15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Teklif Yönetimi Yazılımı

Teklif Yönetimi Yazılımı, şirketlerin teklifleri ve teklif taleplerini yönetmelerine yardımcı olur. Teklif verenler, hızlı bir şekilde her bir teklif talebinin ihtiyaçlarına özel olarak hazırlanmış güçlü iş teklifleri ve yanıtları oluşturabilir. Yazılım, teklif oluşturma süreçlerinin külfetli adımlarını otomatikleştirmeye yarar ve aynı zamanda belgelerin detaylı ve profesyonel gözükmeye devam etmesini sağlar. Bazı Teklif Yönetimi Yazılımları, teklif talebinde bulunan şirketler için de elverişlidir. Bu gibi durumlarda yazılım aynı anda birden fazla teklifin çeşitli boyutlarının organize edilmesine ve değerlendirilmesine yardımcı olur. Teklif Yönetimi Yazılımı Teklif Programı, Sözleşme Yönetimi Yazılımı ve Profesyonel Hizmet Otomasyonu Yazılımı ile ilişkilidir.

14 sonuç

Kullanıcıların anket formları oluşturmasına ve gönderimleri gözden geçirmesine yardımcı olan, her ölçekten işletme için uygun bir form oluşturma aracıdır.
18 milyondan fazla kullanıcının güvendiği Jotform'un sunduğu form oluşturucu, her cihazdan çevrimiçi form oluşturmanın ve yayınlamanın kolay yoludur. Şirket, 10.000'den fazla hazır form şablonu, 3. taraf uygulamalara 100'den fazla entegrasyon ve gelişmiş tasarım özellikleri sunarak dünyanın dört bir yanındaki kuruluşlar için önde gelen çevrimiçi form oluşturucusu haline gelmiştir. Ödeme formları, müşteri adayı oluşturma formları, kayıt formları, iletişim formları, başvuru formları ve çok daha fazlasını oluşturmak için yaygın olarak kullanılmaktadır. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • Denetim Kaydı
  • Elektronik İmza
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Otomatik Biçimlendirme
PandaDoc, teklifleri ve diğer iş belgelerini hızla ve kolayca oluşturmayı, düzenlemeyi, göndermeyi, izlemeyi ve elektronik olarak imzalamayı sağlayan hepsi bir arada araçtır.
PandaDoc, CRM'de yüksek kaliteli, profesyonel teklifler oluşturmayı her zamankinden daha kolay hale getirmektedir. Saniyeler içinde otomatik olarak yeni teklifler oluşturmak için şablon ve belirteçlerden yararlanın veya potansiyel müşterilerinizi çok şaşırtacak özel, medya açısından zengin teklifler oluşturmak için sürükle ve bırak teklif oluşturucusunu kullanın. Gönderildikten sonra, gelişmiş analizler teklif görünümlerinizi ve imzalarınızı istediğiniz yerden izlemenizi sağlar. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • Denetim Kaydı
  • Elektronik İmza
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Otomatik Biçimlendirme
Kullanıcıların anket formları oluşturmasına ve gönderimleri gözden geçirmesine yardımcı olan, her ölçekten işletme için uygun bir form oluşturma aracıdır.
18 milyondan fazla kullanıcının güvendiği Jotform'un sunduğu form oluşturucu, her cihazdan çevrimiçi form oluşturmanın ve yayınlamanın kolay yoludur. Şirket, 10.000'den fazla hazır form şablonu, 3. taraf uygulamalara 100'den fazla entegrasyon ve gelişmiş tasarım özellikleri sunarak dünyanın dört bir yanındaki kuruluşlar için önde gelen çevrimiçi form oluşturucusu haline gelmiştir. Ödeme formları, müşteri adayı oluşturma formları, kayıt formları, iletişim formları, başvuru formları ve çok daha fazlasını oluşturmak için yaygın olarak kullanılmaktadır. Jotform Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • Denetim Kaydı
  • Elektronik İmza
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Otomatik Biçimlendirme
Profesyonel teklif yazılımı. Kolayca güzel teklifler oluşturun. Müşterilerinizi etkileyin ve daha fazla proje kazanın.
Profesyonel teklif yazılımı. Kolayca güzel teklifler oluşturun. Müşterilerinizi etkileyin ve daha fazla proje kazanın. Prospero ile güzel teklifler oluşturabilir, performanslarını takip edebilir ve herhangi bir cihazdan dijital olarak müşterilerinize imzalatabilirsiniz. Çeşitli önceden hazırlanmış içerik ve şablonlar arasından seçim yapın, kendi bölümlerinizi ve şablonlarınızı kaydedin, çok zaman kazanın ve ödemeler, CRM'ler ve faturalama araçlarıyla entegre edin. Ayrıca ekip üyelerinizi davet edebilir, izinleri ve rolleri ayarlayabilirsiniz. Prospero hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • Denetim Kaydı
  • Elektronik İmza
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Otomatik Biçimlendirme
Kurulumu ve kullanımı kolay olan DealHub, gönderilen her fiyat teklifi, teklif, sözleşme veya anlaşmada mükemmel bir marka deneyimi yaratır.
