15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Gönüllü Yönetim Sistemi

Gönüllü Yönetim Sistemi, gönüllü iş gücü kaynağını aday havuzuna alma, işe alma, koordine etme, önceliklendirme, planlama ve kaynakla iletişim kurma konularında destek olur. Diğer özellikler arasında gönüllü çalışılan saatlerini kayıt altına alma, işlerle yetenekleri eşleştirme, adres mektup birleştirme ve gönüllü profilleri vardır. Gönüllü Yönetim Yazılımı çoğu zaman, kâr amacı gütmeyen kuruluşlar, okullar, müzeler ve hastaneler tarafından kullanılır. Gönüllü Yönetim Sistemi Dernek Yönetimi Yazılımı, Bağış Toplama Yazılımı, Etkinlik Yönetim Yazılımı, Siyasi Kampanya Yazılımı, Üyelik Yönetim Yazılımı ve Bağış Toplama Yazılımı ile ilişkilidir.

Türkiye Yerel ürünleri göster
Türkiye Yerel ürün
Gelişmiş bağış toplama ve CRM araçlarıyla gönüllü ilişkilerinizi ve elbette finansal kaynaklarınızı geliştirmeye başlayın.
Fonzip, kâr amacı gütmeyen her türlü kuruluşun ihtiyaç duyduğu bağış toplama ve CRM özelliklerini tek bir uygulamayla sunar. Şimdi bir ay boyunca ücretsiz deneyebilirsiniz. Öncelikleri arasında veri güvenliği, kullanım kolaylığı, adil ve erişilebilir fiyatlandırma modeli bulunmaktadır. Tüm bunlar, gerçek zamanlı ve canlı müşteri desteği ile desteklenir. Şimdi Fonzip ile gönüllü ilişkilerinizi ve elbette finansal kaynaklarınızı geliştirmeye başlayın. Fonzip hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üyelik Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Etkinlik Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Takdir Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Gönüllü Araştırma ve Bulma
  • Mobil Erişim
  • Zaman İzleme
Etki projeleri için bir raporlama aracıdır. Katılımı (saatler ve beceriler), proje bütçelerini ve maliyetleri görselleştirmeler ile tek bir yerde takip edin.
Etki ekipleri için Veri Yönetimi. Bu yazılım, ekibinizin kişi ve fon içeren, büyüyen etki programlarınızı yönetmenizde yardımcı olacaktır. Uygulama ortaklarınız ve topluluğunuz için durum tespiti ve denetim izleri oluşturulmuştur; bu da sosyal etkinizin, eğitiminizin, bağışlarınızın, personel gönüllü katılım programlarınızın ve projelerinizin nasıl gittiğine dair bir görüş almanızı kolaylaştıracaktır. Platform özelleştirilebilirliğe sahiptir ve sektörler, projeler ile özel rapor gereksinimleriyle bir arada çalışmaktadır. The Social Collective hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üyelik Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Etkinlik Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Takdir Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Gönüllü Araştırma ve Bulma
  • Mobil Erişim
  • Zaman İzleme
Deed, çalışan bağlılığı için güvenilir ve hepsi bir arada bir çözüm sunan, toplumsal faydaya yönelik modern bir iş yeri platformudur.
Deed’in sunduğu yenilikçi platform, dünyanın öncelikli sorunlarını çözmek için markaları, insanları ve davaları bir araya getiriyor. Mobil öncelikli teknolojisi, yüksek etkili gönüllülük ve bağış fırsatları sunmanın yanı sıra, kültüre ayak uyduran toplumsal fayda kampanyalarıyla harekete geçmeyi teşvik eder. Sunduğu teklifler ve öne çıkan ayırt edici özellikleri şunları içeriyor: Çalışanlar için hayır işleri ve destek, çalışan gönüllülüğü ve beceri paylaşımı, raporlama ve analiz, çevik güvenli teknoloji ve yönelimli ERG’ler (çalışan kaynak grupları). Deed hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üyelik Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Etkinlik Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Takdir Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Gönüllü Araştırma ve Bulma
  • Mobil Erişim
  • Zaman İzleme
Takdir gören bir sistemdir. Gelişmiş, mobil ve sosyal uyumlu. Yerleşik canlı sabıka kontrolleri. Çoklu fiyatlandırma ve işlev paketleri.
Bağımsız derecelendirmelerde üst sıralardadır (aşağıdaki bağlantıya bakın). Yerleşik canlı sabıka kaydı denetimi, referans kontrolü, e-kampanya desteği, anket araçları ve çok daha fazlasına sahip gönüllü, bağışçı, müşteri, satış ortağı ve grup yönetim sistemi. Birden fazla fiyatlandırma paketiyle, ihtiyaçlarınıza ve bütçenize en uygun paketi oluşturmanızı sağlar. Web siteniz ve dış sistemlerle iyi bir şekilde entegre olur. ADA (Engelli Amerikalılar Yasası), HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Kanunu) ve FISMA (Federal Bilgi Güvenliği Yönetimi Kanunu) uyumludur. Smithsonian ile Virginia, California, Texas, Maryland ve Nevada eyaletleri tarafından kullanılmaktadır. eCoordinator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Üyelik Yönetimi
  • Katılım İzleme
  • Etkinlik Yönetimi
  • Kayıt Yönetimi
  • Üye Dizini
  • Takdir Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Gönüllü Araştırma ve Bulma
  • Mobil Erişim
  • Zaman İzleme