15 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

POS Sistemi

POS Sistemi finans ve satış işlemlerinin kaydını otomatikleştirir. Perakende POS sistemleri ticari kullanımdaki en gelişmiş ve güçlü bilgisayar ağları arasındadır. POS Yazılımı satış takibi, alacak hesapları, satın alma ve envanter yönetimi gibi temel iş fonksiyonlarını birden fazla kayıt veya perakende şubesinde entegre eder. POS Otomasyon Sistemi perakende satış yerlerini tedarik zinciri operasyonları ve üst yönetim ile bağlamak için altyapı sunar.

22 sonuç

Güçlü iş yönetimi araçlarına ve analizlere erişim olanağı sunan bulut tabanlı satış noktası yazılımı. Kullanımı basit, kurulumu kolay. Poster POS hakkında daha fazla bilgi
Poster; kafeler, restoranlar ve mağazalar için tablet ve tarayıcı tabanlı bir satış noktası yazılımıdır. Poster'ın sunduğu çok yönlü satış noktası uygulaması sayesinde müşteri hizmetini kolaylaştırabilirsiniz: Siparişler doğrudan mutfağa gönderilir, garsonlar promosyon ve indirimleri doğrudan uygulayabilir ve tüm verileriniz hemen işlenir. Yönetim konsolu veya Poster Boss uygulaması sayesinde tüm siparişlerinizle ilgili istatistik ve raporlara erişin. 15 dakika içinde kurulum ayarlarını yaparak zamandan ve paradan tasarruf etmeye başlayın. Poster POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Dünyanın önde gelen bulut ERP'si NetSuite, akıllı kararlar almanız ve güvenle büyümeniz için ihtiyacınız olan görünürlüğü ve kontrolü sağlar.
NetSuite, temel süreçleri otomatikleştirerek ve operasyonel ve finansal performansa gerçek zamanlı görünürlük sağlayarak 32.000'den fazla kuruluşun daha etkili bir şekilde çalışmasına yardımcı olan hepsi bir arada bulut iş yönetimi hizmetidir. Muhasebe, sipariş işleme, envanter yönetimi, üretim ve tedarik zinciri ve depo operasyonlarını yönetmek için tek bir entegre uygulama paketi ile NetSuite, şirketlere bilgilerinin net bir şekilde görünürlüğünü ve işlerinin kontrolünü sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Bu eksiksiz yazılım, kullanımı kolay bulut tabanlı arayüzü, gelişmiş satış yönetimi ve yerleşik raporları ile işletmeleri zenginleştirir.
Promosyon: Perakende dijital paketinde 1.000 $'a kadar tasarruf edin. Lightspeed Retail ve temassız ödemeler, çok kanallı sadakat, gelişmiş e-ticaret çözümü gibi özellikleri sayesinde işinizi geleceğe hazır hale getirin. Lightspeed Retail, müşterilere hizmet verme ve tüm mağaza konumlarını yönetme şeklini basitleştirir. iPad'inizden envanterinizi yönetin, satışlarınızı takip edin, çalışanlarınızı yönetin, ödemeleri işleyin ve müşterilerin tekrar gelmelerini sağlayan unutulmaz alışveriş deneyimleri oluşturun. Lightspeed Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Pazarlama, satış ve hizmete yönelik basit, uygun maliyetli ve hepsi bir arada CRM yazılımı olan EngageBay, müşteri adaylarının kazanılması, onlarla iletişim kurulması, elde tutulmaları ve satış amacıyla kullanılır.
EngageBay, küçük işletmeler ve startup’lar için web ziyaretçilerini kazanmak, onlarla iletişim kurmak, onları elde tutmak ve mutlu müşterilere dönüştürmek üzere oluşturulmuş basit, uygun fiyatlı, hepsi bir arada pazarlama, satış ve hizmet CRM yazılımıdır. Müşteri adayı oluşturma formları ve açılır pencereleri aracılığıyla müşteri adayları kazanın, ilgi çekici açılış sayfalarıyla web ziyaretçilerinin dikkatini çekin, onları merak uyandıran e-postalarla elinizde tutun ve pazarlama otomasyonu yoluyla pazarlama huninizi otomatikleştirin. Bunların hepsini kullanımı kolay tek bir platformdan yapabilirsiniz. EngageBay CRM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
PaySimple, 20.000’den fazla şirketin nakit akışı için kullandığı, hizmet tabanlı işletmeler için önde gelen ödeme yönetimi çözümüdür.
