Öne çıkarılan yazılımlar
En çok inceleme alan yazılımlar
Görev Yönetimi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin
(38) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Avusturya
Brezilya
Kanada
İsviçre
Almanya
Danimarka
Fransa
Birleşik Krallık
Amerika Birleşik Devletleri
Diller
Fiyat Seçenekleri
38 sonuç
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla ekip tarafından kullanılan önemli bir ücretsiz ekip görev ve proje yönetimi çözümüdür. Bulut, mobil, açık kaynak sürümleri.
Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
İyi bir ücretsiz ekip görev yönetimi yazılımı mı arıyorsunuz? Bitrix24’ten etkilenmeye hazır olun. Evet, ücretsiz sınırsız ekip ve ücretsiz sınırsız görev alırsınız. Hâlâ etkilenmediniz mi? Ücretsiz zaman takibi, alt görevler, görev şablonları ve görev rolleri de dahil olsa? Daha fazlasını mı istiyorsunuz? O zaman Gantt çizelgeleri, paylaşımlı takvimler, görev delegasyonu, görev raporları, denetmen görünümü de sizin olsun. Son derece basit bir ekip görevi yönetimi mi istiyorsunuz? Aldınız. Bir ekibi mi yönetiyorsunuz? Sorun değil. Sekiz milyon ekip Bitrix24 kullanıyor.
Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Zoho Sprints, Scrum takımlarının plan yapmasına, izlemesine ve değişime her zaman hazır olmasına yardımcı olan çevik proje yönetimi aracıdır.
Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi
Zoho Sprints, Scrum takımları için ücretsiz bir çevrimiçi çevik proje yönetimi aracıdır. Birikmiş iş listenize kullanıcı hikayeleri ekleyin, iş öğelerini hesaplayın ve önceliklendirin, kişiselleştirilmiş Scrum panoları ve kulvarlarla yolunuzu kaybetmeyin, tek bir yerden hız, ivme kazanma ve ivme kaybetme grafikleri yoluyla eyleme dönüştürülebilir bilgiler edinin, sosyal akışta takımınızla iş birliğinde bulunun, inceleme ve geriye bakış toplantılarınızı planlayın.
Zoho Sprints hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Profit, görev yönetimini kuruluşunuzun tamamına yaymak için en iyi platformlardan biridir. Görevlerin şirket hedefleriyle uyumlu olmasını sağlayın.
Profit.co hakkında daha fazla bilgi
Profit, görev yönetimini kuruluşunuzun tamamına yaymak için en iyi platformlardan biridir. Ekibinizin hedeflerini, planlarını, görevlerini, dosyalarını, kontrol listelerini ve daha fazlasını tek bir ortak alanda bir araya getirerek ekip üretkenliğini ve iş birliğini artırın. Görevleri OKR’lerle uyumlu hale getirme olanağı, yönetim kurulu genelinde yürütmeyi iyileştirebilir. Kontrol listeleri, kullanıcıların görevleri “tamamlandı” olarak işaretlemeden önce doğrulamasını kolaylaştırır. Yenilikçi “pano hızı” fikri, üretkenliği ölçmeye yardımcı olur.
Profit.co hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Herkesin aynı fikirde olmasını sağlayan hızlı, görsel geri bildirim ile hızlı tasarım incelemesi.
Volley hakkında daha fazla bilgi
Volley ile herhangi bir web sitesinde, hatta hazırlık sitelerinde bile hızlı ve kolay bir şekilde geri bildirim alabilirsiniz. Tarayıcı uzantısını kullanarak, belirli tasarım özelliklerine yönelik notlar ve geri bildirimler bırakabilir ve ekler ekleyebilirsiniz. Volley, geri bildirimin bir parçası olarak piksel açısından mükemmel ekran görüntüleri oluşturarak tüm yorumların daha iyi anlaşılmasını sağlar. E-posta yoluyla Telefon oyunlarına son. Notlar seçilen çalışma alanına iletilir ve otomatik olarak Trello veya Jira'ya da gönderilebilir.
Volley hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Ekiplerinizi görevler, müşteriler, projeler, özellikler, siparişler, ürünler dahil her şeyi planlamaya, organize etmeye ve izlemeye teşvik edin.
