15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

CRM Programı

CRM Programı müşteri etkileşimi, destek ve ilişki yönetimi sunar. Bir CRM Uygulamasının amacı, kuruluşların güvenilir sistemler, süreçler ve prosedürler sunarak müşterilerini daha iyi yönetmelerini sağlamaktır. CRM Yazılımı veya CRM Sistemi organizasyonel süreçleri pazarlama, satış ve müşteri hizmetleri ile bütünleştirir. Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamaları Sözleşme Yönetimi Yazılımı ve Online CRM Programı Sistemi ile ilişkilidir.

46 sonuç

Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Zoho CRM, KOBİ ve işletmelere, çok kanallı bir platform üzerine kurulu 360º müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümü sunar.
Zoho CRM, KOBİ ve işletmelere 360º müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümü sunar. Temel özellikleri arasında kişi yönetimi, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, yapay zeka destekli sesli asistan, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, satış tahmini, müşteri desteği ve hizmeti, envanter yönetimi, raporlama ve analiz yer alır ve tek bir iş sisteminde 500’den fazla popüler iş uygulamasıyla sorunsuz entegre olur. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Zendesk Sell, daha fazla satış yapmaya yardımcı olan satış CRM'i yazılımıdır.
Zendesk Sell, daha fazla satış yapmaya yardımcı olan satış CRM'i yazılımıdır. Bu satış platformu, tüm müşteri etkileşimlerini tek bir birleşik arayüzde izler. Uygulaması hızlı ve kullanımı kolaydır: Şirketlerin %70'i 7 gün veya daha kısa bir sürede Sell'i çalışır duruma getirebiliyor. Ekipleriniz yönetim işi yerine, satış yapmaya odaklanabilir ve veri girişine daha az zaman harcayabilir. Müşterilerin %80'i Zendesk'in ekiplerinde verimi artırdığı konusunda hemfikir. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır.
Pipedrive, her ölçekten ekibin kullanmayı sevdiği satış odaklı bir müşteri ilişkileri yönetim aracıdır. 179 ülkeye yayılan 95.000’den fazla ücretli müşteri ile CRM’lerin kullanışlılığı her şeyden önde tutan basit ama güçlü tasarımı, satış ekiplerini kendine çeker. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz, ekibiniz dosyalamaya daha az zaman harcarken hem çevik hem de güçlü CRM ile satışa daha fazla zaman kalır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Çevrimiçi ortamda daha iyi müşteri ilişkileri kurmak için gereken tüm araçları tek çatı altında edinin.
Brevo; pazarlama otomasyonu, e-posta kampanyaları, işlem tabanlı e-postalar, SMS mesajları, sohbet, CRM, Facebook reklamları ve yeniden hedefleme reklamlarıyla işletmelerin ilişkiler kurup geliştirmesini sağlar. Farkı nedir? Brevo, çok iyi bir müşteri memnuniyeti ekibi tarafından desteklenmektedir ve gülümsetme garantili fiyatlandırma planları sunmaktadır. Platform, güçlü bir hizmet paketini tek bir kullanıcı dostu çözümde birleştirir. Büyüyün. Satış yapın. Etkileşim kurun. Brevo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
NetSuite CRM, işletmenize tek bir bulut tabanlı CRM çözümünde gelişmiş ön büro olanakları sunar.
