15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Etkinlik Yönetim Yazılımı

Etkinlik Yönetim Yazılımı, etkinliklerin pazarlaması, kayıt alınması, koordinasyonu ve planlamasını otomatikleştirir. Planlayıcılar Etkinlik Planlama Uygulamasını pazarlama faaliyetleri, katılımcıların kaydedilmesi, rozet yaratılması, takvim oluşturulması ve mekan yönetimi dahil toplantı ve etkinliklerin planlamasını ve süreç yönetimini yapmak için kullanırlar. Etkinlik Planlayıcı; ayrıca etkinlik katılımcılarına çevrimiçi kayıt, içerik gönderilmesi ve ücret ödemesi gibi bir dizi self servis işlevleri de sunar. Etkinlik Yönetim Yazılımı, Tescil Yazılımları ve Biletleme Yazılımı ile ilişkilidir.

32 sonuç

LineUpr, etkinlik uygulamaları için bütçe dostu ve zengin özelliklere sahip bir platformdur. Başlayın ve etkinliğinizi duyurmak için bir uygulama oluşturun. LineUpr hakkında daha fazla bilgi
LineUpr işyerinde, çevrimiçi veya hibrit etkinlikleriniz için etkinlik uygulamaları oluşturma platformudur. Gündeminizi, konuşmacınızı ve sponsorlarınızı iletin. Anketleri kullanarak değerli etkinlik verilerini toplayın; canlı oylamaları kullanarak katılımcıların dikkatini çekin. Sohbet ve ağ özellikleriyle katılımcılarınızı birbirine bağlayın. LineUpr, büyük işletmelerden yerel kâr amacı gütmeyen derneklere kadar 5.000'den fazla müşteri için başvurulacak bir araçtır. Fiyatlandırmamız ve özelliklerimiz her etkinlik için uygundur. Demo veya LineUpr'ı kendiniz test etmek için web sitesini ziyaret edin. LineUpr hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Azavista, kurumsal etkinlik ve konferans profesyonellerinin etkinlik planlamasını kolaylaştırmasına ve etkinlik deneyimini iyileştirmesine yardımcı olur. Azavista hakkında daha fazla bilgi
Azavista, etkinlik yönetiminin tüm önemli yönlerini otomatikleştiren profesyonel bir yazılımdır. Güçlü hepsi bir arada platformumuz, tüm etkinlik yaşam döngüsü boyunca süreçleri otomatikleştirmeye ve basitleştirmeye yardımcı olan çok çeşitli esnek modüller ve sağlam işlevler sağlar. Kullanıcılar birden fazla etkinlik ayarlayabilir, CRM ve pazarlama otomasyon sistemlerinizle entegre olabilir, kayıtları yönetebilir ve çok daha fazlasını yapabilir. Azavista hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Kendi göz alıcı web sitenizi tam istediğiniz gibi ücretsiz olarak oluşturma özgürlüğüne sahip olun.
Wix web sitesi oluşturucusu ile ücretsiz olarak çarpıcı, profesyonel bir web sitesi oluşturun. Sitenizi inşa etmek için birkaç farklı yol sunuyoruz: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor ve Wix Code. İlk kez bir siteyi oluşturmanız veya profesyonel olmanız fark etmeksizin ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz. Wix ADI, sizin için profesyonel metinler, görseller ve daha fazlasını içeren benzersiz bir site oluşturur. Wix Editor, gelişmiş işlevsellik, kolay sürükle-bırak özelliğiyle tasarım özgürlüğü sağlar. Wix Code ile son derece gelişmiş web siteleri ve web uygulamaları oluşturabilirsiniz Wix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekiplerin süreçleri, projeleri ve günlük işleri yürütmek için dakikalar içinde iş akışı uygulamaları oluşturduğu bulut tabanlı bir Çalışma İşletim Sistemidir. Manuel çalışmayı otomatikleştiren ve ekipleri dijital bir çalışma alanında birbirine bağlayan uyarlanabilir bir platform sayesinde ekipler, iş akışlarını ve projeleri kod kullanmadan şekillendirir. Platformun özellikleri şunları içerir: özelleştirilebilir iş akışı şablonları, zaman izleme, otomasyonlar, veri panoları ve popüler araçlarla entegrasyonlar. Dünya genelinde 100.000'den fazla şirket monday.com'a güveniyor. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Bir etkinlik yönetimi yazılım çözümü olan Wrike’ın özellikleri arasında şablonlar, Gantt çizelgeleri, düzeltme araçları, raporlar ve daha fazlası yer almaktadır.
