17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Online Rezervasyon Sistemi

Online Rezervasyon Sistemi web tabanlı ve yerinde çözümler dahil olmak üzere konaklama sektörü rezervasyonlarını yönetir. Bu uygulamalar otellerden, motellerden, apartman dairelerinden ve pansiyonlardan seyahat acentelerine ve tur operatörlerine kadar çok çeşitli konaklama müşterilerine uyacak biçimde tasarlanmış çeşitli özelleştirilebilir imkânlar sunar. Kuruluşlar, bilgilerin işlenmesini hızlandırmak ve mevcut boş yerlerin verimli kullanımını artırmak için Online Rezervasyon Sistemi kullanır. Bu çözümler ayrıca genelde muhasebe ve gelir raporlamasından bakım ve kat hizmetleri yönetimine kadar çok çeşitli iş özellikleri için entegre araçlar sunar. Online Rezervasyon Yönetimi Konaklama Tesisi Yönetimi Yazılımı, Kiralama Yönetimi Yazılımı, Tur Operatörü Yazılımı ve Seyahat Acentesi Yazılımı ile ilişkilidir.

Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Online Rezervasyon Sistemi kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

46 sonuç
Kısa süreli ve tatil amaçlı kiralama için hepsi bir arada yazılım. Tek abonelik, tüm araçlar. 14 günlük ücretsiz deneme. Kredi kartı gerekli değildir. Smoobu hakkında daha fazla bilgi
Smoobu, kısa süreli ve tatil amaçlı kiralama için hepsi bir arada bir yazılımdır. Smoobu, Airbnb, Booking.com, VRBO, Trip.com, Agoda vb. gibi tüm rezervasyon portallarınızı otomatik olarak senkronize eder. Böylece artık çift rezervasyon ve manuel fiyatlar konusunda endişelenmeye gerek kalmaz. Tek abonelik, tüm araçlar. Hakkınızdaki değerlendirmelerin artmasını sağlayacak kanal yöneticisi, PMS (emlak yönetim sistemi), web sitesi oluşturucu, rezervasyon motoru, birleşik gelen kutusu, çevrimiçi giriş ve özel misafir kılavuzu. Smoobu Pro’yu 14 gün boyunca deneyin. Kredi kartı gerekli değildir. Smoobu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
miniCal, ücretsiz ve açık kaynaklı bir mülk yönetimi yazılımıdır. miniCal hakkında daha fazla bilgi
miniCal, ücretsiz ve açık kaynaklı bir mülk yönetimi yazılımıdır. Başlıca müşterileri şunlardır: - Özelleştirilmiş çözüm arayan konaklama tesisleri, - Teknoloji alanında dış kaynak kullanmak isteyen PMS (mülk yönetim yazılımı) şirketleri. miniCal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Tüm hizmet şirketleri için anımsatıcılar içeren çevrimiçi rezervasyon sistemi. Müşterileriniz rezervasyonlarını çevrim içi olarak kendileri yapsın. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi
SimplyBook.me, profesyonel görünüm sağlayan ve tüm çevrimiçi gereksinimleri karşılayan piyasadaki en kapsamlı rezervasyon sistemlerinden birini sunmaktadır. İşletme tanıtımına, randevu kabulüne, ürün, üyelik, paket, hediye kartı ve hizmet eklentileri satışına olanak tanıyan tam gelişmiş bir rezervasyon web sitesine veya kendi web siteniz için bir rezervasyon aracına sahip olursunuz. Çok çeşitli pazarlama araçlarının yanı sıra bir yönetici uygulaması ve markalı bir Müşteri uygulaması da bulunmaktadır. Genel merkez yönetiminde kullanılabilir kapsamlı bir kurumsal çözüm. SimplyBook.me hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Satış/bilet envanteri yönetiminde uzmanlaşmış teknoloji odaklı B2B bulut üzerinden biletleme platformu. TicketingHub hakkında daha fazla bilgi
TicketingHub, küçük komedi gösterilerinden London Eye’a kadar her tür mekana hizmet verebilen çevrimiçi biletleme platformudur. 3 ana biletleme sektörünü içermektedir: Eğlence, Ulaşım ve Turizm/Seyahat. Herkes kaydolup API, Embedded Widget, Hosted Checkout veya iPhone Uygulamasını kullanarak kendi markası altında bilet satmaya başlayabilir. City Sightseeing, Ripley’s believe it or not, Secret restoran turu tarafından güvenilmektedir. TicketingHub hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Wix Bookings, dünya çapında milyonlarca işletme sahibi tarafından kullanılan önde gelen bir çevrimiçi rezervasyon platformudur.
