17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Satış Gücü Otomasyonu

Satış Gücü Otomasyonu (SFA) iletişim yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, satış etkinliği takibi ve daha fazlasını içerebilen bir kuruluşa ait satış süreçlerini yönetmeye ve otomatikleştirmeye yardımcı olur. Satış Gücü Otomasyon sistemleri ayrıca satış süreci yönetimi, fırsat yönetimi ve tahmin için içgörüler sağlayabilir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Satış Gücü Otomasyonu kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

27 sonuç
Delta Sales App, saha çalışanları için kullanımı kolay mobil uygulama ile otomatik sipariş alma, ürün yönetimi ve rapor oluşturma özellikleri sunar Delta Sales App hakkında daha fazla bilgi
Delta Sales App, binlerce satış yöneticisi, distribütör ve marka tarafından saha satış faaliyetlerini yönetmek için kullanılan bir Saha Satış Otomasyonu ve Çalışan GPS Konum İzleme Uygulamasıdır. Bu Uygulama, satış ekiplerinin verimliliğini artırmak ve satış süreçlerini otomatikleştirmek için birçok şirket tarafından yaygın olarak kullanılmaktadır ve bu da satış hedeflerine ulaşmalarına ve satışlarını arttırmalarına yardımcı olmuştur. Delta Sales App hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Zoho CRM, dönüşüm oranlarını %300 artıran müşteri adayı ve satış hattı yönetimiyle 250.000’den fazla küresel işletmenin satış gücüne yardımcı oluyor. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, 180 ülkede 250.000’den fazla küresel işletmenin daha fazla müşteri adayını müşteriye dönüştürmesini, müşterilerle etkileşim kurmasını ve gelirini artırmasını sağlamaktadır. Temel özellikleri arasında müşteri adayı yönetimi, müşteri hesabı yönetimi, fiyat teklifi yönetimi, satış tahmini, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, yapay zeka destekli sesli asistan, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, raporlama ve analiz yer alır. Tek bir iş sisteminde 500’den fazla popüler iş uygulamasıyla sorunsuz bir şekilde entegre olur. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Satış gücü otomasyonu düşünülerek tasarlanan bu kapsamlı CRM yazılımı sayesinde satış ekibinizi anlamanız, satış hattınızı yönetmeniz ve satış tamamlama oranlarınızı artırmanız artık daha kolay. Pipedrive’ın bu satış CRM aracı, satış elemanlarının günlük faaliyetlerini daha hızlı ve daha etkili bir şekilde yönetmelerine yardımcı olan çok çeşitli özellikler, uygulamalar ve entegrasyonlar sunar. Dünya genelinde 95.000’den fazla mutlu ekibin arasına katılın ve zamanınızı dosyalamaya değil, satış için harcamaya başlayın. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Mobil çalışanların hareket halindeyken satış, dağıtım, teslimat ve diğer faaliyetleri gerçekleştirmelerine yardımcı olur. Dynamics Mobile hakkında daha fazla bilgi
Dynamics Mobile, Microsoft Dynamics ERP sistemleri ile doğrudan entegre edilmiş çeşitli mobil çözümlere sahip, özel iş akışı özelleştirmeleri için kullanıma hazır bir platformdur. En son teknolojiyle desteklenen platform, faaliyetleri ve iş süreçlerini çevrimdışı olarak da işleyebilir. Dynamics Mobile’ı kullanarak işletmenizi ve doğrudan satışlarınızı geliştirirsiniz. Dynamics Mobile hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bigin ile iş akışlarını otomatikleştirerek görev, etkinlik ve faaliyetleri kolayca yönetin. Tam anlamıyla sadelik için Bigin, küçük işletmenize mükemmel bir şekilde uyan cüzdan dostu bir fiyata, sadece doğru özellikleri ve kullanıcı dostu bir arayüz sunar. Bigin, müşteri ilişkilerini kolayca yönetmeyi sağlamak için gereken her şeyi sunar: birden fazla işlem hattı, faaliyet yönetimi, iş akışı, sorunsuz entegrasyonlar ve çok daha fazlası. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı yaygın bir ücretsiz satış gücü otomasyonu ve satış ekibi yönetimi çözümüdür. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24 yaygın bir ücretsiz satış gücü otomasyonu ve satış ekibi yönetim çözümüdür. Bitrix24 sadece CRM ve müşteri adayı yönetim yazılımı değildir; bu yazılımla e-posta pazarlaması kampanyaları oluşturabilir, müşteri adaylarını otomatik dağıtabilir, özel iş akışları oluşturabilir, satış ekibinizi eğitebilir, ortakları/bayileri yönetebilir, iş birliği ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Bitrix24 bulutta (12 kişiye kadar ücretsiz) veya kaynak koduyla birlikte kendi kendine barındırılan bir çözüm olarak kullanılabilir. Dünya çapında sekiz milyon müşteri. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
PandaDoc, tüm iş belgelerini hızla ve kolayca oluşturmayı, düzenlemeyi, göndermeyi, izlemeyi ve elektronik olarak imzalamayı sağlayan hepsi bir arada araçtır.
