(2) ürün için sonuçları filtrele
Bulunduğu ülkeler
Ürünün mevcut olduğu ülkeler. Not: O ülkede müşteri destek hizmetine erişilemeyebilir.
Türkiye
Andorra
Birleşik Arap Emirlikleri
Afganistan
Antigua ve Barbuda
Anguilla
Arnavutluk
Ermenistan
Curaçao
Amerika Birleşik Devletleri
Fiyat Seçenekleri
İlgili Kategoriler
2 sonuç
Tabula Pro, ihtiyaçlarınızı karşılayan kullanışlı bir yazılım sağlayıcısıdır. Kapsamlı ve devlete göre özelleştirilen EHR/eMAR
Tabula Pro ve S.M.A.R.T (basit ilaç yönetim kaydı teknolojisi), ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilmiş kapsamlı bir EHR (elektronik sağlık kaydı) ve eMAR (elektronik ilaç yönetim kaydı) yazılımıdır. Bakım gören kişi, ilaç ve tesis yönetimi parmaklarınızın ucunda. Tesisiniz veya devletiniz için ihtiyaçlarınızı tam olarak karşılamayan bir program kullandınız mı? Artık endişelenmeyin. Tabula Pro, devletinizin yönetmeliklerine, form ve gerekliliklerine göre özelleştirilir. Diğerlerinden farksız bir programla yetinmeyin. Tabula Pro sizin için uygun bir programdır. İncelemeler bunu gösteriyor.
Tabula Pro hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yemek/Besin Yönetimi
- Etkinlik/Faaliyet Planlama
- İlaç Kullanımı Geçmişi
- Giriş Yönetimi
- Bakım Planı Yönetimi
- Personel Yönetimi
İşletmelerin personel profillerini, randevuları, devlet düzeyinde uyumluluk raporlarını ve yardımlı yaşam tesisinde kalanların bilgilerini yönetmesine yardımcı olan yaşlı bakımı çözümü.
Sunulan hizmet, pazarlama otomasyonunu kullanarak müşteri adayı oluşturmaktan, bilgi teknolojisi hizmetlerini yönetmeye ve gerekirse iş sorunlarını çözmek için özel yazılım uygulamaları geliştirmeye uzanır. Buna ek olarak, sunulan ürünler yaşlılara bakım hizmeti sağlayıcılarının topluluklarının günlük operasyonlarını yönetmelerine ve devlet düzeyinde uyumluluğu artırmalarına yardımcı olur.
Assisted Living Resident Management Software hakkında daha fazla bilgi
...
Daha çok oku
Özellikler
- Yemek/Besin Yönetimi
- Etkinlik/Faaliyet Planlama
- İlaç Kullanımı Geçmişi
- Giriş Yönetimi
- Bakım Planı Yönetimi
- Personel Yönetimi