İhtiyaç duyacağınız ilk ve son kurumsal sistem. NetSuite, müşteri adayından fırsat, satış siparişi, yerine getirme, yenileme, üst satış, çapraz satış ve desteğe kadar tüm müşteri yaşam döngüsü boyunca kesintisiz bir bilgi akışı sağlar. Size uçtan uca iş görünürlüğü sağlamak için temel müşteri ölçümlerini finansal verilerle entegre ederek tek bir sistemde birleştirir, böylece karmaşık zorlukları akıllı çözümlere dönüştürebilirsiniz. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı hızlı büyüyen ücretsiz CRM yazılımıdır. E-posta pazarlaması, teklifler, faturalama da dahildir.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz çevrimiçi CRM yazılımıdır. Bulutta veya açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabilir. Sınırsız müşteri adayı, anlaşma, iletişim kişisi, şirket, fiyat teklifi, fatura ve randevu planlama. Ücretsiz plana ayrıca e-posta pazarlaması ve ses iletimi dahildir. Üst sürümlerinde satış ve pazarlama otomasyonu, toplu SMS, kampanya yönetimi ve birden fazla satış hattı desteği bulunmaktadır. 18 farklı dilde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Dünyanın önde gelen CRM platformu üzerine kurulu Communications Cloud; B2C, B2B ve toptan CSP'lerin (iletişim hizmeti sağlayıcıları) katalog odaklı, dijital bir BSS'ye (iş destek sistemi) geçmesini sağlar. Amaca yönelik olarak üretilmiş sektör işlevselliği ve Sales Cloud ile Service Cloud'un tüm özellikleri sayesinde, her ölçekten hizmet sağlayıcılar değişen müşteri beklentilerine hızlı bir şekilde uyum sağlayabilir, değer elde etme süresini kısaltabilir ve pazarlamadan perakende kanallarına, müşteri hizmetlerine ve operasyonlara kadar kuruluşun her kısmını birleştirebilir. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
80 binden fazla e-ticaret mağazası müşteri adaylarını kolayca artırmak ve tüm ilgili müşteri verilerine erişmek için Omnisend'in hepsi bir arada e-posta pazarlaması aracını kullanıyor.
Omnisend'in eksiksiz pazarlama otomasyonu platformu, çevrimiçi işinizi büyütmek için gerekli her şeye sahiptir. Son derece kişiselleştirilmiş kampanyalar oluşturmak için müşteri verilerini otomatik olarak toplayan, analiz eden ve kullanan güçlü bir CRM çözümü içerir. Her müşteri yolculuğunun genel durumunu görün ve müşteri adaylarını geliştirip sadakat sağlamaya yönelik e-ticaret için tasarlanan araçları kullanın. Kapsamlı bir deneyim için e-posta, SMS ve anında iletmeyi birleştirin. Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Wix ve daha fazlası ile tek tıklamayla kolayca entegre olur. Omnisend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Ek kanallar içeren e-posta pazarlama platformu: SMS, web anlık bildirimleri, WhatsApp ve Facebook sohbet robotları.
SendPulse, ek kanallar içeren bir e-posta pazarlama platformudur: SMS, web anlık bildirimleri, WhatsApp ve Facebook sohbet robotları. Kullanımı kolay sürükle ve bırak özellikli düzenleme programı sayesinde mobil dostu e-postalar oluşturun. Pazarlama kampanyaları, tetikleyici tabanlı e-postalar gönderebilir veya otomatik yanıtlayıcılar oluşturabilirsiniz. SendPulse, her planla birlikte sınırsız e-posta gönderimi, 7/24 canlı destek, harika dağıtılabilirlik ve ayrıntılı raporlar sunar. Ücretsiz plan her ay 15.000 e-posta içerir ve premium plan fiyatlandırması ayda sadece 9,85 $’dan başlar. SendPulse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
EngageBay, tek bir platforma entegre edilmiş pazarlama, satış ve hizmet otomasyonu özelliklerine sahip hepsi bir arada CRM’dir.
EngageBay CRM, müşteri ilişkilerinizi daha iyi yönetmenizi sağlayan zengin özellikler sunar. Ayrıca, işinizi ölçeklendirmek için pazarlama, satış ve hizmet otomasyonu özelliklerini de içerir. Geniş özellikler listesi, müşteri adaylarına ulaşmanızı, onlarla iletişim kurmanızı ve ilişkilerinizi geliştirmenizi, onları mutlu müşterilere dönüştürmenizi sağlarken aynı zamanda tek bir platformu kullanmanın getirdiği üstün müşteri deneyimini temin eder. İhtiyacınız olmayan özellikler için ödeme yapmayı bırakın ve EngageBay’e geçin. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Firefish Software: İşletmelerin işe alma şeklini değiştiren birleşik pazarlama ve işe alım CRM yazılımıdır.
