15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Portal Yazılımı

Portal Yazılımı kurumsal verilere ve uygulamalara güvenli, ortak bir ağ geçidi sağlayarak hem self servis hem de isteğe bağlı ortamlarda işletmeden işletmeye, işletmeden işletme içine ve işletmeden tüketiciye işlemler için daha fazla verimlilik ve çeşitlilik sunar. Portal Yazılımı genelde bir kuruluş genelinde önemli verilerin dağıtılmasına ve sunulmasına olanak tanıyan sağlam içerik yönetim sistemlerine (CMS) ve ayrıca ortak çalışma ve belge senkronizasyon özelliklerine sahiptir. Portal çözümleri ayrıca harici veri tabanı kaynaklarına, satış ve CRM araçlarına ve çeşitli yönetim raporlama özelliklerine entegrasyon imkânı sunar. Portal Yazılımı Katalog Yönetimi Yazılımı, İçerik Yönetimi Yazılımı, Bilgi Yönetim Yazılımları ve Web İş Birliği Yazılımı ile ilişkilidir.

12 sonuç

LiveAgent'ı ücretsiz kullanmaya başlayın ve her ölçekten şirket için çok iyi bir hepsi bir arada müşteri portalı çözümüyle müşteri sadakatini artırın.
LiveAgent, 200'den fazla uyumlu entegrasyon içeren bulut tabanlı bir müşteri portalı yazılımıdır. Tüm müşteri iletişim kanallarını birbiriyle uyumlu hale getirin ve tek bir ortak şirket gelen kutusundan yönetin. Sosyal medya entegrasyonunun, sınırsız bilet geçmişinin, çağrı kayıtlarının, karma bilet akışlarının ve daha fazlasının keyfini çıkarın. BMW, Yamaha, Huawei, Orange veya Forbesfone gibi şirketler, dünya çapında 150 milyon son kullanıcıyı memnun etmek için LiveAgent kullanıyor. Kredi kartı bilgisi vermeden ve taahhütte bulunmadan 14 günlük ücretsiz deneme sürümüyle başlayın. LiveAgent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Güvenliği
  • Takvim Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • SSL Güvenlik
  • Müşteri Portalı
  • Bilgi Bankası Yönetimi
Onboard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık yönetim kurulu süreçlerini basitleştirerek daha etkili yönetim kurulu toplantıları düzenlemeyi sağlar. Ücretsiz denemeye hemen başlayın.
Yönetim kurulu toplantıları bilgiye dayalı, etkili ve karmaşıklıktan uzak olmalıdır. OnBoard yönetim kurulu bilgi platformu, karmaşık süreçleri dönüştürerek yönetim kurullarının en önemli olana odaklanabilmesini sağlar: Yani kuruluşa yönelik vizyonlarını gerçekleştirmeye. Müdürler, yöneticiler ve idareciler için bir kayıt sistemi, sezgisel veri ve analizle her cihazda, her zaman, her yerde karar vermeyi kolaylaştıran bir yönetim kurulu portalını deneyimleyin. Koşulsuz şartsız olarak ücretsiz denemeyle yatırım yapmadan önce test edin. OnBoard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Güvenliği
  • Takvim Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • SSL Güvenlik
  • Müşteri Portalı
  • Bilgi Bankası Yönetimi
Dünya çapında sekiz milyon şirketin kullandığı önde gelen ücretsiz intranet portalı Bitrix24. Bulutta veya açık kaynak kodu ile iş yerinde kullanılabilir.
Dünya çapında sekiz milyon şirketin kullandığı önde gelen ücretsiz intranet portalı Bitrix24. Etkili iş birliği, iletişim, sosyal ağ, iş süreci ve bilgi yönetimi amacıyla küçük ve orta ölçekli işletmeler için tasarlanmış üst düzey güvenliğe sahip, anahtar teslimi, ücretsiz intranet portalı çözümü. Verileri ağ silolarından ve yerel sürücülerden iyi korunan merkezi depoya taşıyarak daha iyi bilgi sürekliliği sağlar. Wiki’ler, bloglar ve forumlar, gelişmiş ekip çalışması için sosyal özellikli bilgi tabanları sağlamaktadır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Güvenliği
  • Takvim Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • SSL Güvenlik
  • Müşteri Portalı
  • Bilgi Bankası Yönetimi
Zoho Creator, müşterinize güç katarak küçük işletmelerden büyük kuruluşlara kadar farklı sektörlerden şirketlerde kullanılan çevrimiçi portal yazılımıdır.
