Türkiye Yerel ürünleri göster
592 sonuç
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Satış gücü otomasyonu düşünülerek tasarlanan bu kapsamlı CRM yazılımı sayesinde satış ekibinizi anlamanız, satış hattınızı yönetmeniz ve satış tamamlama oranlarınızı artırmanız artık daha kolay. Pipedrive’ın bu satış CRM aracı, satış elemanlarının günlük faaliyetlerini daha hızlı ve daha etkili bir şekilde yönetmelerine yardımcı olan çok çeşitli özellikler, uygulamalar ve entegrasyonlar sunar. Dünya genelinde 95.000’den fazla mutlu ekibin arasına katılın ve zamanınızı dosyalamaya değil, satış için harcamaya başlayın. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Zoho CRM, dönüşüm oranlarını %300 artıran müşteri adayı ve satış hattı yönetimiyle 250.000’den fazla küresel işletmenin satış gücüne yardımcı oluyor. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, 180 ülkede 250.000’den fazla küresel işletmenin daha fazla müşteri adayını müşteriye dönüştürmesini, müşterilerle etkileşim kurmasını ve gelirini artırmasını sağlamaktadır. Temel özellikleri arasında müşteri adayı yönetimi, müşteri hesabı yönetimi, fiyat teklifi yönetimi, satış tahmini, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, yapay zeka destekli sesli asistan, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, raporlama ve analiz yer alır. Tek bir iş sisteminde 500’den fazla popüler iş uygulamasıyla sorunsuz bir şekilde entegre olur. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Satış ekipleri PandaDoc’u, harika bir satın alma deneyimi sunmak ve anlaşma iş akışını, öngörüleri ve hızı iyileştirmek için kullanmaktadır. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi
PandaDoc satış ekiplerini harika bir satın alma deneyimi sunarak ve anlaşma iş akışını, öngörüleri ve hızı iyileştirecek şekilde güçlendirmiştir. PandaDoc hepsi bir arada belge otomasyonu yazılımını kullanan 30.000’den fazla müşteri, teklifleri, fiyat tekliflerini ve sözleşmeleri oluşturma, onaylama ve elektronik olarak imzalama sürecini kolaylaştırmaktadır. PandaDoc; mevcut CRM, ödeme ve dosya depolama uygulamalarınızı tek bir iş akışına entegre ettiğinizde tüm kuruluş genelinde süreçleri basitleştirmenize ve verimliliği artırmanıza yardımcı olur. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı yaygın bir ücretsiz satış gücü otomasyonu ve satış ekibi yönetimi çözümüdür. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24 yaygın bir ücretsiz satış gücü otomasyonu ve satış ekibi yönetim çözümüdür. Bitrix24 sadece CRM ve müşteri adayı yönetim yazılımı değildir; bu yazılımla e-posta pazarlaması kampanyaları oluşturabilir, müşteri adaylarını otomatik dağıtabilir, özel iş akışları oluşturabilir, satış ekibinizi eğitebilir, ortakları/bayileri yönetebilir, iş birliği ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Bitrix24 bulutta (12 kişiye kadar ücretsiz) veya kaynak koduyla birlikte kendi kendine barındırılan bir çözüm olarak kullanılabilir. Dünya çapında sekiz milyon müşteri. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Satış süreçlerinizi basit adımlarla otomatikleştirin. Lider panosu yayımlayarak ve kazananları ödüllendirerek ekibin motivasyonunu ve odağını koruyun. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
Gelişmiş otomasyon araçlarını kullanarak satış huninizi dakikalar içinde otomatikleştirin. Kişilerinizi elde tutun ve etkileşimi anında artırın. Müşterilerinize haber bültenleri gönderin. E-posta açılma oranlarını, tıklama oranlarını ve diğer önemli metrikleri tek tıklamayla ölçün. Etkileşimi müşterinin davranışına göre kişiselleştirin. EngageBay, rutin operasyonlarınızla ilgilenirken, satış temsilcileriniz satışları en üst düzeye çıkarmaya odaklanabilir. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Salesflare satış işlerini otomatikleştirirken daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için otomatikleştirilmiş bir CRM'dir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi
Salesflare satış gücünü otomatikleştirirken daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için otomatikleştirilmiş bir CRM'dir. Salesflare işi sizin yerinize yapar: Adres defterinizi doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimleri takip eder. Size iletişiminizi takip etmeniz gereken kişileri düzenli bir şekilde hatırlatır. Ayrıca otomatik e-posta dizileri gönderir, böylece müşteri adaylarınıza geniş ölçekte kişiselleştirilebilir bir şekilde ulaşmaya başlayabilirsiniz. Sadece e-postaları yazar, aramaları yapar ve kahvenizi içersiniz. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bigin ile iş akışlarını otomatikleştirerek görev, etkinlik ve faaliyetleri kolayca yönetin. Tam anlamıyla sadelik için Bigin, küçük işletmenize mükemmel bir şekilde uyan cüzdan dostu bir fiyata, sadece doğru özellikleri ve kullanıcı dostu bir arayüz sunar. Bigin, müşteri ilişkilerini kolayca yönetmeyi sağlamak için gereken her şeyi sunar: birden fazla işlem hattı, faaliyet yönetimi, iş akışı, sorunsuz entegrasyonlar ve çok daha fazlası. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Omatic verileri değere dönüştürerek toplum yararına çalışan kuruluşları, dünyadaki büyük değişime etkide bulunmaları için güçlendiriyor. ImportOmatic hakkında daha fazla bilgi
Omatic, kâr amacı gütmeyen ve toplum yararına çalışan kuruluşların kaynak veya nokta sistemleri ile Salesforce CRM’niz arasındaki bağlantısız verileri entegre etme ve birleştirmesine yardımcı olmak için özel olarak tasarlanmıştır. E-posta pazarlamasından bire bir iletişime, çevrimiçi bağışlardan defteri kebir kayıtlarının tutulmasına kadar, Omatic, noktalar arası entegrasyon veya bütün bir entegre ekosistem oluşturabilir. Verilerin güncel, temiz ve eksiksiz olması fikirlerin ve kararların net bir bakışla oluşturulmasını sağlayarak destekleyicilerin bağışta bulunmalarını, bulunmaya devam etmelerini ve misyonunuzun can damarını oluşturmalarını sağlar. ImportOmatic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Pepperi’nin satış gücü otomasyonu uygulaması, büyük ve kurumsal tüketim malları şirketlerinin B2B satışlarını her yönüyle yönetmesi için oluşturulmuştur. Pepperi hakkında daha fazla bilgi
Pepperi’nin satış platformu, yüz yüze ve çevrimiçi B2B satışları en üst düzeye çıkarmak için satış gücü otomasyonu, B2B e-ticaret, perakende uygulamaları ve rota muhasebesini/DSD’yi (doğrudan mağaza teslimatı) tüm mobil cihazlarda yerel olarak çalışan entegre bir çözümde benzersiz bir şekilde birleştirir. Pepperi, büyük ve kurumsal tüketim malları şirketleri için oluşturulmuştur ve çok kanallı B2B satışların her yönüyle tutarlı bir şekilde yönetilebileceği kapsamlı bir ticaret platformu sunar. Tek bir platform kullanarak daha fazla, daha iyi ve daha hızlı satış yapmayı sağlar. Pepperi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Prospect smarter. Find, capture, and sync contact information to your favorite sales tools with one-click. LeadIQ hakkında daha fazla bilgi
LeadIQ helps optimize the prospecting workflow by allowing sales reps to find, capture, and sync contact information directly to your favorite sales tools with one click. And by one click, we actually mean one-click... Sales teams spend too much time on low-value activities. LeadIQ automates the time-consuming and frankly annoying parts of prospecting so reps can focus on the right activities. LeadIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Access & present docs from Sharepoint, Google Drive, Box, OneDrive, or Salesforce with this brandable mobile tool. Online and offline. Crescendo hakkında daha fazla bilgi
Crescendo is a mobile sales enablement and presentation tool tailored for field teams that require reliable access to updated content, online and offline. Crescendo turns files and folders into a branded, elegant presentation resource. Crescendo directly accesses content on corporate Sharepoint, Google Drive, Salesforce.com, Box.com or OneDrive, so you never migrate documents outside of these proven security-approved platforms. Your teams of 10 to 500 can get started within minutes. Crescendo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. Walnut.io hakkında daha fazla bilgi
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. By using Walnut to create personalized and failure-free demos for their clients, sales professionals can increase their conversion rate while collecting valuable insights to improve their sales process. Grow your bottom line dramatically with powerful demos like Adobe, Medallia, Poeple.ai, NetApp, Varonis, and numerous other industry leaders. Schedule your free demo today. Walnut.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Satış ekiplerinin, alıcının duygularını daha iyi anlayarak gelirlerini hızlandırmaları için duygusal farkındalık sağlayan görüntülü çağrı asistanı. Sybill hakkında daha fazla bilgi