PandaDoc satış ekiplerini harika bir satın alma deneyimi sunarak ve anlaşma iş akışını, öngörüleri ve hızı iyileştirecek şekilde güçlendirmiştir. PandaDoc hepsi bir arada belge otomasyonu yazılımını kullanan 30.000’den fazla müşteri, teklifleri, fiyat tekliflerini ve sözleşmeleri oluşturma, onaylama ve elektronik olarak imzalama sürecini kolaylaştırmaktadır. PandaDoc; mevcut CRM, ödeme ve dosya depolama uygulamalarınızı tek bir iş akışına entegre ettiğinizde tüm kuruluş genelinde süreçleri basitleştirmenize ve verimliliği artırmanıza yardımcı olur. PandaDoc hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Satış süreçlerinizi basit adımlarla otomatikleştirin. Lider panosu yayımlayarak ve kazananları ödüllendirerek ekibin motivasyonunu ve odağını koruyun.
Gelişmiş otomasyon araçlarını kullanarak satış huninizi dakikalar içinde otomatikleştirin. Kişilerinizi elde tutun ve etkileşimi anında artırın. Müşterilerinize haber bültenleri gönderin. E-posta açılma oranlarını, tıklama oranlarını ve diğer önemli metrikleri tek tıklamayla ölçün. Etkileşimi müşterinin davranışına göre kişiselleştirin. EngageBay, rutin operasyonlarınızla ilgilenirken, satış temsilcileriniz satışları en üst düzeye çıkarmaya odaklanabilir. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Daha az arayın. Daha çok satın.
Lusha, işletme uzmanlarının müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile hızlı ve gerçek bağlantılar kurmalarına yardımcı olur. B2B ilişkisi güvene dayanır. Lusha, iş profillerini zenginleştirmenize ve doğrulamanıza olanak tanıyan basit araçlar kullanarak güven inşa etmenize yardımcı olur. Günümüzde 250.000’den fazla satış temsilcisi, işe alım yöneticisi ve pazarlamacı, her gün Lusha kullanarak müşteri adayları, iletişim kişileri ve başvuru sahipleri ile ilişki kurma şekillerini dönüştürüyor. Lusha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Ayrıca, amoCRM’in benzersiz Dijital Kanalıyla tüm süreç tamamen otomatikleştirilebilir: Otomatik görevler, tetiklenen eylemler, sohbet eden botlar ayarlayın, iş akışlarını yerine getirin ve çok daha fazlasını gerçekleştirin. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Salesflare satış işlerini otomatikleştirirken daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için otomatikleştirilmiş bir CRM'dir.
Salesflare satış gücünü otomatikleştirirken daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için otomatikleştirilmiş bir CRM'dir. Salesflare işi sizin yerinize yapar: Adres defterinizi doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimleri takip eder. Size iletişiminizi takip etmeniz gereken kişileri düzenli bir şekilde hatırlatır. Ayrıca otomatik e-posta dizileri gönderir, böylece müşteri adaylarınıza geniş ölçekte kişiselleştirilebilir bir şekilde ulaşmaya başlayabilirsiniz. Sadece e-postaları yazar, aramaları yapar ve kahvenizi içersiniz. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Omatic verileri değere dönüştürerek toplum yararına çalışan kuruluşları, dünyadaki büyük değişime etkide bulunmaları için güçlendiriyor.
Omatic, kâr amacı gütmeyen ve toplum yararına çalışan kuruluşların kaynak veya nokta sistemleri ile Salesforce CRM’niz arasındaki bağlantısız verileri entegre etme ve birleştirmesine yardımcı olmak için özel olarak tasarlanmıştır. E-posta pazarlamasından bire bir iletişime, çevrimiçi bağışlardan defteri kebir kayıtlarının tutulmasına kadar, Omatic, noktalar arası entegrasyon veya bütün bir entegre ekosistem oluşturabilir. Verilerin güncel, temiz ve eksiksiz olması fikirlerin ve kararların net bir bakışla oluşturulmasını sağlayarak destekleyicilerin bağışta bulunmalarını, bulunmaya devam etmelerini ve misyonunuzun can damarını oluşturmalarını sağlar. ImportOmatic hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Pepperi’nin satış gücü otomasyonu uygulaması, büyük ve kurumsal tüketim malları şirketlerinin B2B satışlarını her yönüyle yönetmesi için oluşturulmuştur.
