15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Emlakçı Programı

Emlakçı Programı gayrimenkul satış ve kiralama organizasyonları için iş, pazarlama ve iletişim yönetimi faaliyetlerini otomatikleştirir. Emlak Ofisi Programı listeleri, kişileri ve soruları yönetir ve emlak listelerini emlak komisyoncusunun web sitesinde yayınlar. Bu uygulamalar aynı zamanda el ilanları, kataloglar ve raporların yazdırılmasına da imkân tanır. Kişi yönetimi ve e-posta yönetimi de bu yazılım paketlerinin ortak özellikleridir. Emlakçı Programı Finansal Kiralama Yönetimi ve Gayrimenkul Yönetimi Yazılımı ile ilişkilidir.

9 sonuç

monday.com, sizin ve ekibinizin iş birliği yapmanıza ve birlikte daha fazlasını başarmanıza yardımcı olacak bir gayrimenkul yönetim yazılımıdır.
monday.com, ekibinizin gerçekten keyifle kullanacağı bir gayrimenkul yönetim yazılımıdır. Herkesin iş birliği yapmasını, önemli olana odaklanmasını ve işte daha verimli çalışmasını eğlenceli ve kolay hale getirir. Türünün ilk örneklerinden olan bir görsel yazılımdır. Bir bakışta işlerin tam olarak hangi noktada olduğunu gösterir. Son olarak da aşırı uzun e-posta yazışmalarından kurtulun, toplantıları azaltın ve biten işleri yeşile döndürmenin zevkini yaşayın. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Komisyon Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Aracı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Şablon Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
Pipedrive, satışları tamamlamayı sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir gayrimenkul CRM aracıdır.
Pipedrive’ın güçlü ve çevik gayrimenkul CRM yazılımı sayesinde konut satışlarının tamamlanması hiç bu kadar kolay olmamıştı. Ekibinizdeki herkesin, mülk değerlendirmeleri ve gösterimlerinden iletişim stratejilerine kadar, müşterileri satın almaya veya kiralamaya yönlendiren faaliyetlere odaklanmasını sağlayın. Gayrimenkul satış işletmelerinin ve emlakçıların Pipedrive’ı sevmelerinin nedeni çok yönlü, kullanımı kolay tasarımı ve farklı gayrimenkuller arasında yolculukları sırasında güncel anlaşmalar ve faaliyetlerden haberdar olmalarını sağlayan güçlü mobil CRM’sidir. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Komisyon Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Aracı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Şablon Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
Wrike’ın emlak danışmanlık yazılımında raporlama, zaman ve bütçe izleme ve otomasyon özellikleri bulunmaktadır. İlerlemeyi takip edin ve faturalamayı basitleştirin.
Dünya çapında 2,3 milyon kişinin güvendiği Wrike, gayrimenkul danışmanlığı yazılımı olarak kolayca kullanılabilir. Gayrimenkul menkul müşterileriniz için daha iyi sonuçlar elde etmek amacıyla Wrike’ın güçlü raporlama, bütçe izleme, takvim ve proje yönetimi özelliklerinden yararlanın. Özel talep formlarını ve şablonları kullanarak gayrimenkul süreçlerinizi otomatikleştirip zaman kazanın. Paylaşımlı ekip panoları ve Gantt çizelgeleri sayesinde emlak satış ve kiralama durumunuzu takip edin. Ücretsiz denemenizi hemen başlatın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Komisyon Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Aracı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Şablon Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
Flipsnack, müşterilerinizi etkilemek için profesyonel dijital emlak broşürlerini ve kataloglarını oluşturmanıza yardımcı olur.
Flipsnack, emlak broşürlerinizi dijitalleştirmek için mükemmel bir araç sağlar. Tasarım Stüdyosu'nu kullanarak tüm tasarımı sıfırdan yapın veya PDF'nizi yükleyin ve sayfa çevirme efektiyle interaktif bir dijital broşüre veya kataloğa dönüştürün. Ayrıca, gayrimenkul otomasyon aracımızı veya MLS entegrasyon seçeneğimizi kullanarak zamandan tasarruf edin ve listeleme sunumlarını daha hızlı oluşturun. Emlak broşürlerinizi mülk ayrıntıları ve temsilci bilgileriyle otomatik olarak doldurun. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Komisyon Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Aracı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Şablon Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
Ekiplerin marka dışına çıkmadan içerik oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan kilitlenebilir şablonlar içeren tasarım ve marka şablonu oluşturma platformu.
