Öne çıkarılan yazılımlar

En çok inceleme alan yazılımlar

Gayrimenkul Yönetimi Yazılımı kategorisinde kullanıcılarımın en çok inceleme bıraktığı ürünleri keşfedin

6 sonuç
Dijital şubenizi güçlendirmek, müşterilerle bağlantı kurmak ve firmanızı kendi markanız altında yönetmek için OneStop Customer Portal’ı edinebilirsiniz. Moxo hakkında daha fazla bilgi
Moxtra, emlak profesyonelleri için sanal bir şube olan OneStop Customer Portals’ı işletmektedir. İşletmelere dijital kanallarda kendi markaları altında birinci sınıf hizmet sunma imkânını sağlamaktadı r. Müşterilerin ilgisini korumayı ve dağıtık firma yönetimi temin eder. Acenteler, akıcı bir dahili işbirliği deneyimiyle güvenli bir şekilde mesajlaşabilir, görüntülü toplantılar düzenleyebilir ve düzenlenen toplantılara katılabilir, açıklamaları merkezileştirebilir ve yönetebilir, sözleşmeleri imzalayabilir, finansal işlemleri gerçekleştirebilir ve daha fazlasını yapabilir. Moxo hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Gayrimenkul Veri Tabanı
  • Kira Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
İş yerindeki tüm paydaşlar için kolaylaştırılmış çoklu konum yönetimi. Witco hakkında daha fazla bilgi
Tüm paydaşların bina portföyündeki iş yeri kaynaklarına ve hizmetlerine kolayca erişmesine veya bunları yönetmesine olanak tanıyan tek bir web ve mobil arayüzü. Tüm iş yeri yöneticileri, bina portföyünün tamamında alan kullanımı ve çalışanların iş yeri memnuniyetine dair genel bir görünüm elde edebilir. Tesis yöneticileri talep biletleme sistemine, alan kaynakları (masalar, odalar, ekipman, otopark yerleri) rezervasyonuna, kiracılar/kullanıcılar/çalışanlar ile mesajlaşmaya ve haber akışına erişebilir ve bunları yönetebilir. Witco hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Gayrimenkul Veri Tabanı
  • Kira Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
E-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformu. Rooftop hakkında daha fazla bilgi
Rooftop; e-posta yönetimi, müşteri desteği ve görev/proje yönetimi için oluşturulmuş bir iş birliği platformudur. Aşağıdaki 3 temel çerçevesinde tasarlanmıştır: -Gelen kutusu yönetimi: E-postaları yönetmek yorucu olabilir. Rooftop, e-postaları kolayca sınıflandırmanıza, işlemenize ve yanıtlamanıza yardımcı olur. - İş birliği: Rooftop, ekiplerin e-postalar ve görevler konusunda iş birliği yapmasını mümkün kılmak için oluşturulmuştur. - Görev yönetimi: Tüm görevlerinizi ve projelerinizi Rooftop’ta yönetin. Her türlü iş akışını ve satış kanalını oluşturabilirsiniz. Rooftop hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Gayrimenkul Veri Tabanı
  • Kira Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
RentPayment, apartman kiralama endüstrisi için bir elektronik ödeme işlemcisidir. RentPayment hakkında daha fazla bilgi
Mülk yöneticileri kirayı zamanında toplayabilir, kira toplama maliyetlerini azaltabilir ve işlerini analiz etmek için ayrıntılı raporlamaya erişebilir. Kiracılar, kiralarını çevrimiçi olarak, cep telefonlarından veya kısa mesajla kredi kartı, banka kartı veya e-Çek kullanarak ödemek için hizmetimizi kullanırlar. Bu avantajları ülkenin en büyük mülklerine sunarak, binlerce apartmanı ve milyonlarca kiracıyı temsil ederek ve sektörün önde gelen elektronik ödeme çözümü haline getirerek kira tahsilatını kolaylaştırıyoruz. RentPayment hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Gayrimenkul Veri Tabanı
  • Kira Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
monday.com, ister ofiste, ister evde, ister hareket halinde olsunlar, ekiplerin projelerini ve günlük işlerini yürüttükleri bir bulut Çalışma İşletim Sistemidir.
monday.com, ekibinizin gerçekten keyifle kullanacağı bir emlak yönetim yazılımıdır. Herkesin iş birliği yapmasını, önemli olana odaklanmasını ve işte daha verimli çalışmasını eğlenceli ve kolay hale getirir. Türünün ilk örneklerinden olan bir görsel yazılımdır. Bir bakışta işlerin tam olarak hangi noktada olduğunu gösterir. Son olarak da aşırı uzun e-posta yazışmalarından kurtulun, toplantıları azaltın ve biten işleri yeşile döndürmenin zevkini yaşayın. monday.com hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Gayrimenkul Veri Tabanı
  • Kira Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
iRent, 10 ila 10.000 adet arasında taşınmazı bulunan mal sahipleri/gayrimenkul yöneticileri için kapsamlı, bulut tabanlı bir gayrimenkul yönetimi çözümüdür.
iRent, 10 ila 10.000 adet arasında taşınmazı bulunan mal sahipleri/gayrimenkul yöneticileri için kapsamlı, bulut tabanlı bir gayrimenkul yönetimi çözümüdür. Kiracı taraması, alıştırma süreci, iş emirleri, otomatik faturalandırma (gecikme ücretleri dahil), formlar (dijital imzalı), çevrimiçi kira ödemesi (kiracı portalı), web sitesi yönetimi, müsait yer ilanı, kiracıların sigorta entegrasyonu ve tahsilat özellikleri bulunmaktadır. iRent ayrıca hem gayrimenkul yöneticileri hem de kiracılara yönelik iOS ve Android uygulamalarını içermektedir. iRent hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Finansal Yönetim
  • Gayrimenkul Veri Tabanı
  • Kira Yönetimi
  • Bakım Yönetimi