15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Gayrimenkul Yönetimi Yazılımı

Gayrimenkul Yönetimi Yazılımı, gayrimenkul yöneticileri için arka büroya ilişkin, finansal ve operasyonel araçları otomatikleştirir. Emlak Muhasebe Yazılımı, daireler, kiralık konutlar, ticari gayrimenkuller, mobil evler, depolama tesisleri ve kooperatifler için kiralık mal yönetimi yazılım araçları sunar ve kullanıcıların kiracı bilgilerini, boş yerleri ve finansal kiralama anlaşmalarını takip etmelerine olanak tanır. Gelir oluşturma, operasyonel maliyetler, nakit akışı, bütçeleme ve tahmin hakkında raporlama sağlar.

11 sonuç

monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekibinizin gerçekten keyifle kullanacağı bir emlak yönetim yazılımıdır. Herkesin iş birliği yapmasını, önemli olana odaklanmasını ve işte daha verimli çalışmasını eğlenceli ve kolay hale getirir. Türünün ilk örneklerinden olan bir görsel yazılımdır. Bir bakışta işlerin tam olarak hangi noktada olduğunu gösterir. Son olarak da aşırı uzun e-posta yazışmalarından kurtulun, toplantıları azaltın ve biten işleri yeşile döndürmenin zevkini yaşayın. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kira İzleme
  • Vergi Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Elektronik Ödemeler
  • Anımsatıcılar
  • İş Emri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kiracı Portalı
OTA’lardan (çevrimiçi seyahat acentesi) ücret talep etmeyen ve rezervasyonlarınızı ve gelirinizi artıran, kanal yöneticisine sahip güçlü tatil kiralama yazılımı.
Zamanınızı etkin bir şekilde yönetmek ve güçlü tatil evi kiralama yönetim yazılımı ile en iyi misafir deneyimini sunmak için iş zekası araçlarını kullanın. 50’den fazla farklı küresel ve niş kanala bağlı kanal yöneticisi ile dağıtım stratejinizi çeşitlendirin. 7’den fazla dilde sunulan ve Airbnb, Booking.com ve VRBO tarafından ödüllendirilen her şey dahil çözümü tercih edin. Sektörde 20 yılı aşkın bir süredir faaliyet gösteren ve 24 ülkeden 100’den fazla kişiyi içeren ekibiyle Avantio, işinizi güçlendirmenizi destekleyecek ortaktır. Avantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kira İzleme
  • Vergi Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Elektronik Ödemeler
  • Anımsatıcılar
  • İş Emri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kiracı Portalı
Accruent, tüm tesis yaşam döngüsü için kapsamlı gayrimenkul mülk yönetimi yazılım çözümleri sunar.
Accruent, ticari gayrimenkul portföyünüzü birleştiren ve optimize eden kapsamlı gayrimenkul mülk yönetimi yazılım çözümleri sunar. CMMS ve tesis varlık yönetimi yazılımından enerji yönetim sistemlerine ve kira muhasebesi çözümlerine, oda rezervasyonu yazılımına kadar Accruent, gayrimenkul mülkünüzün tüm yaşam döngüsünü daha iyi yönetmek için ihtiyaç duyduğunuz özelliklere sahiptir. Accruent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kira İzleme
  • Vergi Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Elektronik Ödemeler
  • Anımsatıcılar
  • İş Emri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kiracı Portalı
Dijital şubenizi güçlendirmek, müşterilerle bağlantı kurmak ve firmanızı kendi markanız altında yönetmek için OneStop Customer Portal’ı edinebilirsiniz.
Moxtra, emlak profesyonelleri için sanal bir şube olan OneStop Customer Portals’ı işletmektedir. İşletmelere dijital kanallarda kendi markaları altında birinci sınıf hizmet sunma imkânını sağlamaktadır. Müşterilerin ilgisini korumayı ve dağıtık firma yönetimi temin eder. Acenteler, akıcı bir dahili işbirliği deneyimiyle güvenli bir şekilde mesajlaşabilir, görüntülü toplantılar düzenleyebilir ve düzenlenen toplantılara katılabilir, açıklamaları merkezileştirebilir ve yönetebilir, sözleşmeleri imzalayabilir, finansal işlemleri gerçekleştirebilir ve daha fazlasını yapabilir. Moxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kira İzleme
  • Vergi Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Elektronik Ödemeler
  • Anımsatıcılar
  • İş Emri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kiracı Portalı
İş yerindeki tüm paydaşlar için kolaylaştırılmış çoklu konum yönetimi.
Tüm paydaşların bina portföyündeki iş yeri kaynaklarına ve hizmetlerine kolayca erişmesine veya bunları yönetmesine olanak tanıyan tek bir web ve mobil arayüzü. Tüm iş yeri yöneticileri, bina portföyünün tamamında alan kullanımı ve çalışanların iş yeri memnuniyetine dair genel bir görünüm elde edebilir. Tesis yöneticileri talep biletleme sistemine, alan kaynakları (masalar, odalar, ekipman, otopark yerleri) rezervasyonuna, kiracılar/kullanıcılar/çalışanlar ile mesajlaşmaya ve haber akışına erişebilir ve bunları yönetebilir. Witco hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kira İzleme
  • Vergi Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Elektronik Ödemeler
  • Anımsatıcılar