Lucidpress, şirketinizdeki tasarımcı olmayan kişilerin (marka dışına çıkmadan) tamamen tek başlarına yardımcı pazarlama materyalleri oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan bir tasarım ve marka şablonu oluşturma platformudur. Kilitlenebilir şablonlar markanızı korurken, iş arkadaşlarınızın küçük tasarım değişiklikleri ve özelleştirmeler yapmasına olanak vererek yaratıcı ekibinizdeki iş yükünü azaltır. Dünya çapında 7 milyondan fazla kullanıcının güvendiği marka şablon platformu Lucidpress ile sahte markalara sonsuza kadar elveda deyin. Marq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Komisyon Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Aracı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Şablon Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
İşletme için kritik öneme sahip sürekli bağlantıları oluşturmak ve yönetmek için markanızı taşıyan bir OneStop Etkileşim Merkezi edinin.
Tek noktadan dijital deneyimi sunarak müşterilerinizin ilgisini koruyun. Moxo, markanız altında tüm harici ve dahili kullanıcılarınız için özel bir iletişim merkezi sağlayarak müşteri portallarını tek noktadan destekler. Hepsi bir arada iş birliği hizmetleri paketiyle sürekli bağlantılı bir deneyim sunar. Moxo Platformu, markalı OneStop Portalınızı bağımsız bir web ve mobil uygulama halinde veya mevcut web sitenizin, web veya mobil uygulamanızın akıcı bir uzantısı olarak destekleyebilir. Moxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Komisyon Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Aracı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Şablon Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
Sektördeki yenilikçi CRM sistemiyle gayrimenkul satışlarını ve pazarlamayı bir üst seviyeye taşıyın, akıllıca çalışın ve zaman kazanın.
Tamamen gayrimenkule yönelik tasarlanan reSPACio, satışlarınızı üst seviyeye taşıyacak bir sistemdir. Kullanımı kolay ve son derece güçlü olduğu için çok dilli arayüzünde çalışmak oldukça basittir. Özel satış kanalları, artık hiçbir anlaşmayı kaçırmamanız için iş akışlarını kapsayarak tüm dijital pazarlama stratejinizi ve satışları yönetir. Web siteleri, emlak portalları, MLS (birden fazla liste hizmeti) sistemleri, G Suite, Facebook sayfaları ve daha fazlasını bağlayın. İşlerinizi otomatikleştirerek daha az zaman harcayın. Başarı kazandıran etkileyici bir sistemdir. Respacio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Komisyon Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Aracı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Şablon Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
MoxiWebsites aracılık, ofis, ekip ve temsilci web siteleri için kullanımı kolay bir web sitesi oluşturucusudur.
Müşteri adayları oluşturmanız ve markanızın pazardaki bilinirliğini artırmanız için hem sizin hem de temsilcilerinizin çevrimiçi ortamlarda sunduğunuz değeri ileten güçlü bir varlık göstermesi son derece önemlidir. MoxiWebsites, markaların en iyi yönlerini vurgulamayı basitleştiren aracılık, ofis, ekip ve temsilci web siteleri için kullanımı kolay bir web sitesi oluşturucusudur. Profesyonel görünümlü bir web sitesini kolayca oluşturmanızı sağlayarak bulunurluğunuza, evleri satmanıza ve markanızı büyütmenize yardımcı olur. MoxiWebsites hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Komisyon Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Aracı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Şablon Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler
REP, dünyanın dört bir yanındaki gayrimenkul markalarının işlerini etkili bir şekilde yönetmelerine ve büyütmelerine yardımcı olan küresel bir kurumsal platformdur.
Real Estate Platform (REP), dünyanın dört bir yanındaki şirketlerin işlerini etkili bir şekilde yönetmelerine ve büyütmelerine yardımcı olan küresel bir kurumsal platformdur. Her REP olayı kendi markasına sahiptir ve bölge, ofis ve temsilci için güçlü araçlarla her müşterinin benzersiz ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde yapılandırılmıştır. REP; bulut tabanlı, yerelleştirilmiş, çok dilli ve çok para birimli olup çok çeşitli küresel gereksinimleri desteklemek için gereken esnekliği sunar. Küresel gayrimenkul markaları REP’e güvenmektedir. Real Estate Platform (REP) hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Komisyon Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Aracı Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yakalama
  • Veri İçe/Dışa Aktarma
  • Şablon Yönetimi
  • Raporlama ve İstatistikler