15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

CRM Programı

CRM Programı müşteri etkileşimi, destek ve ilişki yönetimi sunar. Bir CRM Uygulamasının amacı, kuruluşların güvenilir sistemler, süreçler ve prosedürler sunarak müşterilerini daha iyi yönetmelerini sağlamaktır. CRM Yazılımı veya CRM Sistemi organizasyonel süreçleri pazarlama, satış ve müşteri hizmetleri ile bütünleştirir. Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamaları Sözleşme Yönetimi Yazılımı ve Online CRM Programı Sistemi ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

CRM Programı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

49 sonuç

Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, her ölçekten ekibin kullanmayı sevdiği satış odaklı bir müşteri ilişkileri yönetim aracıdır. 179 ülkeye yayılan 95.000’den fazla ücretli müşteri ile CRM’lerin kullanışlılığı her şeyden önde tutan basit ama güçlü tasarımı, satış ekiplerini kendine çeker. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz, ekibiniz dosyalamaya daha az zaman harcarken hem çevik hem de güçlü CRM ile satışa daha fazla zaman kalır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Zoho CRM, KOBİ ve işletmelere, çok kanallı bir platform üzerine kurulu 360º müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümü sunar. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, KOBİ ve işletmelere 360º müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümü sunar. Temel özellikleri arasında kişi yönetimi, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, yapay zeka destekli sesli asistan, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, satış tahmini, müşteri desteği ve hizmeti, envanter yönetimi, raporlama ve analiz yer alır ve tek bir iş sisteminde 500’den fazla popüler iş uygulamasıyla sorunsuz entegre olur. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Behomes, Dubai pazarındaki gayrimenkul acenteleri ve özel danışmanlar için en uygun gayrimenkul yazılımı çözümlerinden biridir. Behomes hakkında daha fazla bilgi
Behomes, Dubai pazarındaki gayrimenkul acenteleri ve özel danışmanlar için üst düzey bir gayrimenkul CRM'si ve yazılım çözümüdür. İnşaat halindeki tüm mevcut gayrimenkul projeleri tek bir emlak veri tabanında birleştirilir. Kullanımı kolay emlak yönetimi ve satış analizi yazılımı, satış ve iş sürecinizi hızlandırır. Pazarlamadan CRM sistemine ve her bir müşteri için kişisel sunumlara kadar tüm yetenekli araçlar, satışlara odaklanmanızı sağlar. Tek bir yerde emlak seçip göstermek ve sadece birkaç tıklamayla kişiselleştirilmiş teklifler oluşturmak için kapsamlı bir proje aşamasında emlak veri tabanı ve yapay zeka teknolojisi kullanarak organize olun, müşteri adaylarıyla etkileşime geçin ve herkes için hesap verebilirlik oluşturun. Gayrimenkul acenteleri için uyarlanabilir satış hunileri. Yazılım çözümü, trafiği ve müşteri adayı yönetimini merkezileştirmeye ve platformu çoğu hizmetle entegre etmeye olanak tanır. Behomes hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Endear, çok kanallı perakende markalarının satışları ve müşteri elde tutma oranını artırmasına yardımcı olmak için oluşturulmuş bir CRM ve müşteriye özel yaklaşım (clienteling) platformudur. Endear hakkında daha fazla bilgi
Endear, çok kanallı perakende markalarının satışları ve müşteri elde tutma oranını artırmasına yardımcı olmak için oluşturulmuş bir CRM ve müşteriye özel yaklaşım (clienteling) platformudur. Tek bir kapsamlı araçta müşteri verilerinizi organize edip birleştirin, metin ve e-posta kampanyaları gönderin, envanteri kullanarak kataloglar oluşturun, yerleşik canlı sohbetten faydalanın, mağaza, ekip ve kampanya performansını izleyin. Endear hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir.
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Zendesk Sell, daha fazla satış yapmaya yardımcı olan satış CRM'i yazılımıdır.
