18 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Konaklama Tesisi Yönetimi Yazılımı

Konaklama Tesisi Yönetimi Yazılımı, oteller, moteller ve tatil tesislerindeki odaların pazarlanmasını, rezervasyonunu ve faturalandırılmasını otomasyona bağlar. Otel yöneticileri bu uygulamaları operasyonlarının verimini optimize etmek, odaları doldurma ve boşaltma süreçlerini hızlandırmak için kullanırlar. Konaklama Tesisi Yönetimi Yazılımı çözümleri, boş oda görüntüleme özellikleri ve pazarlama ile satış araçlarının entegrasyonunun yanında faturalandırma işlevleri anlamında da çeşitli özellikler sunar. Bakım talepleri ve oda temizleme programları gibi işlevler için yönetim araçları da çoğu zaman dahil edilir. Konaklama Yönetimi Yazılımı Gayrimenkul Yönetimi Yazılımı, Kiralama Yönetimi Yazılımı ve Online Rezervasyon Sistemi yazılımı ile ilişkilidir.

Türkiye Yerel ürünleri göster
26 sonuç
PriceLabs, kısa dönemli kiralama sağlayıcıları için dinamik fiyatlandırma ve pazar istihbaratı araçları sunan bir gelir yönetimi çözümüdür. PriceLabs hakkında daha fazla bilgi
PriceLabs, kısa süreli kiralama ve konaklama sektörü için yenilikçi ve kullanımı kolay bir gelir yönetimi aracıdır. PriceLabs, fiyatlandırmayı ve konaklama süresi kısıtlamalarını yönetmek için veri odaklı bir yaklaşım, otomasyon kuralları ve özelleştirmeler ile kısa süreli kiralık tatil yerlerinin ve otellerin gelirlerini artırmasına ve süreçleri kolaylaştırmasına yardımcı olarak saatlerce zaman kazandırır. Kanallar ve mülk yönetimi sistemlerinin büyüyen listesine entegrasyon sayesinde otomatik gelir yönetimi birkaç tıklama uzağınızda. PriceLabs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekibinizin gerçekten keyifle kullanacağı bir konaklama tesisi yönetim yazılımıdır. Herkesin iş birliği yapmasını, önemli olana odaklanmasını ve işte daha verimli çalışmasını eğlenceli ve kolay hale getirir. Türünün ilk örneklerinden olan bir görsel yazılımdır. Bir bakışta işlerin tam olarak hangi noktada olduğunu gösterir. Son olarak da aşırı uzun e-posta yazışmalarından kurtulun, toplantıları azaltın ve biten işleri yeşile döndürmenin zevkini yaşayın. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Oteller, pansiyonlar ve hosteller için oluşturulan, kullanımı kolay ve düşük maliyetli çevrimiçi rezervasyon sistemi. Taahhütsüz ve ücretsiz olarak deneyin.
Sirvoy, tesis yönetim sistemini, rezervasyon motorunu, web sitesi oluşturucusunu ve entegre kanal yöneticisini içeren bir yönetim araçları paketi sunar. Güçlü, kapsamlı özelliklere sahip sisteminin kullanımı son derece kolaydır ve otel işletmecilerine, yazılımı kendi tesislerinin ihtiyaçlarına göre uyarlama esnekliği sağlar. Sirvoy’un basitliği, kurulumunun zahmetsiz olmasına ve müşteri hizmetlerinin 7/24 kesintisiz eğitim ve destek sunmasına olanak verir. Sirvoy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Hotelogix, otellerin rezervasyonları basitleştirmek için ihtiyaç duyduğu yeni nesil özellikler sunan bulut tabanlı ve güçlü bir otel yönetim sistemidir.
Hotelogix, otellerin rezervasyonları basitleştirmek, işletme verimliliğini artırmak ve gelirleri üst düzeye çıkarmak için ihtiyaç duyduğu yeni nesil özellikler sunan bulut tabanlı ve güçlü bir otel yönetim sistemidir. Hotelogix, pazar erişiminizi genişletmek, doluluk oranlarını artırmak ve rezervasyon hatalarını ortadan kaldırmak için tüm önemli OTA’lar (çevrimiçi seyahat acenteleri) ve GDS (global dağıtım sistemleri) ile gerçek zamanlı entegrasyon sağlar. Hotelogix, 100’den fazla ülkede otellere hizmet verme konusunda on yıllık deneyime sahiptir. Hotelogix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
innRoad, her büyüklükteki konaklama işletmelerinin ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış bir SaaS (hizmet olarak yazılım) PMS’sidir (mülk yönetim sistemi).
innRoad, her büyüklükteki konaklama işletmelerinin ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış bir SaaS (hizmet olarak yazılım) PMS’sidir (mülk yönetim sistemi). Bağımsız oteller için müsaitlik takvimi, rezervasyon altyapısı ve OTA (çevrimiçi seyahat acentesi) bağlantısı sunar. Kullanıcılar aynı platform içinde grup rezervasyonlarını, fiyat değerlerini ve özelleştirilebilir raporları yönetebilir. innRoad çok konumludur, herhangi bir cihazdan veya konumdan erişilebilir ve PCI (ödeme kartı sektörü) ile uyumludur. innRoad hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
İşletmelerini büyütmek isteyen kısa süreli kiralama yöneticileri için mülk yönetimi ve konuk deneyimi yazılımı.
Kısa süreli kiralamalar için mülk yönetimi ve konuk deneyimi yazılımı. Hostfully’nin mülk yönetim platformu (eski adıyla Orbirental), mülkleri yönetmeye ve yönetim işlemlerini geliştirmeye yardımcı olacak şekilde tasarlanmış özelliklerle yöneticilerin, kiralık tatil evi işletmelerini ölçeklendirmelerine yardımcı olur. Özellikleri şunları içerir: kanal dağıtımı, merkezi takvim ve konuk iletişimi gelen kutusu, otomatik mesajlaşma, doğrudan rezervasyonlar, ek satış platformu, ödeme işleme, fiyatlandırma araçları ve çok daha fazlası. Hostfully Property Management Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Kısa süreli ve tatil amaçlı kiralama için hepsi bir arada yazılım. Tek abonelik, tüm araçlar. 14 günlük ücretsiz deneme. Kredi kartı gerekli değildir.
Smoobu, kısa süreli ve tatil amaçlı kiralama için hepsi bir arada bir yazılımdır. Smoobu, Airbnb, Booking.com, VRBO, Trip.com, Agoda vb. gibi tüm rezervasyon portallarınızı otomatik olarak senkronize eder. Böylece artık çift rezervasyon ve manuel fiyatlar konusunda endişelenmeye gerek kalmaz. Tek abonelik, tüm araçlar. Hakkınızdaki değerlendirmelerin artmasını sağlayacak kanal yöneticisi, PMS (emlak yönetim sistemi), web sitesi oluşturucu, rezervasyon motoru, birleşik gelen kutusu, çevrimiçi giriş ve özel misafir kılavuzu. Smoobu Pro’yu 14 gün boyunca deneyin. Kredi kartı gerekli değildir. Smoobu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Perakende ve konaklama hizmetleri için Microsoft Dynamics teknolojisi üzerine inşa edilmiş tümleşik bir ticaret çözümü (ERP + POS).
LS Central ile otel, konaklama tesisi, perakende ve etkinlik işleri tek bir platformdan yürütülebilir. İhtiyaç duyduğunuz kapsamlı sektörel işlevlerin tamamına sistemler arasında geçiş yapmak zorunda kalmadan sahip olursunuz. Ayrıca tüm bilgilerinizin tek bir veri tabanında bulundurulması sayesinde tüm işletmeniz ve konuklarınız üzerinde tam görünürlük elde edersiniz. Konukları, grupları ve kurumsal rezervasyonları yönetin. Bakım, kat hizmetleri ve rezervasyon durumu hakkında gerçek zamanlı genel bilgi edinin, oda doluluğunu en üst düzeye çıkarın ve çok daha fazlasını yapın. LS Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Konaklama yönetimi için ihtiyaç duyulan tek araç. Görev tamamlandı. Otomatik mesajlar, akıllı fiyatlar ve çok daha fazlası ile her hafta saatlerce zamandan tasarruf edin.
Uplisting, kısa süreli kiralamalar için özel olarak tasarlanmış hepsi bir arada çözümdür. Kullanımı kolay ve güvenilirdir ve 14 günlük ücretsiz denemenizi başlattıktan sonra 30 dakika içinde işinize değer katmaya başlayabilir. Airbnb’deki listelemelerinizi otomatik olarak içe aktarın, Booking’e ve diğerlerine dakikalar içinde bağlanın. Rezervasyonları, fiyatları ve müsaitlik durumunu %0 komisyonla ve kurulum maliyeti ve gizli ücretler olmadan anında senkronize edin. Otomatik mesajlar, akıllı fiyatlar ve çok daha fazlası ile her hafta saatlerce zamandan tasarruf edin. Uplisting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
rezStream, daha fazla çevrimiçi rezervasyon alan ve operasyonları yönetme şeklinizi basitleştiren kullanımı kolay bir çözüm sunar.
Bulut tabanlı bir tesis yönetim sistemi ve çevrimiçi rezervasyon motoru için rezStream ile iş birliği yapın. Modern rezStream çözümü günlük operasyonlarınızı yönetme şeklinizi basitleştirir ve daha fazla rezervasyon yapmanızı sağlar. Kanal yöneticisiyle otomatik e-postalar planlayın, fiyatları kolayca ayarlayın ve yönetin, temassız check-in teklif edin ve 80’den fazla OTA’ya (kablosuz yayın) bağlanın. %99 müşteri memnuniyeti puanı ve 7/24 destek ile tam anlamıyla tek noktadan alışveriş paketi sunar. Deneme sürümünüzü hemen planlayın. rezStream hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Konukların bir seferde konaklama ve aktivite rezervasyonu yaptırmak istediği karmaşık rezervasyon senaryolarını yönetmede başarılıdır.
Konukların bir seferde konaklama ve aktivite rezervasyonu yaptırmak istediği karmaşık rezervasyon senaryolarını yönetmede başarılıdır. Bookinglayer, konukların kendi rezervasyonlarını yapmalarına olanak tanır ve personel için kullanımı kolay bir arayüzle günlük görevlerin çoğuyla ilgilenir. Bu sayede, işletmelerin konuk deneyimini geliştirmeye daha fazla zaman ayırmasına olanak tanır. Bookinglayer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Yüzlerce listeyi yönetin - Airbnb, Booking.com, Expedia ve daha fazlasında tatil kiralamalarını yönetmek için hepsi bir arada yazılım çözümü.
Hostify, kiralama sahiplerinin ve mülk yöneticilerinin süreçleri otomatikleştirmelerine ve birden fazla kanaldan ve Airbnb hesaplarından gelen verileri entegre etmelerine yardımcı olan hepsi bir arada çözümdür. Bu platform, yüzlerce tesisi ve günlük operasyonları kolayca yönetmenizi sağlar. Tatil kiralama işinizi kolaylaştırın ve tüm etkileşimlerinizi tek bir panoda toplayın. Barındırma özelliği, verileri anında Airbnb, Booking.com, HomeAway, Expedia, Vrbo, TripAdvisor ve diğer pek çok platformla senkronize eder. Hostify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Otel işletmecileri için günlük operasyonları basitleştirmeye ve kolaylaştırmaya yönelik olarak tasarlanan Preno, önde gelen otel tesisi yönetim yazılımları arasında yer almaktadır.
Preno, konaklama sağlayıcıları için günlük operasyonları otomatikleştiren bulut tabanlı bir otel yazılımı, kanal yöneticisi ve rezervasyon motorudur. Preno, idari işlere harcanan zamandan haftada ortalama 10 saat tasarruf sunarken %50 daha fazla rezervasyon sağlar. Akıllı araçlardan oluşan bir paket olan Preno, aynı zamanda Xero, Staah ve Siteminder gibi önde gelen uygulamalarla da entegre edilmiştir. Butik otellerden motellere, kamp alanlarından lüks pansiyonlara ve çok daha fazlasına kadar çeşitli tesis türlerine uygun akıllı yazılımdır. Preno hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Misafir deneyimlerine yenilik getirmek ve arka ofis prosedürlerini otomatikleştirmek isteyen oteller için geleceğe dönük bulut platformu.
Mews, yeni turizm ve otelcilik çağının önde gelen platformudur. 85'ten fazla ülkede 5.000 müşteriye güç veren Mews Hospitality Cloud, modern otel işletmecilerinin faaliyetlerini kolaylaştırmak, misafir deneyiminde dönüşümü gerçekleştirmek ve işletmelerin kârını artırmak için tasarlanmıştır. Müşterileri arasında Accor, Generator-Freehand, The Strawberry Group, The Social Hub, Life House ve Airelles bulunmaktadır. Mews, Dünyanın En İyi Otel ve Tesis Yönetim Hizmeti Sağlayıcısı (2023) ve Dünyanın En İyi Bağımsız Otel ve Tesis Yönetim Hizmeti olarak seçilmiştir. Mews hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Türkiye Yerel ürün
WeBee, daha fazla gelir, olumlu değerlendirme puanları ve misafir memnuniyeti sağlayan beyaz etiketli bir 360 derecelik misafir deneyimi platformudur.
WeBee, otel işletmecileri ile misafirleri arasında misafir memnuniyetini en üst düzeye çıkaran bir köprü oluşturmaya yönelik kusursuz çözümler sunan, kendi markanızı kullanabileceğiniz 360 derecelik bir dijital misafir deneyimi platformudur. Bu ödüllü platform, sadık müşteriler edinmek ve daha fazla gelir sağlamak için ek satış ve çevrimiçi sipariş hizmetleri, pozitif marka itibarı yönetimi, daha fazla temassız ortam, akıllı veriler ve raporlama ile misafirlerle anlamlı etkileşim kurmalarını sağlayarak otelcilerin yaşamını kolaylaştırır. WeBee hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Otellerin gelirlerini artırmalarına yardımcı olan dinamik fiyat teklifi özelliğine sahip tam entegre PMS, RMS, kanal yöneticisi, rezervasyon motoru ve hepsi bir arada sistem.
Aiosell, otellere hepsi bir arada entegre bir çözüm sunmak için gelir yönetim sistemi, kanal yöneticisi, iṅceleme yöneticisi, rezervasyon motoru ve raporlama sistemi ile sorunsuz bir şekilde entegre olan tam entegre bulut tabanlı bir tesis yönetimi sistemi sağlar. Aiosell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Kullanımı kolay takvim, 300'den fazla seyahat sitesiyle entegrasyon, rezervasyon motoru, e-fatura ile bulut tabanlı PMS (Tesis Yönetim Sistemi) ve Kanal Yöneticisi.
MiniHotel, Küçük ve Orta Ölçekli Oteller, Butik Oteller ve Tatil Kiralama, Hosteller, Butik Oteller, Misafir Evleri ve Kamp için İdeal, Hepsi Bir Arada bulut tabanlı bir Otel Yönetimi Yazılımı ve Kanal Yöneticisidir. Özellikleri: Kullanımı kolay bir takvim, 300'den fazla seyahat sitesiyle entegrasyon, ana sayfanız için rezervasyon motoru, verim, raporlar, muhasebe, pasaport tarayıcı. 50 ülkedeki e-faturalama ve maliye işlevleri için hazır. 500'den fazla ödeme işlemcisi ve ağ geçidi entegre edildi. Telefon, e-posta, sohbet, WhatsApp desteği dahildir. Mini Hotel PMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Bağımsız küçük otellerden büyük uluslararası otel zincirlerine kadar hepsi bir arada otel yönetimi çözümü için otel yazılımı.
Planet'in sunduğu protel, otel işletmeniz için güçlü bir teknoloji kümesidir ve dünya çapında yerel iş ortaklarından oluşan bir ekibin desteğini sağlar. Doğrudan protel PMS (tesis yönetim sistemi) üzerinden erişilebilen yenilikçi uygulama mağazası, otellerin ve teknoloji satıcılarının iş yapma şeklini hızla değiştirdi. İlk buluta özel PMS ve uygulamalar 2009 yılında kullanıma sunuldu. Operasyonlar uluslararası ölçekte 90'dan fazla ülkeye yayılırken, toplu olarak konaklama sektörü olarak bilinen teknolojik değişimi etkilemeye devam etti. protel PMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Canary'nin sunduğu ödüllü misafir yönetim sistemi, dünya çapında 20 bin otelcinin gelirlerini, personel verimliliğini ve misafir memnuniyetini artırmasına yardımcı oluyor.
Dünya çapında 20 binden fazla otelcinin güvendiği Canary'nin ödüllü misafir yönetim sistemi, lüks olanlardan sınırlı hizmet sunanlara kadar her türlü tesisteki otelcilerin personel verimliliğini artırmasına, daha fazla ek satış geliri elde etmesine, misafir memnuniyetini artırmasına ve çok daha fazlasına yardımcı olur. Canary'nin sunduğu platform otelcilere temassız giriş/çıkış, dijital ek satışlar, misafir mesajlaşması, dijital yetkilendirme ve sözleşmeler ile dijital bahşiş gibi çeşitli olmazsa olmaz çözümler sunar. Uygulama indirilmesi gerekmez. Canary hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Otel yönetimi ve satış için bulut tabanlı hepsi bir arada konaklama platformu.
HotelFriend hepsi bir arada bulut tabanlı bir otel yönetimi platformudur. PMS (konaklama tesisi yönetim sistemi), bu sistemin temelinde bulunmaktadır. Faaliyetlerin düzenlenmesi, doğrudan oda ve hizmet satışı konularında yardımcı olur, konuklara hizmet sunma süreçlerini basitleştirerek otel konaklamalarının konforunu artırmayı sağlar. Dünyanın her yerinde, her cihazdan çevrimiçi olarak satışları yönetme, konuk davranışlarını analiz etme ve geliri artırma olanağı sunar. HotelFriend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Duve, otel işletmecilerinin otellerini dijitalleştirmelerine, ek hizmet satışı yapmalarına ve iletişimi kişiselleştirmelerine yardımcı olan uçtan uca bir misafir yönetim sistemidir.
Duve (eski adıyla Wishbox), otel işletmecilerinin kârlılığı artırmalarına, performansı iyileştirmelerine ve üst düzey misafir deneyimi sunmalarına olanak sağlar. Platform, otel işletmecilerine kişisel dokunuşlarından ödün vermeden temassız bir misafir deneyimi sağlar. Duve yenilikçidir, kullanımı kolaydır ve özelleştirilebilir. Temel sistemlerinizde modern bir katman olarak çalışır. Dünya çapında 60’tan fazla ülkede kullanılmaktadır. Sektörde 100’den fazla sistemle entegre edilmiştir. Duve hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
MyHotelLine, güçlü ve sezgisel bir sisteme sahip bulut tabanlı bir otel yönetimidir. Operasyonları basitleştirin ve misafir deneyimini geliştirin.
MyHotelLine, otel ve tatil köyleri için hepsi bir arada çözüm sunan kapsamlı bir otelcilik yönetim sistemidir. Etkin işlemler için resepsiyon yönetimi, POS (Satış Noktası), envanter yönetimi, sağlam muhasebe araçları, etkinlik planlama için banket yönetimi ve sorunsuz ve rahat konuk etkileşimleri için bir konuk uygulaması içeren mobil çözümler gibi özellikler içerir. MyHotelLine'ın entegre süiti PMS ile operasyonlarınızı kolaylaştırın ve misafir deneyimini geliştirin. My Hotel Line hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Bağımsız tatil köyleri için kapsamlı işlevler içeren ve düşük maliyetli, bulut tabanlı devre mülk ve tatil köyü yönetim yazılımı.
Panorama Travel Solutions tarafından geliştirilmiş bir bulut PMS’dir (mülk yönetim sistemi). Gelir yönetimi, kiralık tatil evi dağıtımı, döviz entegrasyonu, tatil köyü rezervasyon web sitesi, sahipler portalı, PCI (ödeme kartı sektörü) sertifikalı ödeme işleme ve Owners Travel Club ödül programı özelliklerini içerir. Ücretsiz deneme sürümü bulunmaktadır. Düşük maliyetli hizmet olarak yazılım. Viewpoint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
PMS ile otel yönetimini optimize edin. İş akışlarını otomatikleştirin, raporları analiz edin ve bilinçli kararlar alın.
Bulut tabanlı Mülk Yönetimi Sistemimiz (PMS) ile otomasyonu deneyin. PMS ile işlemleri kolaylaştırarak manuel iş akışlarına son verin. Kullanımı kolay resepsiyon sistemi rezervasyonları, check-in işlemlerini basitleştirir ve ödeme bağlantıları ile faturalar oluşturur. Misafir bilgilerini güvenli bir şekilde saklayan PMS sizin için faturalar, belgeler ve raporlar oluşturur. Kullanıcı hesapları ve temizlik durumları ile temizlik işlerini yönetin. Exely’nin iOS ve Android için mobil uygulamalarıyla hareket halindeyken bağlantıda kalın. Tesis yönetimini PMS'nin rahatlığıyla dönüştürün. Exely PMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi
Eski sistemlerin gücünü bulut tabanlı çözümlerin verimliliğiyle birleştiren kwentra, bir konaklama yönetimi ekosistemidir.
Günlük operasyonları daha basit ve daha verimli hale getirmek için tasarlanmış olan kwentra, hepsi bir arada bir konaklama yönetimi ekosistemidir. Çok çeşitli modül yelpazesinin içerdiği Ön Büro, Kanal Yöneticisi, Envanter Yönetimi, kwentra Pay ve Rezervasyon Motoru ile girişlerden rezervasyonlara, faturalandırmadan muhasebeye kadar her şeyi yönetmenizi sağlar. Değer katan entegrasyonları sayesinde kwentra, otel işletmecisinin daha fazla rezervasyon almasını, kişiselleştirilmiş bir misafir deneyimi sunmasını ve sorunsuz operasyonların keyfini çıkarmasını sağlar. kwentra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Konuk Deneyimi Yönetimi
  • CRM
  • Oran Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Pazarlama Otomasyonu
  • Çevrimiçi Rezervasyon
  • Raporlama/Analiz
  • GDS (Küresel Dağıtım Sistemi)/OTA (Çevrimiçi Seyahat Acenteleri) Entegrasyonu
  • Yerleşik Muhasebe
  • Satış Noktası (POS)
  • Envanter Yönetimi