Firefish Software, işletmelerin işe alma şeklini değiştiren birleşik bir işe alım, pazarlama ve CRM yazılımıdır. Bu yoğun pazarda büyümek için işe alım ve pazarlama kanallarınızın tek bir yerden sorunsuz bir şekilde uyumlu hale getirilmesi ve yönetilmesi gerekir. Firefish Software, işe alım pazarlaması, ATS (başvuru sahibi izleme sistemi) ve CRM’yi bir araya getirir, böylece sürekli olarak yeni adayları işletmenize çeker ve başkalarından önce siz hayallerindeki işe sahip olmalarını sağlarsınız. Firefish ile işe alıma hazır mısınız? Firefish hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Kajabi CRM, bilgi tabanlı çevrimiçi işinizin geri kalanını müşteri adayı yönetimi ve geliştirme ile sorunsuz bir şekilde destekler.
Kajabi CRM, bilgi tabanlı çevrimiçi işletmenizin geri kalanıyla kolayca entegre olur. Müşteri adaylarınızı ve müşterilerinizi özel etiketler ve faydalı dahili segmentasyon ile yönetin. Satış hunisi boyunca müşterileri geliştirmeye yardımcı olması için e-posta pazarlamanız, web sitesi formlarınız ve ödeme işlemleriniz arasında otomasyonları kullanın. Mevcut kişilerinizi kolayca içe aktarın. CRM, pazarlamayı sorunsuz bir şekilde destekler. Kajabi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Salesflare, daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeler için akıllı bir CRM aracıdır.
Salesflare, daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeler için akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır. Salesflare, adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimlerinizi takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veri tabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik müşteri zaman çizelgeleri içinde size iletir. Kahvenizi yudumlayıp e-posta yazmanız ve arama yapmanız yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Classe365 okullar, yüksekokullar, üniversiteler ve akademiler için SIS, LMS ve CRM özelliklerine sahip modern bir öğrenci yönetim yazılımıdır.
Classe365, kapsamlı öğrenci bilgi sistemi, öğrenme yönetim sistemi ve müşteri ilişkileri yönetimi özelliklerine sahip birleşik öğrenci yönetim yazılımıdır. Okullar, yüksekokullar, üniversiteler ve akademiler gibi her türlü eğitim kurumunun yönetimi için tek noktadan çözümdür. LMS özelliği, kurumların sadece 2 adımda çevrimiçi eğitim sunmalarını sağlar. SIS (öğrenci bilgi sistemi) özelliği kurs yönetimini, katılımı, puanlama ve değerlendirmeyi kolaylaştırır. CRM, öğrenci kayıtlarını artırmaya yardımcı olur. Classe365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
CRM + Etkinlik Yönetimi + Kampanyalar = Pazardaki en iyi Etkinlik CRM’lerinden biri.
Hem müşterilerinizi yönetmek hem de etkinliklerinizi başından sonuna kadar, büyük ve küçük olmaları, bir tane veya yüzlerce olmaları fark etmeksizin planlamak, tanıtmak ve gerçekleştirmek için Etkinlik CRM’mizi deneyin. Siz de KPMG veya Facebook vb. şirketler gibi operasyonları kolaylaştıran ve katılımı üst düzeye çıkaran tam yüksek performanslı araç paketiyle gelirlerinizi artırın, zamandan tasarruf edin ve ROI’yi artırın. Verileri merkezi bir konumda senkronize tutun ve kalıcı ilişkiler kurmak için bunlardan yararlanın. Glue Up (eski adıyla EventBank) hepsi bir arada yazılımdır. Glue Up hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Pobuca Connect, erişilmesi ve iş arkadaşlarıyla paylaşılması kolay, birleşik tek bir şirket adres defteri sunar.
Ekibinizi çok yönlü bir kişi yönetimi uygulamasıyla geliştirin, birden fazla ilgili kişi listenizi birleştirilmiş tek bir adres defterine dönüştürün ve buna web üzerinden, mobil cihazla, hatta Outlook ve Gmail’den erişin. Kişilerinizi organize etmek, etkinlikleri izlemek, görevler ayarlamak, LinkedIn ve e-posta imzalarını kullanarak kişilerinizi otomatik olarak zenginleştirmek için özel alanlar ve etiketler ekleyin. Hemen denemek için deneme ve ücretsiz tam sürümü bulunmaktadır. Pobuca Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı.
