17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Gayrimenkul Yönetimi Yazılımı

Gayrimenkul Yönetimi Yazılımı, gayrimenkul yöneticileri için arka büroya ilişkin, finansal ve operasyonel araçları otomatikleştirir. Emlak Muhasebe Yazılımı, daireler, kiralık konutlar, ticari gayrimenkuller, mobil evler, depolama tesisleri ve kooperatifler için kiralık mal yönetimi yazılım araçları sunar ve kullanıcıların kiracı bilgilerini, boş yerleri ve finansal kiralama anlaşmalarını takip etmelerine olanak tanır. Gelir oluşturma, operasyonel maliyetler, nakit akışı, bütçeleme ve tahmin hakkında raporlama sağlar.

13 sonuç

monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekibinizin gerçekten keyifle kullanacağı bir emlak yönetim yazılımıdır. Herkesin iş birliği yapmasını, önemli olana odaklanmasını ve işte daha verimli çalışmasını eğlenceli ve kolay hale getirir. Türünün ilk örneklerinden olan bir görsel yazılımdır. Bir bakışta işlerin tam olarak hangi noktada olduğunu gösterir. Son olarak da aşırı uzun e-posta yazışmalarından kurtulun, toplantıları azaltın ve biten işleri yeşile döndürmenin zevkini yaşayın. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Ödeme İşleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Kira İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Belge Yönetimi
storEDGE, verimliliği ve geliri artırmak için sektör lideri yazılım kullanan hepsi bir arada gayrimenkul yönetimi çözümüdür.
Gayrimenkullerinizi yönetmekte zorlanmayı bırakın. storEDGE beklentilerinizi karşılayacak hepsi bir arada çözüm olabilir. Dünyanın herhangi bir yerinde erişebileceğiniz sektör lideri tek bir platformdan mülklerinizi, kiracılarınızı ve kiralamalarınızı yöneterek operasyonlarınızı kolaylaştırın ve işinizi büyütün. storEDGE Management Software hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Ödeme İşleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Kira İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Belge Yönetimi
OTA’lardan (çevrimiçi seyahat acentesi) ücret talep etmeyen ve rezervasyonlarınızı ve gelirinizi artıran, kanal yöneticisine sahip güçlü tatil kiralama yazılımı.
Zamanınızı etkin bir şekilde yönetmek ve güçlü tatil evi kiralama yönetim yazılımı ile en iyi misafir deneyimini sunmak için iş zekası araçlarını kullanın. 50’den fazla farklı küresel ve niş kanala bağlı kanal yöneticisi ile dağıtım stratejinizi çeşitlendirin. 7’den fazla dilde sunulan ve Airbnb, Booking.com ve VRBO tarafından ödüllendirilen her şey dahil çözümü tercih edin. Sektörde 20 yılı aşkın bir süredir faaliyet gösteren ve 24 ülkeden 100’den fazla kişiyi içeren ekibiyle Avantio, işinizi güçlendirmenizi destekleyecek ortaktır. Avantio hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Ödeme İşleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Kira İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Belge Yönetimi
Accruent, tüm tesis yaşam döngüsü için kapsamlı gayrimenkul yönetimi yazılım çözümleri sunar.
Accruent, ticari gayrimenkul portföyünüzü birleştiren ve optimize eden kapsamlı gayrimenkul yönetimi yazılım çözümleri sunar. CMMS ve tesis varlık yönetimi yazılımından enerji yönetim sistemlerine ve kira muhasebesi çözümlerine, oda rezervasyonu yazılımına kadar Accruent, gayrimenkulünüzün tüm yaşam döngüsünü daha iyi yönetmek için ihtiyaç duyduğunuz özelliklere sahiptir. Accruent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Ödeme İşleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Kira İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Belge Yönetimi
Dijital şubenizi güçlendirmek, müşterilerle bağlantı kurmak ve firmanızı kendi markanız altında yönetmek için OneStop Customer Portal’ı edinebilirsiniz.
Moxtra, emlak profesyonelleri için sanal bir şube olan OneStop Customer Portals’ı işletmektedir. İşletmelere dijital kanallarda kendi markaları altında birinci sınıf hizmet sunma imkânını sağlamaktadır. Müşterilerin ilgisini korumayı ve dağıtık firma yönetimi temin eder. Acenteler, akıcı bir dahili işbirliği deneyimiyle güvenli bir şekilde mesajlaşabilir, görüntülü toplantılar düzenleyebilir ve düzenlenen toplantılara katılabilir, açıklamaları merkezileştirebilir ve yönetebilir, sözleşmeleri imzalayabilir, finansal işlemleri gerçekleştirebilir ve daha fazlasını yapabilir. Moxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Ödeme İşleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Kira İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Belge Yönetimi
İş yerindeki tüm paydaşlar için kolaylaştırılmış çoklu konum yönetimi.
Tüm paydaşların bina portföyündeki iş yeri kaynaklarına ve hizmetlerine kolayca erişmesine veya bunları yönetmesine olanak tanıyan tek bir web ve mobil arayüzü. Tüm iş yeri yöneticileri, bina portföyünün tamamında alan kullanımı ve çalışanların iş yeri memnuniyetine dair genel bir görünüm elde edebilir. Tesis yöneticileri talep biletleme sistemine, alan kaynakları (masalar, odalar, ekipman, otopark yerleri) rezervasyonuna, kiracılar/kullanıcılar/çalışanlar ile mesajlaşmaya ve haber akışına erişebilir ve bunları yönetebilir. Witco hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Ödeme İşleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Kira İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Belge Yönetimi
Ticari gayrimenkul günlük operasyonlarını kolaylaştırmak için ERP entegrasyonlarına sahip buluta özel bir çözüm.
Nakisa Real Estate (NRE), ASC 842 ve IFRS 16 uyumluluğunu korurken günlük operasyonları kolaylaştırmak ve daha iyi gayrimenkul portföy yönetimi için ticari gayrimenkul ekiplerine yönelik olarak tasarlanmış buluta özel bir çözümdür. CRE mantığı düşünülerek tasarlanan Nakisa, sektöre özgü nitelikler sunar: CAM (Ortak Alan Bakımı) mutabakatı, ödeme ve kira tabloları, ciro yüzdesi üzerinden kira, raporlar ve panolar, kritik tarihler ve daha fazlası. ERP (SAP, Oracle vb.) ile çift yönlü entegrasyon, veri senkronizasyonu ve doğruluğu sağlar. Nakisa IWMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Ödeme İşleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Kira İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Belge Yönetimi
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu.
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Ödeme İşleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Kira İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Belge Yönetimi
iRent, 10 ila 10.000 adet arasında taşınmazı bulunan mal sahipleri/gayrimenkul yöneticileri için kapsamlı, bulut tabanlı bir gayrimenkul yönetimi çözümüdür.
iRent, 10 ila 10.000 adet arasında taşınmazı bulunan mal sahipleri/gayrimenkul yöneticileri için kapsamlı, bulut tabanlı bir gayrimenkul yönetimi çözümüdür. Kiracı taraması, alıştırma süreci, iş emirleri, otomatik faturalandırma (gecikme ücretleri dahil), formlar (dijital imzalı), çevrimiçi kira ödemesi (kiracı portalı), web sitesi yönetimi, müsait yer ilanı, kiracıların sigorta entegrasyonu ve tahsilat özellikleri bulunmaktadır. iRent ayrıca hem gayrimenkul yöneticileri hem de kiracılara yönelik iOS ve Android uygulamalarını içermektedir. iRent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Ödeme İşleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Kira İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Belge Yönetimi
Lucernex, tüm gayrimenkul yaşam döngüsünü optimize etmeye yardımcı olan kapsamlı, küresel bir gayrimenkul yönetimi çözümüdür.
Accruent’in Lucernex’i, saha planlamasından inşaat ve kira yönetimine kadar tüm gayrimenkul yaşam döngüsünü desteklemek için kapsamlı bir gayrimenkul mülk yönetim çözümdür. Lucernex pazar planlaması, saha seçimi, proje yönetimi, kiralama muhasebesi ve tesis yönetimi stratejilerine yardımcı olur. Birden fazla para birimi ve dil içeren küresel portföyleri destekler ve önde gelen ERP'lerle entegre olur. Ayrıca özel gereksinimleri karşılayacak şekilde yapılandırılabilen Lucernex, SOC1 ve SOC2 sertifikaları ile en yüksek güvenlik standartlarına sahiptir. Lucernex hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Ödeme İşleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Kira İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Belge Yönetimi
RentPayment, apartman kiralama endüstrisi için bir elektronik ödeme işlemcisidir.
Mülk yöneticileri kirayı zamanında toplayabilir, kira toplama maliyetlerini azaltabilir ve işlerini analiz etmek için ayrıntılı raporlamaya erişebilir. Kiracılar, kiralarını çevrimiçi olarak, cep telefonlarından veya kısa mesajla kredi kartı, banka kartı veya e-Çek kullanarak ödemek için hizmetimizi kullanırlar. Bu avantajları ülkenin en büyük mülklerine sunarak, binlerce apartmanı ve milyonlarca kiracıyı temsil ederek ve sektörün önde gelen elektronik ödeme çözümü haline getirerek kira tahsilatını kolaylaştırıyoruz. RentPayment hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Ödeme İşleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Kira İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Belge Yönetimi
Bakım, temizlik ve gayrimenkul yöneticileri için 20 yılı aşkın pazar deneyimine sahip gayrimenkul bakım yazılımı.
AVUX®, pazardaki en gelişmiş ve en özel gayrimenkul bakım işleri yönetim sistemlerinden biridir. AVUX, emlak verilerini, görevleri, faturaların aktarılmasını yönetir, çalışma süresi yönetimi, GPS konumu izleme ve daha pek çok özellik sağlar. Müşterilerine örneğin tüketim verileri ve çalışma süresi yönetimi için modern mobil çözümler, gayrimenkul sakinleriyle iletişim ve çok daha fazlasını sunar. AVUX hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Ödeme İşleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Kira İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Belge Yönetimi
Behomes, Dubai pazarındaki gayrimenkul acenteleri ve özel danışmanlar için en uygun gayrimenkul yazılımı çözümlerinden biridir.
Behomes, Dubai pazarındaki gayrimenkul acenteleri ve özel danışmanlar için üst düzey bir gayrimenkul CRM'si ve yazılım çözümüdür. İnşaat halindeki tüm mevcut gayrimenkul projeleri tek bir emlak veri tabanında birleştirilir. Kullanımı kolay emlak yönetimi ve satış analizi yazılımı, satış ve iş sürecinizi hızlandırır. Pazarlamadan CRM sistemine ve her bir müşteri için kişisel sunumlara kadar tüm yetenekli araçlar, satışlara odaklanmanızı sağlar. Tek bir yerde emlak seçip göstermek ve sadece birkaç tıklamayla kişiselleştirilmiş teklifler oluşturmak için kapsamlı bir proje aşamasında emlak veri tabanı ve yapay zeka teknolojisi kullanarak organize olun, müşteri adaylarıyla etkileşime geçin ve herkes için hesap verebilirlik oluşturun. Gayrimenkul acenteleri için uyarlanabilir satış hunileri. Yazılım çözümü, trafiği ve müşteri adayı yönetimini merkezileştirmeye ve platformu çoğu hizmetle entegre etmeye olanak tanır. Behomes hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Vergi Yönetimi
  • Elektronik Ödemeler
  • Ödeme İşleme
  • Sözleşme/Lisans Yönetimi
  • Kira İzleme
  • İletişim Yönetimi
  • Kişi Yönetimi
  • Sigorta Yönetimi
  • İş Emri Yönetimi
  • Kira Yönetimi
  • Kredi Çeki
  • Belge Yönetimi