Türkiye Yerel ürünleri göster
502 sonuç
Saniyeler içinde TV ekranlarınıza görsel olarak ilgi çekici dijital menü panoları ekleyin ve müşterilerinizin ilgisini çekin. Ek satış ve çapraz satış menü öğeleri. Yodeck hakkında daha fazla bilgi
Yodeck, dijital menü panolarını TV ekranlarınızda sadece birkaç saniye içinde açmayı kolaylaştırır. Çapraz satış ve yukarı satış menü öğelerinde özel ürünlerinizin fotoğraf ve videolarıyla müşterileri nizin ilgisini çekin. Medya dosyalarını uygulamaya sürükleyip bırakın veya profesyonelce tasarlanmış ücretsiz menü panosu yerleşim şablonlarını kullanın. Tamamen özelleştirilebilir olduklarından kendi markanızı kullanabilirsiniz. Ekranları uzak konumlardan yönetin. Yodeck ile rakipsiz bir fiyata kullanımı kolay, profesyonel dijital tabelalar elde edersiniz. Yodeck hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
One or multiple outlets, Apicbase provides you the tools to manage the back-of-house operations of your restaurant business APICBASE Food Management hakkında daha fazla bilgi
Efficiently manage the back-of-house operations of your restaurant business. Keep track of food cost and improve your margins thanks to real-time inventory, smart procurement and detailed sales analytics Manage & automate your stock and orders. Whether you operate one restaurant or multiple sites, Apicbase provides you the tools to manage your restaurant business. Start managing your restaurant more efficiently with Apicbase today! APICBASE Food Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
DinnerBooking, 2004’te oluşturulmuş konaklama sektörü odaklı bir restoran rezervasyon sistemidir. DinnerBooking hakkında daha fazla bilgi
DinnerBooking, 16 yılı aşkın olumlu müşteri deneyimiyle sınıfının en iyileri arasında yer alan bir restoran rezervasyon sistemidir. Her türlü restoran ve kafe için tamamen özelleştirilmiş bir sistemdir. Bilgilendirici müşteri verileri sayesinde rezervasyonuna gelmeyenlerin oranını azaltın ve kolaylaştırılmış çalışma platformuyla gelirinizi artırın. Restoranınızı binlerce potansiyel müşteriye gösterin. Restoranınızı ve etkinliklerinizi sergilemek için ihtiyacınız olan araç kitini edinin. Şarap tadımları, Sevgililer Günü ve daha fazlası gibi özel etkinlikler için bilet oluşturup satın. DinnerBooking hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Restaurant management platform that helps you fill seats, run smooth shifts, grow guest relationships, and drive more revenue.
Run smoother shifts and speed up your operations with online waitlists, accurate turn times, the ability to customize your dining room and stay on top of your inventory. OpenTable gives you control to adapt your shift planning to fit your needs and manage your availability. OpenTable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Work hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
7shifts is a robust scheduling, communication, and engagement tool built specifically for restaurants. Simplify your life. Start free!
7shifts empowers restaurants of all sizes to trim labor costs, retain staff, and stay labor compliant with robust scheduling, communication, compliance, and engagement tools. 7shifts helps restaurant managers save 5 hours/week on scheduling, minimize call & text chaos with streamlined communication, manage staff on-the-go with free mobile apps, and trim labor costs up to 3% with integrated POS data. Join 700,000+ restaurants using 7shifts to simplify management. Start your free trial today! 7shifts hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. With Deputy you can complete staff schedules in minutes and then publish them to your team with a click, easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Deputy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues.
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues that will increase sales and streamline the booking process. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and 18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Tripleseat hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
CAKE POS is designed to meet the unique needs of restaurants. A simple, intuitive and cost-friendly solution.