Tek bir yerde tek bir satış konuşması. Alıcı ile satıcıyı dijital bir iş birliği deneyiminde bir araya getirerek daha hızlı satış yapın. DealHub’ın DealRoom satış teklifi yazılım teknolojisi, satış ekiplerinin kullanışlı ve kolay gönderilebilen dijital bir odada özelleştirilmiş iş tekliflerini hızlıca derlemesine ve oluşturmasına olanak tanır. Aynı zamanda, satın alma yolculuğunun her aşamasında pürüzsüz bir deneyim, kişiselleştirilmiş içerik ve müşterilerin ihtiyaç duyduğu tüm bilgileri sunar. DealHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • Denetim Kaydı
  • Elektronik İmza
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Otomatik Biçimlendirme
İhale ve teklifleri kazanmaya katkı sağlar. XaitPorter, ekiplere yönelik önemli bir ortak yazarlık ve teklif çözümüdür.
XaitPorter; teklifler, ihaleler ve iş açısından kritik diğer belgeler için ekiplere yönelik önemli bir ortak yazarlık ve otomasyon yazılımı çözümüdür. Ortak yazarların ihaleyi kazanmayı sağlayacak içerikleri oluşturmaya odaklanmasını sağlar. Ekipler de üretim süresini ve maliyetleri daha etkin bir şekilde azaltabilir. Belge üretimini kolaylaştırarak ve geliştirerek gelir artışı elde edebilirsiniz. %70’e varan oranda daha hızlı bir şekilde kaliteli belgeler oluşturun. İhale ve teklifleri kazanmaya yardımcı olan özellikleri keşfedin. XaitPorter hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • Denetim Kaydı
  • Elektronik İmza
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Otomatik Biçimlendirme
CV Partner, önde gelen profesyonel hizmet firmaları tarafından CV’leri ve örnek olay incelemelerini yönetmek ve daha fazla ihale ve teklif kazanmak için kullanılır.
CV Partner, teklifler ve öneriler için CV’leri/özgeçmişleri ve örnek olay incelemelerini yönetme şeklinizi otomatikleştiren bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) aracıdır. CV Partner ile ihale, teklif verme veya teklif isteme için şirketinizin özgeçmişlerini ve kimlik bilgilerini özelleştirebilirsiniz. Bu araç aynı zamanda CV’lerin ve örnek olay incelemelerinin, müşteriye ve teklife özel şablonlar da dahil olmak üzere Word, PowerPoint ve PDF’e zahmetsizce aktarılmasını sağlar. CV Partner kullanan şirketler CV’leri ve örnek olay incelemelerini güncellemek için %50 daha az zaman harcar. Bu araç, profesyonel hizmet sektöründeki lider markalar tarafından kullanılır. CV Partner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • Denetim Kaydı
  • Elektronik İmza
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Otomatik Biçimlendirme
XaitCPQ (önceki adıyla Blueprint CPQ), karmaşık ürün, fiyatlandırma ve iş kurallarının tümünü tek bir merkezi konumda toplar.
XaitCPQ, eylemleri gerçek zamanlı olarak otomatikleştirmek ve kolaylaştırmak için tüm karmaşık ürün, fiyatlandırma ve iş kurallarını tek bir merkezi konumda toplayan bir CPQ (yapılandırma, fiyatlandırma, fiyat teklifi) yazılımıdır. Böylece daha iyi işbirliği, kontrol ve şeffaflık ile daha hızlı satış için gereken her şeye hızla erişmeyi sağlar. Karmaşık elektronik tabloları ortadan kaldırın ve daha hızlı satış yapın. Yönlendirmeli satış sayesinde müşterilerinizin satın alma işlemlerini kolaylaştırın. (XaitCPQ, önceden Blueprint CPQ adıyla biliniyordu.) XaitCPQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • Denetim Kaydı
  • Elektronik İmza
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Otomatik Biçimlendirme
Bit2win CPQ bulut hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) paketi, kuruluşların ürün yapılandırmasını, fiyat teklifi oluşturmayı ve sipariş yakalamayı otomatikleştirmesini ve optimize etmesini sağlar.
