267 sonuç
Sektördeki yenilikçi CRM sistemiyle gayrimenkul satışlarını ve pazarlamayı bir üst seviyeye taşıyın, akıllıca çalışın ve zaman kazanın. Respacio hakkında daha fazla bilgi
Tamamen gayrimenkule yönelik tasarlanan reSPACio, satışlarınızı üst seviyeye taşıyacak bir sistemdir. Kullanımı kolay ve son derece güçlü olduğu için çok dilli arayüzünde çalışmak oldukça basittir. Özel satış kanalları, artık hiçbir anlaşmayı kaçırmamanız için iş akışlarını kapsayarak tüm dijital pazarlama stratejinizi ve satışları yönetir. Web siteleri, emlak portalları, MLS (birden fazla liste hizmeti) sistemleri, G Suite, Facebook sayfaları ve daha fazlasını bağlayın. İşlerinizi otomatikleştirerek daha az zaman harcayın. Başarı kazandıran etkileyici bir sistemdir. Respacio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Pipedrive, satışları tamamlamayı sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir gayrimenkul CRM aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive’ın güçlü ve çevik gayrimenkul CRM yazılımı sayesinde konut satışlarının tamamlanması hiç bu kadar kolay olmamıştı. Ekibinizdeki herkesin, mülk değerlendirmeleri ve gösterimlerinden iletişim stratejilerine kadar, müşterileri satın almaya veya kiralamaya yönlendiren faaliyetlere odaklanmasını sağlayın. Gayrimenkul satış işletmelerinin ve emlakçıların Pipedrive’ı sevmelerinin nedeni çok yönlü, kullanımı kolay tasarımı ve farklı gayrimenkuller arasında yolculukları sırasında güncel anlaşmalar ve faaliyetlerden haberdar olmalarını sağlayan güçlü mobil CRM’sidir. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Flipsnack, müşterilerinizi etkilemek için profesyonel dijital emlak broşürlerini ve kataloglarını oluşturmanıza yardımcı olur. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi
Flipsnack, emlak broşürlerinizi dijitalleştirmek için mükemmel bir araç sağlar. Tasarım Stüdyosu'nu kullanarak tüm tasarımı sıfırdan yapın veya PDF'nizi yükleyin ve sayfa çevirme efektiyle interaktif bir dijital broşüre veya kataloğa dönüştürün. Ayrıca, gayrimenkul otomasyon aracımızı veya MLS entegrasyon seçeneğimizi kullanarak zamandan tasarruf edin ve listeleme sunumlarını daha hızlı oluşturun. Emlak broşürlerinizi mülk ayrıntıları ve temsilci bilgileriyle otomatik olarak doldurun. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Sales Cloud 360 is a customizable CRM platform that grows with your team. Empower agents to provide faster response times through instant messaging and personalized auto responses. Help them maintain relationships with reminders and nonintrusive client emails. Get real-time customer information and activity in one place, plus insights with dashboards and reports. Connect to thousands of business apps to extend your CRM to every department. Salesforce Sales Cloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
monday.com is a Real Estate management software that will help you and your team collaborate and achieve more together.
monday.com is a Real Estate management software your team will actually enjoy using. It makes it fun and easy for everyone to collaborate, focus on what's important, and get more done at work. It's the first visual software of its kind and shows you exactly where things stand at a single glance. Finally get rid of painfully long email threads, cut down on meetings, and experience the satisfaction of turning things green when they're done. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Wrike’ın emlak danışmanlık yazılımında raporlama, zaman ve bütçe izleme ve otomasyon özellikleri bulunmaktadır. İlerlemeyi takip edin ve faturalamayı basitleştirin.
Dünya çapında 2,3 milyon kişinin güvendiği Wrike, gayrimenkul danışmanlığı yazılımı olarak kolayca kullanılabilir. Gayrimenkul menkul müşterileriniz için daha iyi sonuçlar elde etmek amacıyla Wrike’ın güçlü raporlama, bütçe izleme, takvim ve proje yönetimi özelliklerinden yararlanın. Özel talep formlarını ve şablonları kullanarak gayrimenkul süreçlerinizi otomatikleştirip zaman kazanın. Paylaşımlı ekip panoları ve Gantt çizelgeleri sayesinde emlak satış ve kiralama durumunuzu takip edin. Ücretsiz denemenizi hemen başlatın. Wrike hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Buy or sell homes faster than anyone else with Keap.