Zendesk Sell, daha fazla satış yapmaya yardımcı olan satış CRM'i yazılımıdır. Bu satış platformu, tüm müşteri etkileşimlerini tek bir birleşik arayüzde izler. Uygulaması hızlı ve kullanımı kolaydır: Şirketlerin %70'i 7 gün veya daha kısa bir sürede Sell'i çalışır duruma getirebiliyor. Ekipleriniz yönetim işi yerine, satış yapmaya odaklanabilir ve veri girişine daha az zaman harcayabilir. Müşterilerin %80'i Zendesk'in ekiplerinde verimi artırdığı konusunda hemfikir. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Çevrimiçi ortamda daha iyi müşteri ilişkileri kurmak için gereken tüm araçları tek çatı altında edinin.
Brevo; pazarlama otomasyonu, e-posta kampanyaları, işlem tabanlı e-postalar, SMS mesajları, sohbet, CRM, Facebook reklamları ve yeniden hedefleme reklamlarıyla işletmelerin ilişkiler kurup geliştirmesini sağlar. Farkı nedir? Brevo, çok iyi bir müşteri memnuniyeti ekibi tarafından desteklenmektedir ve gülümsetme garantili fiyatlandırma planları sunmaktadır. Platform, güçlü bir hizmet paketini tek bir kullanıcı dostu çözümde birleştirir. Büyüyün. Satış yapın. Etkileşim kurun. Brevo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
NetSuite CRM, işletmenize tek bir bulut tabanlı CRM çözümünde gelişmiş ön büro olanakları sunar.
İhtiyaç duyacağınız ilk ve son kurumsal sistem. NetSuite, müşteri adayından fırsat, satış siparişi, yerine getirme, yenileme, üst satış, çapraz satış ve desteğe kadar tüm müşteri yaşam döngüsü boyunca kesintisiz bir bilgi akışı sağlar. Size uçtan uca iş görünürlüğü sağlamak için temel müşteri ölçümlerini finansal verilerle entegre ederek tek bir sistemde birleştirir, böylece karmaşık zorlukları akıllı çözümlere dönüştürebilirsiniz. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı hızlı büyüyen ücretsiz CRM yazılımıdır. E-posta pazarlaması, teklifler, faturalama da dahildir.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz çevrimiçi CRM yazılımıdır. Bulutta veya açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabilir. Sınırsız müşteri adayı, anlaşma, iletişim kişisi, şirket, fiyat teklifi, fatura ve randevu planlama. Ücretsiz plana ayrıca e-posta pazarlaması ve ses iletimi dahildir. Üst sürümlerinde satış ve pazarlama otomasyonu, toplu SMS, kampanya yönetimi ve birden fazla satış hattı desteği bulunmaktadır. 18 farklı dilde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Müşteri ilişkilerinizi yeniden tasarlayan yeniliklerle zamandan tasarruf edin ve maliyetleri azaltın.
Dünyanın önde gelen CRM platformu üzerine kurulu Communications Cloud; B2C, B2B ve toptan CSP'lerin (iletişim hizmeti sağlayıcıları) katalog odaklı, dijital bir BSS'ye (iş destek sistemi) geçmesini sağlar. Amaca yönelik olarak üretilmiş sektör işlevselliği ve Sales Cloud ile Service Cloud'un tüm özellikleri sayesinde, her ölçekten hizmet sağlayıcılar değişen müşteri beklentilerine hızlı bir şekilde uyum sağlayabilir, değer elde etme süresini kısaltabilir ve pazarlamadan perakende kanallarına, müşteri hizmetlerine ve operasyonlara kadar kuruluşun her kısmını birleştirebilir. Salesforce Service Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
EngageBay, tek bir platforma entegre edilmiş pazarlama, satış ve hizmet otomasyonu özelliklerine sahip hepsi bir arada CRM’dir.
EngageBay CRM, müşteri ilişkilerinizi daha iyi yönetmenizi sağlayan zengin özellikler sunar. Ayrıca, işinizi ölçeklendirmek için pazarlama, satış ve hizmet otomasyonu özelliklerini de içerir. Geniş özellikler listesi, müşteri adaylarına ulaşmanızı, onlarla iletişim kurmanızı ve ilişkilerinizi geliştirmenizi, onları mutlu müşterilere dönüştürmenizi sağlarken aynı zamanda tek bir platformu kullanmanın getirdiği üstün müşteri deneyimini temin eder. İhtiyacınız olmayan özellikler için ödeme yapmayı bırakın ve EngageBay’e geçin. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Ek kanallar içeren e-posta pazarlama platformu: SMS, web anlık bildirimleri, WhatsApp ve Facebook sohbet robotları.
