17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Yasal Belge Yönetimi Sistemi

Yasal Belge Yönetimi Sistemi hukuk uzmanlarının elektronik olarak depolanan yasal belgeleri düzenlemelerine ve bunlara hızlı bir şekilde erişmelerine imkân tanır. Tarama, görüntüleme ve birleştirme, bu belgelerin herhangi bir şekilde aranabilir ve sıralanabilir bir veri tabanına dahil edilmesini mümkün kılar. Bu tür bir yazılım ayrıca transkript ve transkripsiyon yönetimine de izin verebilir. Yasal Belge Yönetimi Sistemi Evrak Yönetim Sistemi, Dava Yönetim Sistemi, Hukuk Uygulama Yönetimi Yazılımı ve Mahkeme Yönetimi Yazılımı ile ilişkilidir.

18 sonuç
Belge oluşturmayı otomatikleştirin ve tüm belge, sözleşme, not ve e-postaların düzenli, kategorilere ayrılmış, sıralı ve aranabilir olmasını sağlayın. Lexzur hakkında daha fazla bilgi
Tüm belgeleri, sözleşmeleri, notları ve e-postaları düzenli, kategorilere ayrılmış, sıralı ve aranabilir halde tutan kapsamlı hukuki belge yönetimi çözümü. Belge oluşturma işlemi, birçok dilde kullanıma sunulan kendi şablonlarınızdan otomatikleştirilir. Belgeler, tercihlere bağlı olarak farklı ölçütlere göre düzenlenebilir. Ayrıca çok çeşitli yasal şablonları saklayabilir ve yönetebilirsiniz. Aynı belgenin birden fazla sürümünü izleyip inceleyebileceğiniz sürüm denetimini destekler. Lexzur hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
Kullanıcıların anket formları oluşturmasına ve gönderimleri gözden geçirmesine yardımcı olan, her ölçekten işletme için uygun bir form oluşturma aracıdır.
18 milyondan fazla kullanıcının güvendiği Jotform'un sunduğu form oluşturucu, her cihazdan çevrimiçi form oluşturmanın ve yayınlamanın kolay yoludur. Şirket, 10.000'den fazla hazır form şablonu, 3. taraf uygulamalara 100'den fazla entegrasyon ve gelişmiş tasarım özellikleri sunarak dünyanın dört bir yanındaki kuruluşlar için önde gelen çevrimiçi form oluşturucusu haline gelmiştir. Ödeme formları, müşteri adayı oluşturma formları, kayıt formları, iletişim formları, başvuru formları ve çok daha fazlasını oluşturmak için yaygın olarak kullanılmaktadır. Jotform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
iDeals VDR yatırım bankacılarının, avukatların ve üst düzey yöneticilerin gizli bilgileri güvenli anlaşma odası üzerinden değiş tokuş etmelerini ve paylaşmalarını sağlar.
iDeals, sofistike ve güvenilir bir sanal veri odası sağlayıcısıdır. Dünya genelinde yatırım bankacıları, avukatlar ve önemli kuruluşların üst düzey yöneticileri tarafından denenmiş ve test edilmiş, deneyimlere dayalı ve üstün sonuçlar sağlamaktadır. Sonuç odaklı ve esnek bir şirket olarak müşterilerini dinlemeye ve her türlü işlemde stratejik hedeflere ulaşılması için onlara en güvenli, rahat ve hızlı çözümü sunmaya gayret etmektedir. Ideals Virtual Data Room hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
Apple ve Microsoft'tan Editörün Seçimi ödülünü kazanan Okuma, Not Alma ve Belge Analizi uygulaması "Süper Güçlere Sahip PDF Düzenleyici, FastCompany
Hem Apple hem de Microsoft'tan Editörün Seçimi ödülünü kazanan ilk Okuma, Not Alma ve Belge Analizi uygulaması. "Süper Güçlere Sahip PDF Düzenleyici" FastCompany Çalışmaları karmaşık belge kümelerini analiz etmeyi içeren profesyoneller için; çalışmak, analiz etmek ve sonuçlara ulaşmak için. LiquidText, tüm belgelerinizin, vurgularınızın, ek açıklamalarınızın ve alt çizgilerinizin notlarınızla aynı çalışma alanında olduğu ve içerik ve notlar arasında dinamik görsel bağlantılar kurmanıza olanak tanıyan aktif bir okuma ve not alma aracıdır. LiquidText hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
Kullanıcıların anket formları oluşturmasına ve gönderimleri gözden geçirmesine yardımcı olan, her ölçekten işletme için uygun bir form oluşturma aracıdır.