CAKE built its POS to meet the demands of Quick & Full Service restaurants. It is simple, intuitive, and cost-friendly. Easily handle Quick Service rush hours with line-busting OrderPads that control the flow of traffic and a customer-facing display for guests to privately pay, tip, and sign from their own screen. Supercharge your Full-Service POS with rich guest profiles and automatic table status updates. CAKE POS makes it easy for restaurants to get more done every day. CAKE POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
HotSchedules reduces food and labor costs, time spent on administrative tasks, and operational complexity.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables owners and operators to schedule employees across locations, track time and attendance, monitor business performance and manage day-to-day operations. With HotSchedules native mobile app, employees can check schedules, pick-up and drop shifts, and request time off, all from their mobile phones. HotSchedules hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
An all-in-one point-of-sale & payments system, Clover integrates the functions of a cash register, card payment terminal, & POS system.
Clover is an all-in-one point-of-sale and payments system that integrates the functions of a cash register, card payment terminal, and POS system. As a cloud-based platform supporting a suite of devices, Clover makes it easier and faster than ever to run your business. Built-in capabilities allow you to simplify daily tasks, speed up transactions, engage customers, and accept the latest payments effortlessly. Clover also offers a robust App Market, with 300+ apps available and growing. Clover hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
TouchBistro has been designed to meet the unique needs and specific demands of the restaurant industry.
TouchBistro is an all-in-one POS and restaurant management system that makes running a restaurant easier. Built to meet the unique needs of the restaurant industry, TouchBistro is fast, reliable, and easy to use, and has all of the features restaurateurs need to increase sales, deliver a great guest experience, and save both time and money. By pairing innovative restaurant technology and dedication to customer support and success, TouchBistro has powered more than 29,000 restaurants globally! TouchBistro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Simplify FOH busywork while growing your following with our high-intent network, so you can focus on the guest.
Yelp Guest Manager helps restaurants manage all of their front-of-house operations across the entire dining experience through one fully integrated solution — by bringing together Yelp Waitlist, Reservations, Kiosk, Takeout, Table Management, online brand building and more into one product. Yelp Guest Manager combines Yelp’s high-intent diner network with powerful solutions that simplify and streamline restaurant operations from takeout and delivery orders to dine-in seating. Yelp Guest Manager hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Toast is an all-in-one POS and restaurant management system built to improve efficiency and dramatically cut costs.
Toast is an all-in-one POS and restaurant management system. Built specifically for foodservice, Toast is remarkably easy to use. Toast customers can easily fulfill orders, update online and in-house menus, and manage staff payroll. With online ordering, advanced real-time reporting and loyalty programs built in, Toast eliminates the need to juggle multiple vendors and dramatically cuts costs. Toast POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Build the Restaurant of tomorrow, today. Evolve your business with the future of POS technology.
Restaurant management for the future Our Restaurant POS System will help you stay ahead in an evolving industry. Easily connect to major ordering and delivery apps to create new revenue streams and meet customer expectations. Track inventory, calculate costs and profit, simplify reordering and integrate with leading accounting software. Leverage powerful sales reports on any device to boost profitability, reduce wastage and improve employee efficiency. Epos Now hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
POS for Restaurants, Bars and Cafes. Complete restaurant and bar management system.
Upserve by Lightspeed is an industry-leading POS used by thousands of restaurants that serves up insights daily. Specifically designed by restaurant people, Upserve by Lightspeed merges an easy-to-use interface with powerful POS features to modernize and streamline your restaurant operations: including Online Ordering, Contactless Payments, and Tableside Devices to boost profits and optimize your restaurant operations. Upserve hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Jolt is an app used to manage daily operations and hourly workers, giving real-time feedback to restaurant owners and managers.