Lumeer hakkında daha fazla bilgi
Tüm ekip görevleri kolay ve hızlı bir şekilde planlanabilir, organize edilebilir ve izlenebilir. Lumeer oldukça kolay bir görsel görev yönetimi sunar. Herkes bir sonraki adımda ne yapacağını, bunun neden önemli olduğunu ve nasıl yapılacağını bilir. Gereksiz eşgüdüm toplantılarını, sonu gelmez e-posta yazışmalarını ve kafa karıştırıcı elektronik çizelgeleri kaldırın. Olağanüstü esneklik, herkese mükemmel iş akışını oluşturma, ilerlemeyi yönetme ve izleme özgürlüğü verir. Ekiplerinizin bugünkü çalışma şekline uyum sağlama ve ihtiyaçlarınıza göre büyüme esnekliği.
Lumeer hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Airtable’da veri tabanınız tarafından desteklenen kullanıcı portalları oluşturun. Müşterilere ve ekibinize yalnızca kendileriyle ilgili verilere erişim izni verin.
Stacker hakkında daha fazla bilgi
Verilerinizle desteklenen portal. Müşterilerinizle iletişim kurmak, iş ortaklarınızla etkileşime girmek ve ekibinizi güçlendirmek amacıyla anlık bir portal için Airtable’ı (Beta sürümünde Google E-Tablolar) bağlayın.
Stacker hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu.
Rooftop hakkında daha fazla bilgi
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır:
-Gelen kutusu yönetimi:
E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur.
- İş birliği:
Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur.
- Görev yönetimi:
Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz.
Rooftop hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Ayanza ekip çalışmasının en iyi örneklerinden biridir.
Ayanza hakkında daha fazla bilgi
Ayanza, ekip çalışmasını iyi şekilde sağlamaya, her başarılı ekibin vizyonu ve kalbi olmaya, ortak bilginin ve gelecekteki dijital iş birliğinin yıldızı olmaya çalışır.
Ayanza, ekibinizin ihtiyaç duyduğu şeyi kendi tarzınızda oluşturmanız için Lego işlevi görür. Birlikte yazın, düşünün, iletişim kurun, koordine edin ve kazanın.
Vizyon netliği. Strateji ve uygulama. Kazanma kültürü. Hayal mi? Hayır, Ayanza.
Ayanza hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Dünya çapında 1.000.000'dan fazla ekip, her cihazdan hedefleri planlamak, organize etmek ve gerçekleştirmek için görev yönetim aracı olarak Trello'yu kullanıyor.
Araçlar, ekiplerin görevleri yerine getirmek ve hedeflerine ulaşmak için yaptıkları yolculuğu seyrek olarak kutlar. Ancak Trello, bunu görev yönetimi sürecine ödül ve kolaylık getirerek yapar. Ekipler kolay anlaşılır, basit ve kişisel dokunuşu teşvik eden eğlenceli ve esnek özelliklerle başarılarını kutlayabilirler. Ekipler, aynı platformdan herkesin katılmasını kolaylaştıran kullanımı kolay bir arayüzle bilgileri şeffaf bir şekilde depolayıp izleyebilir, daha iyi toplantılar gerçekleştirebilir ve tekrarlayan görevleri otomatikleştirebilir.
Trello hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir görev yönetimi aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın.
Asana hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
monday.com, yöneticilerin ve ekiplerin görev ve iş akışlarını daha verimli bir şekilde yönetmelerine yardımcı olmak için tasarlanmış özelleştirilebilir, kodsuz bir platformdur.
Yöneticilerin ve ekiplerin işlerini daha verimli bir şekilde organize etmelerine yardımcı olmak için tasarlanmış özelleştirilebilir platform monday.com ile görev yönetimini geliştirin. Kodsuz otomasyonlar, tekrarlayan görevleri ortadan kaldırır. Anımsatıcılar ve entegrasyonlar en sevdiğiniz tüm araçları tek bir yerden kullanmanızı sağlar. Kullanımı kolay tahtalar ve panolar görev atamayı ve sonuçları izlemeyi kolaylaştırır. monday.com ayrıca ekip üyelerinin bağlam içinde iş birliği yapmasına, varlıkları paylaşmasına, gerçek zamanlı iletişim kurmasına ve hedefler konusunda daha uyumlu olmasına yardımcı olur.
monday.com hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
ClickUp, onu vazgeçilmez kılan tamamen özelleştirilebilir ve tescilli özellikleriyle dünyanın önde gelen görev yönetimi araçlarından biridir
Görevler, alt görevler, Anımsatıcılar, görev öncelikleri, zaman takibi, özel görünümler, Hedefler, destek dosyaları ve özel durumlar gibi özellikleriyle ClickUp’ta herhangi bir proje veya ekibin görevlerini yönetmek için ihtiyacınız olan her şey bulunur.