Zoho Creator, self-service portalları ile müşterilerinize güç katar. Farklı sektörlerden küçük, orta ve kurumsal işletmelerde kullanılabilen bir iş birliği portalı yazılımıdır. Zoho Creator kullanılarak oluşturulan çevrimiçi web portallarından bazıları Öğrenci ağ geçitleri, Proje yönetimi, Sipariş işleme ve tamamlama, Satış, yardım masası, tedarik zinciri yönetimi, destek ve İK portallarıdır. Zoho Creator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Güvenliği
  • Takvim Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • SSL Güvenlik
  • Müşteri Portalı
  • Bilgi Bankası Yönetimi
Ön saflardaki ekipleri verimli görev yönetimi, iletişim araçları ve eğitim ile tek bir yerden desteklemeye yönelik mobil öncelikli portal.
YOOBIC, ön saflardaki çalışanlar için mobil öncelikli, hepsi bir arada bir portaldır. Perakende, konaklama, üretim, depolama, inşaat ve daha pek çok alanda faaliyet gösteren şirketlerin, dijital olarak optimize edilmiş iletişim, mikro öğrenme ve görev yönetimiyle nerede olurlarsa olsunlar, çalışanlarını desteklemelerini sağlar. YOOBIC; Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples ve Peugeot dahil olmak üzere dünya genelinde 150'den fazla marka ve perakendeci tarafından kullanılmaktadır. YOOBIC hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Güvenliği
  • Takvim Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • SSL Güvenlik
  • Müşteri Portalı
  • Bilgi Bankası Yönetimi
Airtable’da veri tabanınız tarafından desteklenen kullanıcı portalları oluşturun. Müşterilere ve ekibinize yalnızca kendileriyle ilgili verilere erişim izni verin.
Verilerinizle desteklenen portal. Müşterilerinizle iletişim kurmak, iş ortaklarınızla etkileşime girmek ve ekibinizi güçlendirmek amacıyla anlık bir portal için Airtable’ı (Beta sürümünde Google E-Tablolar) bağlayın. Stacker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Güvenliği
  • Takvim Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • SSL Güvenlik
  • Müşteri Portalı
  • Bilgi Bankası Yönetimi
Sonuç odaklı ekosistem ekipleri için iş ortağı yönetimi ve pazarlama otomasyonu.
Impartner, kanal iş ortağı yönetimi teknolojilerinin en hızlı büyüyen, en çok ödüllü sağlayıcılarından biridir. İş Ortağı İlişkileri Yönetimi (PMİY) ve İş Ortağı Pazarlama Otomasyonu (PMA) çözümleri, şirketlerin her iş ortağı yaşam döngüsü temas noktasında dolaylı satış kanalları aracılığıyla geliri ve kârlılığı hızlandırmasına yardımcı olur. Impartner sayesinde küresel ekipler; bayileri, dağıtımcıları, teknoloji ortaklarını ve diğerlerini merkezi ve kullanıcı dostu bir çözümde yönetir. Impartner PRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Güvenliği
  • Takvim Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • SSL Güvenlik
  • Müşteri Portalı
  • Bilgi Bankası Yönetimi
İşletme için kritik öneme sahip sürekli bağlantıları oluşturmak ve yönetmek amacıyla markanızı taşıyan bir OneStop müşteri etkileşim merkezi edinin.
OneStop dijital deneyimi sunarak müşterilerinizin katılımını sağlayın. Moxtra, markanız altında tüm harici ve dahili kullanıcılarınız için özel bir iletişim merkezi sağlayarak müşteri portallarını tek noktadan desteklemektedir. Hepsi bir arada iş birliği hizmetleri paketiyle sürekli bağlantılı bir deneyim sunar. Moxtra’nın Platformu, markalı OneStop Portal’ınızı bağımsız bir web ve mobil uygulama olarak veya mevcut web sitenizin, web veya mobil uygulamanızın akıcı bir uzantısı olarak destekleyebilir. Moxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Güvenliği
  • Takvim Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • SSL Güvenlik
  • Müşteri Portalı
  • Bilgi Bankası Yönetimi
Profesyonel kuruluşlar için tasarlanmış özelleştirilebilir dizin platformu.
