Türkiye Yerel ürünleri göster
1512 sonuç
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, her ölçekten ekibin kullanmayı sevdiği satış odaklı bir müşteri ilişkileri yönetim aracıdır. 179 ülkeye yayılan 95.000’den fazla ücretli müşteri ile CRM’lerin kullanışlılığı her şeyden önde tutan basit ama güçlü tasarımı, satış ekiplerini kendine çeker. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz, ekibiniz dosyalamaya daha az zaman harcarken hem çevik hem de güçlü CRM ile satışa daha fazla zaman kalır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Onpipeline küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi
Onpipeline, küçük ve orta ölçekli işletmeler için en iyi satış CRM'lerinden biridir. Satışları, kişileri ve faaliyetleri yönetmek için güvenli ve güvenilir CRM. E-posta ve takvimleri entegre edebilir, yinelenen görevleri otomatikleştirebilir, fiyat teklifleri oluşturup gönderebilir, web formlarından veya API'den müşteri adayları alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Form doldurmak için zaman harcamadan anlaşmaları takip etmenize yardımcı olmaya odaklanır. Satış sürecinizi kontrol edebilir, sonraki eylemleriniz için Gmail veya Outlook takvimi vb. ile senkronize olan etkinlikler ayarlayabilirsiniz. Onpipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
MLeads, müşteri adayı yönetimi otomasyonu için kullanılan bulut teknolojisinde hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı yenilikçi bir mobil platformdur. MLeads hakkında daha fazla bilgi
MLeads, potansiyel müşteri adayı yönetimi otomasyonu için kullanılan hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) tabanlı yenilikçi bir mobil platformdur. Müşteri adaylarının satışa dönüştürülm esi karmaşık bir iştir ve organize edilmesi zordur. MLeads, satış ve pazarlama profesyonelleri için kullanımı kolay bir tasarım ve anlaşılması ve takip edilmesi kolay bir süreç sunarak bu sorunları çözmek için tasarlanmıştır. Müşteri adayı kazanma, müşteri adayı araştırma, etkinliğe veya gruba göre müşteri adayı izleme, müşteri adayı takibi ve istatistiklerin ölçümü gibi güçlü özellikler sunar. MLeads hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu. Rooftop hakkında daha fazla bilgi
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
SmartSales, evrak işlerini ortadan kaldırmanızı ve seyahat halindeki temsilcilerin daha fazla ve daha iyi satış yapmasını sağlayan hepsi bir arada saha satış uygulamasıdır. SmartSales hakkında daha fazla bilgi
SmartSales, evrak işlerini ortadan kaldırmanızı ve seyahat halindeki temsilcilerin daha fazla ve daha iyi satış yapmasını sağlayarak onlara günde 90 dakika kadar kazandıran hepsi bir arada saha satış CRM uygulamasıdır. - Bölge yönetimi: Potansiyel müşteriler ve mevcut müşteriler coğrafi olarak konumlandırılır ve segmentlere ayrılabilir. - Tutarlı doğruluk: Stoklar, fiyatlar ve belgeler sürekli günceldir. - Her şeyi takip edin: Kısa notların yanı sıra ayrıntılı ziyaret raporları oluşturun ve özelleştirin. - Eylem odaklı: Siparişleri uygulamaya anında girin. Fazladan bekleme sürelerine son. SmartSales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Zoho CRM, KOBİ ve işletmelere, çok kanallı bir platform üzerine kurulu 360º müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümü sunar. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Zoho CRM, KOBİ ve işletmelere 360º müşteri ilişkileri yaşam döngüsü yönetim çözümü sunar. Temel özellikleri arasında kişi yönetimi, satış hunileri, satış hattı yönetimi, iş akışı otomasyonu, yapay zeka destekli sesli asistan, görev yönetimi, pazarlama kampanyalarının yönetimi, satış tahmini, müşteri desteği ve hizmeti, envanter yönetimi, raporlama ve analiz yer alır ve tek bir iş sisteminde 500’den fazla popüler iş uygulamasıyla sorunsuz entegre olur. Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı hızlı büyüyen ücretsiz CRM yazılımıdır. E-posta pazarlaması, teklifler, faturalama da dahildir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyondan fazla şirketin kullandığı önemli bir ücretsiz çevrimiçi CRM yazılımıdır. Bulutta veya açık kaynak kodu erişimiyle iş yerinizde kullanılabilir. Sınırsız müşteri adayı, anlaşma, iletişim kişisi, şirket, fiyat teklifi, fatura ve randevu planlama. Ücretsiz plana ayrıca e-posta pazarlaması ve ses iletimi dahildir. Üst sürümlerinde satış ve pazarlama otomasyonu, toplu SMS, kampanya yönetimi ve birden fazla satış hattı desteği bulunmaktadır. 18 farklı dilde kullanılabilir. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