ClickUp, tüm görev gereksinimlerinizi tek bir uygulamada birleştiren iyi bir görev yönetimi aracıdır ve Airbnb, Google, Uber gibi şirketlerdeki 100.000’den fazla ekip tarafından kullanılmaktadır. Kişisel kullanım ve her büyüklük ve sektörden ekipler için tasarlanan ClickUp, görev yönetimi için vazgeçilmez araçlardan biridir
ClickUp hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Bir kurumsal görev yönetimi yazılımı olan Wrike’ın kullanıma hazır şablonlar, zaman takibi, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları ve daha pek çok özelliği bulunmaktadır.
Wrike, kurumsal ekiplere yönelik ödüllü bir görev yönetimi yazılımıdır. Gelişmiş güvenlik ve tam ölçeklenebilirlik içerir. Tek tıklamalı Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, kullanımı kolay raporlama ve otomatik görev atama ve dosya paylaşımı gibi özellikleri bilhassa proje yöneticileri, ürün yöneticileri ve program yöneticileri için faydalı olabilir. Sektöre özgü şablonlar, iş akışları ve özellikler içeren, ekibiniz için özelleştirilmiş çözümleri keşfedin. Wrike ile hayatınızın en iyi işlerinden birini çıkarın.
Wrike hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Projeleri ve destek dosyalarını planlamak, izlemek ve görselleştirmek için en iyi çevrimiçi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biri
Miro, dünya çapında 13 milyondan fazla kullanıcının güvendiği, her ölçekte ekip için en iyi iş birliğine dayalı beyaz tahta platformlarından biridir. Miro ekranı ile iş akışlarınızı basitleştirin, günlük rutinlerinizi optimize edin ve sonuçları izlenmeye odaklanın. Farklı kanallardan görevleri düzenlemeyi hızlandırın ve bunları dijital beyaz tahtada planlayın. Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable ve daha fazlasıyla güçlü entegrasyondan yararlanın. 250’den fazla önceden hazırlanmış şablonu kullanarak saniyeler içinde başlayın.
Miro hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Web tabanlı bir görev ve proje yönetimi aracı olan MeisterTask, görev yönetimi için harikadır.
Web tabanlı bir görev ve proje yönetimi aracı olan MeisterTask, görevlerinizin yönetimi için harikadır. Şık tasarımlı arayüzleri, kullanımı kolay işlevleri ve diğer araçlarla sorunsuz entegrasyonu sayesinde dünyanın dört bir yanındaki ekipler için görev yönetimine yönelik makul bir seçenektir.
Bu araç, kusursuz iş akışı yönetimini hedefleyen Meister Suite ürün grubunun bir parçasıdır. Zihin haritalandırma aracımız olan MindMeister’da fikre dönüştürmekten MeisterNote’ta çevrimiçi belgelendirmeye kadar uzanan bir kapsama sahiptir.
MeisterTask hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Time Doctor, şirketlerin performansı artırmak için zamanlarını nasıl kullandıklarına ilişkin analizler sunan bir zaman takibi ve verimlilik yazılımıdır
Bir zaman takibi ve verimlilik yazılımı olan Time Doctor, şirketlerin zamanlarını nasıl kullandıklarını izleyerek performansı geliştirmeye yönelik analizler sunar. Tüm iş günü etkinliklerine ilişkin metrikler sayesinde işletmeler, verilere dayalı kararlar alabilir ve esnek çalışma için gerekli hesap verebilirliğe sahip olabilir. Time Doctor, dış kaynaklı veya denizaşırı ekiplere ya da uzaktan veya hibrit çalışma modeline sahip kuruluşlar dahil olmak üzere işletmeler ve KOBİ’ler tarafından kullanılır. Verimliliği tek bir yerden kolayca analiz etmek için uygulamayı 60’tan fazla araçla entegre ediyoruz.
