15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Gıda Hizmeti Dağıtımı Yazılımı

Gıda Hizmeti Dağıtımı Yazılımı gıda dağıtımcıları ve toptancıları için kaynak planlama, dağıtım ve sipariş yürütme faaliyetlerini otomatikleştirir. Bu uygulamalar, aşağıdakiler dahil olmak üzere gıda endüstrisine özel ve genel iş süreçlerinin performansını entegre ederek, otomatikleştirerek ve izleyerek işletme maliyetlerini düşürür ve verimliliği artırır: sipariş girişi, faturalama, envanter yönetimi, borç ve alacak hesapları ve satış analizi. Gıda Hizmeti Dağıtımı Yazılımı Catering Yönetim Sistemi, Gıda Sektörüne Özel Yazılımlar ve Restoran Yönetim Sistemi ile ilişkilidir.

Hesaplı gıda ürünü distribütörlerinin yanı sıra et, deniz ürünleri, tarım ürünleri, kümes hayvanları, peynir, içecek ve daha fazlası için tasarlanmıştır. Entree hakkında daha fazla bilgi
NECS entree, diğer gıda dağıtım sistemlerinin çoğunda görülmeyen bir güç ve kullanım kolaylığı sunan, Windows için gıda dağıtım yazılımı uygulamasıdır. Gıda hizmeti operasyonlarını NECS ile yürüten 1.500 distribütörle, bu kategorinin en büyük gıda dağıtım yazılımı sağlayıcılarından biridir. NECS gıda dağıtım sistemi, tam kapsamlı toptan gıda hizmeti dağıtımı, et dağıtımı, deniz ürünleri dağıtımı, tarım ürünleri dağıtımı ve peynir dağıtımı için idealdir. Entree hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Teklifler/Tahminler
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • İzlenebilirlik
  • Raporlama ve İstatistikler
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir.
ERPAG, küçük veya orta ölçekli şirketler için tüm iş süreçlerini kapsayan bir ERP bulut hizmetidir. Gerçek zamanlı envanter ve sipariş yönetimi. Özellikler: Yeniden sipariş verme, sipariş işleme, bulut üzerinden etiket yazdırma, envanter izleme (barkod, seri, lot). Birden fazla UOM (ölçü birimi). Birden fazla depo, birden fazla para birimi, çok dilli arayüz, kompozit öğeler (BOM’lar, takım hazırlama, değişken malzemeler). Kullanıcı düzeyinde yönetim, entegre faturalandırma ve satın alma modülü, üretimi destekler. ERPAG hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Teklifler/Tahminler
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • İzlenebilirlik
  • Raporlama ve İstatistikler
Gıda hizmeti ve restoran envanter yönetimi artık daha kolay. Maliyetlerinizi kontrol altına alın ve faaliyetlerinizi kolaylaştırın.
Bulut tabanlı gıda hizmeti dağıtımı ve restoran envanter yönetimi yazılımı ve uygulaması. MarketMan, gıda servisi ve restoranlar için envanterinizi, tedarikçilerinizi, siparişlerinizi ve menü maliyetlendirmenizi yönetmekte ihtiyaç duyulan araçları sağlar. Gıda maddesi maliyetini doğru şekilde hesaplamanıza ve paranızın nereye gittiğini gerçek zamanlı olarak bilmenize yardımcı olur. Menü öğelerinin kârlılığındaki düşüşleri bildiren uyarıların oluşturulmasını ve tedarikçi fiyatlarındaki dalgalanmalar hakkında bildirim almayı temin eder. Sonuç, daha iyi kontrol ve daha fazla kârdır. Marketman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Teklifler/Tahminler
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • İzlenebilirlik
  • Raporlama ve İstatistikler
Tookan sevkiyatları, sipariş takibini ve kargo yönetimini tek bir platform üzerinden otomatikleştirmeye yardımcı olan yapay zeka destekli bir yazılımdır.
Tookan, işletmelerin teslimat operasyonlarını modernize etmelerini ve gerçek zamanlı teslimatları yönetmede tam kontrol sahibi olmalarını sağlayan güçlü bir kullanıma hazır teslimat yönetim platformudur. Tookan, herhangi bir sipariş yönetim platformu veya POS ile sorunsuz bir şekilde entegre edilebilir ve böylece teslimat sürecini uçtan uca basitleştirir. Tookan, gerçek zamanlı izleme, rota optimizasyonu, GeoFencing, temsilci cüzdanları vb. özellikleri sağlayan bir temsilci uygulaması, gönderi panosu ve çok sayıda uzantı ile birlikte sunulmaktadır. Tookan hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Teklifler/Tahminler
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • İzlenebilirlik
  • Raporlama ve İstatistikler
Detrack ile işletmeler, teslimat programlarını ve rotalarını takip edebilir ve teslimat operasyonlarını optimize edebilir.
Detrack, işletmelerin teslimatlarını izlemesini sağlayan bir teslimat yönetimi yazılımıdır. Bu yazılım, teslimat takvimleri oluşturmak, teslimat sürecini izlemek ve müşteri bilgilerini yönetmek için kullanılabilir. Detrack, aynı zamanda işletmelerin teslimatlarının nerede olduğunu her zaman görebilmesi için gerçek zamanlı izleme özellikleri sağlar. Buna ek olarak yazılım, işletmeler için teslimat bölgeleri ayarlama ve özel raporlar oluşturma gibi bir dizi faydalı özellik sunar. Detrack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Teklifler/Tahminler
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • İzlenebilirlik
  • Raporlama ve İstatistikler
Oracle Simphony POS, her restoran boyutuna ve türüne uyar: günlük, hızlı servis, bağımsız, franchise, pub, stadyum ve daha fazlası.
Oracle Simphony POS, iddialı restoranlar için oluşturulmuştur. Bu bulut tabanlı POS, işlemleriniz arasında her açıdan bağlantı kurar. Böylece çevrimiçi siparişleri, mutfak işlemlerini, envanteri, menüleri, teslimatı, sadakati ve daha fazlasını kolayca yönetebilirsiniz. Gerçek zamanlı analizlerin dahil edilmesiyle satışlar, maliyetler ve personelin performansı hakkında her zaman bilginiz olur. Simphony’nin açık API’si ve kapsamlı bulut pazaryeri sınırsız esneklik, çeviklik ve ölçek sunar. Simphony POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Teklifler/Tahminler
  • İçe/Dışa Aktarma Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Satıcı Yönetimi
  • Ambar Yönetimi
  • İzlenebilirlik
  • Raporlama ve İstatistikler