18 milyondan fazla kullanıcının güvendiği Jotform'un sunduğu form oluşturucu, her cihazdan çevrimiçi form oluşturmanın ve yayınlamanın kolay yoludur. Şirket, 10.000'den fazla hazır form şablonu, 3. taraf uygulamalara 100'den fazla entegrasyon ve gelişmiş tasarım özellikleri sunarak dünyanın dört bir yanındaki kuruluşlar için önde gelen çevrimiçi form oluşturucusu haline gelmiştir. Ödeme formları, müşteri adayı oluşturma formları, kayıt formları, iletişim formları, başvuru formları ve çok daha fazlasını oluşturmak için yaygın olarak kullanılmaktadır. Jotform Sign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
Amberlo’nun güçlü hukuk bürosu yönetimi yazılımı ile her zaman hayal ettiğiniz yüksek performanslı hukuki çalışmaları geliştirin.
Hepsi bir arada hukuk bürosu yönetimi yazılımı Amberlo yoğun günlerle ilgilenir, böylece en önemli konulara odaklanabilirsiniz. Tek bir yerden yeni müşterileri ekleyin, konuları yönetin, her çalışma dakikasını otomatik olarak kaydedin, faturaları atayın, müşterilerinize e-posta gönderin ve aynı zamanda hukuk büronuzun performansını ölçün. Amberlo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
Oldukça güvenli, güvenilir ve kullanımı kolay sanal veri odası. Yerleşik yapay zeka araçlarıyla her tür durum tespiti işlemi için uygundur.
Imprima Virtual Data Room oldukça güvenli ve güvenilir olduğu gibi kullanımı da kolaydır. Her tür durum tespiti işlemi için uygundur. Anlaşma yapıcılar için yerleşik yapay zeka araçlarıyla hızlandırılmış güvenli veri paylaşımı ve iş birliğinin yanı sıra çok iyi müşteri hizmetleri sağlar. Imprima'nın veri odasına entegre, gelişmiş, büyük dil modeli temelli yapay zeka araçları paketi kapsamlıdır. Belgeleri dakikalar içinde otomatik olarak düzenleyin, özetleyin ve inceleyin. Sistemin tamamı, süreçler ve çalışanlar ISO/IEC 27001 sertifikalıdır. Imprima Virtual Data Rooms hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
Tüm dosya formatları için en yüksek güvenliğe ve dijital imza standardına sahip sözleşme yönetimi platformu.
Sözleşme yönetimi ve dijital imza platformu. INHUBBER, sözleşmeleri düzenleme ve yönetme konusunda çok güvenli ve yüksek verimlilikli bir yol sağlar. Yapay zeka, ilgili bilgileri çıkararak raporlar oluşturmaya, bilgiyi saniyeler içinde bulmanıza ve karşılaştırmanıza yardımcı olur. INHUBBER, sözleşmeleri basitleştirir ve bu sözleşmeleri anlaşılır, etkileşimli, yönetimi kolay ve otomatik hale getirir. Sözleşmeleri gözden geçirme, oluşturma, onaylama ve yönetme için harcanan zamanı, maliyetleri ve riskleri azaltır. INHUBBER hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
FORDATA Sanal Veri Odası, hızlı, güvenli ve olağanüstü iyi desteklenen veri paylaşımına olanak tanır, bu da daha iyi anlaşmalarla sonuçlanır.