Wix, hizmet odaklı işletmeler için hepsi bir arada çevrimiçi programlama yazılımı sunar. Wix Bookings, iş yeri sahiplerini şirket kurulumundan büyümeye yönelik ölçeklendirmeye kadar tüm yolculukları boyunca destekleyen komple bir araç ve özellik paketini içerir. Wix’i seçen işletmeler Bookings, işlerini yönetmek ve büyütmek için ihtiyaç duyulan tüm sektör lideri araçlara sahip çevrimiçi. Wix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Yapılacaklar listenizin geri kalanı için zaman kazanabileceğiniz, kullanıcı dostu planlama aracıyla self servis randevu planlama.
Acuity’nin self servis rezervasyon sihriyle zamandan tasarruf edin, profesyonel görünün ve müşterilerinizi ve işinizi artırmaya devam edin. Müşterinin rezervasyon yaptırdığı andan itibaren Acuity, müşteri kabulü gerçekleştirmeye, size ve müşterilerinize otomatik olarak özelleştirilmiş e-posta onayları göndermeye, kısa mesaj yoluyla anımsatmalarda bulunmaya ve ödemeleri işlemeye hazırdır. Acuity ile günlük rutin daha sorunsuz geçer. Yolda giderken yönetim işlerini yerine getirmenizi sağlayan bir mobil uygulaması da bulunmaktadır. Yapmanız gereken tek şey, doğru zamanda orada olmaktır. Acuity Scheduling hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Güzellik ve sağlık sektörü için dünyanın en iyi online rezervasyon yazılımı. Sınırsız olanaklar, abonelik gerektirmez.
Fresha, güzellik ve sağlıklı yaşam için abonelik gerektirmeyen tek randevu rezervasyon yazılımıdır. Herkes sınırsız rezervasyon, konum, ekip üyesi ve bildirim alır. Doğrudan Google arama, Facebook ve Instagram sayfalarınız ve web siteniz aracılığıyla çevrimiçi rezervasyonları kabul ederek satışlarınızı artırın ve yeni müşteriler çekin. Müşteriler otomatik metinler, e-postalar ve mobil uygulama aracılığıyla kolayca güncel tutulur. Fresha, kartlı ödeme işlemleri de dahil olmak üzere isteğe bağlı ücretli özelliklerle sıfır aylık ücrete sahiptir. Fresha hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Küçük ve orta ölçekli kiralama şirketleri için hepsi bir arada rezervasyon yazılımı.
Booqable kiralama, ekipmanlar ve etkinlikler için önemli bir rezervasyon yazılımıdır. Güçlü bir arka ofis, çevrimiçi mağaza ve iOS uygulaması sayesinde Booqable, 2.000’den fazla şirketin daha verimli çalışmasına ve rezervasyonları artırmasına yardımcı olur. Gerçek zamanlı uygunluk, tarih ve saat seçimi ve çevrimiçi ödemeler gibi özelliklerin tümü benzersiz ihtiyaçlarınıza göre uyarlanabilir, böylece müşterilerinize iyi bir rezervasyon deneyimi sunabilirsiniz. Booqable hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Oteller, pansiyonlar ve hosteller için oluşturulan kullanımı kolay ve düşük maliyetli çevrimiçi rezervasyon sistemi. Taahhütsüz ve ücretsiz olarak deneyin.