Wrike, dünya çapında iki milyondan fazla kişinin güvendiği etkinlik yönetimi yazılım çözümüdür. Bir etkinlik yönetimi şablonuyla süreci başlatın ve ekip üyelerine görev atayın. Proje zaman çizelgenizi esnek bir Gantt çizelgesi üzerinde oluşturun – sürükle-bırak özellikli oluşturucu ile tarihleri kolayca ayarlayın. Dijital varlıklara doğrudan geri bildirim ekleyin ve kullanımı kolay düzeltme araçlarıyla onayları hızlandırın. Kampanya performansınızı takip edin ve özelleştirilmiş raporlarla sonuçları analiz edin. Wrike sayesinde daha çok değil, daha akıllıca çalışın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Varlık izleme ihtiyaçlarınız etrafında oluşturulmuş varlık yaşam döngüsü yönetimi yazılımı. Amortisman, barkodlama ve daha fazlası. Ücretsiz deneyin.
Önde gelen varlık yaşam döngüsü yönetimi yazılımı PO oluşturmanızı, hizmetleri planlamanızı ve satıcıları zahmetsizce yönetmenizi sağlar. Kolay amortisman yönetimi ve özel raporlar, bilgiye dayalı kararlar vermenize yardımcı olur. RFID, Barkod ve QR kodu taramaları için mobil uygulamayı kullanın; düzenleyici kurumlarla uyum sağlayın. Konum ve bakım geçmişlerini tutması nedeniyle demirbaş yönetimi için önemli bir üründür. Ayrıca Zendesk ve Jira ile entegredir. Ücretsiz deneyin. EZOfficeInventory hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Pek çok şirket, iş için gerekli tüm araçları içermesi nedeniyle Bitrix24’ü ücretsiz etkinlik yönetimi yazılımı olarak kullanmaktadır.
Pek çok şirket, iş için gerekli tüm araçları içermesi nedeniyle Bitrix24’ü ücretsiz etkinlik yönetimi yazılımı olarak kullanmaktadır. Öncelikle, fiyat teklifleri ve faturalar oluşturmanıza, e-posta göndermenize ve satıcıları yönetmenize olanak tanıyan CRM ve müşteri yönetimi modülü bulunmaktadır. İkincisi, birden fazla mekan için takvim oluşturmaya ve yer ayırtmaya imkan veren ortak takvimler bulunmaktadır. Üçüncüsü, idarecilerin yer hizmetleri personelini yönetmek için kullandıkları bir proje yönetimi modülü ve görev şablonları vardır. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Slido; soru-cevap, anket, beyin fırtınası ve sınav özellikleriyle şirketinizden veya ekip toplantınızdan en iyi şekilde faydalanmanıza yardımcı olur.
Slido, sektöründe lider bir hedef kitle etkileşim platformudur. Soru-Cevap, anket ve sınav özelliklerimiz, şirketinizden ve ekip toplantılarınızdan ve yüz yüze, sanal veya hibrit etkinliklerden en iyi şekilde faydalanmanıza yardımcı olur. Slido popüler video konferans ve sunum platformlarıyla çalışır ve Webex, Microsoft Teams, PowerPoint ve Google Slides ile sorunsuz şekilde entegre olur. 2012 yılında kurulduğundan bu yana Slido 1,8 milyondan fazla kez kullanılmış ve 55 milyondan fazla aktif katılımcıyla çalışmıştır. Slido hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Bağlantı ve etkileşim odaklı, dikkat çekici web seminerleri, etkinlikler, konferanslar, fuarlar ve toplantılar düzenleyin.
Bağlantı ve etkileşim odaklı, dikkat çekici web seminerleri, karma etkinlikler, konferanslar, fuarlar ve toplantılar düzenleyin. Airmeet, yalnızca etkinlikleri kolayca yönetme ve paraya dönüştürme gücü sağlamakla kalmaz, aynı zamanda tamamen özelleştirilebilir ayrılmış sohbet ve etkileşim alanlarıyla hedef kitleyi merkezde tutar. Walmart, Volvo, Accenture, HackerRank, Toronto Üniversitesi gibi 2.500’den fazla marka, her ay dünya genelinde Airmeet üzerinden binlerce etkinliğe ev sahipliği yapıyor. Airmeet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Girişleri ve jüri kararlarını çevrimiçi yönetmek üzere önde gelen ödül organizatörleri için ödül yönetimi yazılımı. Hızlı, güvenilir ve harika bir deneyim.
