15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Oto Servis Programı

Oto Servis Programı tamir sanayisine iş maliyeti, sipariş verme, faturalandırma, tahmin yürütme, ilgili kalemler, muhasebe, zaman çizelgesi oluşturma ve mağaza yönetimi gibi araçlar sağlar. Tamirhane Yazılımı ve Oto Tamirhane Yazılımı olarak da bilinir. Tamirhane yönetimine ilişkin tüm hususlar tek bir arayüzde mevcuttur. Oto Servis Programı Otomobil Tamir Yazılımı, Havacılık Bakımı Yazılımı, Filo Takip Programı ve Araba Satıcısı Yazılımı ile ilişkilidir.

4 sonuç
Yapılacaklar listenizin geri kalanı için zaman kazanabileceğiniz, kullanıcı dostu planlama aracıyla self servis randevu planlama. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi
Acuity’nin self servis randevu rezervasyon hüneriyle zamandan tasarruf edin ve hastalarınızın ve teknisyenlerinizin işini kolaylaştırın. Hastaların rezervasyon yaptırdıkları andan itibaren Acuity, hasta alımını gerçekleştirmeye, teknisyen atamaya, hastalarınıza, size ve personelinize otomatik olarak özelleştirilmiş onaylar göndermeye, kısa mesaj yoluyla hatırlatmalarda bulunmaya ve ödemeleri işlemeye hazırdır. Acuity ile oto kaporta merkezlerinin günlük rutini daha sorunsuz geçer. Yapmanız gereken tek şey, doğru zamanda orada olmaktır. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • İş Ücretleri
  • Parça Yönetimi
  • VIN Kod Çözücü
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • İş Ücretleri
  • Parça Yönetimi
  • VIN Kod Çözücü
Perakende ve konaklama hizmetleri için Microsoft Dynamics teknolojisi üzerine inşa edilmiş tümleşik bir ticaret çözümü (ERP + POS).
LS Central; Microsoft Dynamics 365 Business Central’ı genişleten ve böylece POS ve ERP (kurumsal kaynak planlaması) işlevselliğini tek bir tümleşik sistemde sunan hepsi bir arada bir yazılım çözümüdür. Böylece, finansal bilgileri (Microsoft ERP), POS, mağaza operasyonlarını, tedarik zinciri yönetimini, stoku, e-ticaret ve müşteri sadakatini yönetmek için yalnızca tek bir eksiksiz yazılımı kullanabilirsiniz. LS Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • İş Ücretleri
  • Parça Yönetimi
  • VIN Kod Çözücü
Otomobil tamir atölyeleri için Orderry: Daha hızlı giriş yapın, daha akıllıca analiz edin, daha iyi hesaplayın, araba servis istasyonunuzu saat gibi çalıştırın.
Orderry, otomobil tamir atölyeleri ve araba servis istasyonları için bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. İş otomasyonu, müşteriler için tek veri tabanı, tamir siparişleri, işler, iş atamaları, envanter, satışlar, giriş-çıkış işlemleri ve analizler, raporlama, basit kurum içi iletişim, her durumda planlı bildirimlerin yanı sıra müşteriler ve personeliniz için “yoldayım” mesajları, zamanında güncellemeler ve diğer özel uyarılar. Tam otomatik bir envanter modülü ile otomobil tamir atölyesindeki parçaları, malzemeleri ve perakende işlemlerini takip edin. Orderry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Müşteri Veri Tabanı
  • Faturalandırma
  • Teklifler/Tahminler
  • İş Ücretleri
  • Parça Yönetimi
  • VIN Kod Çözücü