ClickUp, işin geleceğidir: Tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. ClickUp, 2022’de en hızlı büyüyen verimlilik uygulamalarından biridir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi
ClickUp tüm uygulamaların yerini alabilecek tek bir uygulamadır. Herkesin her şey üzerinde çalışabileceği, işin geleceğidir. Sadece görev yönetiminden fazlası olan ClickUp belge, anımsatma, hedef, takvim, planlama ve hatta gelen kutusu sunar. Tamamen özelleştirilebilir olan ClickUp her tür ekibe uygundur, böylece tüm ekipler planlama, düzenleme ve iş birliği yapmak için aynı uygulamayı kullanabilir. ClickUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Agile CRM, KOBİ’lerin Fortune 500 gibi satış ve pazarlama yapmasını sağlamak için tasarlanmış eksiksiz bir satış, pazarlama ve hizmet paketidir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi
Agile CRM, tek bir platformda satış, pazarlama ve hizmet otomasyonuna sahip hepsi bir arada CRM’dir. Basit, net ve modern bir arayüzle satış takibi, iletişim yönetimi, pazarlama otomasyonu, web analizi, iki yönlü e-posta, ses iletimi ve yardım masasına sahiptir. Agile CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
EngageBay, tek bir platforma entegre edilmiş pazarlama, satış ve hizmet otomasyonu özelliklerine sahip hepsi bir arada CRM’dir. EngageBay hakkında daha fazla bilgi
EngageBay CRM, müşteri ilişkilerinizi daha iyi yönetmenizi sağlayan zengin özellikler sunar. Ayrıca, işinizi ölçeklendirmek için pazarlama, satış ve hizmet otomasyonu özelliklerini de içerir. Geniş özellikler listesi, müşteri adaylarına ulaşmanızı, onlarla iletişim kurmanızı ve ilişkilerinizi geliştirmenizi, onları mutlu müşterilere dönüştürmenizi sağlarken aynı zamanda tek bir platformu kullanmanın getirdiği üstün müşteri deneyimini temin eder. İhtiyacınız olmayan özellikler için ödeme yapmayı bırakın ve EngageBay’e geçin. EngageBay hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Salesflare, daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır. Salesflare hakkında daha fazla bilgi
Salesflare, daha az iş ile daha fazla satış yapmak isteyen küçük ve orta ölçekli B2B işletmeleri için akıllı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) aracıdır. Salesflare, adres defterinizi otomatik olarak doldurur ve iletişim halinde olduğunuz kişilerle olan tüm etkileşimlerinizi takip eder. E-postadan, sosyal medyadan, şirket veritabanlarından, telefondan, takvimden gelen verileri alır ve bilmeniz gereken her şeyi size bildiren otomatik müşteri zaman çizelgeleri içinde size iletir. Sadece e-postaları yazmanız, aramaları yapmanız ve kahvenizi içmeniz yeterlidir. Salesflare hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi
Bigin, küçük işletmelerin elektronik çizelgeleri bırakıp tamamen gereksinimleri için oluşturulmuş bir CRM çözümünü kullanmaya başlamalarına yardımcı olur. Bigin by Zoho CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Airtable’da veri tabanınız tarafından desteklenen kullanıcı portalları oluşturun. Müşterilere ve ekibinize yalnızca kendileriyle ilgili verilere erişim izni verin. Stacker hakkında daha fazla bilgi
Verilerinizle desteklenen portal. Müşterilerinizle iletişim kurmak, iş ortaklarınızla etkileşime girmek ve ekibinizi güçlendirmek amacıyla anlık bir portal için Airtable’ı (Beta sürümünde Google E-Tablolar) bağlayın. Stacker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Kaynak bulma, erişme, veri zenginleştirme ATS/CRM, (başvuru sahibi takip sistemi/müşteri ilişkileri yönetimi) veri tabanı yönetimi ve senkronizasyon yeteneklerine sahip hepsi bir arada otomasyon aracı. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi
Jobin.cloud, işiniz için önem taşıyan insanları bulmak ve onlarla iletişim kurmak için hepsi bir arada otomasyon aracıdır. Profilleri topluca içe aktarın, filtreleyin, izleyin ve otomatik olarak güncellenen saklama alanlarında yönetin. Otomatik derlemeli akıllı alanlar ile iletişime geçilecek en iyileri kolayca seçin ve bunlara toplu olarak ulaşın. Bunları iş akışlarına atayın ve tüm görüşmelerinizi zaman çizelgeleri, etiketler ve notlarla takip edin. Sınırsız LinkedIn bağlantı talepleriyle ağınızı hızla büyütün ve çok kanallı iletişim kampanyalarınızı yönetin. Jobin.cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Chatabox, 35 AU$’dan başlayan rekabetçi fiyatlandırmayla pek çok özellik içeren iş için basitleştirilmiş bir CRM platformudur. Chatabox hakkında daha fazla bilgi
Chatabox, satış ve müşteri adayı yönetimi sürecini basitleştirmek için kesintisiz iş akışı ve otomasyon özellikleriyle tamamen ölçeklenebilir, kullanıcı dostu, bulut tabanlı bir CRM’dir. Standart özellikleri arasında özelleştirilebilir panolarla ilgili kişi e-posta adresleri, ekleri izleme ve paylaşma, randevu, müşteri ilişkileri, pazarlama, müşteri adayı oluşturma, ödeme ve tahsilat, depolama, fiyat teklifleri ve teklifler, faturalama ve 35 AU$’dan başlayan bir dizi diğer özellik yer almaktadır. Chatabox hakkında daha fazla bilgi edinin. Chatabox hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Voiro, reklam ve abonelik tabanlı işletmeler için gelir elde etme altyapısı oluşturur. Voiro hakkında daha fazla bilgi
Voiro, işinizi yürütmek için ihtiyacınız olan teknolojiyi geliştirerek sizi bu zahmetten kurtarır. Medya satış, operasyon ve finans ekiplerinin işlerini basitleştirerek daha verimli ve üretken olmalarını sağlar. Verilere keskin bir şekilde odaklanarak ekipler arasında daha hızlı ve daha iyi karar almaya olanak tanır. Gelir verilerinden net bilgiler elde ederek ekipleri, risklerini yönetme, yeni gelir fırsatları bulma ve daha güçlü, daha yüksek performanslı işletmeler kurma konusunda destekler. Voiro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
A CRM for small & medium businesses who are seeking both simplicity and customizability as they build relationships and win more sales. Evolved Metrics CRM hakkında daha fazla bilgi
Evolved Metrics CRM is designed for small and medium businesses seeking both simplicity and customizability as they develop customer relationships and win more opportunities. Most businesses don’t require the complex features they are forced to pay for with other CRMs, so Evolved Metrics offers an easy-to-use alternative that has everything needed to win at sales. When a CRM enhances and improves sales interactions from start to finish, people in sales can enjoy doing what they do best. Evolved Metrics CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Salesforce Sales Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster. As the backbone for your customer relationships, they provide AI-powered, user-friendly tools anyone can use to be successful. Mailchimp puts your audience at the center so you can send marketing emails and automated messages, create targeted ad campaigns, build landing pages, send postcards, facilitate reporting and analytics, and sell online. Mailchimp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Dynamics 365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Whether you've got a small team of five or a sophisticated sales force of 500, HubSpot offers pricing and packaging options that grow with you. HubSpot customer relationship management (CRM) software is built for companies that want to spend less time logging data. It keeps all your contacts in one centralized, customizable database. And you can see everything about a lead in one place -- no more digging through inboxes to find information. Start using the free HubSpot CRM today. HubSpot CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals. This sales platform tracks all your customer interactions in one unified interface. It's quick to implement and easy to use: 70% of companies are able to get Sell up and running in 7 days or less. Your teams will be able to focus on selling not admin work and can spend less time on data entry. 80% of customers agree that Zendesk has made their teams more efficient. Zendesk Suite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Freshdesk, dünya çapında 40.000’den fazla işletmenin mükemmel müşteri deneyimleri oluşturmasına yardımcı olan kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yazılımıdır.