Award Force, yarışma organizatörlerinin ödül girişlerini yönetmeleri ve çevrimiçi jüri oluşturmalarını sağlayan ödüllü bir yazılımdır. Performans ve işlev için tasarlanan bu ürün, hızlı ve güvenilir olmasının yanı sıra katılımcılar, jüri ve yarışma yöneticileri için harika bir deneyim sunar. Award Force kullanarak: Ödüllendirme etkinliğinizi büyütün, jüriyi mutlu edin, daha az idari çalışmayla zamandan ve paradan tasarruf edin, stresi ortadan kaldırın, görünürlük ve kontrol elde edin, yarışmanızı iyi bir tasarımla fark edilir kılın ve ödüllerinizi olabilecek en iyi hale getirin. Award Force hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Zoho Creator, işinizi yürütmek için size özel, mobil kullanıma hazır uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan düşük kodlu bir uygulama geliştirme platformu/yazılımıdır.
Zoho Creator, teknik uzmanlık düzeyiniz fark etmeksizin tamamen kendi başınıza özel uygulamalar oluşturmanıza yardımcı olan temel yazılımları/araçları sağlayan düşük kodlu uygulama geliştirme platformudur. Her iş süreci benzersiz ve birbirinden farklı olduğunda, tek bir yazılımla hepsini çözmek olası değildir. İşte bu yüzden dünya genelinde 7 milyon kullanıcı, benzersiz iş süreçlerini yönetmek için 6 milyon özel uygulama oluşturdu. Örnek vaka çalışmalarını izleyin. Zoho Creator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Hubilo, katılım ve etkinlik mükemmelliği için oluşturulmuş sanal + hibrit etkinlik platformudur.
Hubilo, katılım ve etkinlik mükemmelliği için oluşturulmuş sanal + hibrit etkinlik platformudur. Hubilo’nun öncelikli ve en önemli misyonu, daha büyük iş sonuçları elde etmek için katılımı teşvik etmektir. Markanızı etkili bir şekilde yansıtan bir deneyimin proaktif ve tam zamanlı müşteri başarı ekibi ile birlikteliği, Hubilo platformunda kusursuz etkinliklerin düzenlenmesini sağlar. Hubilo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Uygun fiyatlı, hepsi bir arada etkinlik platformunuz. Anında ödeme, 7/24 canlı destek. Bilet başına sadece 1 $ artı bilet satışının %1’i.
Katılımcılarınıza etkinlik biletleme platformu ile uçtan uca deneyim sunun. İster bağımsız bir hizmet olarak kullanın ister mobil sessiz açık artırmalarla birleştirerek bağışçılarınız için bilet satın alımından bağışa kadar sorunsuz bir geçiş sağlayın. Accelevents’in biletleme maliyeti bilet başına sadece 1 $ artı bilet satış tutarının %1’idir (tüm ücretler bilet alıcılarınız tarafından karşılanabilir). Özel bilet türleri oluşturun ve birkaç dakikada çevrimiçi satışa başlayın. Accelevents hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Ödüllü etkinlik yönetimi yazılımı ile fikirden takip aşamasına kadar ister bir ister yüzlerce etkinliği planlayın, tanıtın ve gerçekleştirin
Büyük ya da küçük, bir tane veya yüzlerce çevrimiçi/çevrimdışı etkinliği baştan sona verimli bir şekilde planlayın, tanıtın, gerçekleştirin ve değerlendirin. Siz de Deloitte veya Facebook vb. şirketler gibi operasyonları kolaylaştıran ve katılımı üst düzeye çıkaran yüksek performanslı araç paketiyle gelirlerinizi artırın, zamandan tasarruf edin ve ROI’yi artırın. Verileri merkezi bir konumda senkronize tutun ve kalıcı ilişkiler kurmak için bunlardan yararlanın. Glue Up (eski adıyla EventBank), etkinlik topluluğunuzu büyütebileceğiniz hepsi bir arada yazılımdır. Glue Up hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Kayıtlarınızı baştan sona yöneten eksiksiz ve profesyonel araç: kayıt, ödemeler, takip yönetimi, çevrimiçi etkinlikler, vb.
idloom.events, katılımcıların kaydedilmesinden yaka kartı oluşturmaya ve faturalandırmaya kadar bir etkinliğin düzenlenmesinde gereken tüm özellikleri sağlar. • Katılımcı yönetimi: Davetli listelerini yönetin, katılımcıları filtreleyin, onlarla iletişim kurun ve daha birçok özellikten yararlanın. • Ticari işlemler panosu: Katılımcıların ödeme ve ticari işlemlerini, para iadelerini, para transferlerini vb. yönetin. • Yaka kartı oluşturma: Davetlilerin tamamı için yaka kartı veya isim etiketi tasarımları oluşturun. • İstatistik panosu • Veri dışa aktarma: Tüm verileri xls, csv, pdf olarak dışa aktarın. idloom.events hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
İşbirliğine dayalı bir çevrimiçi elektronik tablo platformu olan Retable, şirketlerin yönetilmesini, izlenmesini, bağlanmasını, izlenmesini, otomatikleştirilmesini ve kolayca raporlanmasını sağlar.