Sirvoy, tesis yönetim sistemini, rezervasyon motorunu, web sitesi oluşturucusunu ve entegre kanal yöneticisini içeren bir yönetim araçları paketi sunmaktadır. Güçlü, kapsamlı özelliklere sahip sisteminin kullanımı son derece kolaydır ve otel işletmecilerine, yazılımı kendi tesislerinin ihtiyaçlarına göre uyarlama esnekliği sağlar. Sirvoy’un basitliği, kurulumunun zahmetsiz olmasını ve müşteri hizmetlerinin 7/24 kesintisiz eğitim ve destek sunmasını temin etmektedir. Sirvoy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Hotelogix, otellerin rezervasyonları basitleştirmek için ihtiyaç duyduğu yeni nesil özellikler sunan bulut tabanlı ve güçlü bir otel yönetim sistemidir.
Hotelogix, otellerin rezervasyonları basitleştirmek, işletme verimliliğini artırmak ve gelirleri üst düzeye çıkarmak için ihtiyaç duyduğu yeni nesil özellikler sunan bulut tabanlı ve güçlü bir otel yönetim sistemidir. Hotelogix, pazar erişiminizi genişletmek, doluluk oranlarını artırmak ve rezervasyon hatalarını ortadan kaldırmak için tüm önemli OTA’lar (çevrimiçi seyahat acenteleri) ve GDS (global dağıtım sistemleri) ile gerçek zamanlı entegrasyon sağlar. Hotelogix, 100’den fazla ülkede otellere hizmet verme konusunda on yıllık deneyime sahiptir. Hotelogix hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Operatör ve satıcıların küresel olarak zaman kazanmasına, bağlantı kurmasına ve sonuçta işlerini büyütmesine yardımcı olmak için tasarlanmış çevrimiçi rezervasyon platformu.
Rezdy; turlar, etkinlikler ve cazibe merkezleri için dünyanın önde gelen bağımsız B2B hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) rezervasyon ve dağıtım platformudur. Güçlü rezervasyon yazılımı, 100’den fazla ülkede binlerce tur ve etkinlik operatörünün zamandan tasarruf etmesine ve doğrudan işlerini büyütmesine yardımcı olur. Her ölçekten operatörler, seçtikleri rezervasyon yazılımı fark etmeksizin, benzersiz bir B2B dağıtım platformu olan Rezdy Marketplace aracılığıyla yerel ve uluslararası acentelerle geniş ölçekte bağlantı kurma ve ticaret yapma olanağına kavuşur. Rezdy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
TrekkSoft’un rezervasyon yazılımına dünya çapında 130’dan fazla ülkede tur ve etkinlik şirketleri güvenmektedir. Bir deneme sürümü planlayın.
TrekkSoft’a dünya çapında 130’dan fazla ülkedeki tur ve etkinlik şirketleri güvenmektedir. Daha fazla web sitesi ziyaretçisini rezervasyon yaptıran misafirlere dönüştürün ve tur ve etkinlik sektörü için tasarlanmış bir ödeme ağ geçidinden yararlanın. Expedia veya GetYourGuide gibi OTA’lar (çevrimiçi seyahat acentesi) aracılığıyla, DMO’lar (destinasyon pazarlama kuruluşları) veya diğer sektör ortakları gibi yerel satıcılar aracılığıyla çok kanallı satışları desteklemek için TrekkSoft’u kullanın. Rezervasyonlarınızı, turlarınızı, programlarınızı, kaynaklarınızı ve ekiplerinizi tek bir yerden yönetin. Hemen bizimle bir deneme sürümü planlayın. TrekkSoft hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
innRoad, her büyüklükteki konaklama işletmelerinin ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış bir SaaS (hizmet olarak yazılım) PMS’sidir (mülk yönetim sistemi).