Sybill, satış ekipleri için duygusal farkındalık sağlayan görüntülü arama asistanıdır. Kimin kazanabileceği ve alıcıları neyin heyecanlandırdığı konusunda içgörüler oluşturmak için görüşme sırasında söylenenler bağlamında alıcınızın ifadelerini ve beden dilini yakalar. Sybill, satıcıların potansiyel müşterilerle ilgili derin bilgilerden yararlanarak görüşmelerde ilerleme kaydetmesine olanak tanır. Satış liderlerinin, potansiyel müşterilerde nasıl bir etki yarattığına bağlı olarak mesajlarını ve sunum slaytlarını dönüştürmelerine ve ekiplerine kazandırıcı davranışlar konusunda koçluk yapmalarına olanak tanır. Sybill hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Slack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Salesforce Sales Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Whether you've got a small team of five or a sophisticated sales force of 500, HubSpot offers pricing and packaging options that grow with you. HubSpot customer relationship management (CRM) software is built for companies that want to spend less time logging data. It keeps all your contacts in one centralized, customizable database. And you can see everything about a lead in one place -- no more digging through inboxes to find information. Start using the free HubSpot CRM today. HubSpot CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
130,000+ customers in 170 countries use ActiveCampaign to automate their marketing, from contact management to email personalization.
ActiveCampaign's category-defining customer experience automation platform (CXA) helps over 130,000 businesses in 170 countries meaningfully engage with their customers. The platform gives businesses of all sizes access to 500+ pre-built automations that combine email marketing, marketing automation and CRM for powerful segmentation and personalization across social, email, messaging, chat and text. Over 75% of ActiveCampaign's customers use its 850+ integrations. ActiveCampaign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Nimble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Keap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
SharpSpring offers powerful, flexible marketing automation with fully integrated CRM and social media management for agencies and SMBs.
SharpSpring, a Constant Contact company, is a revenue growth marketing platform that helps small businesses generate leads, improve conversions to sales, and drive higher returns on marketing investment. Our innovative platform, open architecture and free customer support, along with flexible contracts, drive real results for a growing business or digital marketing agency. Learn more at sharpspring.com. SharpSpring from Constant Contact hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Act! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Apptivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Powerful, easy to use marketing automation software that helps generate qualified leads and translate marketing spending into revenue.
Adobe Marketo Engage is as a centralized marketing hub for orchestration and execution of cross channel campaigns to acquire, engage, nurture, expand and retain customers, throughout complex buying journeys. Marketo Engage facilitates alignment between marketing and sales team to drive revenue and growth for the organization, with efficiency at scale. Marketo Engage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Pipeline CRM is ranked #1 CRM for mid-market businesses, empowering sales teams of 10+ across a breadth of industries.
Join the teams who've used Pipeline CRM to close $40 billion in sales and counting! Built with the heartbeat of America in mind (thats you), we kept things simple. From our promise to help small to mid sized teams win deals faster. To an easy-to-use cloud-based platform that syncs your team in real time. And a Smart Agenda that builds itself while theyre hard at work. Thats how you spend more time closing deals. And less time trying to. Its that simple. Really. Pipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Pardot's lead management features CRM integration, email marketing, lead nurturing, lead scoring, and ROI reporting.
Pardot empowers marketing and sales teams to work together to engage buyers, close deals, and grow relationships. Pardot's lead management features CRM integration, email marketing, lead nurturing, lead scoring, and ROI reporting to help marketing and sales teams work together to generate and qualify sales leads, shorten sales cycles, and track marketing ROI. Users can track all prospects on a site, qualify sales leads, and utilize social selling. Pardot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Copper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Freshsales is packed with features and a highly intuitive UI so that you don't have to juggle multiple tools to run your business.