Freshdesk, müşteri hizmetleri için güçlü çözümler sunan bulut tabanlı bir yardım masası sistemidir. Freshdesk; e-posta, telefon, web, sohbet ve sosyal medyadaki görüşmeleri birleştirerek sorunları kanallarda zahmetsizce çözmeye yardımcı olur. Ayrıca, Freshdesk ile iş akışları otomatikleştirilebilir, uygun self servis seçenekleri sunulabilir, SLA’lar (hizmet düzeyi sözleşmeleri) yönetilebilir ve raporlar oluşturulabilir. Freshdesk; Bridgestone, HP, Harvard Üniversitesi ve DHL dahil 40.000’den fazla müşteri tarafından kullanılmaktadır. Freshdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Smartsheet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
ActiveCampaign CRM helps you sell more in less time by combining automated lead prioritization, task creation, and contact management.
ActiveCampaign's CRM combines contact organization with sales automation, helping you sell more in less time. Prioritize your leads, keep track of your tasks, and automate contact management so nothing falls through the cracks. See your whole sales process at a glance and track every interaction, keeping your team on the same page. Features like lead scoring, win probability, and automated segmentation combined with marketing automation turns your team into a well-oiled, deal-closing machine. ActiveCampaign hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Nimble hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Airtable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Keap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Run your business your way with a fully integrated CRM for small to medium sized businesses.
Stay organized as you scale and grow. Finally, a CRM that¿s easy to use, fully customizable and puts you in control of how you manage your leads, customers, tasks, team, projects, marketing and more. Create your free account to start customizing your CRM today. Marketing 360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
NetSuite CRM, işletmenize tek bir bulut tabanlı CRM çözümünde gelişmiş ön büro olanakları sunar.
İhtiyaç duyacağınız ilk ve son kurumsal sistem. NetSuite, müşteri adayından fırsat, satış siparişi, yerine getirme, yenileme, üst satış, çapraz satış ve desteğe kadar tüm müşteri yaşam döngüsü boyunca kesintisiz bir bilgi akışı sağlar. Size uçtan uca iş görünürlüğü sağlamak için temel müşteri ölçümlerini finansal verilerle entegre ederek tek bir sistemde birleştirir, böylece karmaşık zorlukları akıllı çözümlere dönüştürebilirsiniz. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. mHelpDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
SharpSpring offers powerful, flexible marketing automation with fully integrated CRM and social media management for agencies and SMBs.
SharpSpring, a Constant Contact company, is a revenue growth marketing platform that helps small businesses generate leads, improve conversions to sales, and drive higher returns on marketing investment. Our innovative platform, open architecture and free customer support, along with flexible contracts, drive real results for a growing business or digital marketing agency. Learn more at sharpspring.com. SharpSpring from Constant Contact hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Act! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Apptivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Pipeline CRM is ranked #1 CRM for mid-market businesses, empowering sales teams of 10+ across a breadth of industries.
Join the teams who've used Pipeline CRM to close $40 billion in sales and counting! Built with the heartbeat of America in mind (thats you), we kept things simple. From our promise to help small to mid sized teams win deals faster. To an easy-to-use cloud-based platform that syncs your team in real time. And a Smart Agenda that builds itself while theyre hard at work. Thats how you spend more time closing deals. And less time trying to. Its that simple. Really. Pipeline hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Copper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Wise Agent helps REALTORS® become more efficient, giving them the opportunity to save time and make more money with less stress.
Wise Agent is a very powerful all-in-one real estate CRM platform combining contact management, lead automation, transaction management and real estate marketing software. We've integrated with other leading real estate technology companies, giving real estate professionals the opportunity to run their entire business on one system. The result is Wise Agent helps REALTORS become more efficient, giving them the opportunity to save time and take on more business. Wise Agent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Every CRM tool you need to manage clients, proposals, contracts, invoices, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
The go-to CRM for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". HoneyBook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Freshsales is packed with features and a highly intuitive UI so that you don't have to juggle multiple tools to run your business.
Freshsales is a full-fledged sales force automation solution for sales teams. It provides everything a salesperson needs to— attract quality leads, engage in contextual conversations, drive deals with AI-powered insights, and nurture customer relationships. With built-in email, phone, chat, and telephony, Freshsales empowers sales teams with more time for selling by automating the sales process and increases efficiency and productivity in their daily activities. Freshsales hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
BEST FOR 1-20 USER ACCOUNTS - Less Annoying CRM is a simple customer relationship manager built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free by phone and email. Less Annoying CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
CRM solution for growing businesses to capture new business, track post sale customer interaction, and project delivery.
