinin azaltılmasına yardımcı olur. Güçlü, özelleştirilebilir ve kullanımı kolay.
Üstün müşteri hizmetleriyle desteklenen eMaint CMMS (bilgisayarlı bakım yönetim sistemi) yazılımı, varlık güvenilirliğinin artırılmasına ve ekipman ömrünün uzatılmasına yardımcı olur. eMaint ile iş akışlarını standartlaştırabilir ve iş gücü maliyetlerini azaltmak için süreçleri optimize edebilirsiniz. İş emirlerini yönetmek, PM programlarını otomatikleştirmek ve yedek parçaların bulunabilirliğini sağlamak için sistemden yararlanın. İster tesiste ister sahada ister uzaktan iş yapıyor olun bulut tabanlı sistem, ekiplerin kritik verilere her yerden erişmesini sağlar. eMaint CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Industry-leading asset tracking solution for organizations of all sizes looking to simplify asset management.
AssetCloud + RFID asset management software makes it painless to manage your company's physical assets. Quickly conduct audits and always know what you have and who has it. The information you need will be at your fingertips with our smartphone and tablet apps, available for iOS and Android users. For those looking to implement a complete asset tracking solution, Wasp provides everything you need, including handheld scanners, barcode printers, asset tags, personalized training and tech support. AssetCloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
AssetTiger is a cloud-based fixed asset management tool with features such as barcode scanning, maintenance scheduling, and more.
AssetTiger is a free (for first 250 assets) easy to use, fully functioning solution for all your fixed asset management needs. The program offers all of your assets at your fingertips in a sleek, easy-to-understand, custom website. Link your worksites around the world with access whenever you need it. As long as you can connect to the internet, you can access our system from your computer, smartphone, or tablet eliminating needs to purchase extra equipment. AssetTiger hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
We provide a total patented fixed asset tracking solution that harnesses the power of smartphones, QR codes and cloud software.
GoCodes provides an affordable alternative to costly fixed asset management solutions, specially designed for small and mid-size companies. Keep track of your fixed assets using our patented QR code tags. Check in/out equipment in seconds using our mobile apps as well as managing warranty and service records. Calculate depreciation using the most common IRS schedules. Our cloud-based single-vendor solution includes custom poly tags so you¿re up and running fast. GoCodes hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
We continues to disrupt the CMMS industry with a software that's faster, better and more affordable. Starter plan $99/m UNLIMITED USERS
Starter plans @ $99/month for the ENTIRE ORGANIZATION and always include UNLIMITED USERS & SUPPORT. Imagine having No Setup Costs, No Contract, Unlimited Users all while being gentle on the company's pocket book. START TODAY: Sign up now for a 7 day Free Trial or request a free DEMO to compare us against other overpriced over complicated cmms. Maxpanda CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Asset Essentials is a cloud-based CMMS platform developed to reduce maintenance costs, improve productivity and make smarter decisions
Asset Essentials is an industry-leading CMMS platform for smarter, more efficient asset and operations management. 12,000+ operations leaders rely on Asset Essentials to track maintenance work -- leveraging the solution’s deep reporting, fixed asset health forecasting and mobile and GIS capabilities. From work order management to preventative maintenance to asset tracking, this user-friendly platform empowers organizations to cut costs, improve productivity, and extend asset lifecycle. Asset Essentials hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Simple-to-use, mobile-first maintenance software. Reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, and more.
Limble CMMS is a simple to use, mobile-first software solution that helps you manage maintenance work, automate work scheduling, monitor work history, generate reports, and organize assets. Our average customer reduces downtime by 37%, increases productivity by 41%, reduces part spend by 29%, and increases asset life by 23%. Limble is trusted by companies around the world including McDonald’s, Rite Aid, etc. Request a demo and we will show you how Limble can help solve your unique needs. Limble CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
ManagerPlus is the fixed asset management platform you need to take your asset maintenance to the next level.
