15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Hukuk Uygulama Yönetimi Yazılımı

Hukuk Uygulama Yönetimi Yazılımı, takvim yönetimi, randevu planlama, dosya yönetimi, çıkar çatışması kontrolü, mesajlaşma vb. hukuk bürolarına ait ön ve arka büro faaliyetlerini entegre eder ve otomatikleştirir. Uygulamalar ayrıca zaman yönetimi, faturalandırma ve tahsilatın yanı sıra muhasebe için de entegre çözümler sunar. Hukuk Uygulama Yönetimi Yazılımı, iş akışı ve evrak yönetimi, pazarlama ve tahkikat takibinin yanı sıra kuruluş içinde ve çeşitli bürolar arasında temel verilerin dağıtımı için araçlar da sunar. Hukuk Uygulama Yönetimi Yazılımı Yasal E-Fatura Programı, Dava Yönetim Sistemi ve Profesyonel Hizmet Otomasyonu Yazılımı ile ilişkilidir.

App4Legal kullanması kolay bir hukuk uygulaması yönetim çözümüdür. Kullanıcı dostu arayüze sahip tam entegre bir çözümdür. Lexzur hakkında daha fazla bilgi
App4Legal, hukuk büroları ve kurum içi hukuk departmanlarındaki dava vekilleri pazarının tamamına hitap eden kapsamlı bir hukuk bürosu yönetimi çözümüdür. App4Legal birden fazla dil ve para birimini destekler. Bulutta, özel hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve sunucuda (şirket içinde) kullanılabilir. App4Legal, hukuk uzmanları tarafından kullanılan tüm araçların yerini alan bir çözümdür; modülerdir, kullanımı kolaydır ve 67’den fazla ülkede her büyüklükte müşterileriyle pazarın tamamına hitap eder. Lexzur hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • CRM
  • Çatışma Yönetimi
  • Ortaklık Muhasebesi
  • Görev Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Belge Oluşturma
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • SSL Güvenlik
  • Harcama İzleme
Amberlo’nun güçlü hukuk bürosu yönetimi yazılımı ile her zaman hayal ettiğiniz yüksek performanslı hukuki çalışmaları geliştirin. Amberlo hakkında daha fazla bilgi
Hepsi bir arada hukuk bürosu yönetimi yazılımı Amberlo yoğun günlerle ilgilenir, böylece en önemli konulara odaklanabilirsiniz. Tek bir yerden yeni müşterileri ekleyin, konuları yönetin, her çalışma dakikasını otomatik olarak kaydedin, faturaları atayın, müşterilerinize e-posta gönderin ve aynı zamanda hukuk büronuzun performansını ölçün. Amberlo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • CRM
  • Çatışma Yönetimi
  • Ortaklık Muhasebesi
  • Görev Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Belge Oluşturma
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • SSL Güvenlik
  • Harcama İzleme
iDeals VDR yatırım bankacılarının, avukatların ve üst düzey yöneticilerin gizli bilgileri güvenli anlaşma odası üzerinden değiş tokuş etmelerini ve paylaşmalarını sağlar.
iDeals, sofistike ve güvenilir bir sanal veri odası sağlayıcısıdır. Dünya genelinde yatırım bankacıları, avukatlar ve önemli kuruluşların üst düzey yöneticileri tarafından denenmiş ve test edilmiş, deneyimlere dayalı ve üstün sonuçlar sağlamaktadır. Sonuç odaklı ve esnek bir şirket olarak müşterilerini dinlemeye ve her türlü işlemde stratejik hedeflere ulaşılması için onlara en güvenli, rahat ve hızlı çözümü sunmaya gayret etmektedir. iDeals Virtual Data Room hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • CRM
  • Çatışma Yönetimi
  • Ortaklık Muhasebesi
  • Görev Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Belge Oluşturma
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • SSL Güvenlik
  • Harcama İzleme
FORDATA Sanal Veri Odası, hızlı, güvenli ve olağanüstü iyi desteklenen veri paylaşımına olanak tanır, bu da daha iyi anlaşmalarla sonuçlanır.
Avrupa'nın güvenilir Sanal Veri Odası sağlayıcısı olarak No.1 sıradayız. FORDATA, sadece gizli belgelerin güvenli bir şekilde paylaşıldığı bir platformdan daha fazlasıdır. 1200'den fazla projenin uzmanlığımız ve başarılı yürütülmesi, yatırım bankacıları, yatırım ortakları ve avukatlar tarafından tanınma ve onay kazanmıştır. Her işlemizin tam olarak planladığınız gibi olmasını istiyoruz. Hizmetlerimizi kullanarak size iş rahatlığı, huzur ve mutlak güvenlik sözü veriyoruz. #FORDATAteam sizin için BURADA. FORDATA VDR hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • CRM
  • Çatışma Yönetimi
  • Ortaklık Muhasebesi
  • Görev Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Belge Oluşturma
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • SSL Güvenlik
  • Harcama İzleme
Matters.Cloud 17 dilde zaman ve kayıt, iletişim, müşteri, iş, faturalama, güven ve görev yönetimi sunmaktadır.
Matters.Cloud, zaman ve gider kaydı, iletişim, müşteri, konu, faturalama, fırsat, güven ve görev yönetimi ile birlikte hukuk uzmanları için kullanımı kolay, bulut tabanlı bir platformda hayatı kolaylaştırmaktadır. Verilerinizi 6 veri bölgesinden herhangi birinde yerel olarak depolayın ve 15 dil arasından seçim yapın. Ücretsiz deneme için web sitesine kaydolun. Matters.Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • CRM
  • Çatışma Yönetimi
  • Ortaklık Muhasebesi
  • Görev Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Belge Oluşturma
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • SSL Güvenlik
  • Harcama İzleme
Betty Blocks platformu ile herkes hukuk teknolojisi uygulamaları oluşturabilir. Önde gelen hukuk şirketlerinin, isteğe özel uygulamalar oluşturmasına yardımcı oluyor.
Önde gelen büyük kuruluşlar, daha hızlı geliştirme ve daha akıllıca yenilikler için Betty Blocks’u kullanıyor. Uygulama oluşturmak ve süreçleri otomatikleştirmek için önde gelen hukuk şirketlerini piyasadaki en iyi çözümlerden biriyle donatır. Platform, bu kuruluşlara oluşturma, otomatikleştirme ve ölçeklendirmenin yanı sıra bunu kendileri yapmaları için gerekli beceri ve güveni sağlayan çerçeveyi sunar. Kodsuz platformu kullanarak müşteri taleplerine her zamankinden daha hızlı yanıt verirler. Betty Blocks hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • CRM
  • Çatışma Yönetimi
  • Ortaklık Muhasebesi
  • Görev Yönetimi
  • E-posta Yönetimi
  • Belge Oluşturma
  • Erişim Denetimleri/İzinleri
  • SSL Güvenlik
  • Harcama İzleme