15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Restoran Yönetim Sistemi

Restoran Yönetim Sistemi restoranlar için muhasebe, zaman çizelgesi oluşturma ve envanter kontrolünü entegre eder ve otomatikleştirir. Restoran Yönetim Programı genelde muhasebe, müşteri iletişim bilgileri, tedarikçi verileri ve bordro gibi geleneksel iş gereksinimlerinin yanı sıra rezervasyon yönetimi, misafir yönetimi ve menü maliyeti oluşturma gibi restorana özel gereksinimleri kapsayan geniş bir özellik yelpazesi sunar. Bu uygulamalar ayrıca satış noktası çözümleri ve yerinde veya çevrimiçi kredi kartı işleme sistemleriyle de entegre edilebilir. Restoran Yönetim Yazılımı Gıda Hizmeti Dağıtımı Yazılımı ve Gıda Sektörüne Özel Yazılımlar ile ilişkilidir.

9 sonuç
Saniyeler içinde TV ekranlarınıza görsel olarak ilgi çekici dijital menü panoları ekleyin ve müşterilerinizin ilgisini çekin. Ek satış ve çapraz satış menü öğeleri. Yodeck hakkında daha fazla bilgi
Yodeck, dijital menü panolarını TV ekranlarınızda sadece birkaç saniye içinde açmayı kolaylaştırır. Çapraz satış ve yukarı satış menü öğelerinde özel ürünlerinizin fotoğraf ve videolarıyla müşterilerinizin ilgisini çekin. Medya dosyalarını uygulamaya sürükleyip bırakın veya profesyonelce tasarlanmış ücretsiz menü panosu yerleşim şablonlarını kullanın. Tamamen özelleştirilebilir olduklarından kendi markanızı kullanabilirsiniz. Ekranları uzak konumlardan yönetin. Yodeck ile rakipsiz bir fiyata kullanımı kolay, profesyonel dijital tabelalar elde edersiniz. Yodeck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Sipariş Girişi
  • Satış Raporları
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
Perakende ve konaklama hizmetleri için Microsoft Dynamics teknolojisi üzerine inşa edilmiş tümleşik bir ticaret çözümü (ERP + POS).
Restoranınızın operasyonlarını, kanallarını ve süreçlerini tek bir yazılım ortamında yönetin. LS Central, ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central’ı genişleterek tüm işleri (finans işlemleri, POS, operasyonlar, tedarik zinciri yönetimi, envanter, çevrimiçi kanallar ve müşteri devamlılığı) tek bir platformdan yönetmeye olanak tanır. Fiyatları, menüleri, malzemeleri, kampanyaları, teklifleri ve daha fazlasını yönetin. Çalışan sayısı 50’den fazla olan restoranlar veya yiyecek ve içecek/gıda hizmeti zincirleri için idealdir. LS Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Sipariş Girişi
  • Satış Raporları
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
Restoran envanter yönetimi artık daha kolay.
Bulut tabanlı restoran envanter yönetimi yazılımı ve uygulaması. MarketMan; envanter, tedarikçi, sipariş ve menü maliyetlerini yönetmekte ihtiyaç duydukları araçları sağlar. Gıda maddesi maliyetini doğru şekilde hesaplamanıza ve paranızın nereye gittiğini gerçek zamanlı olarak bilmenize yardımcı olur. Menü öğelerinin kârlılığındaki düşüşleri bildiren uyarıların oluşturulmasını ve tedarikçi fiyatlarındaki dalgalanmalar hakkında bildirim almayı temin eder. Sonuç, daha iyi kontrol ve daha fazla kârdır. Marketman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Sipariş Girişi
  • Satış Raporları
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
Poster eksiksiz bir restoran yönetim araçları paketi sunar. Kullanımı basit, kurulumu kolay.
Poster, tüm restoran yönetimi ihtiyaçlarını karşılayacak araçlara sahip bulut tabanlı bir satış noktası sistemidir. Envanterinizi, gelir ve giderlerinizi, personel ve menü performansınızı ve çok daha fazlasını takip edin. Ürünlerde kullanılan malzemelere kadar detaylı envanter yönetimini, ayrıntılı raporları ve performans hakkında bilgilendirmeleri içeren Poster'ın yönetim konsolu sayesinde verilerinizin tamamına erişebilirsiniz. Restoran yönetimi yazılımınızdan en iyi şekilde yararlanabilmeniz için müşteri desteği yöneticileri size önerilerde bulunmaya daima hazırdır. Poster POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Sipariş Girişi
  • Satış Raporları
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
Restoranınızın yönetimini elinize alın. Çevrimiçi sipariş verme özelliğini birkaç dakikada ücretsiz olarak restoranınızın web sitesine ekleyin.
