15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Sigorta Programı

Sigorta Programı, sigorta acenteleri için müşteri hizmetleri ve ofis yönetimi faaliyetlerini otomatikleştirir. Sigorta Çözümü, hayat, sağlık, konut ve kaza ve yatırım gibi çeşitli sigorta ürünleri için tam kapsamlı müşteri yönetimi veri tabanı sistemleri sunar. Sigorta Yazılımları, zaman yönetimi, elektronik belge dosyalama, sözleşmeler ve komisyonlar için takip sistemlerinin yanında genel muhasebe ve iş raporlama araçları da sunar. Sigorta Yazılımı, Sigorta Poliçe Takip Programı ve Sigorta Derecelendirmesi Yazılımı ile ilişkilidir.

AdInsure, hayat sigortası ve diğer sigorta şirketleri için tasarlanmış standart bir sigorta platformudur. AdInsure hakkında daha fazla bilgi
AdInsure, işinizi yürütmenizi kolaylaştıran güçlü bir sigorta platformudur. Hayat ve mal ve kaza sigortacıları için tasarlanan bu sigorta, size iş süreçlerini düzene koymak, kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve değişimi etkin bir şekilde yönetmek için işlevsellik ve yetenek sağlar. Sektördeki en iyi uygulamalar çevresinde oluşturulan AdInsure, kapsamlı özellikleri tek bir platformda birleştirir. Kuruluşunuzu gelişmekte olan teknolojiler, hizmet sağlayıcılar ve iş ortaklarıyla bağlayan yenilikçi bir ortam sunar. AdInsure hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Sigorta Oranı
  • Etkinlik İzleme
  • Politika Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Denetim Kaydı
  • İş Akışı Yönetimi
Bitrix24, sekiz milyon ekibin kullandığı önde gelen ücretsiz sigorta acentesi yönetim platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak.
Bitrix24, dünya çapında sekiz milyon ekibin kullandığı önemli bir ücretsiz sigorta acentesi yönetim platformudur. Bulut, mobil, açık kaynak. Ücretsiz CRM, randevu planlama, acente yönetimi, teklifler, faturalar, sözleşmeler, e-posta pazarlaması, takvimler ve daha pek çok özellik. Bitrix24 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Sigorta Oranı
  • Etkinlik İzleme
  • Politika Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Denetim Kaydı
  • İş Akışı Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Sigorta Oranı
  • Etkinlik İzleme
  • Politika Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Denetim Kaydı
  • İş Akışı Yönetimi
Uyumlu kalmaya devam ederken uzaktan satış ve dağıtımı kolaylaştırmak için önde gelen taşıyıcılar tarafından kullanılan dijital etkileşim teknolojisi.
Mevcut teknolojide hiçbir değişiklik olmadan uzaktan dağıtımı kolaylaştırmak için önde gelen nakliyeciler tarafından kullanılan ödüllü dijital etkileşim teknolojisi. Bir politikayı uzaktan, tek bir oturumda kapatmaya olanak tanıyan imza başlangıcı çözümü. Surfly, her dağıtım modeline uyacak şekilde özelleştirilebilir. Birlikte incelemeyi doğrudan sigorta portalınızdan başlatabilir ve markanızla eşleşmesi için görünüm ve hissini değiştirebilirsiniz. Surfly her cihaz ve platformda anında çalışır; yazılım indirmeye ve kod eklemeye gerek yoktur. Surfly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Sigorta Oranı
  • Etkinlik İzleme
  • Politika Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Denetim Kaydı
  • İş Akışı Yönetimi
Salesforce Health Cloud ile hasta ve üye ilişkilerini yeni zirvelere taşıyın.
Salesforce Health Cloud'un sağlık hizmeti yolculukları boyunca üyelerin ilgisini nasıl çekebileceğini görün. En iyi üye sonuçlarını elde etmek için bakımın nasıl kişiselleştirileceğini, kullanım yönetimiyle yetkilendirme taleplerinin nasıl kolaylaştırılacağını ve iş birliğinin nasıl teşvik edileceğini keşfedin. Health Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Sigorta Oranı
  • Etkinlik İzleme
  • Politika Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Denetim Kaydı
  • İş Akışı Yönetimi
Benelinx, işletmelerin fiyatlandırmaları, teklifleri, komisyonları, politikaları ve daha fazlasını yönetmesine yardımcı olan bir sigorta acentesi yönetim çözümüdür.
Benelinx, personel sosyal hakları sektörü için bir acente yönetim çözümüdür. Yazılım, güvenli ve bulut tabanlı bir platformda günlük operasyonları, satış ve yenilemeleri, müşteri hizmetlerini otomatikleştirerek sosyal hak aracıları için acente yönetimine entegre bir yaklaşım sunar. Günümüzün dijital dünyası için tasarlanan Benelinx, üretkenliği artırmayı amaçlar ve doğru, gerçek zamanlı verilere erişim sağlar. Benelinx, Salesforce tarafından desteklenmektedir. Benelinx hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Teklifler/Tahminler
  • Sigorta Oranı
  • Etkinlik İzleme
  • Politika Yönetimi
  • Self Servis Portal
  • Denetim Kaydı
  • İş Akışı Yönetimi