Retable, elektronik tablo benzeri arayüzü ile karmaşık verileri düzenli ve özelleştirilmiş bir çevrimiçi veritabanında yönetmenizi sağlar. Gerçek zamanlı işbirliği, veri yönetimi ve basit raporlama sağlayan birden fazla görünüm sunar. Gerçek zamanlı veri yönetim platformu Retable, verilerin herhangi bir cihazdan kolayca yapılandırılmasına olanak tanır. Kod kullanmadan hızlı bir şekilde oluşturulabilen çeşitli sütun türleri ve otomasyon ile veri yönetimini ve işbirliğini basitleştirir. Retable, kullanıcılara veriler üzerinde kontrol sağlar. Retable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Raklet, hedef kitlenizle dijital ortamda anlamlı bir şekilde etkileşim kurmanıza olanak tanıyan hepsi bir arada bir etkinlik yönetimi yazılımıdır.
Raklet, hedef kitlenizle dijital ortamda anlamlı bir şekilde etkileşim kurmanıza olanak tanıyan hepsi bir arada bir etkinlik yönetimi yazılımıdır. Çevrimiçi veya çevrimdışı etkinlikler, ücretli ya da ücretsiz biletler oluşturabilir ve ödemeleri alabilirsiniz. Sorunsuz çevrimiçi etkinlikler için Zoom entegrasyonunu kullanabilirsiniz. Raklet, etkinlikler aracılığıyla topluluğunuzla etkileşim halinde olmanın en kolay ve en basit yollarından biridir. Aklınızdaki mükemmel etkinliği düzenlemek için her adımı özelleştirebilirsiniz. Raklet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
CRM, rezervasyon, kayıt, mobil, web sitesi, raporlama ve finans araçları içeren dünya çapında etkinlik yazılımı çözümü.
Ungerboeck, milyonlarca etkinlik düzenleyen binlerce müşteri tarafından güvenilen dünya çapında bir etkinlik yazılımıdır. 50’den fazla ülkeye dağılmış müşteri topluluğu, dünyanın dört bir yanından popüler gösteriler, harika sahne sanatları mekanları, küresel kongre merkezleri, dünyanın en çok ziyaret edilen müzelerinden bazıları, profesyonel spor sahaları gibi diğer etkinlik ve mekanları içerir. CRM, rezervasyon, kayıt, mobil, web siteleri, raporlama ve finansal öğeler içeren bir etkinlik ve mekan yönetimi yazılım çözümü sunar. Momentus Technologies (formerly Ungerboeck) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Event Temple, dünyanın en gelişmiş etkinlik yönetim yazılımı platformlarından biridir. Yüzlerce web uygulamasına sorunsuz bir şekilde bağlanabilir.
Event Temple modern ve bulut tabanlı bir etkinlik yönetimi yazılımıdır. Entegre ve kullanımı kolay bir çözüm olan Event Temple, şık ve kolay anlaşılır bir platformda tesislere potansiyel müşteri araştırması ve müşteri adayı yönetimi, e-teklif ve sözleşmeler, etkinlik yönetimi ve daha fazlasını içeren bir satış araçları paketi sunarak verimlilik ve üretkenliğin yanı sıra gelirleri artırmaya yardımcı olur. Event Temple hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Hivebrite’ın hepsi bir arada topluluk yönetim platformu sayesinde topluluk içinde bağlılığı güçlendirin ve tamamen kendi markanızı taşıyan özel topluluklar oluşturun.
Hivebrite, tüm gerekenleri bir arada sunan bir topluluk yönetim platformudur. Her ölçekten ve sektörden kuruluşlara, tamamen kendi markalarını taşıyan özel toplulukları başlatmaları, yönetmeleri ve büyütmelerinde destek sunar. Hivebrite tamamen özelleştirilebilir ve topluluk katılımını güçlendirmek için gerekli tüm araçları sağlar. Üye verilerini güncel tutun, üyelikleri ve etkinlikleri yönetin, ödemeleri tahsil edin, iletişimi merkezileştirin ve kullanımı kolay tek bir platform ile daha fazlasını yapın. Dünya çapında 500’den fazla müşteri topluluklar oluşturmak ve onlarla iletişim kurmak için Hivebrite’tan yararlanıyor. Hivebrite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Şirketlerdeki alanlar ve kaynaklar için basit rezervasyon sistemi.
Whatspot, şirketlerde paylaşılan kaynaklar için basit bir rezervasyon sistemidir. Whatspot, küçük işletme ve tesisler tarafından toplantı odaları, şirket araçları, park yerleri veya diğer ortak şirket kaynaklarının rezervasyonlarını kolaylaştırmak için kullanılmaktadır. Doğru yeri bulmak ve hızlı rezervasyon için akıllı aramayı kullanın. QR kodlarını doğruca kullanarak anında plansız rezervasyon yapın. Topluma belirli alanları web siteniz üzerinden ayırtma olanağı sağlayın. Yönetim araçları ve erişim kontrolü ile rezervasyonları etkili bir şekilde organize edin. Whatspot daima bulut tabanlıdır. Whatspot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Nutickets hepsi bir arada platform, küresel markaların yüz yüze, sanal ve hibrit etkinlikler yürütmesini sağlar. Önde gelen eksiksiz etkinlik platformu.
Nutickets hepsi bir arada etkinlik platformu, küresel markaların yüz yüze, sanal ve hibrit etkinlikler yürütmesini sağlar. Piyasadaki en eksiksiz etkinlik platformlarından biri olan Nutickets, etkinliklerinizi tanıtmak, planlamak ve analiz etmek için ihtiyacınız olan her şeyi sağlar. Profesyonel etkinlik organizatörlerinin faaliyetlerini büyütmelerine yardımcı olduğu kanıtlanmış teknolojiyi deneyimleyin. Nutickets hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Tutkunuzu küresel bir kitleyle paylaşın. Sanal ve yüz yüze etkinliklerinizi hayata geçiren hepsi bir arada platforma merhaba deyin.
HeySummit ile tutkunuz ön plana çıkıyor. Sanal, karma ve yüz yüze etkinliklerinizi hayata geçiren hepsi bir arada platforma merhaba deyin. Hedef kitlenizi büyütmenin ve tutkunuzu paraya çevirmenin zamanı geldi. Büyük, küçük ve aradaki her şey için. Tek seferlik bir web seminerine, aylık bir şömine başı sohbetine veya çok günlü /çok konuşmacılı bir etkinliğe ev sahipliği mi yapıyorsunuz? Tüm etkinlikler HeySummit'te bir yer bulur. Güçlü hepsi bir arada platformu sayesinde her boyutta, sıklıkta ve karmaşıklıkta bir araya gelmeyi destekler. HeySummit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Highered, 91 ülkede 700’den fazla okulun güvenini kazanmıştır ve tüm sektörlerdeki işverenler tarafından sanal etkinliklerin düzenlenmesinde kullanılmaktadır.
Highered Virtual Events, işverenlere ve üniversitelere sanal etkinlikler düzenleme konusunda yardımcı olan bulut tabanlı bir platformdur. 91 ülkede 700’den fazla okul ve üniversitenin güvenini kazanmıştır ve her sektörden kuruluşlar tarafından kullanılmaktadır. Esnek kurulum, standart ve görüntülü sohbet, canlı destek, canlı analiz ve etkinlik tanıtımı dahil gerekli tüm özellikleri içerir. Etkinlik sırasında web seminerlerinizi istediğiniz web konferans aracıyla düzenleyin. Highered hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi
Accruent’in EMS etkinlik yönetimi yazılımı, profesyonellerin hem organizatörler hem de katılımcılar için unutulmaz etkinlikler yürütmesini sağlar.
Accruent'in EMS etkinlik yönetimi yazılımı ile etkinlik planlamasını kolaylaştırın. EMS, profesyonellerin etkinlikleri hassasiyet, yaratıcılık ve verimlilikle yürütmelerini sağlayarak hem organizatörler hem de katılımcılar için unutulmaz deneyimler sunar. Bu etkinlik ve konferans yönetimi yazılımı ile işletmeler başarılı etkinlikleri sorunsuz bir şekilde düzenleyebilir ve yürütebilir, marka itibarını artırabilir, kaynak tahsisini optimize edebilir ve müşteriler ve paydaşlarla anlamlı bağlantılar geliştirebilir. EMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Anketler ve Geribildirim
  • Ödeme İşleme
  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Biletleme
  • Raporlama/Analiz
  • Sosyal Promosyon
  • Sergi/Satıcı Yönetimi