Jobin.cloud, işiniz için önem taşıyan insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Profilleri topluca içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. Otomatik derlemeli akıllı alanlar ile iletişime geçilecek en iyileri kolayca seçin ve bunlara toplu olarak ulaşın. Bunları iş akışlarına atayın ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Sınırsız LinkedIn bağlantı talepleriyle ağınızı hızla büyütün ve çok kanallı iletişim kampanyalarınızı yönetin. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Saha satışı ve B2B e-ticareti tek, esnek, kurumsal ölçekte bir platformda birleştirerek büyümeyi hızlandırın, genel giderleri azaltın ve şeffaflığı artırın.
Markalar ve toptan satış dağıtımcıları için çok kanallı B2B satış platformu. -B2B e-ticaret -Satış gücü otomasyonu -Ticareti geliştirme yönetimi -Perakende uygulamaları -Rota muhasebesi/DSD Yüz yüze (satış temsilcileri) ve B2B çevrimiçi satışları en üst düzeye çıkaran entegre yerel mobil (iOS/Android) uygulama ve web uygulaması ile çok kanallı B2B satışlarınızı her yönüyle yönetin ve senkronize edin. Pepperi ile daha fazla, daha iyi ve daha hızlı satış yapılabilir. Daha fazla bilgi için ücretsiz bir ürün deneme sürümü alın. Pepperi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Küçük işletmeler için üst düzey, eylem odaklı satış CRM’si. Sıradaki eyleme odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun ve satışlarınızı kontrol edin.
OnePageCRM, küçük ve orta ölçekli işletmelerin satışlarını kontrol etmesine yardımcı olan üst düzey, eylem odaklı bir satış CRM’sidir. Sonraki adımda ne yapılması gerektiğine odaklanın, her müşteri adayıyla iletişim halinde olun, ekibin aynı bilgilere sahip olmasını sağlayın ve tek seferde yalnızca bir satış eylemiyle daha fazla satış yapın. Zamandan tasarruf edin, yönetimi ve veri girişini otomatikleştirin. Web’de her yerden bir tıklamayla müşteri adayları oluşturun. iOS ve Android mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken CRM’nin sunduğu avantajlardan faydalanın. Sorularınız mı var? E-posta, telefon ve sohbet aracılığıyla destek sunulmaktadır. OnePageCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Airtable’da veri tabanınız tarafından desteklenen kullanıcı portalları oluşturun. Müşterilere ve ekibinize yalnızca kendileriyle ilgili verilere erişim izni verin.
Verilerinizle desteklenen portal. Müşterilerinizle iletişim kurmak, iş ortaklarınızla etkileşime girmek ve ekibinizi güçlendirmek amacıyla anlık bir portal için Airtable’ı (Beta sürümünde Google E-Tablolar) bağlayın. Stacker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Sağlam ve kullanıcı dostu, her türlü kaynağı izlemek için görsel planlama yazılımı.
Visual Planning, her türlü kaynağı yönetmek için kullanılan güçlü bir planlama ve programlama yazılımıdır. Benzersiz esnekliği ile projeleri, işleri, görevleri, müşterileri, iş emirlerini, çalışanları, ekipmanı ve daha fazlasını tek bir araçta izlemenize olanak tanır, böylece gerçekten önemli olan şeylere odaklanabilirsiniz. Verilerin merkezileştirilmesi ekiplerin daha verimli hale gelmesine yardımcı olur. Kullanıcılar her yerden iş birliği içinde çalışabilir ve mobil cihazlardan erişebilirler. Ekip üyelerine e-posta ve SMS uyarıları gönderin; takvimleri kişisel takvimlerle ilişkilendirin. Visual Planning hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Emlakçılar ve emlak komisyoncularının işlerini büyütmelerine yardımcı olan IDX web sitesi, emlak CRM'si ve pazarlama çözümleri.
Binlerce emlak profesyoneli, 20 yılı aşkın bir süredir daha fazla müşteri çekmelerine ve daha fazla satış yapmalarına yardımcı olan üst düzey IDX (internet veri değişimi) emlak araması ve teknoloji çözümleri sunma konusunda bu çözüme güveniyor. Emlak aramasından çok daha fazlasını içerir. Yeni potansiyel müşterileri çekme, müşteri adayları edinme, müşterilere satış yapma ve tekrar eden işler oluşturma konusunda yardımcı olan eksiksiz çözümler sunar. Çerçeveleme gerektirmeden bu hizmeti her web sitesine ekleyebilir veya IDX emlak araması içeren kullanıma hazır, barındırılan web sitelerinden birini alabilirsiniz. iHomefinder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Müşterileri, potansiyel müşterileri, e-postaları, takvimi, görevleri ve daha fazlasını yönetmek için tek bir merkezi konum olarak tasarlanmış, Mac ile uyumlu CRM çözümü.
