17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Catering Yönetim Sistemi

Catering Yönetim Sistemi, catering, etkinlik planlama ve davet yönetimi sektörlerine yönelik iş fonksiyonlarını yönetir. Catering Yönetim Sistemi, pazarlama ve bütçeleme işlevlerinin yanı sıra müşteri detayları, konumlar, planlama, envanter yönetimi, menü planlama, çalışan koordinasyonu ve maaş bordroları gibi temel iş süreçlerinin koordinasyonuna yönelik entegre çözümler sunar. Catering Yönetim Yazılımı, tekliflerin, depozitoların, sözleşmelerin ve müşteri geçmişlerinin takibine yardımcı olan evrak yönetim işlevini de içerebilir.

Parti ve yemek hizmeti işletmeleri için yazılım. Etkinliklerin lojistiğini planlayın, müşterilerle iletişim kurun ve envanterinizi takip edin.
Rentman, parti ve yemek hizmeti işletmelerinin günlük operasyonlarını verimli bir şekilde yönetmelerini sağlar. Etkinliklerin lojistiğini planlayın, ayrıntıları müşterilerinizle paylaşın ve envanterinizin doğru şekilde döndüğünden emin olun. Yemek hizmeti personelini planlayın ve her zaman kimin çalışabilir durumda olduğunu bilin. Rentman esnek lisanslar sunar, sadece ihtiyacınız olan ürünler ve eklentiler için ödeme yapın. Entegre CRM, ayrıca müşteri ve çalışan iletişimi için araçlar. Ücretsiz deneme sürümü mevcut. Rentman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Tarif Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • Garson Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Ziyafet Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Envanter Yönetimi
Gıda hizmeti ve restoran envanter yönetimi artık daha kolay. Maliyetlerinizi kontrol altına alın ve faaliyetlerinizi kolaylaştırın.
Bulut tabanlı yemek servisi ve restoran envanter yönetimi yazılımı ve uygulaması. MarketMan, gıda işletmelerinin envanter, tedarikçi, sipariş ve menü maliyetlerini yönetmekte ihtiyaç duydukları araçları sağlar. Gıda maddesi maliyetini doğru şekilde hesaplamanıza ve paranızın nereye gittiğini gerçek zamanlı olarak bilmenize yardımcı olur. Menü öğelerinin kârlılığındaki düşüşleri bildiren uyarıların oluşturulmasını ve tedarikçi fiyatlarındaki dalgalanmalar hakkında bildirim almayı temin eder. Sonuç, daha iyi kontrol ve daha fazla kârdır. Marketman, çok lokasyonlu operasyonlar için gelişmiş özelliklere sahiptir. Marketman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Tarif Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • Garson Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Ziyafet Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Envanter Yönetimi
Ungerboeck Catering, menü planlamadan satın almaya ve teslimata kadar yiyecek hizmetleri sunmayı sorunsuz bir şekilde yönetmenizi sağlar.
Ungerboeck, şirketinizi tek bir bütünsel, entegre uçtan uca sisteme dönüştürebilir. Bir kişiyle değil, daha büyük bir teslim edilebilir öğeyle ilgilenirken sistemin birleşik olduğundan emin olmak gerekir. Rezervasyon emirleri, işleme emirleri, menü yönetimi ve teslimat yönetimi konularında bilgi sahibi olarak şirketinizi yönetin. Bağımsız işleyen tam entegre bir yaşam döngüsü ile her şeyin uygun şekilde tamamlandığından emin olabilirsiniz. Momentus Technologies (formerly Ungerboeck) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Tarif Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • Garson Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Ziyafet Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Envanter Yönetimi
Event Temple, dünyanın en gelişmiş satış ve yemek hizmeti yazılımlarından biridir. Yüzlerce web uygulamasına sorunsuz bir şekilde bağlanabilir.
Event Temple; bulut tabanlı modern bir satış ve yemek hizmeti yazılımıdır. Entegre ve kullanımı kolay bir çözüm olan Event Temple, şık ve kolay anlaşılır bir platformda tesislere potansiyel müşteri araştırması ve müşteri adayı yönetimi, e-teklif ve sözleşmeler, etkinlik yönetimi ve daha fazlasını içeren bir satış araçları paketi sunarak verimlilik ve üretkenliğin yanı sıra gelirleri artırmaya yardımcı olur. Event Temple hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Tarif Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • Garson Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Ziyafet Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Envanter Yönetimi
Apicbase, kurumsal yiyecek-içecek, perakende yiyecek-içecek ve büyük ölçekli yiyecek üretimi operasyonlarını yönetmek için gerekli araçları sağlar.
Yemek hizmeti şirketinizin hizmet dışı operasyonlarını verimli bir şekilde yönetin. Gerçek zamanlı envanter ve malzeme listesi sipariş verme özelliği sayesinde gıda maliyetlerini takip edin, gıda israfıyla mücadele edin ve marjlarınızı artırın. Apicbase, yiyecek-içecek şirketinizi daha verimli bir şekilde yönetmek için gerekli araçları sağlar. Dünyanın dört bir yanındaki mutlu müşterilere hizmet eder. Apicbase Restaurant Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Ödeme İşleme
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Tarif Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • Garson Yönetimi
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Ziyafet Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Envanter Yönetimi