Türkiye Yerel ürünleri göster
1402 sonuç
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, her ölçekten ekibin kullanmayı sevdiği satış odaklı bir müşteri ilişkileri yönetim aracıdır. 179 ülkeye yayılan 95.000’den fazla ücretli müşteri ile CRM’lerin kullanışlılığı her şeyden önde tutan basit ama güçlü tasarımı, satış ekiplerini kendine çeker. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz, ekibiniz dosyalamaya daha az zaman harcarken hem çevik hem de güçlü CRM ile satışa daha fazla zaman kalır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
amoCRM is the world's first messaging-powered CRM. It features sales pipeline, lead tracking, multichannel communication and more. amoCRM hakkında daha fazla bilgi
amoCRM is the world's first messaging-powered CRM. Multi-channel communication lets you converse through messengers, emails and calls from a single app. Now every interaction with your customers can be a personalized one-on-one dialogue. Plus managers love our powerful analytics, reporting and automation tools.It's the perfect messenger-based sales solution for entrepreneurs and SMBs. amoCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
CRM + Etkinlik Yönetimi + Kampanyalar = Pazardaki en iyi Etkinlik CRM’lerinden biri. Glue Up hakkında daha fazla bilgi
Hem müşterilerinizi yönetmek hem de etkinliklerinizi başından sonuna kadar, büyük ve küçük olmaları, bir tane veya yüzlerce olmaları fark etmeksizin planlamak, tanıtmak ve gerçekleştirmek için Etkinlik CRM’mizi deneyin. Siz de KPMG veya Facebook vb. şirketler gibi operasyonları kolaylaştıran ve katılımı üst düzeye çıkaran tam yüksek performanslı araç paketiyle gelirlerinizi artırın, zamandan tasarruf edin ve ROI’yi artırın. Verileri merkezi bir konumda senkronize tutun ve kalıcı ilişkiler kurmak için bunlardan yararlanın. Glue Up (eski adıyla EventBank) hepsi bir arada yazılımdır. Glue Up hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu. Rooftop hakkında daha fazla bilgi
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
SmartSales, evrak işlerini ortadan kaldırmanızı ve seyahat halindeki temsilcilerin daha fazla ve daha iyi satış yapmasını sağlayan hepsi bir arada saha satış uygulamasıdır. SmartSales hakkında daha fazla bilgi
SmartSales, evrak işlerini ortadan kaldırmanızı ve seyahat halindeki temsilcilerin daha fazla ve daha iyi satış yapmasını sağlayarak onlara günde 90 dakika kadar kazandıran hepsi bir arada saha satış CRM uygulamasıdır. - Bölge yönetimi: Potansiyel müşteriler ve mevcut müşteriler coğrafi olarak konumlandırılır ve segmentlere ayrılabilir. - Tutarlı doğruluk: Stoklar, fiyatlar ve belgeler sürekli günceldir. - Her şeyi takip edin: Kısa notların yanı sıra ayrıntılı ziyaret raporları oluşturun ve özelleştirin. - Eylem odaklı: Siparişleri uygulamaya anında girin. Fazladan bekleme sürelerine son. SmartSales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Zoho CRM, KOBİ ve işletmelere, çok kanallı bir platform üzerine kurulu 360º müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümü sunar. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, KOBİ ve işletmelere 360º müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümü sunar. Temel özellikleri arasında kişi yönetimi, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, yapay zeka destekli sesli asistan, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, satış tahmini, müşteri desteği ve hizmeti, envanter yönetimi, raporlama ve analiz yer alır ve tek bir iş sisteminde 500’den fazla popüler iş uygulamasıyla sorunsuz entegre olur. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı hızlı büyüyen ücretsiz CRM yazılımıdır. E-posta pazarlaması, teklifler, faturalama da dahildir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz çevrimiçi CRM yazılımıdır. Bulutta veya açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabilir. Sınırsız müşteri adayı, anlaşma, iletişim kişisi, şirket, fiyat teklifi, fatura ve randevu planlama. Ücretsiz plana ayrıca e-posta pazarlaması ve ses iletimi dahildir. Üst sürümlerinde satış ve pazarlama otomasyonu, toplu SMS, kampanya yönetimi ve birden fazla satış hattı desteği bulunmaktadır. 18 farklı dilde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
EngageBay, tek bir platforma entegre edilmiş pazarlama, satış ve hizmet otomasyonu özelliklerine sahip hepsi bir arada CRM’dir. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
EngageBay CRM, müşteri ilişkilerinizi daha iyi yönetmenizi sağlayan zengin özellikler sunar. Ayrıca, işinizi ölçeklendirmek için pazarlama, satış ve hizmet otomasyonu özelliklerini de içerir. Geniş özellikler listesi, müşteri adaylarına ulaşmanızı, onlarla iletişim kurmanızı ve ilişkilerinizi geliştirmenizi, onları mutlu müşterilere dönüştürmenizi sağlarken aynı zamanda tek bir platformu kullanmanın getirdiği üstün müşteri deneyimini temin eder. İhtiyacınız olmayan özellikler için ödeme yapmayı bırakın ve EngageBay’e geçin. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Salesflare, daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır. Salesflare hakkında daha fazla bilgi