Jolt is a tablet-based software used to manage daily operations for brands like Chick-fil-A, McDonald's, and Buffalo Wild Wings. Owners and managers get a real-time look at daily operations from their phone, and in-store tablets keep staff accountable and on task. Jolt includes a training library, drag-n-drop schedule builder, text notifications, a time clock, and more. Trusted in thousands of restaurants across the globe, Jolt has helped over 300,000 users complete over 700 million tasks. Jolt hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Square Online allows small & medium-sized sellers to grow their business with a professional eCommerce website & integrated tools
Bring your restaurant online. Create an online ordering page for your restaurant and start accepting orders right away. Only pay when you make a sale, just 2.9% +30 cents per transaction. With Square Online, it’s easy for restaurants to offer a variety of options for getting orders in diners’ hands: in-person and curbside pickup, delivery by an on-staff courier, or by a food delivery service. Square Online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
ERP made easy for Restaurant businesses Plan your production based on orders, reducing inventory wastage & pilferage
GOFRUGAL Restaurant Management Software helps to manage restaurant billing, inventory tracking, recipe management, kitchen order taking, free accounting, table layout, call order management & more, in the form of complete business automation solutions paired with mobile apps and cloud solutions, our technological footprint has grown to benefit of 2500+ restaurant businesses across 60+ countries.Our key focus is on providing a great customer experience with our digital solutions GoFrugal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Helping you run your restaurant seamlessly, so you can focus on what really matters—creating exceptional guest and staff experiences.
A restaurant management solution that helps you run your establishment seamlessly, so you can focus on what really matters—creating exceptional experiences. Operate more efficiently with an easy-to-us e POS and handhelds. Boost revenue with commission-free online and QR ordering and Google integrations. Better manage and retain staff with team management solutions, and build guest relationships with marketing, loyalty and review management. SpotOn hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Lavu's iPad-based mobile POS and full-featured management platform are designed specifically to streamline restaurant operations.
As featured in Gordon Ramsey's Kitchen Nightmares! STARTING AT $59/MO WITH FREE HARDWARE INCLUDED Purpose-built for restaurants by restaurant people, Lavu's easy-to-use, mobile POS and restaurant management platform is designed to fit any dining type, cuisine, and budget. Lavu streamlines operations and increases revenue while delighting customers. Offering in-house payment processing, online ordering, detailed reporting, loyalty programs, labor management, inventory management & more. Lavu POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
The catering software can help automate your business process, making it more efficient.
The perfect catering software for business owners looking to automate their operations, save time and grow revenue. Designed with an easy-to-use interface that helps you transition from manual Word documents or spreadsheets into one single organized system. Enjoy streamlined reporting and outstanding customer service! Total Party Planner hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Perakende ve konaklama hizmetleri için Microsoft Dynamics teknolojisi üzerine inşa edilmiş tümleşik bir ticaret çözümü (ERP + POS).
Restoranınızın operasyonlarını, kanallarını ve süreçlerini tek bir yazılım ortamında yönetin. LS Central, ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central’ı genişleterek tüm işleri (finans işlemleri, POS, operasyonlar, tedarik zinciri yönetimi, envanter, çevrimiçi kanallar ve müşteri devamlılığı) tek bir platformdan yönetmeye olanak tanır. Fiyatları, menüleri, malzemeleri, kampanyaları, teklifleri ve daha fazlasını yönetin. Çalışan sayısı 50’den fazla olan restoranlar veya yiyecek ve içecek/gıda hizmeti zincirleri için idealdir. LS Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Cloud based Point of Sale Software solution, can be used securely on any device, online or offline. Seamlessly connects to add-ons.
Designed specifically with hospitality in mind, Kounta POS makes no compromises for straight retail. It's flexible to all different types and sizes of business. Behind the scenes is a security hardened database of all your most valuable data. You'll get the same kind of big business reporting and analytics tools for all your stores backed up, as everything happens. And it runs on anything: iPad, Android, Mac, PC or even legacy POS hardware, a fully featured, always available, mobile POS. Lightspeed POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Craftable significantly lowers food, beverage, and labor costs by combining your vendor purchases with sales.
Craftable significantly lowers food, beverage, and labor costs by combining your vendor purchases with sales. We serve hospitality groups by simplifying ordering, payments, inventory management, electronic invoicing, and recipe and menu costing while reducing back-office labor hours. Our cloud-based platform is available to use on any device- desktop, tablet, or mobile phone. Craftable serves single-site locations to multi-unit enterprise. We work with groups of all sizes. Craftable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Flipdish is the world’s leading online ordering system for food businesses. Offering branded websites, apps, table ordering & more!