Every real estate client will feel like your only client Keap's CRM is powered by customizable Sales & Marketing Automation and is a proven tool for helping real estate businesses grow and create great client experiences. Keap hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Today's back office is automated. Get rid of busy work, duplicated data entry, and mistakes. Simplify and accelerate your back office.
Is your back office moving at the speed of the market? Our residential real estate solution simplifies and streamlines transaction management with eSignature, commission calculations, accounting, agent management, brokerage reporting, and more. Take your operations on the go with our mobile app or cloud-based platform from any device — anywhere, anytime. See why Brokermint is trusted by thousands of brokerages nationwide. Brokermint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Dotloop is the only complete real estate transaction management software that enables brokers, agents and teams to closes deal faster.
On average, every month, over 150 real estate brokerages and teams switch to dotloop's transaction management software. Currently supporting more than 10,000 brokerages and teams across the U.S. and Canada, dotloop touches more than 50% of all U.S. real estate transactions and has earned a near-perfect 98% Retention Rate. Not to mention a top-rated mobile app - 4.8/5 stars with over 46,000 reviews. dotloop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Wise Agent helps REALTORS® become more efficient, giving them the opportunity to save time and make more money with less stress.
Wise Agent is a very powerful all-in-one real estate CRM platform combining contact management, lead automation, transaction management and real estate marketing software. We've integrated with other leading real estate technology companies, giving real estate professionals the opportunity to run their entire business on one system. The result is Wise Agent helps REALTORS become more efficient, giving them the opportunity to save time and take on more business. Wise Agent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
The Most Powerful Real Estate Platform to Put Your Business Growth On Autopilot. Ranked #1 by 250K Brokers, Teams, and Agents.
Ranked #1 by 250K Agents, kvCORE is a complete real estate platform built for MODERN BROKERAGES and teams looking to automate and grow their business. With its 20+ channels to organically grow agent pipeline, kvCORE is purpose-built to drive more high-value conversations for agents and their clients than any other platform on the market today. If you are looking to save 35% on tech costs, enhance brand recognition, and guarantee agent success, then kvCORE is the solution for your business. kvCORE hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Lone Wolf Back Office (formerly brokerWOLF) provides the industry-leading combination of real estate back office and accounting.
Lone Wolf Back Office (formerly brokerWOLF) provides an industry-leading combination of accounting and real estate transactions, commissions, and agent management, as well real-time reporting on how your agentsand your brokerageare performing. In addition, Back Office integrates into the Lone Wolf Broker Cloud: a complete suite of connected digital solutions for the entire brokerage. Lone Wolf Back Office hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Ekiplerin marka dışına çıkmadan içerik oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan kilitlenebilir şablonlar içeren tasarım ve marka şablonu oluşturma platformu.
Lucidpress, şirketinizdeki tasarımcı olmayan kişilerin (marka dışına çıkmadan) tamamen tek başlarına yardımcı pazarlama materyalleri oluşturmalarını ve dağıtmalarını sağlayan bir tasarım ve marka şablonu oluşturma platformudur. Kilitlenebilir şablonlar markanızı korurken, iş arkadaşlarınızın küçük tasarım değişiklikleri ve özelleştirmeler yapmasına olanak vererek yaratıcı ekibinizdeki iş yükünü azaltır. Dünya çapında 7 milyondan fazla kullanıcının güvendiği marka şablon platformu Lucidpress ile sahte markalara sonsuza kadar elveda deyin. Marq hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Powerful REAL ESTATE tech designed to help generate leads, run your real estate business, & convert opportunities into closed deals.