SendPulse, ek kanallar içeren bir e-posta pazarlama platformudur: SMS, web anlık bildirimleri, WhatsApp ve Facebook sohbet robotları. Kullanımı kolay sürükle ve bırak özellikli düzenleme programı sayesinde mobil dostu e-postalar oluşturun. Pazarlama kampanyaları, tetikleyici tabanlı e-postalar gönderebilir veya otomatik yanıtlayıcılar oluşturabilirsiniz. SendPulse, her planla birlikte sınırsız e-posta gönderimi, 7/24 canlı destek, harika dağıtılabilirlik ve ayrıntılı raporlar sunar. Ücretsiz plan her ay 15.000 e-posta içerir ve premium plan fiyatlandırması ayda sadece 9,85 $’dan başlar. SendPulse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Firefish Software: İşletmelerin işe alma şeklini değiştiren birleşik pazarlama ve işe alım CRM yazılımıdır.
Firefish Software, işletmelerin işe alma şeklini değiştiren birleşik bir işe alım, pazarlama ve CRM yazılımıdır. Bu yoğun pazarda büyümek için işe alım ve pazarlama kanallarınızın tek bir yerden sorunsuz bir şekilde uyumlu hale getirilmesi ve yönetilmesi gerekir. Firefish Software, işe alım pazarlaması, ATS (başvuru sahibi izleme sistemi) ve CRM’yi bir araya getirir, böylece sürekli olarak yeni adayları işletmenize çeker ve başkalarından önce siz hayallerindeki işe sahip olmalarını sağlarsınız. Firefish ile işe alıma hazır mısınız? Firefish hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Kajabi CRM, bilgi tabanlı çevrimiçi işinizin geri kalanını müşteri adayı yönetimi ve geliştirme ile sorunsuz bir şekilde destekler.
Kajabi CRM, bilgi tabanlı çevrimiçi işletmenizin geri kalanıyla kolayca entegre olur. Müşteri adaylarınızı ve müşterilerinizi özel etiketler ve faydalı dahili segmentasyon ile yönetin. Satış hunisi boyunca müşterileri geliştirmeye yardımcı olması için e-posta pazarlamanız, web sitesi formlarınız ve ödeme işlemleriniz arasında otomasyonları kullanın. Mevcut kişilerinizi kolayca içe aktarın. CRM, pazarlamayı sorunsuz bir şekilde destekler. Kajabi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Satış kanalı, müşteri adayı takibi, çok kanallı iletişim ve daha fazlasını içerir.
amoCRM, dünyanın ilk mesajlaşma destekli CRM’sidir. Çok kanallı iletişim, tek bir uygulamadan mesajlaşma, e-posta ve aramalar yoluyla konuşmanızı sağlar. Artık müşterilerinizle her etkileşim kişiselleştirilmiş bire bir diyaloglara dönüştürülebilir. Artı, yöneticiler güçlü analiz, raporlama ve otomasyon araçlarını da beğeniyor. Girişimciler ve KOBİ’ler için iyi bir mesajlaşma tabanlı satış çözümüdür. Kommo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Salesflare, daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeler için akıllı bir CRM aracıdır.
Salesflare, daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeler için akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır. Salesflare, adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimlerinizi takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veri tabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik müşteri zaman çizelgeleri içinde size iletir. Kahvenizi yudumlayıp e-posta yazmanız ve arama yapmanız yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Classe365 okullar, yüksekokullar, üniversiteler ve akademiler için SIS, LMS ve CRM özelliklerine sahip modern bir öğrenci yönetim yazılımıdır.