PaySimple, ülke çapında 20.000’den fazla şirketin nakit akışı için kullandığı, hizmet tabanlı işletmeler için önde gelen ödeme yönetimi çözümüdür. PaySimple, esnek ödeme ve faturalandırma çözümleri ve farklı iş ihtiyaçlarına uygun kişiselleştirilmiş müşteri hizmetleri sunarak büyümeyi sağlamak için şirketlerle uzun vadeli ortaklıklar kurar. Güçlü API ile PaySimple, ödeme entegrasyonları için güvenilir bir teknoloji ortağıdır. Hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ürünlerini ve mobil uygulamalarda nakit akışını gerçekleştirir. PaySimple hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Etiketlerin mobil uygulama yoluyla taranmasını sağlayarak ürün seçmeyi/ödemeyi ve yeni ürün eklemeyi her seferinde hızlı bir şekilde yapmayı sağlayan tam işlevsel POS çözümüdür.
EZRentOut, sipariş rezervasyon ve ödeme işlemlerinizi kolaylaştıran tek noktadan POS çözümüdür. EZRentOut ile zamandan tasarruf edin. Hızlı barkod ve QR Kodu taramaları ile Siparişlere ürün ekleyin, PayPal ve Stripe gibi ödeme ağ geçidi entegrasyonlarıyla ödeme süreçlerinizi hızlandırın. Verileri doğruca akıllı telefonunuzdan almanızı sağlayan mobil uygulaması bulunmaktadır. Ön muhasebe için QB ve Xero ile entegre edilebilir. Müşteri başarı ekibi yoluyla daima müşterilere yardım etmeye hazırdır. EZRentOut hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Kuru temizleyiciler ve çamaşırhaneler için her türlü cihazda çalışan, hepsi bir arada POS yazılımı. Ayrıca iOS ve Android için teslim alma ve teslimat uygulamaları.
Kuru temizleyiciler ve çamaşırhane hizmetleri için her bilgisayar, tablet veya akıllı telefonla çalışan hepsi bir arada POS yazılımı. CleanCloud hızlıdır, kullanımı kolaydır ve mağazalarınızın verimliliğini artırır. Ayrıca, CleanCloud’un iOS ve Android uygulamaları sayesinde teslim alma ve teslimat hizmeti sunarak işinizi büyütebilirsiniz. Özellikleri arasında tüm yazıcılar için destek, çoklu mağaza yönetimi, kurulum, otomatik faturalama, E-posta/SMS bildirimleri, personel takibi, rota planlaması, ücretsiz güncellemeler ve daha fazlası yer almaktadır. CleanCloud hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Son tüketici için çevrimiçi alışverişe olanak tanıyan entegre web ve mobil mağaza vitrini içeren bulut tabanlı iPad satış noktası.
Bindo, fiziksel mağazanıza anında e-ticaret çevrimiçi mağaza vitrini sunan tamamen mobil, bulut tabanlı bir iPad POS (satış noktası) sistemidir. Tüm ağır işleri yapar. Bir barkod tarandığında ürünün ne olduğunu belirtir. Müşteri eklendiğinde sadakatini izler. Bir ürün azaldığında satın alma siparişi oluşturur. Bindo bir POS'tan daha fazlasıdır, mağazayı organize eden ve kârlılığı artıran 360 derecelik bir perakende çözümüdür. Bindo POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Perakende ve konaklama hizmetleri için Microsoft Dynamics teknolojisi üzerine inşa edilmiş tümleşik bir ticaret çözümü (ERP + POS).
LS Central; Microsoft Dynamics 365 Business Central’ı genişleten ve böylece POS ve ERP (kurumsal kaynak planlaması) işlevselliğini tek bir tümleşik sistemde sunan hepsi bir arada bir yazılım çözümüdür. Böylece sadece tek bir yazılımı kullanarak, ortak kullanılan bir ortamda finans işlemlerini (Microsoft ERP), POS, mağaza operasyonlarını, tedarik zinciri yönetimini, stoku, e-ticaret ve müşteri sadakatini yönetebilirsiniz. Çalışan sayısı 50’den fazla olan perakendeciler, restoranlar, oteller, eczaneler veya benzin istasyonları ya da zincirler için idealdir. LS Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Dakikalar içinde restoranınızın web sitesine çevrimiçi sipariş verme ekleyin. Gelen siparişleri, gel-al hizmetini ve teslimatları basit bir mobil uygulamayla yönetin.
Gel-al hizmeti, teslimat ve açık mutfak izleme hizmeti için basit, şık bir platformdan çevrimiçi sipariş alın. Herhangi bir web tarayıcısından menü ve fiyatları güncelleyin, satış raporlarını görüntüleyin, birden fazla restoran konumunda pazarlama kampanyaları başlatın ve Oracle Simphony Essentials POS ile sorunsuz bir şekilde entegre edin ve böylece işinizi gerçekten hızlandırın. GloriaFood ile her şey daha kolay. Ücretsiz hesabınızı oluşturun ve dakikalar içinde restoranınızın web sitesine çevrimiçi sipariş verme ekleyin. GloriaFood hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Primaseller POS, çevrimiçi kanallarınızla da senkronize olan eksiksiz, bulut tabanlı, çok mağazalı POS ve envanter yönetimi yazılımıdır.
Primaseller POS, birden fazla mağazada envanter senkronizasyonu, birden fazla kayıt defteri, dijital ürün kataloğu, barkodlama, faturalandırma, kullanıcı izinleri, bölünmüş ödemeler, vergilendirme, satın alma planlaması ve daha fazlası gibi özellikler içerir. Ayrıca birden fazla satış kanalında satış yapmak için Primaseller POS'u çevrimiçi kanallarınızla entegre edin. Web sitemizi ziyaret edin ve hemen ücretsiz deneme veya demo için kaydolun! Primaseller hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Oracle Simphony POS, tüm restoranlar için oluşturulmuş hepsi bir arada bir satış noktasıdır. POS donanımınızı 1 $’a yükseltin.
Oracle Simphony POS eksiksiz bir restoran satış noktasıdır. Bu bulut tabanlı POS, işlemleriniz arasında her açıdan bağlantı kurar. Böylece çevrimiçi siparişleri, mutfak işlemlerini, envanteri, menüleri, teslimatı, sadakati ve daha fazlasını kolayca yönetebilirsiniz. Gerçek zamanlı analizlerin dahil edilmesiyle satışlar, maliyetler ve personelin performansı hakkında her zaman bilginiz olur. Simphony’nin açık API’si ve kapsamlı bulut pazaryeri, sınırsız esneklik ve ölçek sunar. POS donanımınızı 1 $’a yükseltin. Simphony POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Perakende mağazaları için sipariş. Çevrimiçi ve Çevrimdışı Satışlar, Envanter Yönetimi, Potansiyel Müşteri İşleme, Fiyat Yönetimi, Nakliye ve Mağaza İçi Teslim Alma
Orderry, küçük perakende işletmeleri için SaaS tabanlı bir CRM çözümüdür. Müşteri tabanınızı oluşturun ve koruyun, konumlar ve depolar arasında envanter takibi yapın ve e-ticaret platformlarıyla entegre olun. Teslimat hizmetlerini çalışanlarınızın çalışma programlarıyla birleştirin. En çok satan ürünlerden bir kombinasyon oluşturmak için ürün çeşitliliğinizi analiz edin. Stok seviyesi kontrol özellikleri ile ürün stoklarının tükenmesini önleyin. Karınızı, çevrimiçi ve çevrimdışı iş emirlerinin ortalama satışını, ödemeleri ve müşterilere yapılan iadeleri takip edin. Orderry hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Best-in-Class POS Solution: Flexible and Frictionless Point-of-Sale, backed by elite support.
Infrasys is an enterprise-level cloud point-of-sale system. With an eye for innovation, Infrasys has all of the features that you need to run a successful operation, and provides a platform to implement new technologies as they emerge. For convenience, Infrasys is designed to work on any hardware device and operating system. It is one of the most versatile, secure, and efficient POS systems on the market today. Infrasys Cloud POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Dutchie’nin teknoloji platformu, dispanser işlemlerini düzenleyerek kenevir ticaretini destekler ve kenevirin herkes için daha erişilebilir olmasını sağlar.
Dutchie dispanserleri desteklemeye yönelik satış noktası, e-ticaret, ödemeler gibi çeşitli yasal uyumluluk teknolojisi çözümlerini içermektedir. Sınıfının en iyileri arasında yer alan müşteri desteğiyle tanınan Dutchie’nin çalışanları, dispanser iş akışını basitleştirmeyi ve işleri büyütmeye yardımcı olmayı amaçlar. Entegre kasa ve envanter yönetimi araçları, işlemlerin her gün yasal uyumluluğunu sağlar. Dutchie, Kuzey Amerika’daki kenevir perakendecilerine yazılım çözümleri sunarak yılda 14 milyar dolar tutarında işlemleri kolaylaştırmaktadır. Dutchie hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Uygun fiyatlı iPad kiosk. Baltık bölgesindeki en büyük fast food, iş öğle yemeği ve marketler ona güveniyor.
Uygun fiyatlı iPad kiosk. Baltık bölgesindeki en büyük fast food, iş öğle yemeği ve marketler ona güveniyor. Dserve hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Operasyonları optimize ederek ve satışları artırarak kârı artırmaya yardımcı olan, bakkal ve marketler için POS ve e-Ticaret çözümü.
Özellikle bakkal ve marketler için tasarlanmış XoomRetail POS ve e-Ticaret çözümü ile mağaza kârınızı artırın ve operasyonlarınızı optimize edin. Sınırsız ürün satın, müşteri sadakatini iyileştirin, envanteri yönetin ve yeni müşterileri çekmek için nakit, kredi kartı, banka kartı, SNAP/EBT (ek gıda yardım programı/elektronik sosyal yardım transferi) ve WIC (kadın, bebek ve çocuklar için özel ek gıda programı) ile ödeme kabul edin. Dahili gelişmiş e-Ticaret, gel-al, teslimat ve SMS/e-posta müşteri bildirimlerini destekler. Çok yönlü raporlar işinizin gelişmesi gereken alanlarını belirlemenize yardımcı olur. FTSRetail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Prodoge, ödeme göndermek ve iş yapmak için kullanılan bir kripto cüzdandır.
Prodoge; Bitcoin, Dogecoin, Digibyte ve daha fazlası için kripto cüzdandır. Kripto veya kredi ve banka kartı ödemelerini dakikalar içinde göndermeye veya almaya başlayın. Prodoge uygulamasını mobil satış noktanız olarak kullanın. Müşterilerinizin çevrimiçi veya Prodoge uygulaması üzerinden ödeyebileceği e-posta faturaları veya ödeme bağlantıları oluşturun ve gönderin. Web sitenizde kripto kabul etmeye başlamak için anında web pencere ögeleri oluşturun. Prodoge hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Planet tüm satış kanallarında sorunsuz ve tutarlı alışveriş deneyimleri sağlar.
Planet, perakende işletmelerinin çevrimiçi, mağaza içi ve mobil dahil olmak üzere tüm satış kanallarını tek bir kontrol noktasından yönetmesine ve koordine etmesine olanak tanıyan tek bir entegre platform sağlar. Tüm kanallarda sorunsuz ve tutarlı alışveriş deneyimleri sunun, müşteri memnuniyetini artırın, daha fazla satış yapın ve maliyetleri azaltın. Planet ile envanteri, siparişleri, ödemeleri ve müşteri etkileşimlerini yöneterek müşteri ve operasyonlarınız hakkında kapsamlı bir görünüm elde edebilirsiniz. Unified Commerce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Kredi kartıyla ödeme almak isteyen tüm çevrimiçi ve çevrimdışı iş yerleri için eksiksiz ve gelişmiş bir işleme çözümüdür.
Bu çözüm, ödeme almak isteyen tüm çevrimiçi ve çevrimdışı iş yerleri (e-ticaret, perakendeciler, otel zincirleri, pazar yerleri, hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS), eğlence, mobil uygulamalar) için çok uygundur. PayXpert platformu, iş yerlerini doğrudan Visa, MasterCard, WeChat Pay, AliPay ve küresel olarak tüm temel ödeme yöntemlerine bağlayarak işletmelerin çevrimiçi, uygulama içi ve mağaza içi kanallardan ödeme almasını ve büyümeyi optimize etmesini sağlar. 187 para biriminde, 200 ülke ve bölgede 250’den fazla ödeme yöntemi desteklenmektedir. PayXpress hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
İşletmelerin ürün kataloglarını, müşterileri, siparişleri, teklifleri, tasarımı, takibi ve daha fazlasını yönetmesine yardımcı olan kullanımı kolay bir B2B hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ticaret platformudur.
DJUST yeni nesil bir B2B ticaret çözümüdür. Dijital B2B'de karmaşık olan her şeyi DJUST basitleştirmiştir. Önde gelen markaları ve şirketleri güçlü ve kullanımı kolay bir API önceliklendirme platformuyla desteklemektedir. Modüler bir arayüz ve kullanıma hazır çözüm sayesinde işletmeler, sorunsuz bir dijital deneyim sağlayarak daha hızlı kârını artırıp büyüyebilir. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione ve Seafoodia, Yack ve daha birçok seçkin müşteri, dijital ticaretlerini modernleştirme ve yeni bir platforma geçme konusunda DJUST'a güveniyor. DJUST hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi
Özel sipariş ve onarımları yöneten hepsi bir arada takı POS’u (satış noktası).
Özel sipariş ve onarımları yöneten hepsi bir arada takı POS’u (satış noktası). Jewel360 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • e-Ticaret Yönetimi
  • Hediye Kartı Yönetimi
  • Envanter Yönetimi
  • İndirim Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Barkod/Bilet Tarama
  • Elektronik İmza
  • Müşteri Hesapları
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Elektronik Ödemeler
  • Sipariş Yönetimi