6 sonuç
Parti ve yemek hizmeti işletmeleri için yazılım. Etkinliklerin lojistiğini planlayın, müşterilerle iletişim kurun ve envanterinizi takip edin. Rentman hakkında daha fazla bilgi
Rentman, parti ve yemek hizmeti işletmelerinin günlük operasyonlarını verimli bir şekilde yönetmelerini sağlar. Etkinliklerin lojistiğini planlayın, ayrıntıları müşterilerinizle paylaşın ve envanterin izin doğru şekilde döndüğünden emin olun. Yemek hizmeti personelini planlayın ve her zaman kimin çalışabilir durumda olduğunu bilin. Rentman esnek lisanslar sunar, sadece ihtiyacınız olan ürünler ve eklentiler için ödeme yapın. Entegre CRM, ayrıca müşteri ve çalışan iletişimi için araçlar. Ücretsiz deneme sürümü mevcut. Rentman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Rezervasyon Yönetimi
  • Ziyafet Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Etkinlik Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Etkinlik Planlama
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
Event Temple, dünyanın en gelişmiş satış ve yemek hizmeti yazılımlarından biridir. Yüzlerce web uygulamasına sorunsuz bir şekilde bağlanabilir. Event Temple hakkında daha fazla bilgi
Event Temple; bulut tabanlı modern bir satış ve yemek hizmeti yazılımıdır. Entegre ve kullanımı kolay bir çözüm olan Event Temple, şık ve kolay anlaşılır bir platformda tesislere potansiyel müşteri araştırması ve müşteri adayı yönetimi, e-teklif ve sözleşmeler, etkinlik yönetimi ve daha fazlasını içeren bir satış araçları paketi sunarak verimlilik ve üretkenliğin yanı sıra gelirleri artırmaya yardımcı olur. Event Temple hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Rezervasyon Yönetimi
  • Ziyafet Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Etkinlik Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Etkinlik Planlama
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
Gıda hizmeti ve restoran envanter yönetimi artık daha kolay. Maliyetlerinizi kontrol altına alın ve faaliyetlerinizi kolaylaştırın.
Bulut tabanlı yemek servisi ve restoran envanter yönetimi yazılımı ve uygulaması. MarketMan, gıda işletmelerinin envanter, tedarikçi, sipariş ve menü maliyetlerini yönetmekte ihtiyaç duydukları araçları sağlar. Gıda maddesi maliyetini doğru şekilde hesaplamanıza ve paranızın nereye gittiğini gerçek zamanlı olarak bilmenize yardımcı olur. Menü öğelerinin kârlılığındaki düşüşleri bildiren uyarıların oluşturulmasını ve tedarikçi fiyatlarındaki dalgalanmalar hakkında bildirim almayı temin eder. Sonuç, daha iyi kontrol ve daha fazla kârdır. Marketman, çok lokasyonlu operasyonlar için gelişmiş özelliklere sahiptir. Marketman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Rezervasyon Yönetimi
  • Ziyafet Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Etkinlik Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Etkinlik Planlama
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
Ungerboeck Catering, menü planlamadan satın almaya ve teslimata kadar yiyecek hizmetleri sunmayı sorunsuz bir şekilde yönetmenizi sağlar.
Ungerboeck, şirketinizi tek bir bütünsel, entegre uçtan uca sisteme dönüştürebilir. Bir kişiyle değil, daha büyük bir teslim edilebilir öğeyle ilgilenirken sistemin birleşik olduğundan emin olmak gerekir. Rezervasyon emirleri, işleme emirleri, menü yönetimi ve teslimat yönetimi konularında bilgi sahibi olarak şirketinizi yönetin. Bağımsız işleyen tam entegre bir yaşam döngüsü ile her şeyin uygun şekilde tamamlandığından emin olabilirsiniz. Ungerboeck Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Rezervasyon Yönetimi
  • Ziyafet Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Etkinlik Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Etkinlik Planlama
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
Apicbase, kurumsal yiyecek-içecek, perakende yiyecek-içecek ve büyük ölçekli yiyecek üretimi operasyonlarını yönetmek için gerekli araçları sağlar.
Yemek hizmeti şirketinizin hizmet dışı operasyonlarını verimli bir şekilde yönetin. Gerçek zamanlı envanter ve malzeme listesi sipariş verme özelliği sayesinde gıda maliyetlerini takip edin, gıda israfıyla mücadele edin ve marjlarınızı artırın. Apicbase, yiyecek-içecek şirketinizi daha verimli bir şekilde yönetmek için gerekli araçları sağlar. Dünyanın dört bir yanındaki mutlu müşterilere hizmet eder. Apicbase Restaurant Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Rezervasyon Yönetimi
  • Ziyafet Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Etkinlik Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Etkinlik Planlama
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
Priava, kurumsal toplantı odalarından büyük stadyumlara kadar her büyüklükte mekan için bulut tabanlı bir mekan ve etkinlik yönetimi çözümüdür.
Yemek şirketlerine, çok mekanlı restoran ve barlara özel ayrıntılı işlevlere sahip olan Priava, bulut tabanlı bir yemek hizmeti ve etkinlik yönetim sistemidir. Priava’nın kullanımı kolay web arayüzü, yapılandırma ve eğitim süresinin çok az olması sayesinde yemek şirketleri hızlı bir yatırım getirisinden yararlanarak müşterilerine odaklanabilirler. Priava, ekibinize yiyecek-içecek siparişlerinin yönetimi, CRM, satış ve pazarlama, fiyat teklifi, ekipman kiralama ve izleme, kaynak gereksinimleri ve iş zekası konularında yardımcı olur. Priava hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Rezervasyon Yönetimi
  • Ziyafet Yönetimi
  • Faturalandırma
  • Etkinlik Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Etkinlik Planlama
  • Çevrimiçi Sipariş Verme