Time Doctor hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM’nin yazılımı, modernleştirilmiş sürükle-bırak proje yönetimi aracıyla projeleri etkili bir şekilde yönetir, satış ve pazarlama ekipleriniz arasındaki görevleri kolayca yönetir. Proje yönetimi yazılımı, projelerinizin durumunu kontrol etmek ve izlemek için farklı seçenekleri içerir.
Agile CRM hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
EngageBay’in görev yönetimi yazılımını kullanarak görevlerinizi yönetin ve ekibinizin takipleri asla kaçırmamasını sağlayın.
EngageBay; pazarlama, satış ve destek ekipleriniz arasında görevlerin atanması ve yönetilmesi için kolay ve etkili bir araç sunar. Görev yönetimi yazılımı, ekip üyeleriniz için görevler oluşturmanızı ve atamanızı, o gün için atanan görevlerin tamamlanıp tamamlanmadığını kontrol etmenizi sağlar. Öncelik seviyelerini ayarlayın ve zamanı gelen görevler için e-posta bildirimleri gönderin. Görev atama sürecini otomatikleştirin ve manuel atama zahmetinden kurtulun. Zamanında çalışıldığından emin olmak için ilerlemeyi izleyin.
EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Pipefy, herkesin kendi başına verimli iş akışları oluşturmasını ve bunları otomatikleştirmesini sağlayan kodsuz bir süreç yönetimi yazılımıdır.
Pipefy; satın alma, İK, müşteri operasyonları, BT ve daha birçok alandaki ekipler için ekip üretkenliğini artıran, verileri merkezileştiren ve süreçleri optimize eden düşük kodlu bir süreç otomasyon platformudur.
Pipefy, iş akışı otomasyonu ve düşük kodlu bir çerçeve sayesinde işletmelerin her departmandaki her ekip için yığın genişletilebilirliği ve süreç mükemmelliği sağlamasına yardımcı olur.
Pipefy şu anda 150'den fazla ülkede her ölçekten şirket ve Visa, IBM, Volvo, Santander ve Kraft Heinz gibi önde gelen işletmeler tarafından kullanılıyor.
Pipefy hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Pacer inovasyon yönetimidir. Veriye dayalı sonuçlarla küresel işletmeler için değişim sağlama, uygulama ve izleme.
Pacer (eski adıyla EHSolution/4MyRollout), büyük ölçekli proje planlamasını daha kolay ve daha verimli hale getirir, proje liderlerinin ekip üyeleriyle pek çok farklı yer üzerinden iletişim kurmasını, ilerlemeyi sorunsuz bir şekilde planlamasını, iletmesini ve takip etmesini gerçek zamanlı olarak sağlar.
Uygulama, iş akışını düzene koymak ve yönetime proje durumu hakkında kuş bakışı bir görünüm sunmak için özelleştirilebilir. Marka dağıtımları, yazılım lansmanları, açılışlar, geçişler, insan kaynakları girişimleri, ve pazarlama lansmanları Pacer ile zamanında yapılabilir.
Pacer hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
GoodDay, proje, görev, ürün, zaman ve ekip yönetimi ve verimli, şeffaf iş birliği için iş yönetimi platformudur.
GoodDay, kuruluşlara günlük işleriyle uyumlu hale getirilmiş üst düzey planlama ve tüm süreçlerin şeffaflığa, hesap verebilirliğe ve takdire dayalı olarak sürekli iyileştirilmesi için gerekli araçları sağlayan bir iş, proje, ürün, görev, zaman ve ekip yönetimi platformudur.
GoodDay hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Kulvar, WIP (devam eden iş) limitleri, zaman izleme ve değer-çabaya göre biriken iş önceliklendirmesi ile yazılım geliştirme ekipleri için üst düzey Kanban aracı
Hygger, "Trello kadar basit ve Jira kadar güçlü" olduğu için hem teknoloji alanında çalışanlar hem de diğerleri tarafından sevilen, yazılım geliştirme ekiplerine yönelik üst düzey Kanban aracıdır. Kanban panoları; kulvar, WIP limitleri, zaman izleme ve scrum desteği (hikaye noktaları, ilerleme tabloları vb.) ile geliştirilmiştir. Biriken işler listenizi yönetin ve değer-çaba önceliklendirmesine göre özellikleri veya görevleri önceliklendirin. Üst düzey yol haritaları oluşturun ve bunları ekibinizle paylaşın.
