17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Profesyonel Hizmet Otomasyonu Yazılımı

Profesyonel Hizmet Otomasyonu Yazılımı, bağımsız yükleniciler ve hizmet kuruluşları tarafından sunulan hizmetlerin takibine, planlamasına, yönetimine ve faturalandırılmasına olanak sağlar. Profesyonel Hizmet Otomasyonu Sistemi, bireysel projelerin kolaylaştırılmasına yardım eder; gelir kaybını ve yavaş faturalandırma döngülerini önler ve yönetişimi kontrol altında tutar. Profesyonel Hizmet Otomasyonu Yazılımı, finansal duruma, operasyonlara ve müşteri ilişkilerine genel bir bakış sunarak daha etkili bir kuruluş yapısına imkân tanır. Profesyonel Hizmet Otomasyonu Yazılımı Proje Yönetim Uygulaması, Gider Takip Programı, İş Gücü Planlama Programı ile ilişkilidir.

16 sonuç

Synchroteam FSM yazılımı ile mobil iş gücünü yönetin. Ücretsiz denemenizi 1 dakikadan kısa sürede oluşturun. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi
Synchroteam FSM (saha hizmeti yönetimi) yazılımı ile mobil iş gücünü verimli bir şekilde yönetin, iş süreçlerini basitleştirin ve maliyetleri optimize edin. Synchroteam; izleme, planlama, gönderim, takvim, iş yönetimi, raporlama, CRM, faturalandırma ve harita özelliklerine sahiptir. Bulut tabanlı hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve iOS ile Android mobil uygulamaları. Quickbooks, Salesforce ve Zoho ile entegre olur. Ücretsiz deneme sürümünüzü 1 dakikadan kısa sürede edinin ve uygun fiyatlı, güçlü, özelleştirilebilir saha hizmeti çözümüyle düzeni sağlayın. Canlı destek. Synchroteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
OneDesk yazılımı, yardım masası ve proje yönetimini tek bir uygulamada birleştirir. Müşteri biletlerini ve projeleri tek bir uygulamadan yönetin. OneDesk hakkında daha fazla bilgi
OneDesk yazılımı, yardım masası ve proje yönetimini tek uygulamada birleştirir. Uygulama satın almaya, entegre etmeye ve uygulamalar arasında geçiş yapmaya gerek yoktur. Ekibiniz tek bir yerden müşterilerinizi destekleyebilir ve projelerin üzerinde çalışabilir. KOBİ'lerle birlikte büyük işletmelerdeki departmanları da hedefleyen OneDesk; proje yöneticileri, müşteri hizmetleri, BT, profesyonel hizmetler ve daha fazlası tarafından sıklıkla kullanılmaktadır. Bu kullanımı kolay, özellik açısından zengin ve büyük ölçüde yapılandırılabilir yazılım, hem bilet hem de görev iş akışlarını yönetebilir. OneDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Asana, ekibinizin tüm çalışmalarını organize etmenin ve yönetmenin en kolay yollarından biridir. 11.000'den fazla müşterinin neden Asana'ya 5 yıldız üzerinden 4,5 verdiğini öğrenin.
Asana, ekiplerin günlük görevlerden stratejik girişimlere kadar faaliyetlerini düzenlemelerine yardımcı olan bir profesyonel hizmet otomasyonu aracıdır. Asana ile tüm çalışmalarınızı tek bir yerde birleştirebilir ve ekipleri her yerde bir araya getirebilirsiniz. Listelerden panolara, takvimlere ve Gantt çizelgelerine kadar işi istediğiniz gibi organize edin. Daha verimli çalışmalar için 190 ülkede Asana'yı kullanan 135.000'den fazla ücretli kuruluşa ve milyonlarca ekibe katılın. Asana'yı denemeye dakikalar içinde başlayın. Asana hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
monday.com'un açık platformuyla ekibinizin süreçlerini kolaylaştırmak için özel ve otomatik iş akışları oluşturun.
Verimliliği artırmanın en kolay yollarından biri olan monday.com Çalışma İşletim Sistemi, ekibinizin günlük süreçlerinin tümünde güvenebileceği gerçek zamanlı doğru bilgi kaynağıdır. Kodsuz otomasyonlar, anlamlı işlere odaklanabilmeleri için ekibinizin iş akışını otomatik pilota bağlamanıza olanak tanır. Bu arada özel uyarılar, otomatik durum güncellemeleri ve proje akışları, öncelikler bakımından ekibinizin uyumunu sağlar. Böylece termin tarihlerini asla kaçırmazsınız. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Hizmet sektörüne yönelik bir otomasyon yazılımı olan Wrike’ın özellikleri arasında şablonlar, zaman izleme, Gantt çizelgeleri, Kanban panoları, raporlar ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, dünya çapında 20.000’den fazla şirketin güvendiği güçlü bir hizmet sektörü yazılımıdır. Uyumlu bir dijital işyeri oluşturmak için özel talep formları, Kanban panoları, Gantt çizelgeleri, zaman takibi, gerçek zamanlı güncellemeler ve performans raporları gibi özelliklerin hepsini şirket genelinde paylaşılabilen tek bir noktadan kullanın. Günlük süreçlerinizi otomatikleştirmek için Wrike’ı 400’den fazla uygulamayla entegre edin. İş akışlarını özelleştirin ve e-posta, toplantı, durum güncellemeleri ve daha fazlasına olan ihtiyacı azaltın. Her projede müşterileri memnun edin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
NetSuite PSA, dünyanın dört bir yanındaki proje merkezli işletmelerin gelirlerini artırmalarına, maliyetlerini azaltmalarına ve nakit akışını en üst düzeye çıkarmalarına yardımcı olur.