Flipdish is the world's leading online ordering system for food and hospitality businesses, powering digital ordering for thousands of restaurants and takeaways around the world via branded websites, mobile apps, table ordering, kiosks, and more! Flipdish gives you the tools you need to build your online brand, drive revenues and increase customer loyalty and satisfaction. Find out more about what Flipdish has to offer. Head over to their website today! Flipdish hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start for FREE today!
The owners of a multi-location restaurant franchise were looking for a solution to manage their employees. After countless web searches, they could not find the solution they wanted for a complete solution for time & attendance, employee scheduling and team communication. They decided to design their own complete system implementing some of their most successful business practices that have yielded well below average employee turn over in a high turnover industry. Start for FREE today! honeybeeBase hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
MakeShift makes scheduling, time tracking and communicating with employees a pain free process… And, businesses love it!
MakeShift is the go-to employee scheduling solution for companies looking to save time, offer flexibility, increase engagement and drive growth. It lets you build schedules faster, track time & attendance more accurately and communicate with employees in real-time. Our customers enjoy fewer unfilled shifts, more time to focus on strategy, better work-life balance, happier employees and a healthier bottom line. It’s PeopleFirst, PainFree scheduling. And businesses love it! MakeShift hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
eZee BurrP! is a fully integrated Intuitive Restaurant POS Software suitable to work in restaurants, bars, night clubs and more.
eZee BurrP! - A fully integrated Intuitive Restaurant POS Software is suitable to work in restaurants, bars, night clubs, quick service restaurant, delivery and other operations. Its simple approach, ease of use and rock-solid reliability makes eZee BurrP! a great system for your POS needs. Whether your restaurant is a single store or a part of nation wide chain, we will help you achieve simplicity in restaurant management. eZee BurrP! works on touch screen as well as on desktops. eZee Burrp! hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Combo (ex-Snapshift) is a planning and employee management software designed to facilitate the daily life of your company.
Combo (ex-Snapshift) is the HR application that simplifies the daily life of deskless workforce & managers (hotels, restaurants, shops, pharmacies, gyms, etc.). From planning to payroll, all HR management is centralised on an ultra-intuitive application, accessible on computer and smartphone. Today, more than 4,500 customers of all sizes and in all sectors use Snapshift to simplify their business and save time on a daily basis. Snapshift hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
The #1 POS and take-out/delivery app made for quick-service restaurants.
The #1 POS and online take-out/delivery app made for quick-service restaurants. Run and grow your business from one intuitive platform and easily integrate apps such as Uber Eats, SkipTheDishes and Square Payment. All plans include unlimited support. MYR POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Harbortouch provides point of sale systems for the hospitality and retail industries. Ask us about our FREE POS program!
Point of sale solution designed to help retail stores, restaurants, bars, nightclubs, cafes, and more manage labor, monitor sales, track inventory levels, and review financials to enhance the operational efficiency of businesses. The platform enables administrators to add discounts on products, refer special requests by clients, use keywords to search items, and maintain a customer database on a unified interface. It also offers a built-in time clock, which enables leaders to manage employees. Harbortouch POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Restoran envanter yönetimi artık daha kolay.
Bulut tabanlı restoran envanter yönetimi yazılımı ve uygulaması. MarketMan; envanter, tedarikçi, sipariş ve menü maliyetlerini yönetmekte ihtiyaç duydukları araçları sağlar. Gıda maddesi maliyetini doğru şekilde hesaplamanıza ve paranızın nereye gittiğini gerçek zamanlı olarak bilmenize yardımcı olur. Menü öğelerinin kârlılığındaki düşüşleri bildiren uyarıların oluşturulmasını ve tedarikçi fiyatlarındaki dalgalanmalar hakkında bildirim almayı temin eder. Sonuç, daha iyi kontrol ve daha fazla kârdır. Marketman hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Restaurant managers: Prepare your stores for upcoming site visits and streamline your routine work. Learn how MeazureUp's app can help.
Restaurant managers: Improve the quality and consistency of your daily store tasks as well as prepare for any site visit. By upgrading your paper or excel checklists with a digital tool, you can ace all your store evaluations, improve customer satisfaction and unify all store data in one place. MeazureUp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Schedulefly is the simplest restaurant and hospitality employee scheduling software. Schedule and communicate w/ staff from anywhere.
