17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Gıda Sektörüne Özel Yazılımlar

Gıda Sektörüne Özel Yazılımlar hem kamu hem de özel yemek hizmeti operasyonları için envanter kontrolü, satın alma, teslim alma ve tarif yönetimi sunar. Kuruluşlar, müşteri ilişkileri ve muhasebe ihtiyaçlarının yanı sıra arka ofis işlevlerini yönetmek için bu uygulamaları kullanır. Gıda Sektörü Yazılımları maliyetleri kontrol etmeye, envanteri izlemeye ve emek yoğun görevleri otomatikleştirmeye yardım eder. Gıda Sektörüne Özel Yazılımlar Catering Yönetim Sistemi, Gıda Hizmeti Dağıtımı Yazılımı ve Restoran Yönetim Sistemi ile ilişkilidir.

Türkiye Yerel ürünleri göster
Restoran envanter yönetimi artık daha kolay. Maliyetlerinizi kontrol altına alın ve faaliyetlerinizi kolaylaştırın.
Bulut tabanlı gıda hizmeti ve restoran envanter yönetimi yazılımı ve uygulaması. MarketMan, gıda servisi ve restoranlar için envanterinizi, tedarikçilerinizi, siparişlerinizi ve menü maliyetlendirmenizi yönetmekte ihtiyaç duyulan araçları sağlar. Gıda maddesi maliyetini doğru şekilde hesaplamanıza ve paranızın nereye gittiğini gerçek zamanlı olarak bilmenize yardımcı olur. Menü öğelerinin kârlılığındaki düşüşleri bildiren uyarıların oluşturulmasını ve tedarikçi fiyatlarındaki dalgalanmalar hakkında bildirim almayı temin eder. Sonuç, daha iyi kontrol ve daha fazla kârdır. Marketman, çok konumlu işletmeler için gelişmiş özelliklere sahiptir. Marketman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Menü Planlama
  • Çok Konumlu
  • Maliyet İzleme
  • Envanter İzleme
  • Beslenme Analizi
  • Otomatik Planlama
  • Faturalandırma
  • Satış Noktası (POS)
  • Catering Yönetimi
Güçlü iş yönetimi araçlarına ve analizlere erişim olanağı sunan bulut tabanlı satış noktası yazılımı. Kullanımı basit, kurulumu kolay.
Poster; kafeler, restoranlar ve mağazalar için tablet ve tarayıcı tabanlı bir satış noktası yazılımıdır. Poster'ın sunduğu çok yönlü satış noktası uygulaması sayesinde müşteri hizmetini kolaylaştırabilirsiniz: Siparişler doğrudan mutfağa gönderilir, garsonlar promosyon ve indirimleri doğrudan uygulayabilir ve tüm verileriniz hemen işlenir. Yönetim konsolu veya Poster Boss uygulaması sayesinde tüm siparişlerinizle ilgili istatistik ve raporlara erişin. 15 dakika içinde kurulum ayarlarını yaparak zamandan ve paradan tasarruf etmeye başlayın. Poster POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Menü Planlama
  • Çok Konumlu
  • Maliyet İzleme
  • Envanter İzleme
  • Beslenme Analizi
  • Otomatik Planlama
  • Faturalandırma
  • Satış Noktası (POS)
  • Catering Yönetimi
Apicbase, restoran zincirlerinin, yemek şirketlerinin ve otellerin hizmet dışı operasyonlarını yönetmesi için bulut tabanlı bir Yiyecek ve İçecek Yönetim Platformu sunar.
Gıda hizmetleri işinizin hizmet dışı operasyonlarını verimli bir şekilde yönetin. Gerçek zamanlı envanter yönetimi, akıllı tedarik, ayrıntılı satış analizleri ve üretim planlaması sayesinde gıda maliyetlerini takip edin ve marjlarınızı artırın. Stok ve siparişlerinizi yönetin ve otomatikleştirin. İster tek bir satış noktanız ister birden fazla satış noktanız olsun, Apicbase size yemek hizmeti işinizi yönetmeniz için gerekli araçları sağlar. Dünyanın dört bir yanındaki mutlu müşterilere hizmet eder. Apicbase Restaurant Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Menü Planlama
  • Çok Konumlu
  • Maliyet İzleme
  • Envanter İzleme
  • Beslenme Analizi
  • Otomatik Planlama
  • Faturalandırma
  • Satış Noktası (POS)
  • Catering Yönetimi
Oracle Simphony POS, restoranlarda yemek servisi yönetimini kolaylaştırır. POS donanımınızı 1 $’a yükseltin.