Basit, şık bir platformla restoranınızın yönetimini kontrol edin. İşinizi gerçekten hızlandırmak için herhangi bir web tarayıcısından menü ve fiyatları güncelleyin, çevrimiçi siparişleri yönetin, satış raporlarını görüntüleyin, birden fazla restoran konumunda pazarlama kampanyaları başlatın ve Oracle Simphony Essentials POS ile sorunsuz bir şekilde entegre edin. GloriaFood ile her şey daha kolay. Ücretsiz hesabınızı oluşturun ve dakikalar içinde restoranınızın web sitesine çevrimiçi sipariş verme ekleyin. GloriaFood hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Sipariş Girişi
  • Satış Raporları
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
Apicbase, bir veya birden fazla satış noktası olan restoran işinizin hizmet dışı operasyonlarını yönetmeniz için gerekli araçları sağlar
Restoran işinizin hizmet dışı operasyonlarını verimli bir şekilde yönetin. Gerçek zamanlı envanter, akıllı tedarik ve ayrıntılı satış analizleri sayesinde gıda maliyetlerini takip edin ve marjlarınızı artırın Stok ve siparişlerinizi yönetin ve otomatikleştirin. Apicbase, ister bir restoran ister birden fazla tesis işletiyor olun, restoran işletmenizi yönetmeniz için gerekli araçları sağlar. Apicbase ile restoranınızı bugün daha verimli bir şekilde yönetmeye başlayın. Apicbase Restaurant Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Sipariş Girişi
  • Satış Raporları
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
Simphony POS, her türde ve her büyüklükte işletmelerde eksiksiz restoran yönetimi için oluşturulmuştur. POS donanımınızı 1 $’a yükseltin.
Oracle Simphony POS eksiksiz restoran yönetimi sunar. Bu bulut tabanlı POS, işlemleriniz arasında her açıdan bağlantı kurar. Böylece çevrimiçi siparişleri, mutfak işlemlerini, envanter ve menüleri, teslimatı, sadakati ve daha fazlasını kolayca yönetebilirsiniz. Gerçek zamanlı analizlerin dahil edilmesiyle satışlar, maliyetler ve personelin performansı hakkında her zaman bilginiz olur. Simphony’nin açık API’si ve kapsamlı bulut pazaryeri, sınırsız ölçek sunar. POS donanımınızı 1 $’a yükseltin. Simphony POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Sipariş Girişi
  • Satış Raporları
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
Personel yönetimi ve vardiya planlaması için gerçek zamanlı web uygulaması.
Personel yönetimi ve vardiya planlaması için bir web uygulaması olan TeamUltim, perakende, yiyecek-içecek, spor, konaklama ve uzmanlık hizmetleri sektörlerinde küçük ve orta ölçekli işletmelerin ihtiyaçlarını mükemmel bir şekilde karşılar. TeamUltim ile vardiyaları planlayın, ücretli izinleri ve devamsızlıkları yönetin, ekibinizin vardiyaları değiştirmesine izin verin ve tüm bunlar hakkında kapsamlı raporlama edinin. TeamUltim hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Sipariş Girişi
  • Satış Raporları
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler
DinnerBooking, 2004’te oluşturulmuş konaklama sektörü odaklı bir restoran rezervasyon sistemidir.
DinnerBooking, 16 yılı aşkın olumlu müşteri deneyimiyle sınıfının en iyileri arasında yer alan bir restoran rezervasyon sistemidir. Her türlü restoran ve kafe için tamamen özelleştirilmiş bir sistemdir. Bilgilendirici müşteri verileri sayesinde rezervasyonuna gelmeyenlerin oranını azaltın ve kolaylaştırılmış çalışma platformuyla gelirinizi artırın. Restoranınızı binlerce potansiyel müşteriye gösterin. Restoranınızı ve etkinliklerinizi sergilemek için ihtiyacınız olan araç kitini edinin. Şarap tadımları, Sevgililer Günü ve daha fazlası gibi özel etkinlikler için bilet oluşturup satın. DinnerBooking hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Çevrimiçi Sipariş Verme
  • Sipariş Girişi
  • Satış Raporları
  • Gerçek Zamanlı Bildirimler