Avrupa'nın güvenilir Sanal Veri Odası sağlayıcısı olarak No.1 sıradayız. FORDATA, sadece gizli belgelerin güvenli bir şekilde paylaşıldığı bir platformdan daha fazlasıdır. 1600'den fazla projenin uzmanlığımız ve başarılı yürütülmesi, yatırım bankacıları, yatırım ortakları ve avukatlar tarafından tanınma ve onay kazanmıştır. Her işlemizin tam olarak planladığınız gibi olmasını istiyoruz. Hizmetlerimizi kullanarak size iş rahatlığı, huzur ve mutlak güvenlik sözü veriyoruz. #FORDATAteam sizin için BURADA. FORDATA VDR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
Expiration Reminder; çalışan sertifikaları, sözleşmeler, lisanslar, sigorta ve daha fazlası için bitiş tarihlerini otomatik olarak izler.
Expiration Reminder; çalışan sertifikaları, sözleşmeler, lisanslar, sigorta ve daha fazlası için bitiş tarihlerini otomatik olarak izler. Bitiş tarihlerini takip etmek için 40’tan fazla ülkede 10 binden fazla kişinin kullandığı bu yazılımı kuruluşlar, kullanım kolaylığı nedeniyle tercih etmektedir. Expiration Reminder kullanıldığında, hiçbir bitiş tarihi gözden kaçmaz ve bu sayede kuruluşlar her zaman uyumluluk sağlar. Expiration Reminder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
İşletmelerin şablon oluşturmasına ve sözleşme, fatura ve daha fazlasının oluşturulmasını otomatikleştirmesine yardımcı olan belge oluşturma API'si.
DocuGenerate, API ve web uygulamasıyla faturalar, mektuplar, sözleşmeler, anlaşmalar, sertifikalar ve daha fazlasını oluşturmaya yardımcı olur. Başlangıç olarak, dinamik metin eklenmesini istediğiniz yerlere etiketler koyarak Word şablonunuzu hazırlayın. Ardından, verileri içeren bir Excel elektronik tablosu yükleyin. Seçilen her satır için etiketler veri değerleriyle değiştirilerek şablondan bir belge oluşturulur. Gelişmiş entegrasyonlara ihtiyacınız varsa sorunsuz bir şekilde şablon ve belge oluşturmak için API'yi kullanabilirsiniz. DocuGenerate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
EntityKeeper ile tüm kuruluşlarınızı tek bir güvenli çözümde yönetin, organize edin, izleyin ve hizmet verin.
EntityKeeper, kuruluşları, organizasyon şemalarını ve dosyalama gereksinimlerini organizasyonunuz genelinde yönetme şeklinizi basitleştirir. Kapsamlı platformu, gerçek zamanlı kuruluş ve uyumluluk bilgilerine kolayca erişmenizi, veri alanlarını özelleştirmenizi, dosyalama/vergi tarihleri gibi bildirimlerle kritik son tarihleri yönetmenizi ve derinlemesine organizasyon şemaları oluşturmanızı sağlar. Ek olarak, Kurumsal Hizmetler, bir kuruluş oluşturma, kapanış için kurumsal belgeler ve daha fazlası gibi kuruluş başvurularını manuel olarak yönetme ihtiyacını ortadan kaldırır. EntityKeeper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
İşletmeler için güvenilirliği ispatlanmış DX, işinizi destekler; belge ve sözleşme süreçleri yerine işinize odaklanmanıza olanak tanır.
Son teknoloji ürünü bir sözleşme ve belge süreci yönetim çözümü olan DX ile üretkenliğinizi, uyumluluğunuzu ve müşteri memnuniyetinizi artırın. DX, kuruluşların satın alma, satış ve İK ile ilgili olanlar da dahil tekrarlanan belge süreçlerini otomatikleştirmesine, izlemesine ve kontrol etmesine olanak tanır. DX platformunun esnekliği perakende, hukuk, teknoloji ve kamu dahil çeşitli sektörlerdeki müşterilerin değer elde etmesine olanak tanır. DX ekibi tarafından hızlı, özelleştirilmiş ve değer odaklı uygulama. Docxpresso hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
Yapay zeka destekli arama özellikleri ve tekrarlayan otomatik anımsatıcı e-postalar ile kullanımı kolay yasal belge havuzu.
