17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Yardımlı Yaşam Yazılımı

Yardımlı Yaşam Yazılımı yerleşik girişten çalışan planlamasına kadar tüm süreçleri kapsayan yardımlı yaşam tesislerinin verimli bir şekilde yönetilmesine imkân tanır. Bu tür bir yazılım, yardımlı yaşam tesislerinin ilaçları yönetmesine ve izlemesine, misafir adayları bulmasına, bina bakımını yönetmesine, ikamet ve personel bilgilerini tutmasına, mevzuata uygunluk sorunlarını ele almasına ve tıbbi kayıtları tutmasına imkân tanır. Bu özelliklere kolay erişim, güçlü müşteri hizmeti sağlamaya yardım eder ve idari performans sorunlarını azaltır. Yardımlı Yaşam Yazılımı Uzun Süreli Bakım Hizmetleri Yazılımı, Evde Sağlık Hizmeti Yazılımı, Elektronik Tıbbi Kayıt Sistemi, Sağlık Hizmetleri Yazılımı ve Tıbbi Faturalandırma Yazılımı ile ilişkilidir.

Tabula Pro, ihtiyaçlarınızı karşılayan kullanışlı bir yazılım sağlayıcısıdır. Kapsamlı ve devlete göre özelleştirilen EHR/eMAR
Tabula Pro ve S.M.A.R.T (basit ilaç yönetim kaydı teknolojisi), ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilmiş kapsamlı bir EHR (elektronik sağlık kaydı) ve eMAR (elektronik ilaç yönetim kaydı) yazılımıdır. Bakım gören kişi, ilaç ve tesis yönetimi parmaklarınızın ucunda. Tesisiniz veya devletiniz için ihtiyaçlarınızı tam olarak karşılamayan bir program kullandınız mı? Artık endişelenmeyin. Tabula Pro, devletinizin yönetmeliklerine, form ve gerekliliklerine göre özelleştirilir. Diğerlerinden farksız bir programla yetinmeyin. Tabula Pro sizin için uygun bir programdır. İncelemeler bunu gösteriyor. Tabula Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Grafik
  • İletişim Yönetimi
  • Bakım Noktası Sistemi
  • Planlama
  • Değerlendirme Yönetimi
  • İlaç Kullanımı Geçmişi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Meal/Nutrition Management
  • Personel Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Yetişkin gündüz bakım merkezleri, destekli yaşam sağlayıcıları ve bakım evleri için modern, bulut tabanlı yazılım. Bugün bakım kalitenizi artırın!
StoriiCare, yetişkin gündüz bakım merkezleri, destekli yaşam/konut sağlayıcıları ve evde sağlık hizmeti ajansları için bir yazılım platformudur. Bakım kalitesini yönlendirmek, kaydetmek ve iyileştirmek için kullanılan bir araç olarak, bakım personelinin bakımlarını dijital olarak kaydetmesini sağlar, yönetime denetim sağlar ve sektörün yaygın verimsizliklerini azaltır. StoriiCare ayrıca aileleri sevdikleriyle bağlantılı tutar, onların bakıma katkıda bulunmalarını ve yaşamlarındaki olaylardan haberdar olmalarını sağlar. StoriiCare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Grafik
  • İletişim Yönetimi
  • Bakım Noktası Sistemi
  • Planlama
  • Değerlendirme Yönetimi
  • İlaç Kullanımı Geçmişi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Meal/Nutrition Management
  • Personel Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Belge Yönetimi
TMP: Dinamik sonuçlar sunan kullanımı kolay bir IDD uygulamaları yönetim yazılımı.
Sağlayıcılar için sağlayıcılar tarafından oluşturulan tek IDD (zihinsel ve gelişimsel bozukluklar) yazılımı olan TMP, sağlayıcılar açısından dinamik sonuçlar veren, kullanımı kolay bir IDD yönetimi yazılımıdır. IDD vakası yönetiminde basitliğin verimlilikle buluştuğu yer olan TMP'yi keşfedin. Kullanım kolaylığıyla tanınan TMP, belgelemeyi basitleştirmesi, riskleri azaltması ve sorunsuz görev yönetimi için iletişimi artırmasıyla bakım personelinin ve yöneticilerin övgüsünü topluyor. Bakımın sürekliliğini ve kaliteli hizmet sunumunu kolaylaştıran, gerçek dünya işlevselliği için titizlikle test edilmiş, kolay anlaşılır iş akışlarını deneyimleyin. Esnek kurumsal raporlama ve otomatik faturalandırma sayesinde gelir akışlarını optimize edin ve bakım sunumunu zahmetsizce geliştirin. TMP ile IDD yönetiminin geleceğini deneyimleyin. IDD hizmeti topluluğunda bu kadar çok sağlayıcının neden TMP'nin sürekli rehberliğine ve yeniliğine güvendiğini öğrenmek için iletişime geçin. TaskMaster Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Grafik
  • İletişim Yönetimi
  • Bakım Noktası Sistemi
  • Planlama
  • Değerlendirme Yönetimi
  • İlaç Kullanımı Geçmişi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Meal/Nutrition Management
  • Personel Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Belge Yönetimi
CareWork, analitik iş akışlarını otomatikleştirmeye yardımcı olmak için sistemleri merkezileştiren üst düzey yaşlı bakımı ve uzun süreli bakım yazılımıdır.
CareWork, sağlayıcılara anında içgörü sağlamak için verileri operasyonlar arasında entegre eden yaşlı bakımı ve uzun süreli bakım yazılımı çözümüdür. Yazılım; sayım, İK, işgücü, tedarik, finans, klinik ve analiz sistemlerini merkezi bir platformda birleştirir. Bu, nitelikli bakım tesisleri, yaşlı bakım toplulukları ve sürekli bakım emekli toplulukları için eyleme geçirilebilir panolar, uyarılar ve raporlar sunar. CareWork hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Grafik
  • İletişim Yönetimi
  • Bakım Noktası Sistemi
  • Planlama
  • Değerlendirme Yönetimi
  • İlaç Kullanımı Geçmişi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Meal/Nutrition Management
  • Personel Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Belge Yönetimi
İşletmelerin personel profillerini, randevuları, devlet düzeyinde uyumluluk raporlarını ve yardımlı yaşam tesisinde kalanların bilgilerini yönetmesine yardımcı olan yaşlı bakımı çözümü.
Sunulan hizmet, pazarlama otomasyonunu kullanarak müşteri adayı oluşturmaktan, bilgi teknolojisi hizmetlerini yönetmeye ve gerekirse iş sorunlarını çözmek için özel yazılım uygulamaları geliştirmeye uzanır. Buna ek olarak, sunulan ürünler yaşlılara bakım hizmeti sağlayıcılarının topluluklarının günlük operasyonlarını yönetmelerine ve devlet düzeyinde uyumluluğu artırmalarına yardımcı olur. Genexod RMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Grafik
  • İletişim Yönetimi
  • Bakım Noktası Sistemi
  • Planlama
  • Değerlendirme Yönetimi
  • İlaç Kullanımı Geçmişi
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
  • Meal/Nutrition Management
  • Personel Yönetimi
  • Olay Yönetimi
  • Belge Yönetimi