Oracle Simphony POS, restoranlarda yemek servisi yönetimini kolaylaştırır. Bu bulut tabanlı POS, işlemleriniz arasında her açıdan bağlantı kurar. Böylece çevrimiçi siparişleri, mutfak işlemlerini, envanteri, menüleri, teslimatı, sadakat programlarını ve daha fazlasını kolayca yönetebilirsiniz. Gerçek zamanlı analizlerin dahil edilmesiyle satışlar, maliyetler ve personelin performansı hakkında her zaman bilginiz olur. Simphony’nin açık API’si ve kapsamlı bulut pazaryeri, sınırsız esneklik, çeviklik ve ölçek sunar. Simphony POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Menü Planlama
  • Çok Konumlu
  • Maliyet İzleme
  • Envanter İzleme
  • Beslenme Analizi
  • Otomatik Planlama
  • Faturalandırma
  • Satış Noktası (POS)
  • Catering Yönetimi
Personel yönetimi ve vardiya planlaması için gerçek zamanlı web uygulaması.
Personel yönetimi ve vardiya planlaması için bir web uygulaması olan TeamUltim, perakende, yiyecek-içecek, spor, konaklama ve uzmanlık hizmetleri sektörlerinde küçük ve orta ölçekli işletmelerin ihtiyaçlarını mükemmel bir şekilde karşılar. TeamUltim ile vardiyaları planlayın, ücretli izinleri ve devamsızlıkları yönetin, ekibinizin vardiyaları değiştirmesine izin verin ve tüm bunlar hakkında kapsamlı raporlama edinin. TeamUltim hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Menü Planlama
  • Çok Konumlu
  • Maliyet İzleme
  • Envanter İzleme
  • Beslenme Analizi
  • Otomatik Planlama
  • Faturalandırma
  • Satış Noktası (POS)
  • Catering Yönetimi
Türkiye Yerel ürün
İşletmelerin özel iş akışları kullanarak çevrimiçi dolandırıcılığı izlemesine, tespit etmesine ve önlemesine yardımcı olan yapay zeka özellikli dolandırıcılıktan korunma çözümü.
İşletmelerin özel iş akışları kullanarak çevrimiçi dolandırıcılığı izlemesine, tespit etmesine ve önlemesine yardımcı olan yapay zeka özellikli dolandırıcılıktan korunma çözümü. Ekibinizi milyonlarca riskli dolandırıcılık vakasını analiz ederken veriye dayalı kararlar almaya teşvik edin. Farklı veri kaynaklarını analiz edip bunların hepsini birlikte gerçek zamanlı işleyerek müşterilerinizi koruyabilir, geri ödemeleri azaltabilir ve müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz. Kurallar ve ML (makine öğrenimi) hakkında şeffaf beyaz kutu yaklaşımıyla yapay zeka tabanlı gerçek zamanlı dolandırıcılık önlemeden yararlanın. Formica Fraud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Menü Planlama
  • Çok Konumlu
  • Maliyet İzleme
  • Envanter İzleme
  • Beslenme Analizi
  • Otomatik Planlama
  • Faturalandırma
  • Satış Noktası (POS)
  • Catering Yönetimi
DinnerBooking, 2004’te oluşturulmuş konaklama sektörü odaklı bir restoran rezervasyon sistemidir.
DinnerBooking, 16 yılı aşkın olumlu müşteri deneyimiyle sınıfının en iyileri arasında yer alan bir restoran rezervasyon sistemidir. Her türlü restoran ve kafe için tamamen özelleştirilmiş bir sistemdir. Bilgilendirici müşteri verileri sayesinde rezervasyonuna gelmeyenlerin oranını azaltın ve kolaylaştırılmış çalışma platformuyla gelirinizi artırın. Restoranınızı binlerce potansiyel müşteriye gösterin. Restoranınızı ve etkinliklerinizi sergilemek için ihtiyacınız olan araç kitini edinin. Şarap tadımları, Sevgililer Günü ve daha fazlası gibi özel etkinlikler için bilet oluşturup satın. DinnerBooking hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Menü Planlama
  • Çok Konumlu
  • Maliyet İzleme
  • Envanter İzleme
  • Beslenme Analizi
  • Otomatik Planlama
  • Faturalandırma
  • Satış Noktası (POS)
  • Catering Yönetimi