Bit2win CPQ (yapılandırma, fiyatlandırma ve fiyat teklifi), satış ortaklarına ve müşterilere karmaşık ürünleri/hizmetleri yapılandırma, doğru fiyat teklifleri sunma, en güncel ürün ve fiyatlandırma bilgileriyle akıllı fırsatlar oluşturma konusunda yardımcı olur. Dijital ortama geçiş yapan şirketler ve satış süreçleri ile teklif verme otomasyonu için tasarlanan Bit2win, maddi mal ve abonelik satışına, yinelenen ve kullanıma göre fiyatlandırmaya, paket satışlara ve mevcut hizmet sözleşmelerindeki değişikliklere olanak tanır. Piyasadaki en iyiler arasında yer alan kullanıma hazır fiyatlandırma işlevleri sağlar. bit2win CPQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • Denetim Kaydı
  • Elektronik İmza
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Otomatik Biçimlendirme
Pazarlık sonuçlarını optimize etmek için yapay zeka kullanarak tedarikçi fiyatlarını ve spesifikasyonları analiz eden akıllı bulut platformu.
COVALYZE, emtia gruplarını en uygun şekilde yönetmek için akıllı bir bulut platformudur. Yapay zeka tabanlı analizlerle, hangi tedarikçilerin malzeme veya hizmetlerini aşırı yüksek fiyatlandırdığı ve her bir mal için hangi fiyatın adil olduğu görülür. COVALYZE, dünya genelinde ekiplerin önemli maliyet azaltmalarını çok daha hızlı uygulamasını sağlar. COVALYZE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • Denetim Kaydı
  • Elektronik İmza
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Otomatik Biçimlendirme
Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) modelinde mevcut olan e-i̇mza ve sözleşme/belge yaşam döngüsü yönetimi ürünü
Signulu, zengin özelliklere ve uygun fiyat planlarına sahip bir e-imza ve sözleşme/belge yaşam döngüsü yönetimi ürünüdür. Signulu aşağıdaki özelliklere sahiptir: 1) Mevzuat gerekliliklerine uygun çoklu i̇mzalama seçenekleri 2) Çoklu belge alım özellikleri 3) Şablonlar ve form doldurma 4) Sıralı/paralel/hibrit i̇ş akışı seçenekleri 5) Birden fazla belge depolama seçeneği 6) Belgelerinizi dolandırıcılık faaliyetlerinden korumak için güvenlik özellikleri. Signulu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • Denetim Kaydı
  • Elektronik İmza
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Otomatik Biçimlendirme
XaitProposal, işletme belgelerinizin oluşturulmasını alakalı, güncel içerikler ve otomatik olarak biçimlendirilmiş belgeler kullanarak kolaylaştırır.
XaitProposal, ticari belgeleri yönetmek için kullanıcı dostu bir çözümdür. Kullanıcıların ticari teklifleri ve ihale yanıtlarını bireysel olarak veya ekip halinde verimli ve uygun bir şekilde oluşturmasına olanak sağlar. Müşterileri, belgelerinin hazırlanmasında %70'e varan bir zaman tasarrufu bildirmektedir. Sunduğu avantajlar: Paylaşılan içerik tabanı, marka imajınızın kontrolü ve biçim ile içeriğin tutarlılığı. Teklif yazanlara sunduğu avantajlar: Güncel içerik, otomatik düzen, zaman tasarrufu ve daha alakalı teklifler. XaitProposal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • Denetim Kaydı
  • Elektronik İmza
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Otomatik Biçimlendirme
Özelleştirilebilir ve interaktif şablonlar ile dönüşüm sağlayan hızlı tekliflerden faydalanın.
Zomentum Grow'un sunduğu teklif modülü, iş ortaklarının profesyonel ve güzel görünümlü teklifler oluşturmasına yardımcı olur. Teklifleri gerçek zamanlı mikro siteler şeklinde gönderin. Kişisel bir dokunuş eklemek için teklif şablonunuzu özelleştirin. Hataları azaltın ve onay için dijital imza ile zamandan tasarruf edin. Zomentum Grow hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • Denetim Kaydı
  • Elektronik İmza
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Otomatik Biçimlendirme
ProfiQuote, zahmetsizce ve hızla doğru ve cazip fiyat teklifleri, ihale teklifleri ve tahminler oluşturmak için kullanılan bir teklif verme aracıdır.
ProfiQuote, zahmetsizce ve hızla doğru ve cazip fiyat teklifleri, ihale teklifleri ve tahminler oluşturmak için kullanılan bir teklif verme aracıdır. Teklif sürecini optimize etmek ve satışları kolaylaştırmak için tasarlanmış, kullanıcı dostu, çevrimiçi bir yazılımdır. Çeşitli sektörlerde müşterileri memnun etmek ve daha fazla anlaşma kazanmak için profesyonelce hazırlanmış teklifler oluşturmaya olanak tanır. ProfiQuote hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • İçerik Kitaplığı
  • Denetim Kaydı
  • Elektronik İmza
  • İş Akışı Yönetimi
  • Sürüm Denetimi
  • Bilgi Bankası Yönetimi
  • Teklif Oluşturma
  • Onay Süreci Denetimi
  • Otomatik Biçimlendirme