15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Hastane ve Klinik Yönetim Sistemi

Hastane ve Klinik Yönetim Sistemi hasta bakımı, zaman çizelgesi oluşturma, faturalama, alacakların işlenmesi ve tıp pratiğindeki diğer operasyonlar gibi faaliyetleri otomatikleştirir. Doktorlar ve personelleri ofis iş akışını kolaylaştırarak idari görevlere daha az, hastalarına da daha fazla zaman ayırabilir. Hastane ve Klinik Yönetim Yazılımı özel klinikler, toplum sağlığı merkezleri, uzun dönemli bakım ve sağlık tesisleri, hastaneler ve diğer sağlık hizmeti kuruluşları tarafından kullanılabilir. Hastane ve Klinik Yönetim Sistemi Elektronik Tıbbi Kayıt Sistemi, Sağlık Hizmetleri Yazılımı, Tıbbi Faturalandırma Yazılımı, Medikal Planlama Yazılımı ve Tıbbi Transkripsiyon Yazılımı ile ilişkilidir.

Türkiye Yerel ürünleri göster

10 sonuç

Klinikler için kapsamlı HIPAA sertifikalı rezervasyon sistemi. Müşterilerin çevrimiçi rezervasyon yaptırmasını sağlayın. Ücretsiz sürüm içerir.
SimplyBook.me, kliniklerin internet üzerindeki varlığını artırmasını ve planlama işlemlerini optimize etmesini sağlayan kapsamlı bir tıbbi planlama yazılım çözümü sunar. Kliniklerin hizmetlerini tanıtabileceği, randevu ve ödemeleri kabul etmeye başlayabileceği, rezervasyon anımsatıcıları gönderebileceği profesyonel bir rezervasyon web sitesi (veya kendi web siteniz için rezervasyon pencere öğesi) sağlar. Ayrıca bu çözüm, kliniklerin rezervasyon sırasında hastalara soru sormasına olanak tanır, SOAP (öznel, nesnel, değerlendirme ve plan) notları sunar ve HIPAA (Sağlık Sigortası Kanunu) uyumludur. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tıbbi Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • EMR/EHR
  • E-Reçete
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Hasta Portalı
  • Hasta Kabulü
  • Çok Doktorlu
  • Randevu Yönetimi
Sağlık kliniğinizi modernleştirmek için ihtiyacınız olan her şeyi sağlayan uygulama yönetimi yazılımı.
Power Diary, dünya çapında sağlık uzmanlarının güvendiği çevrimiçi uygulama yönetimi yazılımıdır. Power Diary'nin özellikleri şunları içerir: + Takvim yönetimi + Randevu anımsatıcıları (SMS ve e-posta) + Tedavi notu şablonları + Müşteri faturalandırma + Çevrimiçi rezervasyonlar + İki yönlü SMS sohbet + Tele-sağlık + Ve çok daha fazlası Power Diary hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tıbbi Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • EMR/EHR
  • E-Reçete
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Hasta Portalı
  • Hasta Kabulü
  • Çok Doktorlu
  • Randevu Yönetimi
Hasta deneyimini iyileştiren ve gerçek zamanlı veri öngörüleri sağlayan sıra yönetim sistemi.
Qminder hastane ve kliniklerdeki bekleme sıraları ve randevusuz gelenler için bulut tabanlı bir sıra yönetim sistemidir. Hizmet ekiplerinin üst düzey hasta hizmeti sunmalarına, iş akışlarını yönetmelerine, takip işlemlerini planlamalarına ve her ziyareti en iyi şekilde planlamalarına yardımcı olur. Qminder hasta kabulünü, önceliklendirmeyi, sıra oluşturmayı ve etkileşimi yönetmek için hepsi bir arada çözümdür. Kolay kurulum ve uygulama. Teknik eğitime ihtiyaç duyulmaz. Qminder hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tıbbi Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • EMR/EHR
  • E-Reçete
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Hasta Portalı
  • Hasta Kabulü
  • Çok Doktorlu
  • Randevu Yönetimi
Hepsi bir arada uygulama yönetimi, EHR çözümü ve faturalandırma platformu olan IMS ile uygulamanızı zahmetsizce yönetin.
İş akışını kolaylaştıran, üretkenliği ve ROI'yi artıran hepsi bir arada yazılım. Tamamen entegre bir uygulama yönetimi çözümüyle IMS, kliniğinizin artan gereksinimlerini karşılamak için ihtiyacınız olan her şeyi tek bir yazılımda toplar. Özellikleri, modülleri ve şablonları, her yönüyle 40'tan fazla uzmanlığın ihtiyaçlarına tam olarak uyarlanacak şekilde oluşturulmuştur. Intelligent Medical Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tıbbi Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • EMR/EHR
  • E-Reçete
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Hasta Portalı
  • Hasta Kabulü
  • Çok Doktorlu
  • Randevu Yönetimi
EHR (elektronik sağlık kaydı), muayene yönetimi, gelir döngüsü yönetimi ve hasta takibi dahil olmak üzere komple hastane ve muayene yönetimi yazılımı.
eHospital Systems, tüm hastane operasyonlarını yönetmek için tasarlanmış özelleştirilebilir, kapsamlı ve entegre hastane yönetim sistemidir. Ayakta tedavi ve yatarak tedavi, eczane, laboratuvar, radyoloji, envanter, eTalep, mobil uygulamalar, tablet sürümleri, çevrimiçi planlama, güvenli mesajlaşma, doktor ve hasta portalları, muhasebe, İK/bordro, kan bankası, morg, uyarı sistemi, diyet, geribildirim, laboratuvar makineleri ve biyometrik entegrasyon, HL7/Entegre PACS (Sağlık Seviyesi 7/Entegre Resim Arşivleme İletişim Sistemleri) ve iş zekasına sahiptir. eHospital Systems hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tıbbi Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • EMR/EHR
