15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Müşteri Sadakat Programı

Müşteri Sadakat Programı ile şirketler, müşterileriyle olan ilişkilerini çeşitli şekillerde güçlendirebilir. Müşteri Sadakat Yazılımı kapsamında hediye kartları, puanlar ve ödül programları, e-posta güncellemeleri, teşvikler, VIP programları ve daha fazlası, sadık bir müşteri tabanı oluşturmaya yardımcı olabilir. Müşteri Sadakat Uygulamaları ile ilişkili dizinler arasında Müşteri İlişkileri Yönetimi Yazılımı, Müşteri Hizmetleri Yazılımı, Pazarlama Otomasyonu Sistemleri ve Halkla İlişkiler Yazılımı vardır.

16 sonuç
Sadakat ve elde tutma stratejisini güçlendirmek için API öncelikli kurumsal bağlılık platformu. White Label Loyalty hakkında daha fazla bilgi
White Label Loyalty, orta ölçekli ve kurumsal işletmelerin müşteri edinmesini, müşterileri anlamasını, onlarla etkileşim kurmasını ve onları elde tutmasını sağlayan bir bağlılık ve pazarlama platformudur. Aynı zamanda müşterilere sorunsuz ve kişiye özel ödül deneyimleri sunar. Esnek mimarisi, müşteri etkinliğinin tam bir resmini oluşturmak için işlemlerin ötesine geçmeyi sağlar. Reaktör motorundaki yapılandırılabilir kurallarla her türlü müşteri davranışı ödüllendirilebilir. Bir API aracılığıyla sorunsuz bir şekilde entegre edin ve veri odaklı kampanyalar yürütün. White Label Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
Zoho CRM Plus, güçlü/bağ kurma/kompakt müşteri sadakat programları yürütmenize yardımcı olan birleşik bir müşteri deneyimi yazılımıdır. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM Plus, müşteri yolculuğunun tüm aşamalarında harika deneyimler sunmak için satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri ekiplerini birleştiren bir müşteri deneyimi platformudur. İşletmelerin müşterileri elde tutmasına, ömür boyu değerlerini artırmasına ve onları sadık marka elçilerine dönüştürmesine yardımcı olur. Platformun temel işlevleri arasında kişiselleştirilmiş sadakat programları, e-posta pazarlama otomasyonu, geri bildirim anketleri, SMS otomasyonu, gelişmiş analizler ve yapay zeka ve daha fazlası bulunmaktadır. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
Zoho CRM, kuruluşları eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle güçlendirir.
Zoho CRM, tek bir iş sisteminde kuruluş çapında satış, pazarlama, müşteri desteği ve hizmeti ile envanter yönetimini yönetmek için eksiksiz bir müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümüyle, küçük ve büyük ölçekli kuruluşları güçlendirir. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
Web sitesi ziyaretlerinden satışa dönüşümü artırmak ve ziyaretçilerin deneyimlerini iyileştirmek için ısı haritaları, kullanıcı kayıtları, canlı sohbet ve daha fazlasını içeren 10’u 1 arada araç paketinden faydalanın.
Lucky Orange ile ziyaretçilerin neden satışa dönüşmediğini, satışları nasıl artırabileceğinizi ve müşteri adaylarını nasıl müşteriye dönüştürebileceğinizi öğrenin. Kurulumu birkaç saniye sürer ve kodlama deneyimi gerektirmez. Lucky Orange’ın satışa dönüşüm oranı optimizasyon araçları paketine tek araç fiyatına 10 araç dahildir: dinamik ısı haritaları, oturum kayıtları, canlı sohbet ve canlı izleme, ziyaretçi profilleri, anketler, duyurular, form analizi, dönüşüm hunileri ve gerçek zamanlı pano. 7 günlük ücretsiz deneme süresiyle hemen kullanmaya başlayın. Lucky Orange hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
Perakende ve konaklama hizmetleri için Microsoft Dynamics teknolojisi üzerine inşa edilmiş tümleşik bir ticaret çözümü (ERP + POS).
