15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Yardımlı Yaşam Yazılımı

Yardımlı Yaşam Yazılımı yerleşik girişten çalışan planlamasına kadar tüm süreçleri kapsayan yardımlı yaşam tesislerinin verimli bir şekilde yönetilmesine imkân tanır. Bu tür bir yazılım, yardımlı yaşam tesislerinin ilaçları yönetmesine ve izlemesine, misafir adayları bulmasına, bina bakımını yönetmesine, ikamet ve personel bilgilerini tutmasına, mevzuata uygunluk sorunlarını ele almasına ve tıbbi kayıtları tutmasına imkân tanır. Bu özelliklere kolay erişim, güçlü müşteri hizmeti sağlamaya yardım eder ve idari performans sorunlarını azaltır. Yardımlı Yaşam Yazılımı Uzun Süreli Bakım Hizmetleri Yazılımı, Evde Sağlık Hizmeti Yazılımı, Elektronik Tıbbi Kayıt Sistemi, Sağlık Hizmetleri Yazılımı ve Tıbbi Faturalandırma Yazılımı ile ilişkilidir.

Tabula Pro, ihtiyaçlarınızı karşılayan kullanışlı bir yazılım sağlayıcısıdır. Kapsamlı ve devlete göre özelleştirilen EHR/eMAR
Tabula Pro ve S.M.A.R.T (basit ilaç yönetim kaydı teknolojisi), ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilmiş kapsamlı bir EHR (elektronik sağlık kaydı) ve eMAR (elektronik ilaç yönetim kaydı) yazılımıdır. Bakım gören kişi, ilaç ve tesis yönetimi parmaklarınızın ucunda. Tesisiniz veya devletiniz için ihtiyaçlarınızı tam olarak karşılamayan bir program kullandınız mı? Artık endişelenmeyin. Tabula Pro, devletinizin yönetmeliklerine, form ve gerekliliklerine göre özelleştirilir. Diğerlerinden farksız bir programla yetinmeyin. Tabula Pro sizin için uygun bir programdır. İncelemeler bunu gösteriyor. Tabula Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Grafik
  • İletişim Yönetimi
  • Bakım Noktası Sistemi
  • Planlama
  • Değerlendirme Yönetimi
  • İlaç Kullanımı Geçmişi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Yemek/Besin Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Belge Yönetimi
İşletmelerin personel profillerini, randevuları, devlet düzeyinde uyumluluk raporlarını ve yardımlı yaşam tesisinde kalanların bilgilerini yönetmesine yardımcı olan yaşlı bakımı çözümü.
Sunulan hizmet, pazarlama otomasyonunu kullanarak müşteri adayı oluşturmaktan, bilgi teknolojisi hizmetlerini yönetmeye ve gerekirse iş sorunlarını çözmek için özel yazılım uygulamaları geliştirmeye uzanır. Buna ek olarak, sunulan ürünler yaşlılara bakım hizmeti sağlayıcılarının topluluklarının günlük operasyonlarını yönetmelerine ve devlet düzeyinde uyumluluğu artırmalarına yardımcı olur. Genexod RMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Grafik
  • İletişim Yönetimi
  • Bakım Noktası Sistemi
  • Planlama
  • Değerlendirme Yönetimi
  • İlaç Kullanımı Geçmişi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Yemek/Besin Yönetimi
  • Personel Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Belge Yönetimi