Classe365, kapsamlı öğrenci bilgi sistemi, öğrenme yönetim sistemi ve müşteri ilişkileri yönetimi özelliklerine sahip birleşik öğrenci yönetim yazılımıdır. Okullar, yüksekokullar, üniversiteler ve akademiler gibi her türlü eğitim kurumunun yönetimi için tek noktadan çözümdür. LMS özelliği, kurumların sadece 2 adımda çevrimiçi eğitim sunmalarını sağlar. SIS (öğrenci bilgi sistemi) özelliği kurs yönetimini, katılımı, puanlama ve değerlendirmeyi kolaylaştırır. CRM, öğrenci kayıtlarını artırmaya yardımcı olur. Classe365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
CRM + Etkinlik Yönetimi + Kampanyalar = Pazardaki en iyi Etkinlik CRM’lerinden biri.
Hem müşterilerinizi yönetmek hem de etkinliklerinizi başından sonuna kadar, büyük ve küçük olmaları, bir tane veya yüzlerce olmaları fark etmeksizin planlamak, tanıtmak ve gerçekleştirmek için Etkinlik CRM’mizi deneyin. Siz de KPMG veya Facebook vb. şirketler gibi operasyonları kolaylaştıran ve katılımı üst düzeye çıkaran tam yüksek performanslı araç paketiyle gelirlerinizi artırın, zamandan tasarruf edin ve ROI’yi artırın. Verileri merkezi bir konumda senkronize tutun ve kalıcı ilişkiler kurmak için bunlardan yararlanın. Glue Up (eski adıyla EventBank) hepsi bir arada yazılımdır. Glue Up hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı.
Jobin.cloud, işiniz için önem taşıyan insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Profilleri topluca içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. Otomatik derlemeli akıllı alanlar ile iletişime geçilecek en iyileri kolayca seçin ve bunlara toplu olarak ulaşın. Bunları iş akışlarına atayın ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Sınırsız LinkedIn bağlantı talepleriyle ağınızı hızla büyütün ve çok kanallı iletişim kampanyalarınızı yönetin. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Pobuca Connect, erişilmesi ve iş arkadaşlarıyla paylaşılması kolay, birleşik tek bir şirket adres defteri sunar.
Ekibinizi çok yönlü bir kişi yönetimi uygulamasıyla geliştirin, birden fazla ilgili kişi listenizi birleştirilmiş tek bir adres defterine dönüştürün ve buna web üzerinden, mobil cihazla, hatta Outlook ve Gmail’den erişin. Kişilerinizi organize etmek, etkinlikleri izlemek, görevler ayarlamak, LinkedIn ve e-posta imzalarını kullanarak kişilerinizi otomatik olarak zenginleştirmek için özel alanlar ve etiketler ekleyin. Hemen denemek için deneme ve ücretsiz tam sürümü bulunmaktadır. Pobuca Connect hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı.
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Saha satışı ve B2B e-ticareti tek, esnek, kurumsal ölçekte bir platformda birleştirerek büyümeyi hızlandırın, genel giderleri azaltın ve şeffaflığı artırın.
Markalar ve toptan satış dağıtımcıları için çok kanallı B2B satış platformu. -B2B e-ticaret -Satış gücü otomasyonu -Ticareti geliştirme yönetimi -Perakende uygulamaları -Rota muhasebesi/DSD Yüz yüze (satış temsilcileri) ve B2B çevrimiçi satışları en üst düzeye çıkaran entegre yerel mobil (iOS/Android) uygulama ve web uygulaması ile çok kanallı B2B satışlarınızı her yönüyle yönetin ve senkronize edin. Pepperi ile daha fazla, daha iyi ve daha hızlı satış yapılabilir. Daha fazla bilgi için ücretsiz bir ürün deneme sürümü alın. Pepperi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı
Zoho CRM Plus, olağanüstü müşteri deneyimleri sunmanıza ve bunları marka savunucularına dönüştürmenize yardımcı olur.
Zoho CRM Plus, birleşik bir platformdur, modern yönetim, her kanaldan müşteri katılımı, sosyal medya pazarlaması, güçlü analizler, yerleşik yapay zeka, akıllı sohbet robotları ve daha fazlası ile gelişmiş müşteri deneyimleri sunmak isteyen işletmeler için ideal çözümdür. Zoho CRM Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • Segmentasyon
  • İş Akışı Yönetimi
  • Satış Kanalı Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Kişi Veri Tabanı