With ManagerPlus, never lose track of maintenance schedules, and make sure you have the inventory to complete your maintenance. No matter what kind of assets you need to maintain, ManagerPlus has you covered. As a SaaS based platform, ManagerPlus can be accessed from anywhere via our mobile app, with or without internet access. ManagerPlus is the fixed asset management platform you need to take your asset maintenance to the next level. ManagerPlus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
NETfacilities offers greater ROI through advanced asset management features.
Easily link your assets to their specific location on the property and organize them into groups of equipment types for better organization. Should you have a need for more advanced functionality there are many other features like barcoding, warranty tracking, setting up parent-child relationships, tracking meter readings, and even setting up nested triggers to generate work orders if recordings fall outside acceptable parameters set by you. NetFacilities hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Take full control of your assets with Cheqroom's easy-to-use, innovative asset management software.
The best-in-class software that makes it easier to get the right gear into the right hands. With delightfully simple software, CHEQROOM helps organizations track, analyze and improve equipment management. By making it easier to get the right asset into the right hands, we allow teams and individuals to shine and organizations to hit their goals. Cheqroom hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Modernize Maintenance with an industry best CMMS solution for small to large companies. On-Premise or Cloud-based editions available.
CMMS software can help extend the life of your equipment with preventative and predictive maintenance. With MaintiMizer by Ashcom Technologies you can keep every piece of equipment on a maintenance schedule, keep track of previous work orders, keep a digital manual of each specific asset and much more. With a user-friendly interface to monitor every aspect of your department coupled with custom configuration, MaintiMizer keeps your Fixed Assets running effectively and efficiently. MaintiMizer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Rentman her yerdeki varlıklarınızın kontrolünü elinde tutmanıza yardımcı olur. Zaman alıcı elektronik çizelgeyle izlemeyi görsel bir sistemle değiştirin.
Ekipmanınızın nerede olduğunu her zaman bilin. Çeşitli konumlar, kişiler veya ekipler arasında varlık hareketini daha akıllıca izleyin. Her envanter benzersizdir. Bu nedenle, kameralardan işletme donanımlarına kadar demirbaş mallarınızı düzenlemeyi sağlayan esnek bir sistem tasarlanmıştır. Demirbaş kalemleri ile parçaları birbirinden ayırın; esnek gruplandırma ve aksesuar yönetimi sayesinde her şeyi bir arada tutun. Bir mobil cihazla kolayca tarayabileceğiniz etiketlerle her öğeyi izleyin. Rentman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Infraspeak is the Intelligent Maintenance Management Platform (IMMP) that brings you connectivity, flexibility and intelligence.
Infraspeak is an Intelligent Maintenance Management Platform (IMMP) that brings outstanding connectivity, flexibility and intelligence to your operation. With Infraspeak, you can build your own, custom, maintenance management solution capable of answering your own operational challenges, and gain the intelligence you need to take your operations into the future. Talk to our team of specialists and enter a world of data, intelligence and automation. Infraspeak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Optimize workflow, enhance communication and provide visibility into the ongoing maintenance of your facilities.
Communication and Resolution Management for Retailers and Restaurants. Managing multiple retail sites requires coordinated planning, communication and execution to ensure the effective implementatio n of corporate operational strategies. Big Sky Technologies provides an advanced communication and resolution management system for capturing, tracking, managing, and solving issues that affect multi site retail operations. ServiceChannel hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software IT professionals. Centralize and standardize your documentation. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Have confidence in the security of your information with features like granular access permissions, version history, and more. Track any asset with ease for peace of mind. IT Glue hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Online Monitoring and Asset Management in one place. Track your machines data and manage your production through your phone or tablet.