Kuruluşunuz için kolayca güçlü bir dizin oluşturun. Dahili, genel ve özel müşterilere yönelik dizinleri güçlendirme konusunda hem Fortune 500 şirketlerinin hem de yeni kurulan işletmelerin güvenini kazanmıştır. Gereken her şey tek bir dizin çözümünde yer alır: özel alanlar ve açılır menüler, birden çok profil varyantı, profil şablonları, isteğe bağlı içerik onayları, özel müşteri mikrositeleri, API entegrasyonları ve daha fazlası. Workfolio Directory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Güvenliği
  • Takvim Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • SSL Güvenlik
  • Müşteri Portalı
  • Bilgi Bankası Yönetimi
Workfolio Client Microsites, firmaların satış sürecinde müşterilerle daha iyi iletişim kuran özel, ortak markalı web sitelerini kolayca oluşturmasını sağlar.
Alıcı davranışı dinamiktir. Şekillenen gerçeklik hem karma hem de çok kanallıdır. Başarılı B2B satış kuruluşları, dijital müşteri yolculuklarını iyileştirmek, satış döngüsü sürelerini kısaltmak ve anlaşma kazanma oranlarını artırmak için yeni araçlar kullanarak uyum sağlar. Workfolio Client Microsites, kuruluşunuza yeni angajmanları daha etkili bir şekilde gerçekleştirmek için ihtiyaç duyduğu her şeyi sağlar, firmanızı farklılaştırır ve yeni müşteri kazanma oranını artırırken, aynı zamanda takipler sırasında genel müşteri deneyimini iyileştirir. Workfolio Client Microsites hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Güvenliği
  • Takvim Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • SSL Güvenlik
  • Müşteri Portalı
  • Bilgi Bankası Yönetimi
Dynamics CRM ve Dynamics 365 için önde gelen web portalı çözümü. Esneklik, özelleştirme ve kullanılabilirlikte öncüdür.
Mevcut Microsoft Dynamics CRM ve Dynamics 365 bilgileriniz ile güvenli ve özelleştirilebilir bir çevrimiçi portal arasında iki yönlü kesintisiz bir entegrasyon size daha etkili, doğru ve kârlı müşteri hizmetleri deneyimlerini daha hızlı sunar. Sürükle ve bırak araçları, portalınızı kodlama becerileri olmadan yönetebilmenizi ve eksiksiz bir içerik yönetimi sistemini, web varlıklarınızı ve kurumsal markanızı yönetmenize olanak tanır. Portal Konektörü bu harika araçlarla birlikte sunulmaktadır. The Portal Connector hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Güvenliği
  • Takvim Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • SSL Güvenlik
  • Müşteri Portalı
  • Bilgi Bankası Yönetimi
PartnerAlign, iş ortağının iş akışına entegre olarak çözümünüzü önermesini ve satmasını kolaylaştırır.
PartnerAlign, iş ortağının iş akışına entegre olarak çözümünüzü önermesini ve satmasını kolaylaştırır. Geliri en üst düzeye çıkarmak için oluşturulmuş bir platformda tek bir oturumun açılması, çok satıcılı satışları iş ortakları için çok kolaylaştırır. Zomentum'un sunduğu PartnerAlign, genişleme stratejinizin merkezine iş ortaklarının büyümesini konumlandırmanıza yardımcı olur. PartnerAlign, hedefli KOBİ çözümü önerileriyle ürünlerinizi binlerce teknoloji ortağından oluşan köklü bir ağa sunar ve önerir. Zomentum PartnerAlign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Belge Yönetimi
  • Dosya Paylaşımı
  • İş Birliği Araçları
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • Veri Güvenliği
  • Takvim Yönetimi
  • Özelleştirilebilir Markalama
  • SSL Güvenlik
  • Müşteri Portalı
  • Bilgi Bankası Yönetimi