15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Dava Yönetim Sistemi

Dava Yönetim Sistemi yasal davalarla ilişkili belgeleri, zaman planlamasını, çakışmaları, kişileri ve raporlamayı koordine eder. Bu uygulamalar, vaka yönetimini, müşteri geçmişi takibini ve sözleşmelerin yanı sıra faturalandırma ve muhasebeyi otomatikleştirmek için entegre bir çözüm sunar. Dava Yönetim Sistemi çözümleri genelde veri tabanı yönetimi, elektronik keşif ve otomatik belge şablonu düzenleme özelliklerini de içerir ve kuruluşların davayla ilgili önemli verileri yönetmesini, dağıtmasını ve güncellemesini sağlar. Dava Yönetim Sistemi Yasal Belge Yönetimi Sistemi, Hukuk Uygulama Yönetimi Yazılımı ve Yasal E-Fatura Programı ile ilişkilidir.

10 sonuç

App4Legal kullanması kolay bir hukuk uygulaması yönetim çözümüdür. Kullanıcı dostu arayüze sahip tam entegre bir çözümdür. Lexzur hakkında daha fazla bilgi
App4Legal, hukuk büroları ve kurum içi hukuk departmanlarındaki dava vekilleri pazarının tamamına hitap eden kapsamlı bir hukuk bürosu yönetimi çözümüdür. App4Legal birden fazla dil ve para birimini destekler. Bulutta, özel hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ve sunucuda (şirket içinde) kullanılabilir. App4Legal, hukuk uzmanları tarafından kullanılan tüm araçların yerini alan bir çözümdür; modülerdir, kullanımı kolaydır ve 67’den fazla ülkede her büyüklükte müşterileriyle pazarın tamamına hitap eder. Lexzur hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ortaklık Muhasebesi
  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • Çatışma Yönetimi
  • Dava Listesi Yönetimi
  • Harcama İzleme
  • E-posta Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, her davayı yönetmeye yardımcı olacak en iyi adli dava yönetim yazılımlarından biridir. Belgeleri, planlama çakışmalarını, kişileri ve adli davaların her biriyle ilişkili tüm raporları koordine eder. Her davanın gelişimi boyunca güncel haberleri almak için dosyaları, yorumları, kontrol listelerini ve çok daha fazlasını paylaşın. Mobil uygulama sayesinde gerçek zamanlı güncellemeler alın. Dış paydaşları, müşterileri ve daha fazlasını davalarınızı takip etmeye davet ederek şeffaflığı teşvik edin. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ortaklık Muhasebesi
  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • Çatışma Yönetimi
  • Dava Listesi Yönetimi
  • Harcama İzleme
  • E-posta Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
Wrike’ın dava yönetimi yazılımında raporlama, zaman ve bütçe izleme ve otomasyon özellikleri bulunmaktadır. İlerlemeyi takip edin ve faturalamayı basitleştirin.
Dünya çapında 2,3 milyon kişinin güvendiği Wrike, dava yönetimi yazılımı olarak kolayca kullanılabilir. Müşterileriniz için daha iyi sonuçlar elde etmek amacıyla Wrike’ın güçlü raporlama, bütçe izleme, takvim ve proje yönetimi özelliklerinden yararlanın. Özel talep formlarını ve şablonları kullanarak süreçlerinizi otomatikleştirip zaman kazanın. Paylaşımlı ekip panoları yoluyla dava sürecini takip edin, belgeleri saklayın ve kullanımı kolay zaman takibi ile faturalamayı basitleştirin. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ortaklık Muhasebesi
  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • Çatışma Yönetimi
  • Dava Listesi Yönetimi
  • Harcama İzleme
  • E-posta Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
Amberlo’nun güçlü dava yönetimi yazılımı ile her zaman düşlediğiniz yüksek performanslı avukatlık çalışmalarını geliştirin.
Hepsi bir arada dava yönetimi yazılımı Amberlo yoğun günlerle ilgilenir, böylece en önemli konulara odaklanabilirsiniz. Tek bir yerden yeni müşterileri ekleyin, konuları yönetin, her çalışma dakikasını otomatik olarak kaydedin, faturaları atayın, müşterilerinize e-posta gönderin ve aynı zamanda hukuk büronuzun performansını ölçün. Amberlo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ortaklık Muhasebesi
  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • Çatışma Yönetimi
  • Dava Listesi Yönetimi
  • Harcama İzleme
  • E-posta Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
Otomatik USPTO durum güncellemeleri ve ücretsiz veri alımına sahip, tüm yargı bölgeleri için ticari marka etiketleme ve IP (Fikri Mülkiyet) yönetim çözümü.
Otomatik USPTO (Amerika Birleşik Devletleri Patent ve Marka Ofisi) durum güncellemelerini, küresel erişim ve 175’ten fazla yargı bölgesinde denetimli ticari marka veri alımını, 100’den fazla yargı bölgesinde ücretsiz çevrimiçi ticari marka aramasını, bağlantılı belge depolama ve yönetimini içeren anlaşmazlık, alan adları, telif hakları, aramalar, devir ve temlikler, e-ticaret, patentler ve tasarımlar ve şirket yönetimi modüllerine sahip ticari marka etiketleme ve fikri mülkiyet yönetimi çözümü. ABD, Kanada, AB ve Madrid Protokolü’ne yönelik özel işlem. TM Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ortaklık Muhasebesi