Schedulefly is the simplest restaurant and hospitality employee scheduling software. By far. Life is easier for over 300,000 successful independent restaurant people at over 7,000 restaurants because of Schedulefly. It's smooth. Crisp. Clean. Straightforward. Makes staff scheduling and communication a breeze. Mobile access. Text alerts. Message wall, document storage, job postings, shift notes. Schedulefly has grown through word of mouth, one customer at a time, since 2007. www.schedulefly.com Schedulefly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Cloud-based platform that allows businesses to improve operational processes with task management, audits, food waste logs and more.
FreshCheq simplifies day to day operations. Save time and money with operating procedures such as store checklists, temp logs, food waste logs, audits, corrective actions, reporting and more. Improve employee workflow and accountability. NO expensive hardware is needed. Actionable and immediate dashboard reporting at all levels of the organization from any smart device or computer. FreshCheq's platform has helped many brands such as Moe's, Buffalo Wild Wings, KFC and more. FreshCheq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
NCR Aloha is an end-to-end solution that helps restaurants increase efficiency, drive revenue and redefine their guest experience.
NCR Aloha is a cloud-enabled tech platform that helps operators embrace digital transformation to run every aspect of the restaurant, drive on- and off-premise revenue, streamline management and exceed guest expectations. With an all-in-one subscription model, core capabilities include fixed and mobile POS, contactless dining, analytics, online ordering, 3rd party delivery integrations and more. Used in thousands of restaurants worldwide, more staff are trained on Aloha than any other POS. NCR Aloha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
5 stars for a reason! Save time, drive patrons through your door and boost revenue with your easy-to-use dashboard evergreenhq.com
Save hours weekly, drive patrons through your door and engage your customers with Evergreen. Automate updates to your food & drink lists across digital, web, print, Facebook & Google menus; drive traffic via Facebook, Twitter & Instagram; streamline inventory management; manage reviews; and more. Get started: evergreenhq.com Evergreen hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
This POS provides restaurants with the taste of efficiency! Track sales, train employees & take orders from anywhere using an iPad.
Promo: Our digital hospitality bundle is now only $99 per month. POS + Order Ahead + eCom for Resto + Payments + 1 free piece of hardware. Future-proof your business with Lightspeed Restaurant and its features like delivery, contactless payment & customizable floor plans for social distancing. With Lightspeed powering your restaurant, you can focus less on operations and more on personalizing your service to increase customer satisfaction. Lightspeed Restaurant hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Service based online software solutions to help restaurant owners and chefs manage the entire purchasing lifecycle.
Serving the New York, DC and Miami regions, ChefMod has been developed specifically for the independently owned restaurant, and is the only full-process restaurant Group Purchasing Organization in the United States. Easy-to-use cloud-based Software is combined with superior account management Services and unbeatable programs to create a customized, professional solution for your business. ChefMod hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Aloha EPOS is a reliable and easy to use restaurant management system which is ideal for bar, hotel and restaurant groups.
Aloha EPOS is a reliable and easy to use restaurant management system which is ideal for bar, hotel and restaurant groups. It's the total solution and with Aloha you will be able to connect all the elements of running your operations from one single solution so you can concentrate on growing your business. It includes: Labour management Stock control Centralised data management Tableside ordering Loyalty and marketing And much more! Aloha EPOS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Restoranınızın yönetimini elinize alın. Çevrimiçi sipariş verme özelliğini birkaç dakikada ücretsiz olarak restoranınızın web sitesine ekleyin.
Basit, şık bir platformla restoranınızın yönetimini kontrol edin. İşinizi gerçekten hızlandırmak için herhangi bir web tarayıcısından menü ve fiyatları güncelleyin, çevrimiçi siparişleri yönetin, satış raporlarını görüntüleyin, birden fazla restoran konumunda pazarlama kampanyaları başlatın ve Oracle Simphony Essentials POS ile sorunsuz bir şekilde entegre edin. GloriaFood ile her şey daha kolay. Ücretsiz hesabınızı oluşturun ve dakikalar içinde restoranınızın web sitesine çevrimiçi sipariş verme ekleyin. GloriaFood hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
PointOS is a Restaurant Management Platform providing a cost effective, full-featured and user-friendly restaurant management platform.