innRoad, her büyüklükteki konaklama işletmelerinin ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış bir SaaS (hizmet olarak yazılım) PMS’sidir (mülk yönetim sistemi). Bağımsız oteller için müsaitlik takvimi, rezervasyon altyapısı ve OTA (çevrimiçi seyahat acentesi) bağlantısı sunar. Kullanıcılar aynı platform içinde grup rezervasyonlarını, fiyat değerlerini ve özelleştirilebilir raporları yönetebilir. innRoad çok konumludur, herhangi bir cihazdan veya konumdan erişilebilir ve PCI (ödeme kartı sektörü) ile uyumludur. innRoad hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
OTA’lardan (çevrimiçi seyahat acentesi) ücret talep etmeyen ve rezervasyonlarınızı ve gelirinizi artıran, kanal yöneticisine sahip güçlü tatil kiralama yazılımı.
Zamanınızı etkin bir şekilde yönetmek ve güçlü tatil evi kiralama yönetim yazılımı ile en iyi misafir deneyimini sunmak için iş zekası araçlarını kullanın. 50’den fazla farklı küresel ve niş kanala bağlı kanal yöneticisi ile dağıtım stratejinizi çeşitlendirin. 7’den fazla dilde sunulan ve Airbnb, Booking.com ve VRBO tarafından ödüllendirilen her şey dahil çözümü tercih edin. Sektörde 20 yılı aşkın bir süredir faaliyet gösteren ve 24 ülkeden 100’den fazla kişiyi içeren ekibiyle Avantio, işinizi güçlendirmenizi destekleyecek ortaktır. Avantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
GymMaster, herhangi bir cihazdan tam işlevsellik sunan, 7/24 erişim ve üyeleriniz için web portalı içeren güçlü kulüp yönetimi çözümüdür.
GymMaster, sağlık kulüpleri için tasarlanmıştır - kullanımı zevklidir ve hızlı öğrenilir. Otomatik faturalama, otomatik kişiselleştirilmiş iletişim ve üst düzey kontrol sağlayan gelişmiş 24 saat erişim kontrol sistemi ile kulübünüzü istediğiniz yerden ve cihazdan yönetin. Üyelerinizin çevrimiçi kayıt olmasını sağlayarak satışları artırın ve kağıt israfına son verin. Üyeler web sitenizdeki kendi markalı üye portalınız üzerinden çevrimiçi ödeme yapabilirler. GymMaster’ın size neler kazandırabileceğini görmek için hemen ücretsiz deneme sürümü talep edin. GymMaster hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Accelevents, erişiminizi genişletmenize ve sürdürülebilir büyüme sağlamanıza yardımcı olan hepsi bir arada etkinlik platformudur.
Kurulumu ve özelleştirmesi çok kolay olduğundan, kısa bir süre içinde tüm etkinliklerinizi yönetmek için kullanacağınız kurumsal düzeyde bir etkinlik yönetimi platformunu keşfedin. Çevrimiçi, karma ve yüz yüze yapılan konferansları, ticaret sergilerini, fuarları, atölye çalışmalarını, seminerleri ve çok daha fazlasını destekler. Sorunsuz kayıt ve giriş işlemi, entegre yaka kartı yazdırma ve güçlü müşteri adayı yakalama araçları, etkinlik planlayıcılarının beğenisini kazanmıştır. Etkinlik portföyünüzün tamamını tek ve güçlü bir yazılım çözümüyle nasıl yöneteceğinizi öğrenmek için deneme sürümü talep edin. Accelevents hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Ovatu, en iyi fiyatlarla rezervasyon yapmaya yarayan birinci sınıf yazılımlardan biridir. İyi tasarlanmış randevu yönetimi araç kiti.