LS Central; Microsoft Dynamics 365 Business Central’ı genişleten ve böylece POS ve ERP (kurumsal kaynak planlaması) işlevselliğini tek bir tümleşik sistemde sunan hepsi bir arada bir yazılım çözümüdür. Böylece, finansal bilgileri (Microsoft ERP), POS, mağaza operasyonlarını, tedarik zinciri yönetimini, stoku, e-ticaret ve müşteri sadakatini yönetmek için yalnızca tek bir eksiksiz yazılımı kullanabilirsiniz. LS Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
Mağaza içinde ve çevrimiçi olarak çalışan az sayıdaki pazarlama çözümünden biridir. Bağlılık programları, e-posta, SMS ve daha fazlasıyla satışları artırın.
Marsello, mağaza içinde ve çevrimiçi olarak çalışan az sayıdaki perakende pazarlama çözümünden biridir. Satışları artırmak için tasarlanan Marsello, bağlılık ve ödül programları, mükemmel zamanlanmış e-posta ve SMS otomasyonları, özelleştirilebilir kampanya şablonları, pazarlama listeleri, geri bildirim anketleri ve raporlama gibi pazarlama otomasyonu özellikleriyle doludur. Bu sayede neyin işe yarayıp neyin yaramadığını izlemeye olanak tanır. Marsello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
Acobot, müşterilerinizle otomatik olarak bağlantı kurmak için makine öğrenimini kullanan yapay zekalı bir sohbet robotudur.
Günlük çevrimiçi perakende mağazası için yapay akıllı sohbet robotları oluşturma. Acobot, e-ticaret ve çevrimiçi perakendeciler için önde gelen yapay zekalı sohbet robotu sağlayıcılarından biridir. Gelişmiş makine öğrenimi teknolojisiyle desteklenen Acobot, web sitenizden öğrenir ve kullanıcılarla bağımsız olarak iletişim kurar. Kodlama gerekmez, Acobot Shopify, WooCommerce ve diğerleri gibi önde gelen e-ticaret üreticileri tarafından desteklenir. Acobot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
Bazaarvoice’un müşteri sadakati yazılımı, UGC aracılığıyla marka savunuculuğunu güçlendirmenize, güven sağlamanıza ve satışları artırmanıza olanak tanır.
Bazaarvoice’un müşteri sadakati yazılımı, müşterilerinizin düşüncelerini ifade eden, markanızın özgünlüğünü güçlendiren, müşterilerinizde güven uyandıran ve satışları artıran UGC’leri toplamanıza ve görüntülemenize olanak tanır. Bazaarvoice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
Oracle Simphony POS, her restoran boyutuna ve türüne uyar: günlük, hızlı servis, bağımsız, franchise, pub, stadyum ve daha fazlası.
Oracle Simphony POS, iddialı restoranlar için oluşturulmuştur. Bu bulut tabanlı POS, işlemleriniz arasında her açıdan bağlantı kurar. Böylece çevrimiçi siparişleri, mutfak işlemlerini, envanteri, menüleri, teslimatı, sadakati ve daha fazlasını kolayca yönetebilirsiniz. Gerçek zamanlı analizlerin dahil edilmesiyle satışlar, maliyetler ve personelin performansı hakkında her zaman bilginiz olur. Simphony’nin açık API’si ve kapsamlı bulut pazaryeri sınırsız esneklik, çeviklik ve ölçek sunar. Simphony POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
Open Loyalty, kişiselleştirilmiş sadakat programları oluşturmak için esnek sadakat blokları setine sahip iyi bir Kullanıcı Arabirimsiz Sadakat Platformudur.
Open Loyalty, kişiselleştirilmiş sadakat programları oluşturmak için esnek sadakat blokları setine sahip iyi bir Kullanıcı Arabirimsiz Sadakat Platformudur. Önce API yaklaşımı ve 50’den fazla kullanıma hazır sadakat mekaniği (ör. puanlar, kademeler, ödüller, kuponlar, yönlendirmeler) sayesinde markalar, herhangi bir temas noktasında özel kullanıcı deneyimine sahip ilgi çekici sadakat programlarını hızlı bir şekilde başlatabilir. Open Loyalty, esnek sadakat programı araçları sunarak program oluşturma özgürlüğü ve diğer sistemlere bağlantı kolaylığı sağlar. Open Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
İşletmelerin müşteri sadakat programlarını, hediye kartlarını veya çalışan teşviklerini yönetmeleri için uygun fiyatlı web tabanlı platform. Ücretsiz deneme.