  • E-Reçete
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Hasta Portalı
  • Hasta Kabulü
  • Çok Doktorlu
  • Randevu Yönetimi
UltraLinq, doktorlar ve uygulamalar için tıbbi görüntülemeyi yükleme, yorumlama, depolama ve paylaşma platformu sunan bir bulut PACS'tır.
UltraLinq, güvenli ve hızlı bulut PACS (görüntü arşivleme ve iletişim sistemi) platformudur. Bulut PACS platformu, hasta raporlarının güvenli ve hızlı erişimle alınması için tasarlanmıştır. İnternete bağlı her cihazdan çok tesisli erişim sayesinde raporlama kolaylaşır ve her zaman erişilebilir. Gelişmiş görüntü raporlama araçları ve özelleştirilebilir çalışma sayfaları, optimize edilmiş hasta raporlaması sağlar. UltraLinq web sitesini ziyaret edin. UltraLinq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tıbbi Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • EMR/EHR
  • E-Reçete
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Hasta Portalı
  • Hasta Kabulü
  • Çok Doktorlu
  • Randevu Yönetimi
HIPAA uyumlu formları çevrimiçi olarak kolayca gönderin ve alın.
FormDr, sağlık hizmetleri sağlayıcılarına HIPAA uyumlu formları çevrimiçi kolayca göndermeleri ve almaları için gerekenleri sağlar. Hastalara telefonlarında, tabletlerinde veya bilgisayarlarında doldurmaları için formlarınızı gönderin. Randevudan önce sigorta kartlarını, sağlık geçmişini, onaylarını alın ve hastaları tarayın. Hastalar doldurulmuş formları güvenli bir şekilde imzalar ve doğrudan hesabınıza gönderir. Randevudan önce hastanızın ilerleyişini izleyin, otomatik hatırlatmalar gönderin ve doldurulmuş formları çevrimiçi olarak alın. FormDr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tıbbi Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • EMR/EHR
  • E-Reçete
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Hasta Portalı
  • Hasta Kabulü
  • Çok Doktorlu
  • Randevu Yönetimi
Faturalandırma, çalışan izleme, randevu planlama, raporlama ve daha fazlası için kullanıcılara yardımcı olan uygulamalı davranış analizi çözümü.
WebABA çalışma yönetimi yazılımı, ABA (uygulamalı davranış analizi) sağlayıcılarının planlama, sigorta faturalandırma ve ödemeleri, çalışan izleme, raporlama, RCM (gelir döngüsü yönetimi) ve daha fazlasını kolayca yönetmesine olanak tanır. Günlük sorunlarınızı anlayan BCBA'lar (kurul onaylı davranış analistleri) tarafından tasarlanan WebABA, ABA (uygulamalı davranış analizi) terapisi uygulamalarını desteklemek için gereken tüm araçları sunar. Bu araçlar şunları içerir: gelişmiş akıllı grup planlama ve anımsatıcılar, tam özellikli ebeveyn portalı, gelişmiş faturalandırma, RCM (güvenilirlik merkezli bakım) ve daha fazlası. WebABA hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tıbbi Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • EMR/EHR
  • E-Reçete
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Hasta Portalı
  • Hasta Kabulü
  • Çok Doktorlu
  • Randevu Yönetimi
Salesforce Health Cloud ile hasta ve üye ilişkilerini yeni zirvelere taşıyın.
Health Cloud, sağlık sektörünü destekleyen güvenilir ve bağlantılı bir platformdur. Health Cloud, klinik ve klinik olmayan verileri tek bir gerçeklik kaynağında bir araya getirerek kuruluşların sağlık deneyimini geliştirmek, proaktif etkileşimi teşvik etmek ve en iyi sonuçları almak için her müşteriye ilişkin 360 derecelik bir görünüm elde etmesine yardımcı olur. Health Cloud, çalışanları amaca yönelik uygulamalar, otomatik sektörel iş akışları ve yapay zeka destekli müşteri bilgileri ile donatarak verimliliği, iş birliğini ve büyümeyi artırır. Health Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tıbbi Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • EMR/EHR
  • E-Reçete
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Hasta Portalı
  • Hasta Kabulü
  • Çok Doktorlu
  • Randevu Yönetimi
Türkiye Yerel ürün
Öne çıkan modülleri arasında: CRM modülü, finans modülü, randevu ve planlama modülü, raporlama modülü, sağlık modülü.
Klinik365, sağlık çalışanlarına CRM, finans, randevu, planlama ve raporlama modülleri sağlar. Şirketlerin ihtiyaçlarını anlayan ve müşterilerine özel bir deneyim sunan, ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Standardı sertifikasına sahip bir şirkettir. Uzmanlığı sadece vaatlerinde değil, çalışmalarında ve sonuçlarında da kendini göstermektedir. Yeni kurulan veya kurumsal tüm müşterilerine, işlerine yönelik yenilikçi çözümlerle ömür boyu hizmet vermektedir. Klinik365 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Tıbbi Faturalandırma
  • Talep Yönetimi
  • EMR/EHR
  • E-Reçete
  • HIPAA (ABD Sağlık Sigortası Taşınabilirlik ve Sorumluluk Yasası) Uyumlu
  • Hasta Portalı
  • Hasta Kabulü
  • Çok Doktorlu
  • Randevu Yönetimi