*60 gün ücretsiż deneme* Ovatu, satış noktası, hatırlatmalar, çevrimiçi rezervasyon seçenekleri, pazarlama araçları ve daha fazlası ile dünya standartlarında bir salon ve spa rezervasyon yazılımı sağlayıcısıdır Ovatu, tüm rezervasyon deneyimini markanıza göre özelleştirir ve daha fazla insanı uzun vadeli müşterilere dönüştürmeye yardımcı olur. Ovatu, her ay 7 milyon kişiye dünyanın her yerinde randevu ayarlamalarında yardımcı oluyor. Kuaförler ve güzellik sektörünün yanı sıra spor salonu, sağlık, tıp ve eğitim sektörlerinde yaygın olarak kullanılır. Ovatu hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Randevu almanın yeni ve daha iyi yolu. İşletmenizi Bookafy ile otomatikleştirmeye başlayın. Ücretsiz deneme dahildir. Kredi kartı gerekmez.
Bookaf pazardaki en güçlü özellik kümelerinden birine sahiptir… Temel farklılığı tasarımından kaynaklanmaktadır. Güzel bir rezervasyon sayfası ve/veya web siteniz için sorunsuz bir light box entegrasyonu sunuyoruz (bunları sizin için ücretsiz olarak kurabiliriz.). Tasarım bilincine sahipseniz ve markanızı iyi yansıtan bir yazılım arıyorsanız… Bookafy’yi deneyin. Evet, Google, Ical, Outlook, Office 365 ve Outlook Exchange ile 2 yönlü senronizasyona, bir açık API’ye, ödemeler, sınıflar, sınırsız kullanıcı, sınırsız randevu türü ve daha pek çok özelliğe sahiptir. Bookafy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
rezStream, daha fazla çevrimiçi rezervasyon alan ve operasyonları yönetme şeklinizi basitleştiren kullanımı kolay bir çözüm sunar.
Bulut tabanlı bir tesis yönetim sistemi ve çevrimiçi rezervasyon motoru için rezStream ile iş birliği yapın. Modern rezStream çözümü günlük operasyonlarınızı yönetme şeklinizi basitleştirir ve daha fazla rezervasyon yapmanızı sağlar. Kanal yöneticisiyle otomatik e-postalar planlayın, fiyatları kolayca ayarlayın ve yönetin, temassız check-in teklif edin ve 80’den fazla OTA’ya (kablosuz yayın) bağlanın. %99 müşteri memnuniyeti puanı ve 7/24 destek ile tam anlamıyla tek noktadan alışveriş paketi sunar. Deneme sürümünüzü hemen planlayın. rezStream hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Konaklama yerlerinin tanıtımı, rezervasyonların artırılması, konuğa mükemmel bir deneyimin sunulması ve analizlerin yapılması için gereken özelliklere sahiptir.
Stays, rezervasyonlarınızı otomatiğe bağlanmış şekilde artıran hepsi bir arada bir tatil yeri kiralama yazılımıdır. Bir kanal yöneticisini, ana satış kanallarıyla tam entegrasyon, rezervasyon motoruna sahip bir web sitesi, çevrimiçi ödeme, konuk/tesis sahibi dış ağı, panolar, istatistikler, otomatik iletişim, görev yönetimi, sahip/şirket raporlarını içeren bir finans modülü, ek satış araçları ve daha pek çok değerli özellikle birleştiriyor. Her biri 1000'den fazla üyeyi içeren 3 adet listesiyle tesis sahiplerine ve yöneticilerine farklı özellik paketleri sunuyor. stays hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Bookinglayer, gecelik macera deneyimlerinde uzmanlaşmış rezervasyon ve iş akışı yönetim yazılımıdır.