REAL ESTATE ONLY. Better ROI isn't just a goal, it's inevitable with BoomTown. Generate new prospects, manage a growing database, and increase agent productivity. All from one central location. Head-to-head, BoomTown produces better results for real estate teams than any other provider. In fact, 2x more leads and 33% more commission income were the numbers for The Smits Team when they tested BoomTown against another CRM system for a full year. Learn more about the BoomTown difference. BoomTown hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Real estate CRM system that contains MLS data, lead management, follow-up prompts, compelling content, and drip campaigns
The new Top Producer X gives today's agents and teams the tools they need to maintain relationships at every stage of the client life cycle. With integrated websites, texting, 'X' factor insights, and automated marketing, you provide value every step of the way. Boost conversion with social profile data on new leads, save time with MLS ID property search, and keep organized with integrated email tracking and calendar sync! TOP PRODUCER hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
IXACT Contact is an easy-to-use real estate CRM and marketing automation software for agents, brokers, and associations.
IXACT Contact is an easy-to-use real estate CRM that gives you all the tools you need to manage your contact information, keep in touch communications, active business, and online presence. All in a single, easy-to-use solution. With our unique marketing automation and content, IXACT Contact helps you become the real estate professional that past clients never forget and prospects choose to work with. Agents who use IXACT Contact see an average increase in their GCI of 55%. IXACT Contact hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Avochato is a text messaging solution for real estate agencies. Integrates with Slack, Desk.com, Salesforce, and Office.
Avochato is a text messaging application to increase bookings and improve service for your real estate agency. Stop mixing personal and business matters on your phone. Use Avochato to exchange text messages with agents and clients from your computer or phone. Anyone on your team can jump in and respond. Send bulk texts about new listings. Inviting prospective clients to text message you directly from a Google Ad. A dedicated Account Manager will help your agency get the most out of Avochato. Avochato hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
The most advanced virtual content creation platform that empowers you to create 360° digital twins or 3D rendered virtual spaces!
The VR Maker empowers users to create professional VR content in minutes. Are you looking to create high quality virtual tours of your listings? Capture professional-quality 360° panoramas with your smartphone or shoot with a 360 camera and build it with a do-it-yourself VR Editor. VR Maker hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
The only complete Real Estate Brokerage software solution from contact through closing. For Brokerages with 10 to 10,000 Agents.
The only complete Real Estate Brokerage software solution from contact through closing. We combine a Lead Tracking, CRM, Email Marketing, SMS Marketing, Transaction Workflow & Compliance, E-Signature, Reporting, Auditing, and your Forms Library, all in one easy-to-use solution. TotalBrokerage hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
EyeSpy360 is a world leading 360° Virtual Tour platform with unique features, pricing and workflow. Real multichannel human support!
Now with a FREE 360 virtual tour, 3D model, floor plan, teaser video EVERY single month, we are more cost effective than ever. Plus get instant access to mulitple support channels where you can speak to real people! Join EyeSpy360 and get access to a range of FREE market-leading flagship features such as EyeSpy360's live video caller that allows you to invite multiple guests into any virtual tour so you can see and speak to each other as you show them around your space! EyeSpy360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Contactually helps you maintain and strengthen professional relationships.
Contactually's software makes it simple to stay engaged with every part of your network. You simply categorize your key contacts into Buckets, and your Contactually account will take care of the rest. That means no more worrying about who to follow-up with today, how any prior interactions went, or what to say to break the ice. With regular follow-up like this, you'll soon realize you have fewer cold, forgotten connections, and more warm, engaged relationships. Contactually hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Finally, manage your business stress-free, stay top-of-mind, and sell confidently.
Known as the most affordable and easy-to-use CRM for sales professionals and small businesses, LionDesk allows you to go from Lead to Close in a highly customizable platform. Starting at $25/Month. Its most popular features include video email and texting, automated lead follow up, task reminders, transaction management, and database segmentation. LionDesk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Glide provides a guided online experience for home sellers to complete complex disclosure forms and process management tools.