Insightly is a powerful, easy to use CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. With more than 1.5 million users in a variety of industries, Insightly is a leading CRM software. Businesses use Insightly to manage contacts at every stage of the sales process, track customer relationships, monitor their sales pipeline, and more. Insightly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Keep track of top leads and opportunities, personalize sales cycles, control statistics/forecasts, and more with Odoo CRM.
With over 5 million users, Odoo is the #1 open-source CRM software! Sales teams can easily keep track of top leads and opportunities. Users can personalize their sales cycle, take control of their statistics/forecasts, and create incredible marketing campaign automation to increase their overall sales performance. Sales teams are able to analyze the quality of their leads, make faster decisions, and save time by integrating emails from all contacts directly into this fully integrated app. Odoo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. PracticePanther Legal Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Deltek Vision hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Ready to level up your business? Be more efficient, profitable 💹, organized, and automated. Free consultation.📞 Free trial.
Running a successful business doesn’t have to be stressful. Our customizable software and services make it easy for you and your team to stay connected and scale your business. With the JobNimbus platform, you can fully customize your workflow and hone in on all your business processes. Boost your team’s efficiency with cutting-edge features our customers love, like our Boards tool, automation options, and mobile app. Try JobNimbus 2 Weeks for free, no credit card is required. JobNimbus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Streak is the only CRM integrated entirely within your Gmail inbox, and works alongside all your other Google Workspace applications.
Streak is the only CRM integrated entirely within your Gmail inbox, and works alongside all your other Google Workspace applications. It can be used to track any business processes including sales, partnerships, support, hiring, deal flow, and much more. Streak also includes a powerful set of email tools such email tracking and mail merge (with automated follow-ups). Streak hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Customer relationship management software built for small business
Meet Thryv, the customer relationship management (CRM) software built for small business. Thryvs CRM gives you in-depth insights into customer data and detailed customer profiles that include contact info, appointment history, unique preferences, and personal notes. Use this information to send targeted text and email communications that keep them coming back again and again. Thryv hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
The Most Powerful Real Estate Platform to Put Your Business Growth On Autopilot. Ranked #1 by 250K Brokers, Teams, and Agents.
Ranked #1 by 250K Agents, kvCORE is a complete real estate platform built for MODERN BROKERAGES and teams looking to automate and grow their business. With its 20+ channels to organically grow agent pipeline, kvCORE is purpose-built to drive more high-value conversations for agents and their clients than any other platform on the market today. If you are looking to save 35% on tech costs, enhance brand recognition, and guarantee agent success, then kvCORE is the solution for your business. kvCORE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
SugarCRM is one of the world's leading CRM solutions, ideal for organisations with between 20 to 10,000 employees across all industries
SugarCRM has more than 2 million users across 120 countries. Our customers range from start-ups and mid-size businesses to enterprise organisations and cover all industries. In Europe, our customers include Rightmove, Mazars, Sennheiser and Deutsche Telefon. SugarCRM is ranked as a Champion CRM platform in the 2022 CRM Emotional Footprint Awards by Software Reviews — a ranking based entirely on user input. SugarCRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme
Ek kanallar içeren e-posta pazarlama platformu: SMS, web anlık bildirimleri, WhatsApp ve Facebook sohbet robotları.
SendPulse, ek kanallar içeren bir e-posta pazarlama platformudur: SMS, web anlık bildirimleri, WhatsApp ve Facebook sohbet robotları. Kullanımı kolay sürükle ve bırak özellikli düzenleme programı sayesinde mobil dostu e-postalar oluşturun. Pazarlama kampanyaları, tetikleyici tabanlı e-postalar gönderebilir veya otomatik yanıtlayıcılar oluşturabilirsiniz. SendPulse, her planla birlikte sınırsız e-posta gönderimi, 7/24 canlı destek, harika dağıtılabilirlik ve ayrıntılı raporlar sunar. Ücretsiz plan her ay 15.000 e-posta içerir ve premium plan fiyatlandırması ayda sadece 9,85 $’dan başlar. SendPulse hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Dahili Sohbet Entegrasyonu
  • E-posta Pazarlaması
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Bölge Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Takvim/Anımsatıcı Sistemi
  • Etkileşim İzleme