Online Monitoring and Asset Management in one single tool. TRACTIAN is the tool that removes barriers for you to keep your operation running without interruptions. Through our system, industry professionals can monitor their assets' health, receiving automatic warnings and notifications at the slightest sign of malfunction. They can also use TRACTIAN's software to plan more accurate maintenance activities, with tools that automates work orders, KPIs calculation and inventory management. Tractian hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
eWorkOrders helps streamline processes across all companies\industries. . Track, manage and support assets throughout asset lifespan.
As an industry leader in CMMS, eWorkOrders Asset Management Software integrates all asset management and tracking into one easy-to-use centralized database. Track asset details, maintenance and expense activities throughout asset lifespan, which can be used for forecasting and depreciation discussions. Create detailed reports for audits and inspections. eWorkOrders CMMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Powerful and affordable fixed asset depreciation and management system for small and mid-sized companies, organizations and CPAs.
Fixed Asset Pro a powerful and affordable fixed asset depreciation and management system. It gives small and mid-sized organizations and their CPAs a better way to calculate depreciation for GAAP and Tax and and prepare the reports needed for financial, accounting, tax, and fixed asset management. Fixed Asset Pro gives you total control over asset data, streamlines fixed asset workflow and eliminates the hassles of spreadsheets and legacy software. Fixed Asset Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
MEX’s Fixed Asset Management Software helps you to track, measure and optimize your asset performance through its intuitive solutions!
MEX is a powerful Fixed Asset Management platform that helps you to track, measure and optimize your asset performance. Our desktop & mobile solutions, give you a clear & comprehensive overview of all your assets from anywhere, even when offline. With a fool proof Asset Register, you can raise work orders, enter readings & assign preventative maintenance to your assets through just a few clicks. Plan for productivity and know which asset needs maintenance, when and what specific job is required. MEX Maintenance hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Webcheckout software and services for scheduling, maintenance, permissions, and tracking chain of custody for equipment in higher ed.
WebCheckout is a browser-based asset management software designed for Higher Education institutions. WebCheckout is the industry standard in software for managing AV and IT equipment, media assets, rooms and people. WebCheckout offers the most comprehensive solution with unmatched flexibility. We understand that running your department is more than just bookings. We bring decades of experience and a flexible and comprehensive asset management solution to help you succeed at your job. WebCheckout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Asset management software designed to meet unique business needs and streamline and control asset management.
Asset management software web-based with features for asset management, maintenance history, depreciation calculations, tax reporting, email notifications, & dashboard analytics. Track asset costs, parts, expenses, leases, owners, and tenants. Integration with ERP, accounting, inventory, & finance. Fully hosted or self-hosted options available with private labeling and integration to your web site. International companies have options for multiple currencies and multiple languages. A1 Tracker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
A customizable and full featured asset tracking platform. Easy to setup and use. Cloud based and mobile. World-class support.
Specialized for Schools and IT departments. Reftab costs a fraction of the cost of the others with a better UI and the same, powerful features. We know you need a simple platform. Anyone, no matter their requirements or technical ability can use Reftab for a robust asset management platform. Reftab hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
GigaTrak Asset Tracking Software, a powerful easy to use solution to manage all of your stuff. Call us today!
GigaTrak Asset Tracking Software is a complete solution that is very easy to install. It includes everything you need, world class software, handheld scanners, barcode printers, label designer, asset tags, reporting, personalized training and US based tech support. GigaTrak Asset Tracking System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Drakewell is an oil and gas asset inventory management software for Inventory Management, Asset Maintenance Workflow, Shipping & Asset
Drakewell is an oil and gas asset inventory management software for inventory management, asset maintenance workflow, shipping and asset tracking for field service companies and rental tool companies. Learn more about the assets and inventory suite in Drakewell on the 'features' page of drakewell.us. Drakewell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Improve staff and tenant parking experiences, reduce admin time, increase occupancy and generate revenue.