Pepperi’nin satış platformu, yüz yüze ve çevrimiçi B2B satışları en üst düzeye çıkarmak için satış gücü otomasyonu, B2B e-ticaret, perakende uygulamaları ve rota muhasebesini/DSD’yi (doğrudan mağaza teslimatı) tüm mobil cihazlarda yerel olarak çalışan entegre bir çözümde benzersiz bir şekilde birleştirir. Pepperi, büyük ve kurumsal tüketim malları şirketleri için oluşturulmuştur ve çok kanallı B2B satışların her yönüyle tutarlı bir şekilde yönetilebileceği kapsamlı bir ticaret platformu sunar. Tek bir platform kullanarak daha fazla, daha iyi ve daha hızlı satış yapmayı sağlar. Pepperi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, CRM’nin karmaşıklığını basit bir yapılacaklar listesine dönüştürür. GTD (iş bitirici) üretkenlik ilkeleriyle oluşturulan kolay satış yaklaşımı, müşteri adaylarını müşterilere dönüştürmeye, hedeflere ulaşmaya ve işleri hızlı bir şekilde büyütmeye yardımcı olur. Gmail, Outlook, Twitter, Facebook ve Xing üzerinden müşteri adayları elde edin ve OnePageCRM’de tek tıklamayla iletişim oluşturun. Satış ekosisteminizi MailChimp, Unbounce, Xero, Pandadoc, Skype, Evernote, Google Apps, Zapier ve daha fazlası ile entegre bir şekilde oluşturun. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
600 milyonu aşkın potansiyel müşteri arasından seçim yapın, hedefinizi tanımlayın ve Zaplify'ın yapay zekası sizin için özel bir çok kanallı dizi oluştursun.
Zaplify, satış otomasyonuna başlamak isteyen, 1-50 çalışanlı şirketlere yönelik bir satış gücü otomasyonu platformudur. 600 milyonu aşkın potansiyel müşteri arasından ideal müşterilerinizi bulun. Kişiselleştirilmiş LinkedIn ve e-posta mesajlarının kombinasyonuyla iletişime geçin. Yapay zekanın uygun bir kanal kombinasyonunu seçmesini ve sizin için metni saniyeler içinde hazırlamasını sağlayın. Ücretsiz başlayın, daha fazla hıza ihtiyacınız olursa yükseltin. Bu kadar basit. Modern teknolojinin olması gerektiği gibi. Zaplify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
CRM sürecinizi basitleştirin. Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde.
Tüm iletişimler, anlaşmalar, takviminiz, satış kanalı analiziniz, hepsi tek bir yerde. İşinizi basitleştiren ve işletmenize kapsamlı bir genel bakış sunan kusursuzca düzenlenmiş veriler. RAYNET CRM, satış elemanlarınıza ve yöneticilerinize şu konularda yardımcı olur: Satış temsilcilerine puanlanacak araçları ve yöneticilere işi ve gelecekteki bakış açısını izlemek için araçlar sağlar. RAYNET CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Rallyware: Uzak ve dağıtık satış güçleri için üst düzey performans etkinleştirme çözümü.
Rallyware’in performans etkinleştirme platformu, doğru zamanda doğru satış personeline doğru etkinliği sunarak satış güçlerini performans iyileştirmeleri ile sonuçlanan belirli eylemlerde bulunmaya teşvik eder ve satış verimliliğinde %40 artış sağlar. Platform, Rallyware’in Samsung, Salesforce, Tupperware, Beautycounter, Pampered Chef vb. müşterileri için şirkete özgü hedefleri iş gücü performans verileriyle birleştirerek ortalama 24 kat ROI sağlar. Rallyware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Potansiyel müşterileri daha akıllı bir şekilde araştırın ve daha hızlı iletişim hattı oluşturun. Potansiyel müşteri verilerini bulma, satış tetikleyicilerini takip etme ve ilk iletişimi kişiselleştirme işlemlerinin hepsini tek yerden yönetin.