Salesflare, daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır. Salesflare, adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimlerinizi takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veritabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik müşteri zaman çizelgeleri içinde size iletir. Sadece e-postaları yazmanız, aramaları yapmanız ve kahvenizi içmeniz yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Ekiplerin farklı iç ve dış iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliğinde bulunmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Missive hakkında daha fazla bilgi
Ekiplerin e-posta, SMS, WhatsApp, Twitter ve diğer iletişim kanalları üzerinden gerçek anlamda işbirliği yapmasını sağlayan ekip gelen kutusu ve sohbet aracı. Gelen kutusu, önceliği işe veren bir işbirliği deneyimi göz önünde bulundurarak yeniden tasarlanmıştır. Missive sayesinde ekipler işlerini büyütmeye odaklanır. Missive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
All-In-One Automation Tool with Sourcing, Outreach, data enrichment ATS / CRM, database management, and synchronization capabilities. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi
Jobin.cloud is an All-In-One Automation tool to Find and Engage with People important to your business. Import profiles in bulk, filter, track, and manage them in auto-updating repositories. Easily pick the best to contact and reach out in bulk with auto-compiling smart fields. Assign them to workflows and keep track of all your conversations with timelines, tags and notes. Quickly grow your network with unlimited LinkedIn connection requests and manage your multichannel outreach campaigns. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Voiro, reklam ve abonelik tabanlı işletmeler için gelir elde etme altyapısı oluşturur. Voiro hakkında daha fazla bilgi
Voiro, işinizi yürütmek için ihtiyacınız olan teknolojiyi geliştirerek sizi bu zahmetten kurtarır. Medya satış, operasyon ve finans ekiplerinin işlerini basitleştirerek daha verimli ve üretken olmalarını sağlar. Verilere keskin bir şekilde odaklanarak ekipler arasında daha hızlı ve daha iyi karar almaya olanak tanır. Gelir verilerinden net bilgiler elde ederek ekipleri, risklerini yönetme, yeni gelir fırsatları bulma ve daha güçlü, daha yüksek performanslı işletmeler kurma konusunda destekler. Voiro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Chatabox, 35 AU$’dan başlayan rekabetçi fiyatlandırmayla pek çok özellik içeren iş için basitleştirilmiş bir CRM platformudur. Chatabox hakkında daha fazla bilgi
Chatabox, satış ve müşteri adayı yönetimi sürecini basitleştirmek için kesintisiz iş akışı ve otomasyon özellikleriyle tamamen ölçeklenebilir, kullanıcı dostu, bulut tabanlı bir CRM’dir. Standart özellikleri arasında özelleştirilebilir panolarla ilgili kişi e-posta adresleri, ekleri izleme ve paylaşma, randevu, müşteri ilişkileri, pazarlama, müşteri adayı oluşturma, ödeme ve tahsilat, depolama, fiyat teklifleri ve teklifler, faturalama ve 35 AU$’dan başlayan bir dizi diğer özellik yer almaktadır. Chatabox hakkında daha fazla bilgi edinin. Chatabox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
İşletmelerin iletişim listelerini yönetmesine, takipleri planlamasına, notları yönetmesine ve daha fazlasına yardımcı olan müşteri ilişkileri yönetimi çözümü. TOCA CRM hakkında daha fazla bilgi
İşletmelerin iletişim listelerini yönetmesine, takipleri planlamasına, notları yönetmesine ve daha fazlasına yardımcı olan müşteri ilişkileri yönetimi çözümü. Platformlar arası işlevsellik sayesinde TOCA CRM, iOS ve Android için mobil uygulama ile her yerden her zaman tam CRM erişimi sağlar. TOCA CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Salesforce Sales Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster. As the backbone for your customer relationships, they provide AI-powered, user-friendly tools anyone can use to be successful. Mailchimp puts your audience at the center so you can send marketing emails and automated messages, create targeted ad campaigns, build landing pages, send postcards, facilitate reporting and analytics, and sell online. Mailchimp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Dynamics 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Whether you've got a small team of five or a sophisticated sales force of 500, HubSpot offers pricing and packaging options that grow with you. HubSpot customer relationship management (CRM) software is built for companies that want to spend less time logging data. It keeps all your contacts in one centralized, customizable database. And you can see everything about a lead in one place -- no more digging through inboxes to find information. Start using the free HubSpot CRM today. HubSpot CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals. This sales platform tracks all your customer interactions in one unified interface. It's quick to implement and easy to use: 70% of companies are able to get Sell up and running in 7 days or less. Your teams will be able to focus on selling not admin work and can spend less time on data entry. 80% of customers agree that Zendesk has made their teams more efficient. Zendesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2020.