The smartest way to manage employee and tenant parking. Parkable improves parking experiences, reduces time spent on admin, increases car park occupancy, promotes a fairer work culture and generates extra revenue. Trusted by leading global companies including Meta, Siemens, KPMG, Dentsu Aegis, JLL and LaSalle. Parkers use the app to share, reserve and pay for parking. Administrators use the web panel to easily manage parking and EV chargers across multiple locations. Parkable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Fixed asset Software and Asset Tracking Solutions, including a mobile app. Helps organisations comply with US Tax requirements.
Real Asset Management, now rebranded as MRI Software, is a leading provider of fixed asset accounting and tracking software, that helps organizations comply with FASB/GASB, US GAAP and SOX guidelines as well as US Tax. As a powerful fixed asset register, Asset4000 tracks and records all changes that occur during an asset's lifetime and manages depreciation. Asset Tracking is available for physical audits using barcodes or NFC tags with an integrated mobile app. Asset4000 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
TrackAbout is a leading provider of tracking software for returnable containers.
TrackAbout is the leading provider of tracking software for returnable containers, helping businesses maximize returnable container utilization, use data as a competitive advantage and drive smarter business growth through intuitive tracking software and expertise. With integrated solutions that offer complete lifecycle transparency and meaningful process improvement, TrackAbout's software helps protect business investments and powers digital transformation. TrackAbout hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
mainsim is an incredibly easy-to-use, intuitive, CMMS for scheduling and prioritizing maintenance activities and inspections.
mainsim is an incredibly easy-to-use CMMS for scheduling and effortlessly prioritizing daily maintenance activities and inspections in single or multiple sites. It is free to use, no software installs. With mainsim as your CMMS maintenance managers are guaranteed less confusion with work requests, scarcely any time wasted with training users and requestors far more efficiency scheduling work orders and a massive boost to overall maintenance management productivity. Best of all its free to use. mainsim hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Tek bir departman veya bir işletmenin tamamı için kalibrasyon yönetimi yazılımı, kağıtsız veri içe/dışa aktarma ve daha fazlası.
Alet kalibrasyonlarının ve sistem kalifikasyonlarının yönetimi söz konusu olduğunda, ProCalV5 benzersiz avantajlar sunar. Tek bir departmanda veya bir kurumun tamamında iş akışı ve gözetim uygulamalar ı otomatikleştirilebilir, sistemli hale getirilebilir ve iyileştirilebilir. FDA (ABD Gıda ve İlaç Dairesi), ISO ve diğer kalite düzenleme kuruluşlarında kağıtsız işlemlere geçişin maliyetten tasarruf, mevzuata uygunluk ve sürekli iyileştirmeye yönelik güçlü bir temel oluşturmak için başarısı kanıtlanmış bir strateji olduğu kanıtlanmıştır. ProCalV5 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Accessible in business-centric editions, it provides users unparalleled adaptability to zero in on the specialized business needs that
Asset Management Software is a tool which helps businesses to manage and effectively control their business assets. With TYASuite, you can maintain all types of assets, check their health in real-time, and automate global operations on both on-premises or in the cloud. TYASuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
CHAMPS, the first commercially available CMMS software has been providing enterprise solutions for over 40 years.
CHAMPS, the first commercially available Computerized Maintenance Management System software has been providing enterprise solutions for Work Control, Asset Management, Materials Management, Procurement and Safety solutions for over 40 years. Application components may be delivered stand-alone or as part of an enterprise suite module. System deployment options: Mobile; Web based Cloud; On Premise Web based; and Windows C/S. Licensing options: SaaS; Hosted; and Perpetual Use. CHAMPS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
From acquisition to disposal, Sage Fixed Assets delivers an easy-to-use fixed asset management solution to organizations of all sizes.
Sage Fixed Assets solutions help companies eliminate redundant data entry, increase accuracy, and reduce costs while guarding against regulatory noncompliance. By combining over 300,000 IRS tax and GAAP rules as well as more than 50 depreciation methods and an intuitive interface, with comprehensive depreciation calculations for financial and tax reporting, asset inventory tracking and reconciliation, construction-in progress management, and customized reporting. Sage Fixed Assets hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Software for management and maintenance of fixed assets, turning them into an area with a measurable return.