Freshsales is a full-fledged sales force automation solution for sales teams. It provides everything a salesperson needs to— attract quality leads, engage in contextual conversations, drive deals with AI-powered insights, and nurture customer relationships. With built-in email, phone, chat, and telephony, Freshsales empowers sales teams with more time for selling by automating the sales process and increases efficiency and productivity in their daily activities. Freshsales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Gong enriches Salesforce data with conversation data, providing crucial insights needed to make better decisions and close more deals.
Automatically record and log calls in Salesforce with the Gong for Salesforce integration. Import conversations and track activity in accounts, opportunities, contacts and leads in Salesforce with call recording from Gong. Get hyper-accurate activity data and always up-to-date records automatically to see where your team is performing (and where they’re falling behind). Gong.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
Less Annoying CRM is a simple Sales Force Automation software tool built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free through the phone and email if users have questions. Less Annoying CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Insightly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
An open-source suite of integrated apps to manage CRM, PoS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Marketing, and more.
Odoo is a fully integrated, customizable, open-source software packed with expertly designed, user-friendly business applications. Odoo's intuitive database is able to meet a majority of business needs, such as CRM, Sales, Project, Manufacturing, Inventory, and Accounting, just to name a few. Odoo is an all-in-one software solution designed to meet the needs of any company, regardless of size (or budget). Odoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Paint a clear picture of customers with a complete understanding of their past, present, and future.
Deliver accurate, AI-powered predictions about your customers and your business, even with limited or incomplete CRM data. Tailor your CRM to your business with flexible platform customization, workflow, and integration capabilities. Gain insight into how your customers got to their current state with a complete historical record and the sales analytics tools to make sense of it. Never lose a renewal opportunity with Sugar Sell’s renewal console providing built-in support. SugarCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals.
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals. Simple enough for any user and sophisticated enough for any business, Nutshell is for teams who are tired of juggling separate sales and marketing tools and don’t want to pay a full-time admin to manage their software. Every Nutshell subscription comes with unlimited CRM contacts, data migration assistance, and world-class live support, all at an extremely affordable price. Nutshell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Manage and track your sales opportunities to prioritize your sales and create full visibility of your team's sales pipeline.
Designed for growing teams working B2B, our CRM provides automated workflows that create a streamlined sales process to manage business leads, sales forecasts and team performance. You can manage and track your sales opportunities to prioritize your sales, with full visibility of your sales team's pipelines right through the sales process. Using probability and weighted values, our CRM system will help you create accurate forecasts and close more leads. Really Simple Systems CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
monday sales CRM is a great sales force automation software for sales teams of every size.
monday sales CRM is an incredible sales force automation software for sales teams of every size. The customizable software enables teams to capture leads, nurture their sales pipelines, and retain customers all in one, easy to use platform. Automatically sync data from Salesforce or more than 40 other integrations and watch it turn into actionable tasks inside monday.com, without any manual effort. monday sales CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Zenvia Conversion hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Sales Hub provides email tracking, prospect database searching, presentation sharing, auto dialer with call recording and logging.
Supercharge your sales process with Sales Hub, a powerful and easy to use sales CRM that includes sales engagement tools, configure-price-quote (CPQ) functionality, and robust sales analytics and reporting for growing teams. Sales Hub is built on the leading HubSpot CRM platform, where you can bring your customer data, tools, and teams together in one central system of record. Whether its strategies, services, or software, HubSpot has everything you need to grow better. HubSpot Sales Hub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Maximizer isn't just another CRM. We provide businesses with the tools to enrich customer relationships and boost their bottom line.
Maximizer is a sales-focused CRM solution loaded with features, perfect for organizations of any size. Trusted for over 30 years by over 1 million users and over 120,000 companies, you'll never miss another follow-up with top-rated tools for contact management, lead management, customer service, business analytics, mobile app, and several integrations. Maximizer is the only CRM offering both a Cloud and a self-hosted, On-Premise option. Find out for yourself just how easy Maximizer is to use! Maximizer CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Daha az arayın. Daha çok satın.