Hygger hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Şirketler, ekipler ve serbest çalışanlar için görev yönetimi ve süre izleme yazılımı.
Ekibinizde üretkenliği, verimliliği ve sorumluluğu artıracak Monitask görev yönetimi özellikleri. Uzaktan ekip yönetimi ve görev atamasının yanı sıra süre izleme özellikleri ekiplerin ellerindeki göreve odaklanmasını sağlamaktadır. Yazılım güçlü olmasına rağmen hafif, kullanımı basit ve kolaydır. Ayrıca yöneticiler ekiplerini her zaman, her yerde takip etmek için herhangi bir cihazdan kontrol panellerine de erişebilmektedir. Monitask'a kaydolun ve hemen zamandan ve paradan tasarruf etmeye başlayın.
Monitask hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Subversion, Perforce ve Git depoları için bulut barındırma imkanı sağlayan güvenli sürüm kontrolü ve proje iş birliği platformu.
Assembla, dünya çapında 5.500’den fazla müşteriye entegre proje yönetimi ile Subversion, Performance ve Git depoları için güvenli bulut barındırma hizmeti sunan sürüm kontrolü ve proje iş birliği platformudur. Assembla sayesinde geliştirme ekipleri, en iyi uygulama sürüm kontrol sistemimiz ile HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu), SOC 2 (Sistem ve Organizasyon Kontrolleri 2), PCI (ödeme kartı sektörü) ve GVKY uyumluluk standartlarını karşılayabilir. Sektörün önde gelen güvenlik özelliklerinden bazılarına sahip olan merkezi kontrol noktasından tüm projelerinizi ve kaynak kodunuzu yönetirken çevik sistemlerden yararlanın, uyumluluk kriterlerini karşılayın ve yenilikçiliğinizi koruyun.
Assembla hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Basit, ekonomik ve güvenilir olan Workpuls, ekip üretkenliğini artırmak için gerekli her şeyi içerir.
Binden fazla küresel markanın güvendiği Workpuls, ayrıntılı davranışsal veri bilgileriyle kuruluşların çalışan performansını, üretkenliğini ve verimliliğini analiz etmesini ve iyileştirmesini sağlar. İşletmelerde iş akışlarını kolaylaştırmak, uzak ekipleri yönetmek ve kuruluşun tamamında verimliliği artırmak için kullanılır. Üretkenlik eğilimleriyle birleştirilen gerçek zamanlı görünürlük sunması sayesinde Etisalat, Office Depot ve Farmers Insurance gibi şirketlere ekiplerinin performansını optimize etmeye yönelik benzersiz bir fırsat sunmaktadır.
Insightful hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır.
OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Ekipler, acenteler, serbest çalışanlar ve danışmanlar için CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalandırma.
todo.vu, CRM, görev yönetimi, zaman izleme ve faturalama işlevlerinin benzersiz bir bileşimini sunan bir verimlilik paketidir. todo.vu, daha fazla verimlilik, kalite ve şeffaflık elde etmek isteyen her ölçekte serbest çalışan, danışman ve ekip için idealdir.
todo.vu, serbest çalışanlar için kesinlikle ücretsizdir ve tüm fiyatlandırma planları en fazla 11 kullanıcının maliyetiyle sınırlıdır, yani 11 kullanıcı için ödeme yapar, sınırsız kullanım alırsınız.
todo.vu hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Yalın ilkelere ve BIM’e dayalı bulut tabanlı inşaat yönetimi platformu olan VisiLean sayesinde gerçek zamanlı güncellemelerle görevlerinizi yönetin
Yapılacak işlerin izini asla kaybetmeyin. Görevler oluşturun, bunları konumlara ve kullanıcılara atayın ve ilerlemelerini gerçek zamanlı olarak izleyin. VisiLean, özel BIM entegrasyonu ve Mobil Uygulama desteği ile yalın üretim planlaması ve uygulamasını destekleyen bulut tabanlı inşaat yönetimi yazılımıdır.
