17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

İnşaat Muhasebesi Programı

İnşaat Muhasebesi Programı inşaat, mimari ve mühendislik sektörleri için muhasebe, iş maliyeti ve kredili işlemler işlevlerini otomatikleştirir. İnşaat Muhasebesi Programı inşaat dökümleri, bütçeler, harcamalar, değişiklik emirleri, ek maliyetler ve işin tamamlanma seviyesi için kapsamlı yönetim ve raporlama araçları sunar. Ayrıca İnşaat Muhasebesi Yazılımı geleneksel inşaat muhasebesi sisteminizden sağlanan standart aylık muhasebeyi de sunar. İnşaat Muhasebesi Programı İnşaat Keşif Yazılımı, Mimari Çizim Yazılımı, İnşaat CRM Yazılımı ve Şantiye Yönetimi Yazılımı ile ilişkilidir.

QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır.
QuickBooks Online, işinizi her yerde, her zaman yönetmenize olanak tanıyan, küçük işletmelere yönelik bir muhasebe yazılımı ve uygulamasıdır. 4,5 milyondan fazla müşteri tarafından kullanılan QuickBooks, işletmeniz için akıllı araçlar sağlamakla birlikte, kullanımı kolaydır. Kayıtlarınızı düzenleyebilir, harcamaları yönetebilir, fatura gönderebilir, envanteri takip edebilir ve hatta maaş ödeyebilirsiniz. QuickBooks Online ile organize olabilir, zaman kazanabilir ve hatta ödeme özellikleri ekleyerek hızlı ödeme alabilirsiniz. En iyi yanı da 30 gün boyunca ücretsiz deneyebilmenizdir. QuickBooks Online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • İş Maliyeti
  • Genel Muhasebe
  • Birden Çok Proje
  • Mobil Erişim
  • Proje İzleme
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Faturalandırma
  • Bordro Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Maintenance Connection, işletmelerin varlık arızalarını önlemelerine ve durma sürelerini azaltmalarına yardımcı olan çok tesisli, çok sektörlü bir CMMS/EAM'dir.
Accruent'in Maintenance Connection çözümü, bakım ekiplerinin duruma göre tepki veren bakım yaklaşımından önleyici varlık bakımına geçmesine, varlık arızasını önlemesine, durma süresini azaltmasına ve çok tesisli operasyonları kolaylaştırmasına yardımcı olan, önemli bir CMMS / EAM'dir. Maintenance Connection, her kuruluş için ölçeklendirilebilecek şekilde üretilmiştir ve büyük sektörlerde derin işlevsellik sağlayan kapsamlı esneklik ve yapılandırılabilirlik sunar. Maintenance Connection hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • İş Maliyeti
  • Genel Muhasebe
  • Birden Çok Proje
  • Mobil Erişim
  • Proje İzleme
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Faturalandırma
  • Bordro Yönetimi
  • Belge Yönetimi
BuildSmart, gerçek zamanlı analiz ve verimli inşaat yönetimi için maliyetlendirme, proje ve işletme muhasebelerini entegre eder.
BuildSmart, inşaat şirketlerine sektörle uyumlu bilgiler sağlayan tam entegre, web tabanlı bir kurumsal yönetim sistemidir. Gerçek zamanlı analiz ve etkili proje yönetimi için maliyetlendirme, proje ve işletme muhasebelerini entegre eder. BuildSmart satın alma, muhasebe, bordro, tesis, açık depo ve mağaza yönetimi, alt yüklenici yönetimi, iş zekası, İK ve zaman ve katılım gibi çeşitli modüller içermektedir. RIB BuildSmart hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • İş Maliyeti
  • Genel Muhasebe
  • Birden Çok Proje
  • Mobil Erişim
  • Proje İzleme
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Faturalandırma
  • Bordro Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Archdesk, tüm mali işlemleri ele alarak zamandan ve paradan tasarruf etmeyi sağlayan üst düzey bir inşaat muhasebesi platformudur.
Archdesk, ne kadar karmaşık olursa olsun mali işlemleri ele alarak zamandan ve paradan tasarruf etmeyi sağlayan üst düzey bir inşaat muhasebesi platformudur. Faturalar ve alacak notları gibi muhasebe işlemlerinizi gerçek zamanlı olarak her yönüyle yönetin ve mali durumunuzu özelleştirilebilir panolarda görselleştirin. Archdesk’in açık API’si, Xero ve QuickBooks adlı muhasebe yazılımları ile entegrasyona olanak tanır. Böylece halihazırdaki çalışma şeklinizi kesintiye uğratmaz. Archdesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • İş Maliyeti