ClickUp is one app to replace them all. It's the future of work - where anyone can work on anything. More than just task management - ClickUp offers docs, reminders, goals, calendars, scheduling, and even an inbox. Fully customizable, ClickUp works for every type of team, so all teams can use the same app to plan, organize, and collaborate. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Smartsheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Nimble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
ActiveCampaign CRM helps you sell more in less time by combining automated lead prioritization, task creation, and contact management.
ActiveCampaign's CRM combines contact organization with sales automation, helping you sell more in less time. Prioritize your leads, keep track of your tasks, and automate contact management so nothing falls through the cracks. See your whole sales process at a glance and track every interaction, keeping your team on the same page. Features like lead scoring, win probability, and automated segmentation combined with marketing automation turns your team into a well-oiled, deal-closing machine. ActiveCampaign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Airtable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Keap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Run your business your way with a fully integrated CRM for small to medium sized businesses.
Stay organized as you scale and grow. Finally, a CRM that¿s easy to use, fully customizable and puts you in control of how you manage your leads, customers, tasks, team, projects, marketing and more. Create your free account to start customizing your CRM today. Marketing 360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
NetSuite CRM, işletmenize tek bir bulut tabanlı CRM çözümüyle güçlü ön ofis özellikleri sunar.
İhtiyaç duyabileceğiniz ilk ve son iş sistemi. NetSuite, müşteri adayından fırsat, satış siparişi, tedarik, yenileme, ek satış, çapraz satış ve desteğe kadar giden yolda bütün müşteri yaşam döngüsü boyunca kesintisiz bir bilgi akışı sağlar. Uçtan uca iş görünürlüğü sağlamak için ana müşteri metriklerini tek bir birleşik sistemde finansla entegre eder, böylece karmaşık zorlukları akıllı çözümlere dönüştürebilirsiniz. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. mHelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
SharpSpring offers powerful, flexible marketing automation with fully integrated CRM and social media management for agencies and SMBs.
SharpSpring, a Constant Contact company, is a revenue growth marketing platform that helps small businesses generate leads, improve conversions to sales, and drive higher returns on marketing investment. Our innovative platform, open architecture and free customer support, along with flexible contracts, drive real results for a growing business or digital marketing agency. Learn more at sharpspring.com. SharpSpring from Constant Contact hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business. Whether it’s customizations to fit your specific business or industry processes or your preferences for deployment and access, the possibilities with Act! Premium are limitless. Act! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Apptivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Pipeline CRM is ranked #1 CRM for mid-market businesses, empowering sales teams of 10+ across a breadth of industries.
Join the teams who've used Pipeline CRM to close $40 billion in sales and counting! Built with the heartbeat of America in mind (thats you), we kept things simple. From our promise to help small to mid sized teams win deals faster. To an easy-to-use cloud-based platform that syncs your team in real time. And a Smart Agenda that builds itself while theyre hard at work. Thats how you spend more time closing deals. And less time trying to. Its that simple. Really. Pipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Copper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Wise Agent helps REALTORS® become more efficient, giving them the opportunity to save time and make more money with less stress.
Wise Agent is a very powerful all-in-one real estate CRM platform combining contact management, lead automation, transaction management and real estate marketing software. We've integrated with other leading real estate technology companies, giving real estate professionals the opportunity to run their entire business on one system. The result is Wise Agent helps REALTORS become more efficient, giving them the opportunity to save time and take on more business. The Wise Agent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Small business software to manage leads, customer information, contact history and reminders, and emails.