NetSuite'in Profesyonel Hizmetler Otomasyonu (PSA) çözümü, hizmet iş performansınızı en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olan kapsamlı, uçtan uca bir çözüm sunar. NetSuite'in PSA çözümü ile profesyonel hizmetler organizasyonunuzun görünürlüğünü artıracak, kaynak kullanımını iyileştirecek, faturalandırmayı kolaylaştıracak, zamanında proje teslimini yükseltecek ve kârı artıracaksınız. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Dünya çapında sekiz milyondan fazla işletmenin kullandığı önemli bir ücretsiz idari işler otomasyon platformu. Bulut, mobil ve açık kaynak kodu.
Bitrix24, müşteri yönetimi ve faturalandırmadan belge yönetimi, görevler ve projeler, İK, zaman yönetimi, bilgi yönetimi, iş birliği, iç iletişim ve hatta çağrı merkezine kadar tipik bir işletmenin tüm yönlerini ele alabilen ücretsiz, idari işler için otomasyon yazılım paketidir. Daha da önemlisi Bitrix24 hem bulutta hem de kendi sunucunuzda kurulup barındırılabilen bir yazılım olarak sunulmaktadır (kendi sunucunuza kurmayı tercih ederseniz açık kaynak kodu erişimi alırsınız). Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Celoxis projeleri, portföyleri, kaynakları, sorunları, riskleri, zamanı ve iş akışlarını yönetmekte kullanılan kurumsal kalitede hepsi bir arada PPM (proje portföy yönetimi) yazılımıdır.
Celoxis, kurumsal kalitede hepsi bir arada proje portföy yönetimi yazılımıdır. Şunları elde edersiniz: - Özel KPI’larla (temel performans göstergeleri) esnek proje kabul yönetimi. - Kaynak kesintisi sürelerine, görevlerdeki gecikmelere ve değişen önceliklere göre kendini otomatik olarak ayarlayan proje planları. - Kaynakların uygunluk, talep ve becerilere göre optimum şekilde atanması. - Maliyetler, alacaklar ve kârlılık konusunda gerçek zamanlı görünürlük. - Sektörün en iyi rapor ve panolarından biri. - Çok sayıda özelleştirme ve entegrasyon. - Özel iş akışları. - Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve işyerinde kullanım seçeneği. Celoxis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Zaman takip yazılımı: Tam zamanlı ve serbest çalışanlar için zamanı hızlı ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu.
Ekipler ve projeler genelinde zamanı kolay ve doğru bir şekilde takip etmenin yolu. Timely’nin otomatik zaman takip yazılımı sayesinde şirketler, hem iş gücüyle iletişimi sürdürebilir hem de faturalandırma ve proje yönetiminden ekip yönetimi ile kaynak planlamaya kadar olan faaliyetlerini doğru bir şekilde raporlayabilir. Tasarım gereği kullanıcı düzeyinde katı bir gizlilik sunan Timely, çalışanların gerçekten güvendiği bir izleme aracıdır. Timely hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Randevu almanın yeni ve daha iyi yolu. İşletmenizi Bookafy ile otomatikleştirmeye başlayın. Ücretsiz deneme dahildir. Kredi kartı gerekmez.
Bookaf pazardaki en güçlü özellik kümelerinden birine sahiptir… Temel farklılığı tasarımından kaynaklanmaktadır. Güzel bir rezervasyon sayfası ve/veya web siteniz için sorunsuz bir light box entegrasyonu sunuyoruz (bunları sizin için ücretsiz olarak kurabiliriz.). Tasarım bilincine sahipseniz ve markanızı iyi yansıtan bir yazılım arıyorsanız… Bookafy’yi deneyin. Evet, Google, Ical, Outlook, Office 365 ve Outlook Exchange ile 2 yönlü senronizasyona, bir açık API’ye, ödemeler, sınıflar, sınırsız kullanıcı, sınırsız randevu türü ve daha pek çok özelliğe sahiptir. Bookafy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Danışmanlık, personel alımı, işe alım ve profesyonel hizmet kuruluşları için özelleştirilebilir uçtan uca yetenek kazanımı çözümü.
Conrep’in PSA yazılımı danışmanlık, personel alımı, işe alım ve profesyonel hizmet kuruluşları için uçtan uca çözüm sunar. Conrep işinizi iş akışı, izleme ve kontrol gibi tüm yönlerden geliştirir. Uygulaması kolay, web yönetimli çözüm, kurumsal verimliliği artırır, kaynak kullanımını üst düzeye çıkarır, ekip içinde iş birliğini kolaylaştırır, bireysel sorumluluğu ve üretkenliği geliştirir. Conrep hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
e·silentpartner reklam, medya, pazarlama, yayımcılık ve yayım ajansları için entegre bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür.
e·silentpartner reklam, medya, pazarlama, yayımcılık ve yayım ajansları için entegre bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür. Muhasebe, proje yönetimi, zaman girişi, faturalandırma ve daha fazlasını sorunsuz bir şekilde entegre ederek çok şirketli, çok ofisli ve çok para birimli operasyonları destekler. İngilizce, İspanyolca ve Fransızca sunulan platform, mobil uygulama aracılığıyla etkili görev erişimine, zaman girişine ve ücretli yıllık izin taleplerine olanak tanır. Önemli özellikleri arasında Strata API entegrasyonu, trafik planlama, satıcı ve müşteri portalı ile raporlama yer almaktadır. eSilentPARTNER hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Çevik iş akışı ve iş süreci yönetimi.
Metatask ödüllü bir iş süreci yönetimi sistemidir. Departman verimliliğini bir üst seviyeye taşıyın. Tüm operasyonlarınızı otomatikleştirin. Metatask, herhangi bir departmanda herhangi bir süreci yönetmek için kullanılabilir. Gelişmiş formlar, onaylar, inceleme döngüleri, tablolar, paralel görevler, koşullar ve daha birçok gelişmiş özellik ile özel iş akışları oluşturun. Metatask’ın çeviklik özellikleri sayesinde görevleri yeniden açarak veri giriş hatalarını kolayca düzeltebilirsiniz. Metatask hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Kurumsal düzeyde proje yönetimi, kaynak planlama ve proje muhasebesi. Makul toplam sahip olma maliyeti ve hızlı değer elde etme süresi.
Google Workspace için bir PSA (profesyonel hizmet otomasyonu) çözümü olan VOGSY, fiyat teklifinden tahsilata kadar akışınızı Gmail, Google Drive, Dokümanlar ve E-Tablolar ile birleştirir. Müşteri ilişkilerini, projeleri, kaynakları, görevleri, zaman çizelgelerini, harcamaları ve otomatik fiyat tekliflerini, fatura ve raporları anında tanıdık gelen Google tabanlı bir platformda yönetin ve izleyin. Bu sadece bir başlangıç. İşletme genelinde gerçek zamanlı finansal bilgiler ve görünürlükle VOGSY, satışların, kaynakların ve gelirin öngörülebilir olmasını sağlamak açısından önem taşır. VOGSY hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
CV Partner, önde gelen profesyonel hizmet firmaları tarafından CV’leri ve örnek olay incelemelerini yönetmek ve daha fazla ihale ve teklif kazanmak için kullanılır.
CV Partner, teklifler ve öneriler için CV’leri/özgeçmişleri ve örnek olay incelemelerini yönetme şeklinizi otomatikleştiren bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) aracıdır. CV Partner ile ihale, teklif verme veya teklif isteme için şirketinizin özgeçmişlerini ve kimlik bilgilerini özelleştirebilirsiniz. Bu araç aynı zamanda CV’lerin ve örnek olay incelemelerinin, müşteriye ve teklife özel şablonlar da dahil olmak üzere Word, PowerPoint ve PDF’e zahmetsizce aktarılmasını sağlar. CV Partner kullanan şirketler CV’leri ve örnek olay incelemelerini güncellemek için %50 daha az zaman harcar. Bu araç, profesyonel hizmet sektöründeki lider markalar tarafından kullanılır. CV Partner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
Klient PSA, AppExchange’de KOBİ’ler için önemli Salesforce Professional Services (PSA) yazılımları arasında yer aldı.
Profesyonel hizmet projelerinizi baştan sona yönetmenin bir yolunu arıyorsanız, Klient PSA sizin için ideal. Satış ve hizmet sunma süreci boyunca müşterilerle kolayca iş birliği yapabilmeniz için en başından itibaren müşterilerle birlikte tasarlanmıştır. Ayrıca, güçlü platformu sayesinde fiyat tekliflerinden sözleşmelere, zaman takibinden faturalandırma ve raporlamaya kadar proje yaşam döngünüzün tüm yönlerini izlemenize ve yönetmenize olanak tanır. Klient PSA’nın işinizi nasıl değiştirebileceğini görmeye hazır mısınız? Klient PSA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Zaman Çizelgesi
  • Kaynak Yönetimi
  • İş Birliği Araçları
  • CRM
  • Müşteri Portalı
  • Proje İzleme
  • Teklifler/Tahminler
  • Belge Yönetimi
  • Görev Yönetimi