17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Franchise Yönetimi Yazılımı

Franchise Yönetimi Yazılımı bir franchise kuruluşu boyunca kolaylaştırılmış yönetim ve iletişim sağlar. Bu tür yazılımlar kullanıcıların muhasebe yönetimi yapmasını, bayi üretkenliğini takip etmesini, tüm bayiler boyunca tutarlı marka ve iletişim sağlamasını, yeni bayi alıcılarını sisteme dahil etmesini, satış raporlarını yönetmesini, pazarlamayı ve ürün dağıtımını mümkün kılar.

Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Franchise İntraneti
  • CRM
  • Satış Aktivite Yönetimi
  • İş Planlama
  • Faturalandırma
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Bindy Perakende Yürütme Yazılımı, perakende ve konaklama markalarının marka standartlarını ve programlarını yürütmesine yardımcı olur.
Bindy Perakende Yürütme Yazılımı, perakende ve konaklama markalarının standartları ve programları her tesiste zamanında, eksiksiz olarak yürütmesine yardımcı olur. Özelleştirilmiş kontrol listeleri, fotoğraflar, imzalar ve kapalı döngü düzeltici iş akışıyla performansı artırın. Daha hızlı site yürütme: Promosyonları kullanıma sunmak, marka standartlarını veya işletim prosedürlerini kontrol etmek için özel formlar oluşturun. Üretkenliği artırın: Kağıt formları, Excel'i ve gecikmeleri ortadan kaldırarak denetim iş akışınızı kolaylaştırın. Bindy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Franchise İntraneti
  • CRM
  • Satış Aktivite Yönetimi
  • İş Planlama
  • Faturalandırma
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Veri toplama, imtiyaz bedelleri, panolar, KPI'lar, QuickBooks ve operasyon verileri hakkında raporlarla bilgi sağlayan franchise yönetim aracı.
ZeeWise Zee360, işletmelerin binlerce QuickBooks ve diğer iş uygulaması veri kaynağından veri toplama yoluyla bilgi edinmesine yardımcı olan bir franchise yönetim aracıdır. Yönetim panoları ve KPI (temel performans göstergesi) raporları ile bu konuda veri toplayabilir, birleştirebilir ve raporlayabilir. İmtiyaz bedellerini, denk grup karşılaştırmalarını, birim ekonomisini ve her franchise performansının analizini otomatikleştirir. Genel franchise yönetimi ve SalesForce gibi diğer bulut tabanlı uygulamalarla ve web API'lerini kullanarak diğer hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) hizmetleriyle entegrasyon. Zee360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Finansal Yönetim
  • Franchise İntraneti
  • CRM
  • Satış Aktivite Yönetimi
  • İş Planlama
  • Faturalandırma
  • Web Sitesi Yönetimi
  • Denetim Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi