Türkiye Yerel ürünleri göster
613 sonuç
kwentra is a hospitality management ecosystem combining the strength of legacy systems with the efficiency of cloud-based solutions. kwentra hakkında daha fazla bilgi
kwentra is an all-in-one hospitality management ecosystem designed to make day-to-day operations simpler and more efficient. Our full range of modules include Front Office, Channel Manager, Inventory Management, kwentra Pay, and Booking Engine to manage everything from check-ins and bookings to billing and accounting. Through value-adding integrations, kwentra enables the hospitality operator to get more bookings, provide a personalized guest experience, and enjoy hassle-free operations. kwentra hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Otellerin gelirlerini artırmalarına yardımcı olan dinamik fiyat teklifi özelliğine sahip tam entegre PMS (tesis yönetim sistemi), RMS (gelir yönetim sistemi), kanal yöneticisi, rezervasyon motoru ve hepsi bir arada sistem. Aiosell hakkında daha fazla bilgi
Aiosell, otellere hepsi bir arada entegre bir çözüm sunmak için gelir yönetim sistemi, kanal yöneticisi, iṅceleme yöneticisi, rezervasyon motoru ve raporlama sistemi ile sorunsuz bir şekilde entegre olan tam entegre bulut tabanlı bir tesis yönetimi sistemi sağlar. Aiosell hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Kısa süreli ve tatil amaçlı kiralama için hepsi bir arada yazılım. Tek abonelik, tüm araçlar. 14 günlük ücretsiz deneme. Kredi kartı gerekli değildir. Smoobu hakkında daha fazla bilgi
Smoobu, kısa süreli ve tatil amaçlı kiralama için hepsi bir arada bir yazılımdır. Smoobu, Airbnb, Booking.com, VRBO, Trip.com, Agoda vb. gibi tüm rezervasyon portallarınızı otomatik olarak senkronize eder. Böylece artık çift rezervasyon ve manuel fiyatlar konusunda endişelenmeye gerek kalmaz. Tek abonelik, tüm araçlar. Hakkınızdaki değerlendirmelerin artmasını sağlayacak kanal yöneticisi, PMS (emlak yönetim sistemi), web sitesi oluşturucu, rezervasyon motoru, birleşik gelen kutusu, çevrimiçi giriş ve özel misafir kılavuzu. Smoobu Pro’yu 14 gün boyunca deneyin. Kredi kartı gerekli değildir. Smoobu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Oteller, pansiyonlar ve hosteller için oluşturulan kullanımı kolay ve düşük maliyetli çevrimiçi rezervasyon sistemi. Taahhütsüz ve ücretsiz olarak deneyin. Sirvoy hakkında daha fazla bilgi
Sirvoy, tesis yönetim sistemini, rezervasyon motorunu, web sitesi oluşturucusunu ve entegre kanal yöneticisini içeren bir yönetim araçları paketi sunmaktadır. Güçlü, kapsamlı özelliklere sahip sisteminin kullanımı son derece kolaydır ve otel işletmecilerine, yazılımı kendi tesislerinin ihtiyaçlarına göre uyarlama esnekliği sağlar. Sirvoy’un basitliği, kurulumunun zahmetsiz olmasını ve müşteri hizmetlerinin 7/24 kesintisiz eğitim ve destek sunmasını temin etmektedir. Sirvoy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
İşletmelerini büyütmek isteyen kısa süreli kiralama yöneticileri için mülk yönetimi ve konuk deneyimi yazılımı. Hostfully Property Management Platform hakkında daha fazla bilgi
Kısa süreli kiralamalar için mülk yönetimi ve konuk deneyimi yazılımı. Hostfully’nin mülk yönetim platformu (eski adıyla Orbirental), mülkleri yönetmeye ve yönetim işlemlerini geliştirmeye yardımcı olacak şekilde tasarlanmış özelliklerle yöneticilerin, kiralık tatil evi işletmelerini ölçeklendirmelerine yardımcı olur. Özellikleri şunları içerir: kanal dağıtımı, merkezi takvim ve konuk iletişimi gelen kutusu, otomatik mesajlaşma, doğrudan rezervasyonlar, ek satış platformu, ödeme işleme, fiyatlandırma araçları ve çok daha fazlası. Hostfully Property Management Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Konaklama yönetimi için ihtiyaç duyulan tek araç. Görev tamamlandı. Otomatik mesajlar, akıllı fiyatlar ve çok daha fazlası ile her hafta saatlerce zamandan tasarruf edin. Uplisting hakkında daha fazla bilgi
Uplisting, kısa süreli kiralamalar için özel olarak tasarlanmış hepsi bir arada çözümdür. Kullanımı kolay ve güvenilirdir ve 14 günlük ücretsiz denemenizi başlattıktan sonra 30 dakika içinde işinize değer katmaya başlayabilir. Airbnb’deki listelemelerinizi otomatik olarak içe aktarın, Booking’e ve diğerlerine dakikalar içinde bağlanın. Rezervasyonları, fiyatları ve müsaitlik durumunu %0 komisyonla ve kurulum maliyeti ve gizli ücretler olmadan anında senkronize edin. Otomatik mesajlar, akıllı fiyatlar ve çok daha fazlası ile her hafta saatlerce zamandan tasarruf edin. Uplisting hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
monday.com is a cloud Work OS, where teams run their projects and everyday work, whether they are in the office, home or on-the-go.
monday.com is a Hospitality Property management software your team will actually enjoy using. It makes it fun and easy for everyone to collaborate, focus on what's important, and get more done at work. It's the first visual software of its kind and shows you exactly where things stand at a single glance. Finally get rid of painfully long email threads, cut down on meetings, and experience the satisfaction of turning things green when they're done. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
With Lodgify you can build a vacation rental website, receive direct bookings and manage all your reservations from one place.
Lodgify's hospitality property management makes your business a lot more efficient by allowing you to manage your rental bookings, tasks, finances and guest communications from one place. Receive all reservations from your vacation rental website, phone and any external listings in one centralized calendar. Easily approve incoming bookings and create manual quotes for your guests using our property management system. Lodgify hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Fully integrated property management system technology to help hoteliers manage their hospitality business efficiently and profitably.
RMS offers an innovative, cloud-based property management system for full service, limited service and self service hotels and resorts. Maximize revenue, save time and money, and enhance the guest experience with software tailored to meet your property's unique needs and support your operational goals. We've helped thousands of properties increase bookings, connect with guests and run their hospitality business efficiently and profitably. See how RMS can grow with you and achieve success. RMS Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Hostaway is the fastest-growing vacation rental software for professional property managers in the world! More bookings. Less hassle.
Hostaway has become a market leader in marketing, sales, management, reporting, and communication for vacation rental property managers. One of the largest marketplaces in the industry and deep integrations with Airbnb, VRBO, Expedia, Booking.com, etc, property managers can increase exposure while saving time and money. Have a unique business model? We are the most versatile solution available. Trusted by thousands of property managers, Hostaway is known for stability, performance, and service. Hostaway hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
eviivo is the original all-in-one booking suite. Our award-winning software is the simple way to manage guests, bookings and OTAs.
eviivo is the original all-in-one booking suite and industry leader in managing guests, bookings and OTAs. Channels sing to your tune as rates, availability, photos, descriptions, policies and more automatically sync and update across all your OTAs. Superior features include a stunning website and email designer, an intelligent payment solution and essential dashboards, all in our award-winning property management system. See why eviivo is trusted by over 20,000 properties worldwide! eviivo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Online bookings and guest management system that provides reservation sources tracking, group reservations, calendar with reminders.
Online bookings and guest management system that provides reservation sources tracking, group reservations, calendar with reminders, and more. Professional Edition includes yield management, point-of-sale, and email marketing capabilities. ResNexus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Manage your inventories online, centralize reservations, process payments and get unified access to leading distribution channels.
Checkfront is a booking management platform trusted by thousands of tour operators worldwide. Our platform empowers businesses to sell tours and activities on any website by providing live inventory management, dynamic pricing, customer notifications, and channel distribution. Checkfront makes it easy to grow your business by automating your administration and housing all your business tools in one place. Checkfront hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Cloudbeds offers a single platform for you to efficiently manage guests, staff, inventory, pricing, and data in real-time.
Cloudbeds is an easy-to-use hospitality platform that offers hoteliers a centralized solution to help run their property simply and effectively. With Cloudbeds, you have one login and one system that is always in sync. Our suite includes a PMS, Booking Engine, Channel Manager with 300+ connections, Revenue Management Tool, and Payments. Trusted by thousands of Hotels in over 148 countries, our solution helps hotels get more reservations and happier guests. Cloudbeds hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
eZee Absolute is a Cloud-Based Hotel Management System which automates a hotel's day-to-day operations and increases hotel revenue.
eZee Absolute is a complete cloud-based hotel PMS system that automates all hotel operations; namely front-office, back-office, reservations, billing, housekeeping to impart the best guest experience and increase revenue. It is packed with integrated booking engine and channel manager to provide an all-in-one hotel solution. It is a perfect fit for all types and sizes of accommodations viz. hotels, motels, guest houses, B&Bs, serviced and boutique apartments, hostels, and hotel groups. eZee Absolute hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
iGMS is an all-in-one software integrated with robust tools to automate STR business management. Simplify hosting with a 14-day trial!
iGMS is the only vacation rental software that automates up to 90% of daily hosting tasks & management. Easily control all OTA accounts like Airbnb, Booking.com, & Vrbo from one multi-calendar. Grow direct bookings with our intuitive Website Builder. Automate your guest communication & cleanings management, accept payments and monitor your financial performance with ease. Collaborate with your team & use rich direct integrations to grow your revenue. Try 14 days for free (no credit card). iGMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Hotelogix, otellerin rezervasyonları basitleştirmek için ihtiyaç duyduğu yeni nesil özellikler sunan bulut tabanlı ve güçlü bir otel yönetim sistemidir.
Hotelogix, otellerin rezervasyonları basitleştirmek, işletme verimliliğini artırmak ve gelirleri üst düzeye çıkarmak için ihtiyaç duyduğu yeni nesil özellikler sunan bulut tabanlı ve güçlü bir otel yönetim sistemidir. Hotelogix, pazar erişiminizi genişletmek, doluluk oranlarını artırmak ve rezervasyon hatalarını ortadan kaldırmak için tüm önemli OTA’lar (çevrimiçi seyahat acenteleri) ve GDS (global dağıtım sistemleri) ile gerçek zamanlı entegrasyon sağlar. Hotelogix, 100’den fazla ülkede otellere hizmet verme konusunda on yıllık deneyime sahiptir. Hotelogix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
innRoad, her büyüklükteki konaklama işletmelerinin ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış bir SaaS (hizmet olarak yazılım) PMS’sidir (mülk yönetim sistemi).
innRoad, her büyüklükteki konaklama işletmelerinin ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış bir SaaS (hizmet olarak yazılım) PMS’sidir (mülk yönetim sistemi). Bağımsız oteller için müsaitlik takvimi, rezervasyon altyapısı ve OTA (çevrimiçi seyahat acentesi) bağlantısı sunar. Kullanıcılar aynı platform içinde grup rezervasyonlarını, fiyat değerlerini ve özelleştirilebilir raporları yönetebilir. innRoad çok konumludur, herhangi bir cihazdan veya konumdan erişilebilir ve PCI (ödeme kartı sektörü) ile uyumludur. innRoad hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Streamline your hospitality operations with Connecteam’s smart scheduler and automated workflows.
Give everyone in your hospitality business the tools they need to succeed. Connecteam’s all-in-one solution keeps information flowing for everyone, from front desk workers to housekeeping. Chat messaging, a color-coded shift scheduler and digital checklists help your employees stay organized. Use quick task management to defuse any unforeseen issues within seconds. And don’t forget to utilize the HR training hub to seamlessly onboard or further train your employees! Connecteam hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Guesty is a powerful & robust platform that allows property management companies to simplify operations and scale their businesses.
Guesty is an end-to-end platform for professional vacation rental management companies with 5+ listings. The robust software has 15+ features for all aspects of hospitality property management including channel management, automated guest communication, accounting, task management, payment processing, and more, making your guests' stay smoother & more enjoyable. Guesty integrates with dozens of tools in their marketplace, centralizing operations so users can manage everything from one place. Guesty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
WebRezPro cloud hospitality management software streamlines operations for all types of properties, saving time and maximizing revenue.
WebRezPro is an innovative, all-in-one cloud property management system that simplifies operations for independent hotels and motels, multi-property groups, inns, vacation rentals, hostels and campgrounds, saving hoteliers time and money, boosting direct bookings, and improving the guest experience. Trusted by lodging operators since 2003, WebRezPro is consistently chosen for its powerful, flexible features and excellent customer support, and is used by 2000+ properties in 45 countries. WebRezPro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Easily get bookings, & manage reservations & payments from anywhere, with the world's most trusted hotel software for small properties
Trusted by most small, independent properties globally, the Little Hotelier platform helps you get more reservations, control your operations, understand your business, have a website, take direct bookings online, & process payments - even on-the-go with our free mobile app. Designed and built with small properties in mind, our platform is simple, our set-up is quick, and our award-winning 24/7 help is always just one click away. Try free for 30 days. No Credit Card. Cancel anytime. Little Hotelier hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Experience the difference of “Elite”. Find, filter, and manage your guest and booking data all in one place.
Experience the difference of “Elite”. OwnerRez is internationally recognized as a leader in the vacation rental industry for accounting, messaging, websites, reviews and many other CRM functions. No need to ever login to the channel dashboard again! Find, filter, and manage your guest and booking data in one place. Get your own modern fast website, process payments directly, managing inquiries, communication and guest checkout with e-sign renter agreements. OwnerRez hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Build the ultimate contactless tech stack with Whistle and your property management suite. TryWhistle Free Today!
Travelers, more than ever before, are demanding contactless experiences. NOW is the time to bring Whistle to your hotel. Whistle's revolutionary contactless hospitality software is rated #1 by HotelTechReport and trusted by 10,000+ hoteliers worldwide. Whistle's easy-to-use dashboard drives more bookings, digitizes check-in, enhances guest experiences, improves service scores, boosts positive reviews, streamlines operations, and integrates with 50+ property management systems. TryWhistle Free! Whistle Messaging hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Perakende ve konaklama hizmetleri için Microsoft Dynamics teknolojisi üzerine inşa edilmiş tümleşik bir ticaret çözümü (ERP + POS).
LS Central ile otel, konaklama tesisi, perakende ve etkinlik işleri tek bir platformdan yürütülebilir. İhtiyaç duyduğunuz kapsamlı sektörel işlevlerin tamamına sistemler arasında geçiş yapmak zorunda kalmadan sahip olursunuz. Ayrıca tüm bilgilerinizin tek bir veri tabanında bulundurulması sayesinde tüm işletmeniz ve konuklarınız üzerinde tam görünürlük elde edersiniz. Konukları, grupları ve kurumsal rezervasyonları yönetin. Bakım, kat hizmetleri ve rezervasyon durumu hakkında gerçek zamanlı genel bilgi edinin, oda doluluğunu en üst düzeye çıkarın ve çok daha fazlasını yapın. LS Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
A complete Cloud-Based Hotel Management Software. Commission Free Booking Engine, Channel Manager, Payment Processing and much more
Designed and developed in San Francisco, Frontdesk Anywhere is an award winning, cloud-based hotel management software dedicated to independent hotels, management groups. The PMS powerful features include: easy reservation management, reporting, group bookings, commission free booking engine, revenue management, payment processing and channel manager with 350+ OTA connections. Frontdesk Anywhere hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Create brand-differentiated service experiences proven to raise NPS scores and RevPAR, with Medallia Zingle.
With Zingle's intuitive, cloud-based messaging platform, every guest can book amenities, request service or report maintenance issues with a simple text message, from anywhere. Keep guests and staff safe, close the gap on experience visibility and be certain every guest leaves with 5 stars in their eyes. Zingle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
For rental property owners and managers on Airbnb, Booking.com, and Vrbo who want to win back their time from routine tasks
Hospitable.com (formerly Smartbnb) is the property management solution that centralizes all your properties in one convenient dashboard and automates communication with guests, yet sounds totally human. Trusted by the owners and managers of 300,000+ properties in 140+ countries. Hospitable.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
The property management system, online booking engine, and channel manager for your bed & breakfast, boutique hotel, or property group.
Running a high-end independent bed & breakfast, boutique hotel, or property group isn't easy. We know because we've been there. You strive to provide your guests with a luxury experience. ThinkReserva tions makes it simple for you and your staff to make that happen. Whether you're just starting your business or looking to take things to the next level, our all-in-one PMS, booking engine, and channel manager is for you. Take back your time. Increase your revenue. Stand out without burning out. ThinkReservations hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
The SkyTouch Hotel Operations Platform is a highly functional, very cost effective solution. Built for Hoteliers, by Hoteliers.
The 100% cloud-based SkyTouch Hotel Operations Platform is for future-thinking Hoteliers who want to have control over their properties. SkyTouch platform is very cost effective. We value service. We are a partner to our customers and provide them with easy-to-use solutions so they can efficiently grow their business. Our hotel property management system (PMS) is built by Hoteliers, so we understand the industry and anticipate your needs ahead of time. Learn more at www.skytouchtechnology.com. SkyTouch Hotel OS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Cost effective, feature rich, web-based booking system for the lodging industry. All the tools you need at a fraction of the price.
ReservationKey is feature rich yet the most cost effective solution for the lodging industry. Our users include, Hotels, Motels, Campgrounds, Property Management and more. We offer a 30-day free trial, free set-up, free customization, multi-language with all the features found in other systems, but at a much lower price. Big enough to handle all your needs, yet low key enough where you can work directly with the owner and founder of the company. Serving thousands of clients for over 14 years. ReservationKey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Operto Teams works with AirBnb, VRBO and other booking software (like Guesty) by importing bookings and auto-creating work schedules.
Top Rated Operations and Housekeeping Management for 10-100+ vacation rental, short term and long term properties. Operto Teams (formerly VRScheduler) is the best software platform for scheduling and tracking cleaners, inspectors and maintenance staff. Operto Teams works with your booking software to improve workflow. Save time, optimize labor and minimize costly mistakes. Free Trial. Take a Demo Today! Operto Teams hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Optimize the management of check-in, check-out, cleaning and other tasks.
Automate and auto-assign check-in/check-out and housekeeping tasks and accommodations to each employee. You will be able to organize and view pending tasks by type, period, accommodation, zone or task and manually assign them to each employee and email notification. You can also give limited access to the platform to your employees, so they can view their tasks from AvaiBook and share with them the calendar through an iCal so they can view their tasks in calendar format from their mobile. AvaiBook hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Simple vacation rental management software. No sign-up fee, no subscription. You only pay when you get a booking.
Your.Rentals is your complete vacation rental management software. Manage your property listings, calendars, bookings and payouts on dozens of sites all through one single account - no need for an account on each channel. Simple to use and easy to get started. No sign-up fee, no subscription and no price per listing. You only pay when you get a booking. Your.Rentals hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
hoteliga is an all-in-one cloud-based hotel management platform (PMS, Channel Manager, Booking Engine and API).
hoteliga is an all-in-one cloud-based hotel management platform (PMS, Channel Manager, Booking Engine and API). Easy to use, with no installation required and mobile-friendly. A solid and affordable solution with happy customers around the world. A 15-day demo as well as an on-line presentation with one of our specialists will convince you! Hoteliga hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
A cloud mobile hotel PMS with seamless contactless check-in that generates greater revenue and dramatically improves hotel operations.
Stayntouch provides a cloud-native, guest-centric, and fully mobile hotel property management system (PMS) and over 1100+ integrations, enabling hotels to raise service levels, drive revenues, reduce costs, and ultimately captivate their guests. Backed by a team of professionals with deep roots in the hospitality industry, Stayntouch is a trusted partner to many forward-thinking hotels and resorts, including the TWA Hotel, First Hotels, Conscious Hotels, Margaritaville, Valenc StayNTouch Cloud PMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
All-round cloud hotel PMS that adds unique digital guest self-service to high-end front desk, booking engine, channel manager and POS
Clock PMS+ is a new generation all-round digital platform for hotel management. It comes with the widest range of guest-facing features and engagement tools, along with fully automated online distribution, rate intelligence, hotel F&B POS solution. With self-check-in, auto-emails, digital room service, OTA distribution, commission-free direct bookings, MICE, integrated into one complete system and accessible with a single login, Clock PMS+ increases staff efficiency and guest satisfaction alike. Clock PMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Our service-oriented PMS creates an adequate technology hub so that different types of properties can offer an exceptional experience
Hotello is a cloud-based PMS and its customer service represents a strong value. The elegance in its design and the performance offered make it possible to create an adequate technological hub so that different types of properties can offer an exceptional experience to their guests. Our solutions are developed with reliability and adaptability according to hoteliers' needs based on observations and collaboration, in order to respond to the latest hospitality industry trends. Hotello hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
The most customizable property management software on the market.
Resort Data Processing (RDP) has long been considered one of the pioneers of the property management software industry, and currently supports over 800 installations worldwide. RDP specializes in providing a customized solution for each client. We cater to properties of all sizes, from small luxury vacation rental companies to 1500 room resort properties. Our software solutions offer an endless feature set, that has evolved over 35 years from customer input and real-world application. RDPWin hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Security workforce management software that follows the progress of guards, reduces manual tasks and saves on overhead costs.
TrackTik was founded in 2013 and quickly established itself as a market leader with the mission to build better software so its clients can run smarter businesses. TrackTik AI-driven technology offers four integrated suites of tools - Security Operations for Guarding, Back Office Management, Mobile Patrol and Dispatch, and Business Intelligence & Reporting Analytics, to help security service companies follow the progression of guards, reduce manual tasks, lower costs, and demonstrate value. TrackTik hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Vacation Rental reservation and property management software designed to specifically help grow your vacation rental business!
CiiRUS is a full vacation rental software suite ideally suited for companies with at least 10 properties. Our software is fully equipped with website design, online booking, CRM, booking channel services, property management tools and more to help you grow your business! Vendors, House Keepers and Staff can access CiiRUS via their own dedicated platforms keeping you up-to-date 24/7. Your Home Owners will always be kept in the loop with their own online portal. CiiRUS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
rezStream, daha fazla çevrimiçi rezervasyon alan ve operasyonları yönetme şeklinizi basitleştiren kullanımı kolay bir çözüm sunar.
Bulut tabanlı bir tesis yönetim sistemi ve çevrimiçi rezervasyon motoru için rezStream ile iş birliği yapın. Modern rezStream çözümü günlük operasyonlarınızı yönetme şeklinizi basitleştirir ve daha fazla rezervasyon yapmanızı sağlar. Kanal yöneticisiyle otomatik e-postalar planlayın, fiyatları kolayca ayarlayın ve yönetin, temassız check-in teklif edin ve 80’den fazla OTA’ya (kablosuz yayın) bağlanın. %99 müşteri memnuniyeti puanı ve 7/24 destek ile tam anlamıyla tek noktadan alışveriş paketi sunar. Deneme sürümünüzü hemen planlayın. rezStream hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
PMS, Booking Engine, Channel Manager, Guest Experience Tools, Payment Solution, Communication tools, localised solutions worldwide.
Running a hotel is not about administration all day long. SabeeApp is an all-in-one, cloud based hotel management software for modern hoteliers. Be in full control! From your account you can manage sales, reservations, pricing, administration and more. All your data is synced 24/7. We provide PMS, Booking Engine, Channel Manager, Guest Experience Tools, Payment Solutions, Guest Communication tools + localised solutions for hoteliers in more than 70 countries! Let SabeeApp do the work for you! SabeeApp hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Cloud-based property management system with a booking engine and channel management.
Cloud-based property management system with a booking engine and channel management. 5stelle* also has a range of additional modules to increase the efficiency of your hotel management. 5stelle hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
HotelKey automates the property operations resulting in increased revenue and digital guest experience. Deployed in 2,500+ properties.
HotelKey PMS is trusted by more than 2,500 properties including two enterprise hotel chains in US. HotelKey has direct connectivity to all major OTAs/GDS channels. For independents, HotelKey is an all-in-one system that includes core PMS, built-in CRS distribution, automated Revenue management, hosting of property Website and no-commission direct Bookings engine. Our multi-device platform provides Web apps for back of the house and Mobile apps for Frontdesk, Housekeeping and Maintenance teams. HotelKey hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Beds24 is one of the most cost-effective, powerful and reliable All-in-one-solution which simplifies workflows and automates tasks.
Multi-award-winning channel manager, PMS, booking engine and payment collection - Beds24 is one of the most cost-effective, powerful, reliable and flexible All-in-one-solution which simplifies workflows and automates tasks: *Smart automation tools to manage bookings, prices, availability, guests *Channel manager keeps inventory and prices automatically up to date across all channels *Booking engine with fully customizable widgets and live availability and prices *Secure guest payment collection Beds24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Bookinglayer, gecelik macera deneyimlerinde uzmanlaşmış rezervasyon ve iş akışı yönetim yazılımıdır.
Bookinglayer, gecelik macera deneyimlerinde uzmanlaşmış rezervasyon ve iş akışı yönetim yazılımıdır. Bookinglayer, kişiselleştirilmiş e-posta yönetim aracı sayesinde misafir rezervasyonlarını, ödemeleri, muhasebeyi ve hatta misafir iletişimini otomatikleştirir. Gerçek zamanlı müsaitlik durumunu göstererek takviminizi otomatik olarak web sitenizle ve Airbnb ve Booking.com gibi kanallarla senkronize eder. Bookinglayer, konukların anında konaklama ve aktivite rezervasyonu yaptırmak istediği karmaşık rezervasyon senaryolarını yönetmede başarılıdır. Bookinglayer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
Snappii offers 400+ live business apps in 30 industries for every business. Get the mobile app for your business in days, not months.
Snappii is a codeless mobile app and mobile forms development platform. Snappii offers many mobile apps for the Hospitality Industry as a convenient and easy-to-use mobile solution that will allow personnel to save time on data entry, improve customer service and satisfaction, make favorable impression on the visitors, save time and capture all the necessary data using a mobile device. App users can upload their own PDFs, edit them and share. No forms to build. Simply load forms you already use. Snappii hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
roomMaster by InnQuest, Web Based, Cloud or On-Prem modern hotel property management software trusted by 5,500+ hotels worldwide.
roomMaster by InnQuest is crafted to fit the needs of your hotel infrastructure. Delivered as a full Web-Based, Cloud/Hosted or even On-Premise Server install - roomMaster covers the entire technology spectrum. Streamline operations and increase revenue with next generation features and integrations. roomMaster hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak
BananaDesk is a simple front desk platform designed for hostels, B&Bs and small hotels.
BananaDesk is the front desk platform that helps you establish and build a successful hostel without going crazy. With BananaDesk, you can connect your front desk to your sales channels and let your receptionists manage your day-to-day operations easily. That way everything doesn't depend on you, the owner. And you can get back to focusing on growing your business, not managing the day-to-day. BananaDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Catering Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Kiralık Tatil Evleri İçin
  • Apart Otel
  • Çoklu Emlak
  • Tek Emlak