BEST FOR 1-20 USER ACCOUNTS - Less Annoying CRM is a simple customer relationship manager built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free by phone and email. Less Annoying CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
CRM solution for growing businesses to capture new business, track post sale customer interaction, and project delivery.
Insightly is a powerful, easy to use CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. With more than 1.5 million users in a variety of industries, Insightly is a leading CRM software. Businesses use Insightly to manage contacts at every stage of the sales process, track customer relationships, monitor their sales pipeline, and more. Insightly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Freshsales is packed with features and a highly intuitive UI so that you don't have to juggle multiple tools to run your business.
Freshsales is a full-fledged sales force automation solution for sales teams. It provides everything a salesperson needs to— attract quality leads, engage in contextual conversations, drive deals with AI-powered insights, and nurture customer relationships. With built-in email, phone, chat, and telephony, Freshsales empowers sales teams with more time for selling by automating the sales process and increases efficiency and productivity in their daily activities. Freshsales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Not just a CRM: proposals, contracts, payments, and more. Get 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have tripled their bookings and saved multiple hours a day using HoneyBook tools. Start a free trial today! HoneyBook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. PracticePanther Legal Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Deltek Vision hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Keep track of top leads and opportunities, personalize sales cycles, control statistics/forecasts, and more with Odoo CRM.
With over 5 million users, Odoo is the #1 open-source CRM software! Sales teams can easily keep track of top leads and opportunities. Users can personalize their sales cycle, take control of their statistics/forecasts, and create incredible marketing campaign automation to increase their overall sales performance. Sales teams are able to analyze the quality of their leads, make faster decisions, and save time by integrating emails from all contacts directly into this fully integrated app. Odoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Ready to level up your business? Be more efficient, profitable 💹, organized, and automated. Free consultation.📞 Free trial.
Running a successful business doesn’t have to be stressful. Our customizable software and services make it easy for you and your team to stay connected and scale your business. With the JobNimbus platform, you can fully customize your workflow and hone in on all your business processes. Boost your team’s efficiency with cutting-edge features our customers love, like our Boards tool, automation options, and mobile app. Try JobNimbus 2 Weeks for free, no credit card is required. JobNimbus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir.
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Streak is the only CRM integrated entirely within your Gmail inbox, and works alongside all your other Google Workspace applications.
Streak is the only CRM integrated entirely within your Gmail inbox, and works alongside all your other Google Workspace applications. It can be used to track any business processes including sales, partnerships, support, hiring, deal flow, and much more. Streak also includes a powerful set of email tools such email tracking and mail merge (with automated follow-ups). Streak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Customer relationship management software built for small business
Meet Thryv, the customer relationship management (CRM) software built for small business. Thryvs CRM gives you in-depth insights into customer data and detailed customer profiles that include contact info, appointment history, unique preferences, and personal notes. Use this information to send targeted text and email communications that keep them coming back again and again. Thryv hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
The Most Powerful Real Estate Platform to Put Your Business Growth On Autopilot. Ranked #1 by 250K Brokers, Teams, and Agents.
Ranked #1 by 250K Agents, kvCORE is a complete real estate platform built for MODERN BROKERAGES and teams looking to automate and grow their business. With its 20+ channels to organically grow agent pipeline, kvCORE is purpose-built to drive more high-value conversations for agents and their clients than any other platform on the market today. If you are looking to save 35% on tech costs, enhance brand recognition, and guarantee agent success, then kvCORE is the solution for your business. kvCORE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals.
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals. Simple enough for any user and sophisticated enough for any business, Nutshell is for teams who are tired of juggling separate sales and marketing tools and don’t want to pay a full-time admin to manage their software. Every Nutshell subscription comes with unlimited CRM contacts, data migration assistance, and world-class live support, all at an extremely affordable price. Nutshell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği
Easy to use CRM with optional marketing that helps you work smarter by managing and tracking your leads, customers and engagement.
Really Simple Systems CRM helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams B2B, our CRM is super-easy to set up and simple to use - with exceptional customer service. There’s a customizable Sales CRM, plus options for Marketing and Service tools and external app integrations - so everything is in one place, enabling great team collaboration and customer relationships that drive sales growth. Really Simple Systems CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Müşteri Adayı Yeterliliği