Glide is the best way to do real estate disclosures. Delight Home Sellers with a guided online experience for home sellers to complete complex disclosure forms Save Time on Every Transaction with easy set-up, a streamlined dashboard to manage the process, and reminders Reduce Risk with more comprehensive disclosures, audit trails, and change logs. Glide hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Customer surveys, appointment questionnaires, patient referral management, and medical device tracking tools for healthcare.
Customer surveys, appointment questionnaires, patient referral management, and medical device tracking tools for healthcare. PlanPlus Online hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
MyLeadDashboard is an enterprise-level automated marketing system built specifically for the residential real estate industry.
MyLeadDashboard is an automated marketing solution for the residential real estate industry. The platform offers built-in customer relationship management (CRM), real-time reporting and lead generation. It includes automated client follow-up and "just listed/just sold" prospecting programs. The easy-to-use SaaS solution includes automated marketing based on 45+ years of experience in the industry. Increase your repeat business, referrals, reviews, testimonials, and more! MyLeadDashboard hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
The all in one real estate solution (available in French only).
The all in one real estate solution (available in French only). Netty develops a real estate transaction software, powerful and complete. As well suited to conventional real estate agencies as to independent agent networks, the software makes it possible to be operational and efficient very quickly. Netty hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Schedule showings, generate feedback, send notifications, 2-way texting, seller web sites, lockbox integration, robust reports.
ShowingTime is the leading showing management and market stats technology provider to the residential real estate industry, with more than 1.2 million active listings subscribed to its services. Its showing products and services take the inefficiencies out of the appointment scheduling process for real estate professionals, buyers and sellers. Its MarketStats division provides interactive tools and easy-to-read market reports for MLSs, associations, brokers and other real estate companies. ShowingTime Appointment Center hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Chime is the CRM, IDX website, and Lead Generation solution you've been looking for.
Chime is an all-in-one CRM solution suite. Our AI-powered platform empowers real estate professionals, teams, and brokerages with the tools they need to automate lead generation operations, drive conversions, and grow their business. Chime hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Snappii offers 400+ business apps in 30 industries for every business. Get the mobile app for your business in days, not months.
Snappii offers many mobile apps for the Public Safety Industry as a convenient and easy-to-use mobile solution that will increase your productivity by organizing your rental information,having a total control over it, tracking statuses of all items you offer for rent and automating the reporting option. App users can upload their own PDFs, edit them and share. No forms to build. Choose from 400+ ready-made app templates or we can create the app for you Snappii hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Managers: Create a fair floor schedule, honoring all requests, in just minutes! Nothing to install. Pure cloud computing!
Brokers and Managers: It's time to do your floor time / phone time schedule and everyone has a different request. Create a fair and balanced schedule in minutes. Includes Requests Off, Holidays, Vacations, Automatic and Manual Scheduling, Editing, Unlimited Shifts, One or more per Shift, 99+ agents. On Line Viewing, Printing, Email, Reports, Multiple Locations, Export, Custom events, Full Support! Free to try. No credit card required. $12/month or $10/month prepaid. Read our Realtor reviews. FloorSchedule hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Automated lead followup for real estate agents and mortgage professionals. It easily connects with 200+ software platforms and CRMs.
Automated lead followup for real estate agents and mortgage professionals. Smart response scheduling tools allow you to schedule when and how to respond to your leads. Get access to dozens of campaign templates designed and written by high-performing industry experts. It easily connects with 200+ software platforms and CRMs. The average Agent Legend user saves 19.7hrs a month and has 28-55% response rates depending on campaign type. You work hard. Let Agent Legend help you work smarter. Agent Legend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Propertybase Salesforce Edition is the leading global real estate CRM software for brokerages looking for flexibility and scalability.