Global, collaborative and integrating software for property management and maintenance of fixed assets, spaces and infrastructures. It involves all aspects related to their use, operation, maintenance , security and sustainability, turning them into an area with a measurable return and impact on the company's income statement. Fully configurable and adaptable to the needs of each client, Rosmiman® can manage from a small building to large real estate projects distributed throughout the world. Rosmiman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite. Empowering users to track complete Work Order life-cycles, simplify Facility Rentals, record Logs & Inspections and maximize Assets. We work closely with our clients to ensure our solutions constantly evolve to reflect the unique needs of our users. eBASE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
seventhings is the asset management platform of the future. We help companies to eliminate the high burden of manual inventory.
seventhings is the asset management platform of the future. We help companies to eliminate the high burden of manual inventory of furniture, IT equipment, machinery, etc. by digitizing and automating inventory management. We simply create an overview and our customers manage their assets efficiently and sustainably. Using the latest web technologies and interfaces, as well as combining labelling and digitization, seventhings is the leading asset management tool. seventhings hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Tenna is the construction technology platform that revolutionizes equipment fleet operations, managing mixed fleet all on one platform.
Tenna is the construction technology platform that revolutionizes equipment fleet operations, managing mixed fleet all on one platform. You need to be able to manage your mixed fleet in one place, from heavy equipment to midsized assets, to fleet vehicles, down to small tools and inventory. We let you see where your equipment is spread out across your operations, know and control your equipment utilization, and improve coordination, logistics and maintenance. Book a free live demo today. Tenna hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Optimize hardware, software, and cloud costs while reducing risk.
Optimize hardware, software, and cloud costs while reducing risk. Automate workflow action from a native CMDB, the central system of record for IT. Hardware Asset Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Our workforce management software streamlines your business operations both in office and in the field, saving you time and money.
WorkPal is a cloud based, end to end mobile workforce management system. From processing quotes, assigning jobs and managing your field operatives in real-time, through to invoicing. With many features that can be customized for various business needs, we ensure the software suits your business and workflows. WorkPal will streamline your business processes, remove paperwork from the office, ensure compliance, and save costs. WorkPal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Cloud-based service desk software designed to provide you with everything you need for one low price.
SeamlessDesk is an easy-to-use Service Desk platform with an intuitive UX and beautiful UI. Purpose-built Help Desk and IT Asset Management capabilities, reporting, and automation. Incident, Problem, Change, Release, Project, and Knowledge Management tools provide your IT team with what they need to achieve your company's service objectives. Unlike other service desk solutions, you are not restricted to high-priced or tiered plans to access the features you want or need. SeamlessDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
GigaTrak, true Tool Tracking Software, a powerful easy to use solution to manage all of your gear. Call us today!
GigaTrak Tool Tracking Software is a complete Cloud or Self-hosted tool management solution for the construction industry. It supports barcodes, QR codes and RFID. It includes everything you need, world class software, handheld scanners, barcode printers, label designer, asset tags, geo-tagging, reporting, personalized training and US based tech support. This is a cut above asset management solutions and will get the job done. GigaTrak Tool Tracking System hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi
Automate tracking, processes, & calculations; accurate depreciation calculation; latest tax legislation; advanced reporting
With Fixed Assets software from Bloomberg Tax & Accounting, gain accuracy and control to empower better decisions, optimize tax savings, shorten financial close times, and respond to change faster. Improve productivity and avoid costly errors with our automation software that manages the complete fixed assets life cycle - from construction and purchase to retirement. Regardless of your company size, our software is scalable to handle any number of users, assets, and locations. Fixed Assets hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Barkodlama/RFID
  • Elden Çıkarma Yönetimi
  • Envanter İzleme
  • Amortisman Yönetimi
  • Varlık Yaşam Döngüsü Yönetimi