PointOS was founded by bar and restaurant professionals to provide a cost effective, full-featured and user-friendly restaurant management platform that helps restaurants and bars operate more efficiently and profitably. The PointOS platform provides an all in one point of sale system with features ranging from inventory and labor forecasting, to detailed reports and analytics that help you to make the right decisions for your business. PointOS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Join our 60 day program and we prove our worth is 10x what you pay. Just check our reviews.
Restaurant Systems Pro will easily provide a multiple ROI. There is a risk free 60 Day program where we give you everything. Software that provides systems for the whole restaurant. Connects to your POS system. Our 60 Day program gives you over $5k of consulting and services for $197. We put our money where our mouth is and prove we can get you a return on $5k of services for fraction of the costs. RSP has multiple systems all connected and in one place. We will double your profits for $197. Restaurant Systems Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Unified restaurant technology platform partnering with global brands in their digital transformation.
Posist is a B4B (Business-for-Business) company partnering with global restaurant chains in their digital transformation via its restaurant technology platform. Posist powers 10,000+ restaurants globally. It allows enterprise restaurant operators to grow at scale, improve bottom-line efficiency and deliver a consistent guest experience. Posist's unified technology platform streamlines restaurants' front of the house, back of the house, out of house/integrations, analytics, and CRM. Posist hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Restaurant, retail, and other multi-unit operators use Zenput to elevate team execution in every store.
Zenput is how top operators elevate team execution in every store. Restaurant, retail, and other multi-unit operators such as Chipotle, Domino's, and 7-Eleven use the platform to automate how operating procedures and key initiatives are rolled-out and enforced. Supporting 50,000 locations in over 40 countries, Zenput turns strategy into action faster and equips teams to deliver on it. Zenput hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
TablesReady is an SMS-powered waitlist and reservations platform. Simple enough for quick-service, robust enough for full-service.
TablesReady is an easy-to-use digital waitlist and online booking platform that keeps your guests happy by eliminating physical lines. No dirty pagers or expensive equipment required. Simply notify diners when it's their turn via SMS with a single click or tap. TablesReady also provides intelligent estimated wait times, online check-in, a public waitlist view for your guests to see their place in line and much, much more all for one low price. TablesReady hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Grow and scale your business by simplifying HR, payroll, scheduling, time tracking, onboarding employees, and forecasting labor costs.
Push is cloud-based employee management software that integrates your HR, payroll, time tracking, and scheduling tasks into one easy-to-use platform. Grow and scale your business by simplifying HR, Payroll, and Workforce Management with an easy all-in-one platform. Push Operations hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Easy-to-use & advanced solution for the hospitality management & the food service industries with 4000+ installations in 23+ countries.
Full hospitality management software covering the complete cycle of a F & B business from bill to bill. POS (quick service, seated service, delivery service, catering) Back Office (stock, inventory, purchasing, wholesale, CRM, delivery dispatching, bread selling tools, pastry vendor selling tool, recipe costing and production, table reservation, multi-chain franchise management, accounting, time & Attendance, marketing tools, 500+ reports... BIM POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi
Our mission is to keep local thriving! We empower local pizzerias with the ordering, tech, and marketing tools of the big chains.
Grow Business. Gain Regulars. Join the 18,000+ pizzerias nationwide that are already part of the Slice family. Slice is a system that focuses on online ordering and automated marketing creating loyal customers to grow your business — Slice's partners see up to 50% more repeat customers. Slice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Envanter Yönetimi
  • Mutfak/Menü Yönetimi
  • Satış Noktası (POS)
  • Masa Yönetimi
  • Bekleme Listesi Yönetimi
  • Çalışan Yönetimi
  • Raporlama/Analiz
  • Mutfak/Menü Yönetimi