  • Genel Muhasebe
  • Birden Çok Proje
  • Mobil Erişim
  • Proje İzleme
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Faturalandırma
  • Bordro Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Faturalandırmayla zaman kaybetmeyi bırakın. Billit, fiyat teklifinden anımsatıcıya kadar faturalandırma sürecini otomatikleştirir. Faturalarınızı Peppol aracılığıyla güvenli bir şekilde gönderin.
Billit, fiyat tekliflerinden ödemelere kadar tüm faturalandırma sürecini otomatikleştiren ve Peppol aracılığıyla güvenli bir şekilde fatura gönderen dijital bir faturalandırma çözümüdür. Billit sayesinde, manuel çalışmadan ve insan hatalarından kurtularak zaman ve para tasarrufu sağlayabilirsiniz. Ayrıca finansal verilerinizle şirketinizin durumunu izleyebilir ve Peppol ağı üzerinden dünya çapında e-fatura gönderebilirsiniz. Billit, faturalandırmayı kolaylaştıran ve hızlandıran birçok özellik sunar. Örneğin: - Kişiselleştirilmiş dijital belgeleri birkaç tıklamayla oluşturma ve gönderme, - Uygulamayla makbuz tarama ve yükleme, - Gider faturalarını akıllı teknoloji ile otomatik olarak işleme, - Bankanızı bağlayarak nakit akışınızı ve ödemelerinizi izleme, - Yönetim işlemlerini azaltmak için anımsatıcılar gibi otomasyonlar kullanma, - 70'ten fazla entegrasyonla deneyimi özelleştirme, - Muhasebecinizle bağlantı kurma ve veri yinelenmesini önleme, - Yardım sayfaları ve destek sayesinde hızla kullanmaya başlama. Billit'i 15 gün ücretsiz deneyerek işletmeniz için zaman kazanmaya başlayın. Billit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • İş Maliyeti
  • Genel Muhasebe
  • Birden Çok Proje
  • Mobil Erişim
  • Proje İzleme
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Faturalandırma
  • Bordro Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Gerçekten kullanacağınız kullanımı kolay proje bütçe yönetimi ve maliyet kontrol çözümü.
Gerçekten kullanacağınız kullanımı kolay proje bütçe yönetimi ve maliyet kontrol çözümü. Bauwise hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • İş Maliyeti
  • Genel Muhasebe
  • Birden Çok Proje
  • Mobil Erişim
  • Proje İzleme
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Faturalandırma
  • Bordro Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Accruent’in Lucernex’i, tüm gayrimenkul yaşam döngüsünü yönetmek ve optimize etmek için kullanılan kapsamlı bir yazılım çözümüdür.
Accruent’in Lucernex’i, şantiye planlamasından inşaata ve kira yönetimine kadar tüm gayrimenkul yaşam döngüsünü yönetmek için kapsamlı bir çözümdür. Birden fazla para birimi ve dil içeren küresel portföyleri destekler ve önde gelen ERP'lerle entegre olur. Lucernex, farklı gereksinimleri karşılayacak şekilde yapılandırılabilir ve SOC1 ve SOC2 sertifikaları ile en yüksek güvenlik standartlarına sahiptir. Lucernex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • İş Maliyeti
  • Genel Muhasebe
  • Birden Çok Proje
  • Mobil Erişim
  • Proje İzleme
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Faturalandırma
  • Bordro Yönetimi
  • Belge Yönetimi
Flowie, P2P, O2C ve Nakit Akış yönetimini merkezileştiren modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur.
Flowie, modern şirketler için üst düzey Tedarik ve Finans Operasyonları platformudur. Flowie, Tedarikten Ödemeye (P2P), Siparişten Nakde (O2C) ve Nakit Akışı Yönetimini tüketici sınıfı bir kullanıcı deneyimiyle merkezileştirir. Flowie küresel kapsama sahiptir: platform, vergiye (e-faturalandırma) %100 uygun olarak 60'tan fazla ülkeden ve ülkeye faturaları yönetmenizi sağlar. Flowie', bir entegratöre gerek kalmadan şirketin tüm araçlarıyla birkaç dakika içinde doğal olarak senkronize olur. Flowie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • İş Maliyeti
  • Genel Muhasebe
  • Birden Çok Proje
  • Mobil Erişim
  • Proje İzleme
  • Zaman ve Gider İzleme
  • Faturalandırma
  • Bordro Yönetimi
  • Belge Yönetimi