Lusha, işletme uzmanlarının müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile hızlı ve gerçek bağlantılar kurmalarına yardımcı olur. B2B ilişkisi güvene dayanır. Lusha, iş profillerini zenginleştirmenize ve doğrulamanıza olanak tanıyan basit araçlar kullanarak güven inşa etmenize yardımcı olur. Günümüzde 250.000’den fazla satış temsilcisi, işe alım yöneticisi ve pazarlamacı, her gün Lusha kullanarak müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile ilişki kurma şekillerini dönüştürüyor. Lusha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger's mission is to help businesses thrive at work. We have built AI-powered software that gives your customer-facing teams the ability to implement a robust customer experience strategy with the power of One View. Vtiger Cloud CRM is intuitive and powered with AI, designed to help you work better. With a brand new mobile app and integrations to over 500 business applications, Vtiger works where you are. Vtiger CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Build customer relationships for life with data-first digital marketing
Meet Salesforce Marketing Cloud, the leading marketing solution to increase engagement with every consumer. Use powerful data management to collect, organize, and securely store first-, second-, and third-party data alongside offline data to create complete consumer data profiles. Tailor every interaction along the journey with your brand using built-in AI. Then, engage each individual consumer at scale using industry-leading email, mobile, advertising, and social solutions. Salesforce Marketing Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Flowlu helps you to scale your sales management with automations, integrations and a CRM to collect the most up-to-date information.
Generate, organize, and manage leads in one place. Flowlu offers you a complete tool for sales to make them smooth and profitable. Create pipelines and establish automation rules for each stage of the sales funnel. You can set up web forms to create opportunities automatically, just by collecting data from your website. Additional fields will help you to add more useful information for a successful deal. Integrate emails and telephony to quickly respond and automate follow-ups. Flowlu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Outreach is the only solution to integrate sales engagement, conversation intelligence, and revenue intelligence into one platform.
Prioritize the actions that matter. Outreach Engage serves as a system of execution for sales reps, simplifying and automating their workflows to optimize pipeline generation and seller success across the organization. You can also reduce the toil of manual data entry to keep your CRM updated and improve deal data quality by seamlessly syncing the rich engagement data across email, LinkedIn, and calls with your CRM contacts and opportunities, so reps stay focused on selling. Outreach hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Sales Automation, eCommerce, Augmented Reality, eCommerce Marketplace, works online and offline! The premiere patented mobile solution!
The premiere (and Patented) #1 mobile Business to Business sales solution that allows you to bring your products with you no matter where you are, with or without internet access. View all of your products, customers, complete order histories, conduct inventories and sell/share your products from anywhere. Additionally, Sales Reps can access RepZio on ANY connected device with our revolutionary web app. With RepZio you can manage your business anywhere, anytime, on any device! RepZio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Xactly Incent allows companies to design, automate and manage incentive compensation and align seller behavior with revenue goals.
Xactly Incent is a software solution that allows companies to design, automate and manage incentive compensation—from the simple to the complex—and align seller behavior with revenue goals. With Xactly Incent, customers are able to: * Reduce time spent on plan administration by 60% * Realize up to 10% higher quota attainment * Eliminate payout errors and increase payout accuracy up to 99.8% * Drive better performance with commission visibility Xactly Incent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Velocify is the leading sales acceleration platform, bringing speed and control to the sales process.
Velocify is the leading sales acceleration platform. The company helps more than 1,500 sales teams sell more by streamlining and optimizing the sales process from start to finish. Velocifys platform helps sales teams prospect with more precision, accelerate lead engagement, and implement effective workflows, ultimately helping sales teams find and convert more leads. Velocify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling & texting.
Better Sales, Made Simple. Kixie is the sales engagement platform that boosts sales team performance with ultra-reliable, easily-automated calling and texting for Hubspot, SalesForce, Zoho, Pipedrive, and leading CRMs. Supercharge your CRM into an automated sales machine with intelligent autodialing, seamless CRM integration, and Enterprise phone service. Start making calls in 3 minutes with no hardware and a 100% free trial. Kixie PowerCall hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini
Pipeliner CRM drives exceptional user engagement through its sales-friendly interface resulting in high adoption rates and faster ROI.
Pipeliner has revolutionized CRM with our unique visual interface, no-code workflow automation engine, and instant, dynamic insights and reporting. There is no other CRM that provides both salespeople and sales management with so many ways of displaying and analyzing sales data while also delivering intelligent, system-generated insights. Plus, thanks to our automation engine and ease of integration with other systems (such as email, ERP, Marketing), Pipeliner eliminates many manual tasks. Pipeliner CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Saha Satış Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Performans Metrikleri
  • Satış Tahmini