VisiLean hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Teamdeck, kaynak planlama + zaman izleme + izin yönetimi özelliklerine sahip eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümüdür.
Projelerini daha hızlı tamamlamak ve sağlıklı bir ekip yapısına sahip olmayı sürdürmek isteyen işletmeler için kaynak planlamasını + süreleri izlemeyi + izin yönetimini sağlayan eksiksiz bir kaynak yönetimi çözümü.
Elektronik çizelgelere, manuel izlemeye, zahmet çekmeye gerek kalmaz. Yedi günlük ücretsiz deneme sürümünü hemen başlatın.
teamdeck hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Yeni başlayanlardan, uzmanlara kadar herkese uyarlanmış sezgisel bir araç.
Görevleri planlamak için gelişmiş özellikler ve bunları gerçekleştirmek için gereken iş yükü.
Beesbusy, ekiplerin çalışmalarını organize etmelerine ve görevlerini zamanında tamamlamalarına olanak tanıyan bir görev yönetimi aracıdır. Görsel arayüzle görevleri kolayca planlayabilir, önceliklendirebilir, atayabilir ve izleyebilirsiniz. Proje yöneticileri ve ekipleri, kullanıcı dostu arayüzü ve kolay işe alıştırma özelliği sayesinde Beesbusy’i seviyor. Ayrıca şu gelişmiş özelliklere sahiptir: Gantt şemaları, zaman izleme, özelleştirilebilir çoklu proje görünümleri, ekip planlama şemaları, bildirimler, özelleştirilebilir gösterge panelleri... Ekibiniz her zamankinden daha iyi çalışacak.
Beesbusy hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Çevik iş akışı ve iş süreci yönetimi.
Metatask ödüllü bir iş süreci yönetimi sistemidir. Departman verimliliğini bir üst seviyeye taşıyın. Tüm operasyonlarınızı otomatikleştirin. Metatask, herhangi bir departmanda herhangi bir süreci yönetmek için kullanılabilir. Gelişmiş formlar, onaylar, inceleme döngüleri, tablolar, paralel görevler, koşullar ve daha birçok gelişmiş özellik ile özel iş akışları oluşturun. Metatask’ın çeviklik özellikleri sayesinde görevleri yeniden açarak veri giriş hatalarını kolayca düzeltebilirsiniz.
Metatask hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Görev yönetimi ve iletişim özelliklerini birleştiren iş birliği yazılımı. Ekip iletişiminizi bir üst seviyeye yükseltin.
HeySpace, sohbet içeren bir görev yönetimi aracıdır.
İşin ileriye taşındığı yer burasıdır. Her şeyi tek bir yerden yapabilirsiniz: iş arkadaşlarınızla sohbet edebilir, zengin metin belgeleri yazabilir, etiketleyebilir, ilerlemeyi işaretleyebilir, başlangıç ve bitiş tarihleri ile diğer gerekenleri ayarlayabilirsiniz. Mesaj gönderip okunup okunmadığını görün, mesajlardan görevler oluşturun. Birisi önemli bir şey söylediğinde bunu karta dönüştürerek kart listesine taşıyın. Bu kadar basittir.
HeySpace ile ekibinizi efsaneleştirin.
HeySpace hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Görev yönetimini tek bir Google Material Design platformunda proje ve kaynak planlama, bütçeleme, zaman izleme ve faturalandırma ile ilişkilendirin.
Google Workspace kullanıcıları, tanıdık bir Google tasarım platformunda görev yönetimini proje ve kaynak yönetimi, bütçeler, zaman çizelgeleri, faturalandırma ve raporlama ile ilişkilendirmek için VOGSY’den yararlanmaktadır. Zaman çizelgelerini, proje bütçe ve marjlarını otomatik olarak güncelleyen bir görev zamanlayıcısı kullanın. Gmail entegrasyonu ile gelen kutunuzdan görevler oluşturabilir, atayabilir ve gerçekleştirebilirsiniz. VOGSY ile görevleri Kanban görünümlerinde durumuna veya son tarihine göre organize edin, Gantt çizelgelerinde bir bakışta izleyin, gerçek zamanlı iş birliği yapın ve daha üretken olun.
VOGSY hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Proje başlangıcından faturaya kadar kaynak planlama, zaman izleme ve proje yönetimi.
elapseit, şunları kapsayan özellikleriyle her büyüklükteki şirket için uygun bir tercihtir: kaynak planlama, proje yönetimi, Kanban panosu ve Gantt görünümünde görev, zaman izleme (onay iş akışı), projeler (aşamalar/faaliyetler), izin yönetimi (onay iş akışı), faturalama ve giderler, belge paylaşımı, pano ve raporlama, erişim seviyeleri, proje bütçeleme, değişen saatlik/günlük oranlar, gerçek zamanlı istatistikler.
Ücretsiz denemeye kaydolarak kullanmaya başlayın.
elapseit hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Basaas ile tüm uygulamalar tek bir çözüme bağlanarak verimlilik artırılabilir. Bugün çalışma şeklinizde köklü bir değişiklik yapmaya başlayın. Ücretsizdir.
Basaas ile tüm üst düzey görev ve proje yönetimi çözümleri, üretkenlik ve iş birliği araçları, kurumsal görevlerin tamamı için tek bir yere entegre edilebilir. Asana, Jira, ClickUp, Meistertask ve daha fazlasını birleşik ve iyi düzenlenmiş bir görev çözümüne bağlayın. Tüm çalışanlar için günlük rutinler basitleştirilebilir ve uzaktan çalışma ekipleri kolayca organize edilebilir. Tüm projeleri tek bir çözümde yönetmenin yanı sıra gelişmiş iş yükü bilgileri alın.
Basaas hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Havalimanı operatörlerinden üretim şirketlerine ve akademik kurumlara kadar çeşitli kuruluşlar, paydaşlarına güvenilir bir şekilde ulaşmak için Tekmon'a güveniyor.
Çalışanlarınızın konumlarını gerçek zamanlı olarak bilmeniz ve onları operasyonel değişiklikler veya kritik durumlar sürekli haberdar etmeniz zor olabilir.
Tekmon Mass Notification, iş güncellemeleri veya acil durumlar için gerçek zamanlı kayıt ve birden fazla konum, kanal (ses, SMS, e-posta) ve dil üzerinden onlarca, yüzlerce veya binlerce alıcıya anında iki yönlü bildirim sunan bulut tabanlı bir uyarı sistemidir.
- Adil fiyatlandırma modeli
- Aynı gün uygulama
- Kolay kullanım
- Esnek entegrasyonlar
Tekmon hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Bindy Perakende Yürütme Yazılımı, perakende ve konaklama markalarının marka standartlarını ve programlarını yürütmesine yardımcı olur.
Bindy Perakende Yürütme Yazılımı, perakende ve konaklama markalarının standartları ve programları her tesiste zamanında, eksiksiz olarak yürütmesine yardımcı olur. Özelleştirilmiş kontrol listeleri, fotoğraflar, imzalar ve kapalı döngü düzeltici iş akışıyla performansı artırın.
Daha hızlı site yürütme: Promosyonları kullanıma sunmak, marka standartlarını veya işletim prosedürlerini kontrol etmek için özel formlar oluşturun.
Üretkenliği artırın: Kağıt formları, Excel'i ve gecikmeleri ortadan kaldırarak denetim iş akışınızı kolaylaştırın.
Bindy hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama
Global Office Data Hub basit, kullanımı kolay ama güçlü bir iletişim ve görev yönetimi çözümüdür.
GO Data Hub, ekibinizi ve işinizi optimize etmeye yarayan bir görev yönetimi ve ofis iletişim yazılımıdır.
Kurumunuzdaki herkesin görevler, ekip ve müşteriler ile iletişim ve işlerin statüleri hakkında “güncel bilgi sahibi olduğunu” hayal edin.
Kullanımı kolay, basit ama güçlü bir çözüm.
Bu paket, görev tahsisi ve yönetiminin yanı sıra müşteri iletişimlerini izleme ve dahili iş süreci yönetimi için özellikler içerir. Ekibinizin görevlerini ve dahili ve müşterilerle olan iletişimlerini görün ve yönetin.
GO Data Hub hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- İş Birliği Araçları
- Alt Görevler Oluşturma
- Görev İlerlemesi İzleme
- Görev Planlama