İş ilişkilerinizle bağlantıda kalın, ekip olarak iş birliği yapın ve müşterilerinizi, potansiyel müşterilerinizi ve diğer paydaşlarınızı tüm iletişim, faaliyet, belge ve dosyalarınız ile ortak bir veri tabanında bir araya getirin. SpinOffice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Google Workspace için tasarlanan tek bir platformda CRM'yi proje planlama, kaynak yönetimi, görevler, zaman çizelgeleri, faturalandırma ve raporlarla birleştirin.
VOGSY, satış ve proje ekiplerini Google Workspace için tasarlanmış tek bir kullanıcı dostu platformda birleştirir. Kolay Google Dokümanlar şablonlarıyla fiyat tekliflerini ve faturaları otomatikleştirin; projeler, kaynak planlama ve tahminlerle senkronize edilmiş CRM ile kârlı bir satış hattı planlayın. Müşteri kârlılık tablolarıyla, hangi müşterilerin size para kazandırdığını, hangilerinin kazandırmadığını bir bakışta bilirsiniz. Gmail’den kaynaklara görevler atayın, müşteriler ve potansiyel müşterilerle daha hızlı iletişim kurun, daha fazla anlaşmayı kazanın ve satışların öngörülebilir olmasını sağlayın. VOGSY hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Yerel hizmet işletmeleri için sipariş. Müşteri Adayı ve Müşteri Yönetimi, Hizmet ve Satış İşlemleri, Analitik ve Raporlama tek bir arayüzde.
Orderry, bir veya daha fazla tesisi olan hizmet işletmelerinde müşteri ilişkileri yönetimi için bir SaaS çözümüdür. Müşteri verilerini erişimi kolay tek bir veritabanında toplayın, iletişim ve ödeme geçmişini takip edin, potansiyel müşterileri işleyin, indirimler ve otomatik bildirimler ayarlayın. Orderry, CRM'in yanı sıra İş Emri İşleme, Satış, Envanter Yönetimi, Bordro, Vergi Hesaplama, Randevu Planlama, Finans ve Analizi kolaylaştırır. Saha hizmetleri için, teknisyenlere ve yöneticilere yönelik pratik uygulamalar vardır. Orderry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
MLeads, müşteri adayı yönetimi otomasyonu için kullanılan bulut teknolojisinde hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı yenilikçi bir mobil platformdur.
MLeads, potansiyel müşteri adayı yönetimi otomasyonu için kullanılan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı yenilikçi bir mobil platformdur. Müşteri adaylarının satışa dönüştürülmesi karmaşık bir iştir ve organize edilmesi zordur. MLeads, satış ve pazarlama profesyonelleri için kullanımı kolay bir tasarım ve anlaşılması ve takip edilmesi kolay bir süreç sunarak bu sorunları çözmek için tasarlanmıştır. Müşteri adayı kazanma, müşteri adayı araştırma, etkinliğe veya gruba göre müşteri adayı izleme, müşteri adayı takibi ve istatistiklerin ölçümü gibi güçlü özellikler sunar. MLeads hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu.
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
E-ticaret Yönetim Platformu. Birleştirilebilir ve Kolayca Özelleştirilebilir.
theshop, birden fazla satış akışını tek bir yerden yöneten evrensel bir e-mağaza yöneticisidir. Üst düzey alışveriş deneyimi sunmak için anında kullanıma hazır güçlü destek ve entegrasyonlara sahip, büyüme dostu çok mağazalı, çok etki alanlı, çok dilli ve çok para birimli platform. TheShop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Chatabox, 35 AU$’dan başlayan rekabetçi fiyatlandırmayla pek çok özellik içeren iş için basitleştirilmiş bir CRM platformudur.