  • İş Emri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kiracı Portalı
Ticari gayrimenkul günlük operasyonlarını kolaylaştırmak için ERP entegrasyonlarına sahip buluta özel bir çözüm.
Nakisa Real Estate (NRE), ASC 842 ve IFRS 16 uyumluluğunu korurken günlük operasyonları kolaylaştırmak ve daha iyi gayrimenkul portföy yönetimi için ticari gayrimenkul ekiplerine yönelik olarak tasarlanmış buluta özel bir çözümdür. CRE mantığı düşünülerek tasarlanan Nakisa, sektöre özgü nitelikler sunar: CAM (Ortak Alan Bakımı) mutabakatı, ödeme ve kira tabloları, ciro yüzdesi üzerinden kira, raporlar ve panolar, kritik tarihler ve daha fazlası. ERP (SAP, Oracle vb.) ile çift yönlü entegrasyon, veri senkronizasyonu ve doğruluğu sağlar. Nakisa Real Estate hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kira İzleme
  • Vergi Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Elektronik Ödemeler
  • Anımsatıcılar
  • İş Emri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kiracı Portalı
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu.
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kira İzleme
  • Vergi Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Elektronik Ödemeler
  • Anımsatıcılar
  • İş Emri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kiracı Portalı
iRent, 10 ila 10.000 adet arasında taşınmazı bulunan mal sahipleri/gayrimenkul yöneticileri için kapsamlı, bulut tabanlı bir gayrimenkul yönetimi çözümüdür.
iRent, 10 ila 10.000 adet arasında taşınmazı bulunan mal sahipleri/gayrimenkul yöneticileri için kapsamlı, bulut tabanlı bir gayrimenkul yönetimi çözümüdür. Kiracı taraması, alıştırma süreci, iş emirleri, otomatik faturalandırma (gecikme ücretleri dahil), formlar (dijital imzalı), çevrimiçi kira ödemesi (kiracı portalı), web sitesi yönetimi, müsait yer ilanı, kiracıların sigorta entegrasyonu ve tahsilat özellikleri bulunmaktadır. iRent ayrıca hem gayrimenkul yöneticileri hem de kiracılara yönelik iOS ve Android uygulamalarını içermektedir. iRent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kira İzleme
  • Vergi Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Elektronik Ödemeler
  • Anımsatıcılar
  • İş Emri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kiracı Portalı
RentPayment, apartman kiralama endüstrisi için bir elektronik ödeme işlemcisidir.
Mülk yöneticileri kirayı zamanında toplayabilir, kira toplama maliyetlerini azaltabilir ve işlerini analiz etmek için ayrıntılı raporlamaya erişebilir. Kiracılar, kiralarını çevrimiçi olarak, cep telefonlarından veya kısa mesajla kredi kartı, banka kartı veya e-Çek kullanarak ödemek için hizmetimizi kullanırlar. Bu avantajları ülkenin en büyük mülklerine sunarak, binlerce apartmanı ve milyonlarca kiracıyı temsil ederek ve sektörün önde gelen elektronik ödeme çözümü haline getirerek kira tahsilatını kolaylaştırıyoruz. RentPayment hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kira İzleme
  • Vergi Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Elektronik Ödemeler
  • Anımsatıcılar
  • İş Emri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kiracı Portalı
Bakım, temizlik ve gayrimenkul yöneticileri için 20 yılı aşkın pazar deneyimine sahip gayrimenkul bakım yazılımı.
AVUX®, pazardaki en gelişmiş ve en özel gayrimenkul bakım işleri yönetim sistemlerinden biridir. AVUX, emlak verilerini, görevleri, faturaların aktarılmasını yönetir, çalışma süresi yönetimi, GPS konumu izleme ve daha pek çok özellik sağlar. Müşterilerine örneğin tüketim verileri ve çalışma süresi yönetimi için modern mobil çözümler, gayrimenkul sakinleriyle iletişim ve çok daha fazlasını sunar. AVUX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kira İzleme
  • Vergi Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Elektronik Ödemeler
  • Anımsatıcılar
  • İş Emri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kiracı Portalı
Lucernex, tüm gayrimenkul yaşam döngüsünü optimize etmeye yardımcı olan kapsamlı, küresel bir gayrimenkul yönetimi çözümüdür.
Accruent’in Lucernex’i, saha planlamasından inşaat ve kira yönetimine kadar tüm gayrimenkul yaşam döngüsünü desteklemek için kapsamlı bir gayrimenkul mülk yönetim çözümdür. Lucernex pazar planlaması, saha seçimi, proje yönetimi, kiralama muhasebesi ve tesis yönetimi stratejilerine yardımcı olur. Birden fazla para birimi ve dil içeren küresel portföyleri destekler ve önde gelen ERP'lerle entegre olur. Ayrıca özel gereksinimleri karşılayacak şekilde yapılandırılabilen Lucernex, SOC1 ve SOC2 sertifikaları ile en yüksek güvenlik standartlarına sahiptir. Lucernex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Faturalandırma
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kira İzleme
  • Vergi Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Elektronik Ödemeler
  • Anımsatıcılar
  • İş Emri Yönetimi
  • Belge Yönetimi
  • Kiracı Portalı