Bookinglayer, gecelik macera deneyimlerinde uzmanlaşmış rezervasyon ve iş akışı yönetim yazılımıdır. Bookinglayer, kişiselleştirilmiş e-posta yönetim aracı sayesinde misafir rezervasyonlarını, ödemeleri, muhasebeyi ve hatta misafir iletişimini otomatikleştirir. Gerçek zamanlı müsaitlik durumunu göstererek takviminizi otomatik olarak web sitenizle ve Airbnb ve Booking.com gibi kanallarla senkronize eder. Bookinglayer, konukların anında konaklama ve aktivite rezervasyonu yaptırmak istediği karmaşık rezervasyon senaryolarını yönetmede başarılıdır. Bookinglayer hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Ücretsiz hesabınızı oluşturun ve dakikalar içinde restoranınızın web sitesine masa rezervasyonu ekleyin.
“Masa rezervasyonu” ve “önceden sipariş” özelliğiyle konuklarınız artık önceden masa rezerve edebilir ya da yemek siparişi verebilir. GloriaFood ile her şey daha kolay. Ücretsiz hesabınızı oluşturun ve dakikalar içinde restoranınızın web sitesine masa rezervasyonu ekleyin. GloriaFood hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Otel işletmecileri için günlük operasyonları basitleştirmeye ve kolaylaştırmaya yönelik olarak tasarlanan Preno, önde gelen otel tesisi yönetim yazılımları arasında yer almaktadır.
Preno, konaklama sağlayıcıları için günlük operasyonları otomatikleştiren bulut tabanlı bir otel yazılımı, kanal yöneticisi ve rezervasyon motorudur. Preno, idari işlere harcanan zamandan haftada ortalama 10 saat tasarruf sunarken %50 daha fazla rezervasyon sağlar. Akıllı araçlardan oluşan bir paket olan Preno, aynı zamanda Xero, Staah ve Siteminder gibi önde gelen uygulamalarla da entegre edilmiştir. Butik otellerden motellere, kamp alanlarından lüks pansiyonlara ve çok daha fazlasına kadar çeşitli tesis türlerine uygun akıllı yazılımdır. Preno hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Şirketlerdeki alanlar ve kaynaklar için basit rezervasyon sistemi.
Whatspot, şirketlerde paylaşılan kaynaklar için basit bir rezervasyon sistemidir. Whatspot, küçük işletme ve tesisler tarafından toplantı odaları, şirket araçları, park yerleri veya diğer ortak şirket kaynaklarının rezervasyonlarını kolaylaştırmak için kullanılmaktadır. Doğru yeri bulmak ve hızlı rezervasyon için akıllı aramayı kullanın. QR kodlarını doğruca kullanarak anında plansız rezervasyon yapın. Topluma belirli alanları web siteniz üzerinden ayırtma olanağı sağlayın. Yönetim araçları ve erişim kontrolü ile rezervasyonları etkili bir şekilde organize edin. Whatspot daima bulut tabanlıdır. Whatspot hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi
Misafir deneyimlerine yenilik getirmek ve arka ofis prosedürlerini otomatikleştirmek isteyen oteller için geleceğe dönük bulut platformu.
Mews, yeni turizm ve otelcilik çağının önde gelen platformudur. 85'ten fazla ülkede 5.000 müşteriye güç veren Mews Hospitality Cloud, modern otel işletmecilerinin faaliyetlerini kolaylaştırmak, misafir deneyiminde dönüşümü gerçekleştirmek ve işletmelerin kârını artırmak için tasarlanmıştır. Müşterileri arasında Accor, Generator-Freehand, The Strawberry Group, The Social Hub, Life House ve Airelles bulunmaktadır. Mews, Dünyanın En İyi Otel ve Tesis Yönetim Hizmeti Sağlayıcısı (2023) ve Dünyanın En İyi Bağımsız Otel ve Tesis Yönetim Hizmeti olarak seçilmiştir. Mews hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Promosyon Yönetimi
  • Müşteri Desteği
  • CRM
  • Mobil Erişim
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Oran Yönetimi
  • Grup Rezervasyonları
  • Raporlama/Analiz
  • Envanter Yönetimi