Chatabox, satış ve müşteri adayı yönetimi sürecini basitleştirmek için kesintisiz iş akışı ve otomasyon özellikleriyle tamamen ölçeklenebilir, kullanıcı dostu, bulut tabanlı bir CRM’dir. Standart özellikleri arasında özelleştirilebilir panolarla ilgili kişi e-posta adresleri, ekleri izleme ve paylaşma, randevu, müşteri ilişkileri, pazarlama, müşteri adayı oluşturma, ödeme ve tahsilat, depolama, fiyat teklifleri ve teklifler, faturalama ve 35 AU$’dan başlayan bir dizi diğer özellik yer almaktadır. Chatabox hakkında daha fazla bilgi edinin. Chatabox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Voiro, reklam ve abonelik tabanlı işletmeler için gelir elde etme altyapısı oluşturur.
Voiro, işinizi yürütmek için ihtiyacınız olan teknolojiyi geliştirerek sizi bu zahmetten kurtarır. Medya satış, operasyon ve finans ekiplerinin işlerini basitleştirerek daha verimli ve üretken olmalarını sağlar. Verilere keskin bir şekilde odaklanarak ekipler arasında daha hızlı ve daha iyi karar almaya olanak tanır. Gelir verilerinden net bilgiler elde ederek ekipleri, risklerini yönetme, yeni gelir fırsatları bulma ve daha güçlü, daha yüksek performanslı işletmeler kurma konusunda destekler. Voiro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir.
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Meetsales sıradan bir CRM çözümünden çok daha fazlasını sunar. Özellikleriyle satış sürecini bir üst seviyeye çıkarır.
Satış ekibinize başka faydalı özellikler de sunabilecek bir CRM çözümü mü arıyorsunuz? İster yeni işletmeniz için başlangıç platformuna, ister optimizasyon gerektiren eski bir sistemin yerine ya da mevcut yığınınızı tamamlayıcı bir araca ihtiyacınız olsun, Meetsales uygun bir seçenektir. Mevcut CRM’lerle entegre olur veya hepsi bir arada sanal satış komuta merkezi olarak kullanılabilir. Meetsales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
İlaç ve yaşam bilimleri şirketleri için müşteri bağlılığını artırmaya yönelik bulut tabanlı hepsi bir arada CRM ve CLM (sözleşme yaşam döngüsü yönetimi) çözümü.
Platforce CRM; HCP (sağlık hizmetleri sağlayıcısı) iletişim kişileri, kuruluşlar, pazarlama döngüleri ve numunelerden oluşan bir veri tabanı oluşturmak için tasarlanmış tam donanımlı bir müşteri ilişkileri yönetimi platformudur. Platforce CRM sistemi, pazarlama döngüsünün başlangıcından veri tabanı oluşturma, bölge atama, arama iletme ve KPI (anahtar performans göstergesi) analizine kadar pazarlama ve satış faaliyetlerini tümüyle sunmanızı sağlar. Ayrıca, uzaktan arama ve aramadan sonra istatistik analizi dahil olmak üzere çeşitli arama performansı ölçümlerine de olanak tanır. Platforce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Entegrasyon uzmanlığı, herhangi bir üçüncü tarafla hızla ve kolayca bağlantı kuran son derece özelleştirilebilir bir çözüm sunmayı sağlar.
Gridbees bunların son derece heterojen akışlarını toplar, uyumlu hale getirir ve homojen bir şekilde ön ofise iletmek için işleyerek e-ticaretçilerin verimliliğini ve performansını artırır. Böylece son tüketici sorunsuz bir alışveriş deneyiminden faydalanır. Bağlantı, teknik bilgi birikimi, destek, çeviklik ve esneklik: Bu özellikler satış yoluna adanmış modüler ve özelleştirilebilir gerçek bir dijital araç kutusu sağlar. Gridbees hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
İşletmelerin iletişim listelerini yönetmesine, takipleri planlamasına, notları yönetmesine ve daha fazlasına yardımcı olan müşteri ilişkileri yönetimi çözümü.
İşletmelerin iletişim listelerini yönetmesine, takipleri planlamasına, notları yönetmesine ve daha fazlasına yardımcı olan müşteri ilişkileri yönetimi çözümü. Platformlar arası işlevsellik sayesinde TOCA CRM, iOS ve Android için mobil uygulama ile her yerden her zaman tam CRM erişimi sağlar. TOCA CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
SmartSales, evrak işlerini ortadan kaldırmanızı ve seyahat halindeki temsilcilerin daha fazla ve daha iyi satış yapmasını sağlayan hepsi bir arada saha satış uygulamasıdır.