ContractZen kullanımı kolay ve güvenli bir yasal belge yönetim yazılımıdır. Microsoft yapay zeka destekli arama özelliğiyle belgeleri hemen bulun, otomatik anımsatıcı yardımıyla önemli termin tarihleri için endişelenmekten kurtulun ve sadece e-posta göndererek sözleşmeleri içe aktarın. ContractZen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
M365 E-posta Arşivi Çözümü - ArcTitan E-posta Arşivleme Çözümü. Verileri koruyun ve maliyeti azaltın.
E-posta Arşivleme Aracı. ArcTitan, kullanıcıların iş e-postalarınızı güvenli bir şekilde arşivlemesini ve bu arşivlenmiş e-postaları kolayca almasını sağlayan kurumsal bir e-posta arşivleme ürünüdür. ArcTitan uyumlu, hızlı, güvenli ve M365 dostudur. Çok hızlı arama ve alma M365 e-posta arşivi Office 365 e-posta arama ve depolama işlevini önemli ölçüde geliştirir. Büyük maliyet ve zaman tasarrufu ArcTitan Email Archiving hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
E-postaları doğrudan Outlook ve Microsoft 365'ten SharePoint Teams'e kaydedin ve sınıflandırın.
Colligo, Microsoft Hukuk ve Kurumsal İlişkiler de dahil olmak üzere dünyanın önde gelen hukuk firmalarını ve hukuk departmanlarını SharePoint’ten yasal DMS’leri (belge yönetim sistemi) olarak faydalanmaları için güçlendiriyor. Colligo platformu Office belgeleri, görüntüleri, PDF’leri, e-postaları ve eklerindeki elektronik müşteri evraklarını verimli bir şekilde sınıflandırmak ve bunlara erişmek için SharePoint’i yasal bir DMS olarak kolayca genişletmek üzere kapsamlı e-posta ve belge yönetimi çözümleri sağlar. Email Manager for Microsoft 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
Patentler, ticari markalar ve tasarımlar için tüm global listeleme kurallarını içeren, Microsoft 365 üzerine kurulu SaaS çözümü.
Gerçek bir IP operasyonları hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümü olan HeliosComplete; patentler, tasarımlar ve ticari markalar için üst düzey teknoloji ile uzman destek hizmetlerini entegre bir pakette birleştiren, türünün ilk örneklerinden bir SaaS çözümüdür. Aylık abonelik olarak ödeme yapılır. Hukuk firmaları ve şirketler, tam portföy verileri, belge yönetimi, e-posta ve iş birliğini içeren, sektörün en gelişmiş IP yönetim sistemlerinden birine erişir. HeliosComplete hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma
Mobil cihazlarda bile dosyaları Microsoft 365’ten doğrudan SharePoint’e kaydedin ve sınıflandırın
Microsoft 365’ten kolay SharePoint Erişimi Microsoft Word, Excel ve PowerPoint’ten doğrudan yapabildiğinizde SharePoint’in gücünden yararlanmak oldukça kolaydır. Kullanıcılar oturum açtıkları her yerde anında erişim elde eder ve SharePoint’i nasıl kullanacaklarını veya SharePoint’te nasıl gezineceklerini bilmeleri gerekmez. Colligo Office Connect for Microsoft 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Elektronik İmza
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • Belge Sınıflandırma
  • Sürüm Denetimi
  • Optik Karakter Tanıma
  • Uyumluluk Yönetimi
  • Güvenli Veri Depolama
  • Belge Yönetimi
  • Arşivleme ve Saklama
  • Belge Oluşturma