Loyalty Gator, işletmelerin müşteri sadakat programlarını, hediye kartı programlarını veya çalışan ödüllerini yönetmelerine olanak tanıyan, kullanımı kolay ve ekonomik bir web tabanlı platform sunar. Müşteriler, ödül kartı programları sunan şirketlerde %46 daha fazla harcama yapmaktadır. Sadık müşterilerinizin harcamalarını artırın. Loyalty Gator, 30 günlük ücretsiz deneme sürümüyle sözleşmesiz ve sınırsız işlem olanağı ve daha fazlasını sunarak kendi müşteri sadakat programınızı başlatmanızı kolaylaştırır. LoyaltyGator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
Marka savunuculuğu oluşturmak için Salesforce.com üzerinde geliştirilen bulut tabanlı bir kanal ve müşteri sadakati pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulaması.
Apex Loyalty, Salesforce.com platformunda kurulmuş bulut tabanlı bir sadakat pazarlama ve teşvik otomasyonu uygulamasıdır. Apex Loyalty ile hem orta ölçekli hem de kurumsal seviyedeki işletmeler kanal ortakları ve B2B müşterileri ile iletişim kurarak satışlarını ve marka desteğini artırabilirler. Apex Loyalty’yi farklı kılan, kişiselleştirilmiş iş ortağı platformu, oyunlaştırma programları, müşteri ve kampanya segmentasyonu, SMS ve e-posta pazarlama otomasyonu araçları ve yerleşik ödül kataloğudur. Apex Loyalty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
Müşteri edinmek, müşterileri etkilemek ve büyük ölçüde yeniden kazanmak için kapsamlı bir sadakat ve dijital pazarlama platformu
Dünyanın en cazip otomatik Sadakat Programlarından biriyle müşterilerinizi marka savunucularınıza dönüştürün. Etkili, ekonomik, kurulumu kolay, özelleştirilebilir ve son derece geliştirilebilir. Tüketiciler için sorunsuz ve sıkıntısız kullanım. Tüketici katılımı çok yüksektir, bazı müşteriler %76’ya varan istikrarlı dönüşüm oranına ulaşmaktadır. Müşterileri yeniden kazanmak ve veri analizleri ve raporları için panoları geliştirmek üzere pazarlama otomasyonu ile birlikte sunulur. Consumer Marketing Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
Otomatik pazarlama kampanyaları aracılığıyla kişiselleştirilmiş müşteri yolculukları oluşturmak için milyarlarca etkinliği gerçek zamanlı olarak toplar ve işler.
Evam, sürekli zeka özellikleriyle müşteri yolculuğu düzenlemesinde uzmanlaşmış önde gelen bir teknoloji şirketidir. Günde 600’den fazla son kullanıcıya ulaşan Evam, maksimum işletme değerinin elde edilmesi için gerçek zamanlı olarak doğru işlemin yapılması için milyarlarca temas noktasını işliyor. Evam’ın benzersiz çözümleri, işletmelerin gerçek zamanlı müşteri yolculukları oluşturmalarına ve tüm kanallarda yapay zeka tabanlı tahmin teknolojisine sahip pazarlama otomasyonu çözümleri aracılığıyla bir sonraki en iyi teklifi göstermelerine yardımcı olur. Evam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
Markanızı sahteciliğe karşı korumaları için tüketicilerinizi güçlendirin. 5 hafta içinde garantili sonuçlar.
Markanızı koruyan 2 milyardan fazla akıllı telefonu hayal edin. NeuroTags Yapay Zeka izlemeli serileştirme teknolojisi sayesinde tüketicilerinize ürünlerinizin kimliğini kolayca doğrulama imkanı sunun ve sahteciliğe karşı adeta sizin ordunuz haline gelmeleri için onları güçlendirin. Anti-Counterfeiting Solution hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme
Retyn; ödüller, pano ve daha pek çok özellik sunan bulut tabanlı bir müşteri sadakati çözümüdür.
Retyn; ödüller, pano ve daha pek çok özellik sunan bulut tabanlı bir müşteri sadakati çözümüdür. Retyn hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Bağlılık Kartları
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • CRM
  • Üyelik Yönetimi
  • Başvuru İzleme
  • Üye Portalı
  • Oyunlaştırma
  • Çok Kanallı Pazarlama
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Anketleri
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Müşteri Aktivitesi İzleme