LeadIQ platformu, potansiyel müşteri araştırmalarını daha akıllıca gerçekleştirerek daha hızlı iletişim geliştirmenize yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Tek bir noktadan potansiyel müşteri verilerini bulun, satış tetikleyicilerini takip edin ve hedef kitlenize yönelik iletişimi kişiselleştirin. Potansiyel müşterileriniz her gün kişiye özel olmayan, genel mesajların bombardımanına uğruyor. LeadIQ, büyük bir ölçekte kişiselleştirilmiş mesajlarla doğru kişilere ulaşarak daha akıllıca bir potansiyel müşteri araştırması gerçekleştirebileceğiniz inancıyla hareket eder. Patentli yapay zeka teknolojisinden yararlanarak potansiyel müşteri araştırmasının can sıkıcı kısımlarını ortadan kaldırır. Daha fazla yanıt alın, daha fazla toplantı rezervasyonu yapın ve iletişimi geliştirin. LeadIQ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Introhive işletmelerin gelirlerini, ilişkilerini ve personeli elde tutmayı artırmasını sağlayan yapay zeka destekli bir SaaS (hizmet olarak yazılım) platformudur.
Kimin kimi tanıdığını keşfetmek için CRM’yi kullanmanın deneme ve yanılmalarının yol açtığı hayal kırıklığından doğan Introhive, her büyüklükteki kuruluşun gelir, ilişkiler ve personelin şirkette tutulması açısından ilerleme kaydetmesine yardımcı olan, yapay zeka destekli bir gelir hızlandırma platformudur. Introhive’in otomatik veri toplama ve yapay zeka destekli ilişki zekası satış, pazarlama ve iş geliştirme ekiplerini, rutin veri girişini azaltarak en önemli olana, yani bağlantı kurmaya ve daha hızlı bir şekilde anlaşma tamamlamaya odaklanmaları için destekler. Introhive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Alfred, Salesforce platformunda yer alan bir AI Toplantı asistanı ve üretkenlik aracıdır. Kayıtlar, deşifreler ve özetler.
Alfred, Salesforce müşterileri için Salesforce platformunda yerleşik olarak kullanılabilecek bir AI Toplantı asistanı ve üretkenlik aracıdır. Alfred, sonraki adım görevlerini ve bir takip e-postası önererek çevrimiçi toplantıları otomatik olarak kaydeder, kopyalar ve özetler. Kayıtlar ve notlar, ilgili kayıtlara karşı Salesforce'ta saklanır. Alfred ayrıca, ekiplerin diğer müşteri etkileşimlerinden sonra seslerini kullanarak Salesforce'a hızlı bir şekilde güncellemeler ekleyebilmesi için sesli not alma özelliğiyle gelir. Vinton hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir.
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) modelinde mevcut olan e-i̇mza ve sözleşme/belge yaşam döngüsü yönetimi ürünü
Signulu, zengin özelliklere ve uygun fiyat planlarına sahip bir e-imza ve sözleşme/belge yaşam döngüsü yönetimi ürünüdür. Signulu aşağıdaki özelliklere sahiptir: 1) Mevzuat gerekliliklerine uygun çoklu i̇mzalama seçenekleri 2) Çoklu belge alım özellikleri 3) Şablonlar ve form doldurma 4) Sıralı/paralel/hibrit i̇ş akışı seçenekleri 5) Birden fazla belge depolama seçeneği 6) Belgelerinizi dolandırıcılık faaliyetlerinden korumak için güvenlik özellikleri. Signulu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi
fullcast.io'nun sunduğu temel platform, satış operasyonları ekiplerinin pazara açılma stratejilerini tek bir platformda iş birliği yaparak oluşturmalarını sağlar
Fullcast, modern RevOps (gelir operasyonları) pazara açılma platformudur. Satış veya CS (müşteri başarısı) ekibinizi ikiye katlamak için doğru yolda mısınız? Hesapları ve bölgeleri hâlâ onlarca elektronik tabloda ezoterik formüller aracılığıyla mı yönetmeye çalışıyorsunuz? Daha akıllıca planlamaya ve daha iyi tahmin yapmaya başlayın. Fullcast, işlerin yapılması için daha iyi bir yol sunar. Fullcast platformu sadece Salesforce ile entegre değil, aynı zamanda tam otomatiktir. Yapılan tüm değişiklikler, bir düğmeye tıklandığında Salesforce'a anında yansıtılır. Fullcast hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tahmin
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • İşlem Hattı Yönetimi
  • Müşteri Veri Tabanı
  • Fırsat Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Görev Yönetimi