Propertybase Salesforce Edition is the leading global real estate CRM software ideal for brokerages and enterprises. Every brokerage is unique. Your CRM should reflect that. Propertybase Salesforce Edition combines various features with the flexibility of Salesforce to mold to your brokerage's needs. With the best reports and dashboards, a built-in Marketing Center, automation, workflows and more, you'll be on your way to scaling brokerage growth. Propertybase Salesforce Edition hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
The #1 lead-gen platform for teams and agents k+TEAM is trusted by over 40,000 real estate professionals across the US and Canada
Since 2011, k+TEAM (formerly Kunversion+) has been the industry leader in IDX websites, lead generation, & automated follow-up. We have helped top producing agents and teams generate millions of leads and close thousands of deals. The new k+TEAM is packed with even more tools and features to help agents and teams thrive. Kunversion+ hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Hippo Video is a DIY in-video & hyper video personalization platform for sales outreach & marketing automation workflows in businesses.
Hippo Video is a next-gen video marketing platform for business. Hippo Video brings in-video & hyper video personalization to sales outreach & marketing automation workflows. Hippo Video has custom workflows for marketing, email campaign, sales, and customer support processes. Hippo Video is the one-stop solution for everything video that delivers deep user insights to bring in more qualified leads and close more sales deals. More than 5000+ businesses worldwide use Hippo Video for business. Hippo Video hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
We're a lead conversion platform that turns your new leads into appointments through AI-Driven and Human-Powered conversations.
Verse.io is a software as a service platform that contacts and converts leads with an innovative mix of SMS-first technology and human touch, 24 hours a day, 365 days a year. Top sales teams across the country are using this platform as the engine to power their lead qualification process - sparking more conversations, driving more appointments, and wasting less money. Verse.io hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Residential property management tool with smartphone integration and built-in business intelligence for agents and property managers.
Web-based software that grows your property management business. The strength of any accounting software relies on solid financials. And that's where MRI Palace excels. Whether you're using direct debits, importing bank statements or using our API to import information, Palace makes it easy. Be mobile and work on the go. The responsive design means you can use Palace on any device or computer from anywhere. We also have native iOS and Android apps that allow you to do a whole lot more. MRI Palace hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Total Expert is a fintech software pioneer of the first modern, enterprise-level Marketing Operating System (MOS).
Total Expert is a fintech software pioneer of the first modern, enterprise-level Marketing Operating System (MOS) that enables lending and financial services firms to create customers for life by blending human relationships with digital simplicity. We power marketing and revenue growth for 10% of $2 trillion per year U.S. mortgage industry, and ensure banks and lenders stay ahead of how consumers expect to communicate, shop, and manage their financial lives in the digital/social era. Total Expert hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Simple sales software for real estate teams. We help you follow up faster, more often, with the leads most likely to convert into deals
Customer relationship management solution designed to help real estate agents assign leads, manage outbound and inbound calls, and review lists of pending or active clients using a unified interface. Key features of the platform include two-way texting, batch emailing, call recording, email open and click tracking, appointment management, lead source reporting, and more among others. It also enables administrators to automate drip engagement emails and call logging processes. Follow Up Boss hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
RIO Genesis helps your brokerage do more deals & make more money with an all-in-one office software and management solution.
RIO Genesis helps your brokerage do more deals, make more money, and recruit more agents with an all-in-one office software and management solution. Automate daily tasks, manage teams, and obtain more business from clients. It is the only true solution that offers everything needed to run a successful real estate business. Agents can be more productive. Staff cam be more efficient, and brokers can run highly profitable offices. All of this can be done easier than ever before. RIO Genesis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Growth, made simple. The fast, intuitive recruiting and retention platform designed for leading real estate brokers and teams.
Brokerkit is a technology platform to help real estate brokers automate agent recruiting and retention. Brokerkit will automate the lifecycle of recruiting a new agent, onboarding them, and then retaining them. The solution is designed for residential real estate offices, regions, or national brokerages to scale up their team fast and hold on to them. The platform integrates with your daily workflow for calls, texts, emails, and sending calendar appointments all through one interface. BrokerKit hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Web-based software used by real estate agents to identify serious buyers and contact them with relevant home listing information.
Web-based software used by real estate agents to identify serious buyers and contact them with relevant home listing information. Zurple hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Where real estate and technology come together to provide agents all over the world with the connections and tools they need to succeed
The RESAAS platform is where real estate and technology truly come together to provide agents all over the world with all the connections and tools they need to succeed. Every agent has daily cumbersome tasks. RESAAS, unlike any other platform, tackles each and every one of these issues by providing a one-stop-shop for everything from; learning about your market trends, to generating new referral business, to posting new listings and getting buyer leads. RESAAS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Real estate CRM and conversion suite offering teams and agents the fastest speed to lead on the market. Built by agents, for agents.
Firepoint was created by realtors like you. We listen to agents, team leads, brokers, and loan officers to develop a one-stop resource that provides business performance insights, manages client relationships, and keeps teams of any size connected and productive. Whether you're a single agent starting your team or a firm closing hundreds of transactions a year, Firepoint has the solutions to help you manage and grow your business. Schedule your personal consultation today. FirePoint hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Real estate management tool that assists with transaction management, e-signing, commission tracking, and more.
Real estate management tool that assists with transaction management, e-signing, commission tracking, and more. RealtyBackOffice hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
For real estate agents, automatically generates 3D virtual tours, floorplans, immsersive video-calls and live Open-house events.
Is a software for estate agents, that automatically virtualizes properties, creating 3D virtual tours, scaled floor plans, all integrated with their own video-call system. Generating listings commercial videos, HD photographs, and more. Hundreds of thousands of properties virtualized and millions of virtual visits every month, endorse their expertise. Floorfy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Remine combines consumer data and property data onto a single platform that delivers more actionable intelligence to real estate agents
Remine combines consumer data and property data onto a single platform that delivers more actionable intelligence to real estate agents Remine hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Free digital open house sign-in sheet with touchless sign-in. Proven to save realtors time and capture better quality client info.
Curb Hero is a simple, subscription-free, digital open house sign-in app that can be used on phones, tablets or on the web. Currently its the top rated mobile app for real estate agents on both iOS and Android App stores. Using the Curb Hero Open House app, Realtors can quickly create a digital open house sign-in sheet that is styled with their logo, property photo, color palette, custom questions, follow-up messaging. It works offline AND there's a touchless sign-in option via QR code. Curb Hero hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
İşletme için kritik öneme sahip sürekli bağlantıları oluşturmak ve yönetmek için markanızı taşıyan bir OneStop Etkileşim Merkezi edinin.
Tek noktadan dijital deneyimi sunarak müşterilerinizin ilgisini koruyun. Moxo, markanız altında tüm harici ve dahili kullanıcılarınız için özel bir iletişim merkezi sağlayarak müşteri portallarını tek noktadan destekler. Hepsi bir arada iş birliği hizmetleri paketiyle sürekli bağlantılı bir deneyim sunar. Moxo Platformu, markalı OneStop Portalınızı bağımsız bir web ve mobil uygulama halinde veya mevcut web sitenizin, web veya mobil uygulamanızın akıcı bir uzantısı olarak destekleyebilir. Moxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Simple, fast and affordable virtual tours for real estate and property managers. Make a tour in 15 min on mobile from $5 per property.
360 virtual tour software for real estate sales and property managers that lets you create and publish tours within 15 minutes on MOBILE for as little as $5 per property. Interactive floorplans, Info points, and URL links, FREE VR tour, FREE video tutorials. Great Australia based support and FREE One-on-One training. NO PHOTOGRAPHY SKILLS NEEDED. Win more vendors, drive qualified leads and get ahead of competition. VTC tours are displayed on the second photo of the REA listing carousel. Virtual Tours Creator hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi
Professional feedback system, call tracker, prospect tracker, many reports, recruit agents, generate showings from website and more.
AOS Real Front Desk On Line is the most asked for web based showing and professional feedback system in Real Estate today. AOS Real Front Desk uses leading technology to deliver MLSs, Brokers and Agents a secure solution to manage showings, feedbacks, leads, activities and communicate electronically to owners and agents saving their company time and money. AOS Real Front Desk, the industry's first web based real showing and pro feedback system has the greatest features at the lowest costs. Real Front Desk hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Takvim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Müşteri Adayı Yönetimi
  • Listeleme Yönetimi
  • E-posta Pazarlaması
  • Emlak Yönetimi