  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • Çatışma Yönetimi
  • Dava Listesi Yönetimi
  • Harcama İzleme
  • E-posta Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
Dijital şubenizi güçlendirmek, müşterilerle bağlantı kurmak ve firmanızı kendi markanız altında yönetmek için OneStop Customer Portal’ı edinebilirsiniz.
Moxtra, hukuk uzmanlarının kendi markaları altında müvekkillerine yanıt verebilmelerini ve davaları yönetebilmelerini sağlayan bir sanal şube olarak OneStop Customer Portals’ı işletmektedir. OneStop Customer Portal, uyumlu ve denetlenebilir dijital parmak iziyle güvenli bir şekilde mesaj alışverişi yapmak, belgeler üzerinde iş birliğinde bulunmak, görüntülü toplantılar, dijital imzalar, işlemler ve daha fazlasını düzenlemek için başvurulabilecek temel bir çözümdür. Moxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ortaklık Muhasebesi
  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • Çatışma Yönetimi
  • Dava Listesi Yönetimi
  • Harcama İzleme
  • E-posta Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
JWorks, temel CMS bileşenlerini içerir. Dava akışını, görev atamasını, anahtar kelime aramalarını ve daha fazlasını otomatikleştirmek için ileri teknolojileri kullanır.
Ekran düzenlerini ve iş akışı kurallarını özelleştirmek isteyen mahkemeler için geliştirilen JWorks CMS sayesinde daha kişiselleştirilmiş bir çözüm tasarlamanızı sağlayacak araçlara kavuşursunuz. JWorks, temel CMS (dava yönetim sistemi) bileşenlerini içerir. Dava akışını, görev atamasını, anahtar kelime aramalarını ve faaliyetlerinizin diğer yönlerini otomatikleştirmek için ileri teknolojileri kullanır. Duyarlı tasarımı masaüstü, dizüstü, tablet veya akıllı telefon gibi her türlü cihazdan erişim olanağı sağlar. JWorks CMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ortaklık Muhasebesi
  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • Çatışma Yönetimi
  • Dava Listesi Yönetimi
  • Harcama İzleme
  • E-posta Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
UniCourt; dava yönetimi, duruşma listeleme, dava araştırma ve izleme ile süreç otomasyonu için mahkeme verilerine gerçek zamanlı erişim sağlar.
UniCourt, hizmet olarak yasal veriler ile mahkeme verilerini daha erişilebilir ve yararlı hale getirme alanında en iyilerden biridir. Fortune 500 şirketlerine ve Amerika’daki hukuk firmalarına adli dava yönetimi, dava araştırması, mahkeme tutanağı indirme, duruşma listeleme, dava takibi, dava analizi, soruşturmalar ve süreç iş akışı otomasyonu için eyalet ve federal (PACER) mahkeme verilerine gerçek zamanlı API erişimi sağlar. UniCourt Enterprise API hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ortaklık Muhasebesi
  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • Çatışma Yönetimi
  • Dava Listesi Yönetimi
  • Harcama İzleme
  • E-posta Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
Marka ve IP koruması için 1 numaralı vaka yönetimi
DH Anticounterfeit tarafından sunulan Origo, marka ve IP koruması için vaka yönetiminde endüstri standardını belirleyen güvenilir bir platformdur. Dijital çalışma alanımız marka koruma ekiplerini, hukuk uzmanlarını ve araştırmacıları IP ihlalleri, sahtekarlıklar, gri piyasa faaliyetleri ve korsan malların dağıtımı ile mücadelede verimliliği optimize etme, iş akışlarını kolaylaştırma, süreçleri otomatikleştirme ve üretkenliği artırma konusunda destekler. Memnun müşteri kitlesine katılın ve Origo'nun avantajlarını deneyimleyin. Origo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ortaklık Muhasebesi
  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • Çatışma Yönetimi
  • Dava Listesi Yönetimi
  • Harcama İzleme
  • E-posta Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
Mahkeme sistemlerindeki tüm personel ve paydaşların iletişim kurmasına, verileri yönetmesine ve sonuçları sorunsuz bir şekilde birlikte analiz etmesine imkan sağlar.
Noble Justice, mahkeme sistemlerini buluta yükseltmek için tasarlanmıştır. Uygulama paketinin Salesforce Government Cloud üzerine inşa edilmesi, mevcut en gelişmiş ve güvenli uygulamalardan biri olmasını sağlamaktadır. Dünyadaki tüm mahkeme sistemleri için hazır bir çözümdür. Kolayca yapılandırılabilir, kullanıcı dostudur, masaüstü ve mobil için hazırdır. Noble Justice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Ortaklık Muhasebesi
  • Faturalandırma
  • Takvim Yönetimi
  • Çatışma Yönetimi
  • Dava Listesi Yönetimi
  • Harcama İzleme
  • E-posta Yönetimi
  • Zaman İzleme
  • Görev Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • İletişim Yönetimi