SmartSales, evrak işlerini ortadan kaldırmanızı ve seyahat halindeki temsilcilerin daha fazla ve daha iyi satış yapmasını sağlayarak onlara günde 90 dakika kadar kazandıran hepsi bir arada saha satış CRM uygulamasıdır. - Bölge yönetimi: Potansiyel müşteriler ve mevcut müşteriler coğrafi olarak konumlandırılır ve segmentlere ayrılabilir. - Tutarlı doğruluk: Stoklar, fiyatlar ve belgeler sürekli günceldir. - Her şeyi takip edin: Kısa notların yanı sıra ayrıntılı ziyaret raporları oluşturun ve özelleştirin. - Eylem odaklı: Siparişleri uygulamaya anında girin. Fazladan bekleme sürelerine son. SmartSales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Satış, pazarlama, proje yönetimi, İK, yardım masası, faturalandırma bulutlarından oluşan tamamen özelleştirilebilir, bulut tabanlı CRM yazılımı.
CloudOffix, işletmelere satış, pazarlama, proje yönetimi, faturalandırma, yardım masası ve İK bulutları konularında yardımcı olan bulut tabanlı bir CRM yazılımıdır. Web sitesi ziyaretçisi izleme ve posta otomasyonu gibi diğer birçok harika ve benzersiz özelliğin yanı sıra CloudOffix, kullanıma hazır ürünlerle yetinmenizi gerektirmeyecek şekilde kapsamlı tam özelleştirme sunar. Platformdan ayrılmayı gerektirmeyen platform içinde bağlam tabanlı işbirliği, harika bir rahatlık sağlamaktadır. CloudOffix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Hepsi bir arada platformumuzla işinizi güçlendirin. CRM'de uzmanlaşın, sosyal erişimi otomatikleştirin, incelemeleri kontrol edin ve iletişimleri merkezileştirin.
İşletmenizin pazarlama çalışmalarını kolaylaştırmak ve daha fazla potansiyel müşteriye ulaşmak mı istiyorsunuz? Hepsi bir arada platformuyla işinizi güçlendirin. Otomatik e-posta ve SMS erişimi ile CRM'nizi sorunsuz bir şekilde yönetin, inceleme kontrolünüzde ustalaşın ve pazarınıza hakim olun. Tüm iletişimlerin gücünü tek bir yerde yaşayın. Potansiyelinizi ortaya çıkarın ve işinizi yeni zirvelere taşıyın. Artificial Intelligence Stuff hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
ActionClient, küçük şirketlerin iş geliştirmeleri için diğer CRM'lerden daha kolay, daha hızlı ve daha verimli olan yeni bir CRM'dir.
ActionClient, küçük ve orta ölçekli şirketler için satış geliştirmeye yönelik yeni ve özel bir CRM'dir. Diğer CRM'ler ile karşılaştırıldığında, iş geliştirmeyi kolaylaştırma ve verimli hale getirmeye odaklanma amacıyla gereksiz olan özelliklerin tamamı ortadan kaldırılmıştır. Başarısızlıklarla ilgili rapor oluşturmak için değil, satış personelinin rakipten daha verimli ve daha iyi hale gelmesine yardımcı olmak için kullanımı kolay olacak şekilde tasarlanmıştır. Raporlar için büyük bir sistem değildir, satış uzmanları tarafından satış uzmanları için tasarlanmış bir CRM'dir ActionClient hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Growthware, küçük işletmeler ve onlara hizmet veren iş ortakları için büyüme yolculuğunu oyunlaştırır.
Growthware, işlerinin daha sorunsuz ilerlemesine yardımcı olacağını ümit eden küçük işletme sahiplerine sadece araç sağlayan diğer yazılım şirketlerine benzemez. Bunun yerine Growthware, küçük işletmelerin gereksiz aksaklıklar ve teknoloji sıkıntısı olmadan etkili bir şekilde büyümesine yardımcı olmak için verileri kullanır. Growthware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı