17 yıldır işletmelerin daha iyi yazılımı
seçmesine yardımcı oluyoruz

Perakende Yazılımı

Perakende Yazılımı satış noktası (POS) müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), envanter yönetimi, muhasebe, insan kaynakları, pazarlama ve e-ticaret gibi temel iş süreçlerini entegre ederek perakende mağazalarının finansal raporlamasını, muhasebesini ve operasyonlarını yönetir. Perakende Yazılımı kullanan kuruluşlar satışları artırabilir, maliyetleri azaltabilir ve rekabet avantajlarını en üst düzeye çıkarabilir. Perakende uygulamaları, önemli verilerin bir kuruluş genelinde dağıtımını kolaylaştırır ve doğru satış raporlaması ve gelir tahmini için altyapı sunar.

Türkiye Yerel ürünleri göster

25 sonuç

Quant; perakende alanı, ürün kategorileri, planogramlar, raf etiketleri ve otomatik sipariş yönetimi için bir bulut çözümüdür. Quant hakkında daha fazla bilgi
Quant’ta, müşteriler binlerce mağazanın kat planlarını çizip yönetmektedir. Ayrıca her yıl yüz binlerce planogram yayımlamaktadırlar. Kullanıcı tarafından tanımlanan şablonlar temelinde satışa göre optimize edilmiş planogramların akıllı bir şekilde otomatik oluşturulması sayesinde, çeşitli mağazaları içeren büyük satış ağlarında da insan kaynakları ihtiyacını artırmadan planogramların güncelliği sağlanabilmektedir. Quant hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Pipedrive, pazarlıkları anlaşmaya dönüştürmeyi sağlayan faaliyetlere odaklanmanıza yardımcı olan, uygulaması kolay bir CRM yazılım aracıdır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi
Pipedrive, her ölçekten ekibin kullanmayı sevdiği satış odaklı bir müşteri ilişkileri yönetim aracıdır. 179 ülkeye yayılan 95.000’den fazla ücretli müşteri ile CRM’lerin kullanışlılığı her şeyden önde tutan basit ama güçlü tasarımı, satış ekiplerini kendine çeker. Pipedrive ile hiçbir şey gözden kaçmaz, ekibiniz dosyalamaya daha az zaman harcarken hem çevik hem de güçlü CRM ile satışa daha fazla zaman kalır. Pipedrive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
NetSuite perakende yönetimi ile tek ve entegre edilmiş bir platform üzerinden tüm satış kanallarında olağanüstü bir müşteri deneyimi sunun.
NetSuite, muhasebe, envanter ve sipariş yönetimi, CRM, satış noktası ve e-ticaret için uçtan uca bir bulut perakende yönetim sistemi sağlar. Tüm üretim, toptan satış ve perakende operasyonlarınızda tek bir veri örneği sayesinde. NetSuite, işletmelerin tüm organizasyonlarını her zaman, her yerden erişilebilen tek bir bulut platformunda yönetmelerini sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Bu bulut tabanlı POS, konumlar ve kanallar genelinde envanter yönetimini, çalışan yönetimini, satış raporlama ve muhasebesini merkezileştirir.
Promosyon: Perakende dijital paketinde 1.000 $'a kadar tasarruf edin. Bu bulut tabanlı POS, konumlar ve kanallar genelinde envanter yönetimini, çalışan yönetimini, satış raporlama ve muhasebesini merkezileştirir. Lightspeed Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir.
Flipsnack, insanlar tarafından dijital kataloglar, dergiler ve diğer yayın türlerini oluşturmak ve yayınlamak için kullanılan çevrimiçi bir yayın platformudur. Perakendecilerin, yayınlarına alışveriş listesi, satın alma düğmeleri, fotoğraf slayt gösterileri ve hatta Shopify mağazalarını entegre ederek daha fazla ürün satmalarına yardımcı olur. PDF’nizi yükleyin ve sayfa çevirme efektleriyle göz alıcı bir dijital kataloğa dönüştürün. İsterseniz de yayınlarınızı sıfırdan oluşturmak için Design Studio yazılımını kullanın. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Son tüketici için çevrimiçi alışverişe olanak tanıyan entegre web ve mobil mağaza vitrini içeren bulut tabanlı iPad satış noktası.
Bindo, fiziksel mağazanıza anında e-ticaret çevrimiçi mağaza vitrini sunan tamamen mobil, bulut tabanlı bir iPad POS (satış noktası) sistemidir. Tüm ağır işleri yapar. Bir barkod tarandığında ürünün ne olduğunu belirtir. Müşteri eklendiğinde sadakatini izler. Bir ürün azaldığında satın alma siparişi oluşturur. Bindo bir POS'tan daha fazlasıdır, mağazayı organize eden ve kârlılığı artıran 360 derecelik bir perakende çözümüdür. Bindo POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Türkiye Yerel ürün
Satıcıların daha fazla satış yaparak kârlılığı artırmalarına yardımcı olan perakende yönetimi sistemi.
Prisync, dünyanın dört bir yanındaki çevrimiçi perakendecilerin kârlı fiyat yönetimi kararları almalarına yardımcı olan bir perakende yönetimi sistemidir. Kullanıcılar daha fazla satış yaparak kârlılığı artırırken, zaman ve paradan da tasarruf ederler. Karar verme süreçlerinde değerli veriler sağlar ve bir hafta içinde satışlar üzerindeki etkisi görülür. Müşteri desteği 7/24 müşterilerin sorularını yanıtlamaya hazırdır. Kullanıcıların bu araçtan en iyi şekilde yararlanmalarını sağlamak için ücretsiz bir ekleme programı sunulmaktadır. Prisync hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Perakende ve konaklama hizmetleri için Microsoft Dynamics teknolojisi üzerine inşa edilmiş tümleşik bir ticaret çözümü (ERP + POS).
LS Central; Microsoft Dynamics 365 Business Central’ı genişleten ve böylece POS ve ERP işlevselliğini tek bir tümleşik yazılım çözümünde sunan hepsi bir arada perakende yönetim sistemidir. Entegrasyon sorunlarına yol açmaz; finans işlemlerini (Microsoft ERP), POS, mağaza operasyonlarını, tedarik zinciri yönetimini, stoku, e-ticaret ve müşteri sadakatini yönetmek için ortak bir ortam sunan sadece tek bir yazılım kullanabilirsiniz. Çalışan sayısı 50’den fazla olan perakendeciler veya perakende zincirleri için idealdir. LS Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
ikas küçük ve orta ölçekli işletmeler ile girişimcileri göz önünde bulundurarak geliştirilmiş bir e-ticaret platformudur.
ikas küçük ve orta ölçekli işletmeler ve girişimciler için özel olarak tasarlanmış yenilikçi bir e-ticaret platformudur. Kullanıcı dostu ara yüzü sayesinde, kullanıcıların herhangi bir teknik bilgiye ihtiyaç duymadan kolayca çevrimiçi bir mağaza oluşturmasına olanak tanır. Ayrıca, gelişmiş özellikleri sayesinde ürünlerin uluslararası düzeyde pazar yerleri, fiziksel mağazalar ve markanın e-ticaret web sitesi dahil olmak üzere çeşitli kanallar aracılığıyla sorunsuz bir şekilde satılmasına olanak tanır. ikas hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Price2Spy, perakendecilerin kârlarını artırmalarını destekleyen fiyatlandırma kararları almalarına yardımcı olan bir perakende yönetim sistemidir.
Price2Spy, perakendecilerin kârlarını artırmalarını destekleyen fiyatlandırma kararları almalarına yardımcı olan bir perakende yönetim sistemidir. Price2Spy ile perakende organizasyonunun en yüksek kapasitede çalışması ve hedef tüketicilere hizmet etmesi sağlanabilir. Yanlış kararlar için zaman ve para harcamayın. Hemen şimdi kâr etmeye ve kârı artırmaya başlayın. Price2Spy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Saha satışı ve B2B e-ticareti tek, esnek, kurumsal ölçekte bir platformda birleştirerek büyümeyi hızlandırın, genel giderleri azaltın ve şeffaflığı artırın.
Markalar ve toptan satış dağıtımcıları için çok kanallı B2B satış platformu. -B2B e-ticaret -Satış gücü otomasyonu -Ticareti geliştirme yönetimi -Perakende uygulamaları -Rota muhasebesi/DSD Yüz yüze (satış temsilcileri) ve B2B çevrimiçi satışları en üst düzeye çıkaran entegre yerel mobil (iOS/Android) uygulama ve web uygulaması ile çok kanallı B2B satışlarınızı her yönüyle yönetin ve senkronize edin. Pepperi ile daha fazla, daha iyi ve daha hızlı satış yapılabilir. Daha fazla bilgi için ücretsiz bir ürün deneme sürümü alın. Pepperi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Endear, çok kanallı perakende markalarının satışları ve müşteri elde tutma oranını artırmasına yardımcı olmak için oluşturulmuş bir CRM ve müşteriye özel yaklaşım (clienteling) platformudur.
Endear, satışları artırmak ve müşteri ilişkilerini güçlendirmek için oluşturulmuş bir perakende CRM'si ve müşteriye özel yaklaşım (clienteling) platformudur. Müşteri verilerini organize edin, kişiselleştirilmiş e-posta ve SMS kampanyaları gönderin, kanallar genelinde iletişim, mağaza ve ekip performansını analiz edin. Ayrıca Endear'ın Hikayeler özelliği, tıklama ve dönüşümleri artırmak için kişiselleştirilmiş ürün seçkisi hazırlayıp paylaşmanıza olanak tanır. Yerleşik canlı sohbet sayesinde, sadakati ve sepet boyutunu artırmak için çevrimiçi alışveriş yapanlarla anında etkileşim kurabilirsiniz. Endear hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Performans Etkinleştirme Platformu
Rallyware’in performans etkinleştirme platformu, doğru kişiye doğru zamanda doğru öğrenme etkinliği sunar. Bu platform, yapay zekayı ve bilim tabanlı oyunlaştırmayı kullanarak şirkete özgü hedefleri, iş gücü performans verileriyle ilişkilendirir. 20’den fazla dili destekleyen Rallyware, 57 ülkede milyonlarca kullanıcı tarafından benimsenmiştir. Samsung, Recruit, Avon, Yanbal, Nu Skin, Pampered Chef ve benzeri pek çok şirkette iş gücünü desteklemek için kullanılmaktadır. Rallyware hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Komple bir kayıp eşya yönetim çözümü. Son müşterilerinize, kayıp eşyaları çevrimiçi arama ve talep etme desteği sağlayın.
Komple bir kayıp eşya yönetim çözümü. Son müşterilerinize, kayıp eşyaları çevrimiçi arama ve talep etme desteği sağlayın. Dünya genelinde 8.000’den fazla çalışanı bulunan 400’den fazla hükümet, KOBİ ve kurumsal müşteri iLost’u günlük olarak kullanıyor. 12.000 son müşteriye dayalı toplam 4,5 puanla, kuruluşunuz için 50’den fazla özellik, telefon ve e-posta yoluyla çok dilli son müşteri desteği ile tamamen yapılandırılabilir. iLost, ISO 27001 ve 9001 sertifikasına sahiptir. iLost for Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Perakende kanallarınızda daha fazla ve daha yüksek marjla satış yapın. Operasyonel süreçlerinizi yönetmek için Gofact yazılımını kullanın. Kullanımı kolay.
GoFact, operasyonel perakende süreçlerini kolaylaştırmayı amaçlar. Moda, ayakkabı, aksesuar, iç çamaşırı vb. için karmaşık ürün hiyerarşilerini işler. GoFact bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür ve işletmeyi şunlar için optimize eder: - Daha yüksek satış oranı - Daha fazla brüt marj - Daha az envanter - GoFact’i kullananlar: Perakendeciler, toptancılar ve internet kullanıcıları. GoFact hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Bindy Perakende Yürütme Yazılımı, perakende ve konaklama markalarının marka standartlarını ve programlarını yürütmesine yardımcı olur.
Bindy Perakende Yürütme Yazılımı, perakende ve konaklama markalarının standartları ve programları her tesiste zamanında, eksiksiz olarak yürütmesine yardımcı olur. Özelleştirilmiş kontrol listeleri, fotoğraflar, imzalar ve kapalı döngü düzeltici iş akışıyla performansı artırın. Daha hızlı site yürütme: Promosyonları kullanıma sunmak, marka standartlarını veya işletim prosedürlerini kontrol etmek için özel formlar oluşturun. Üretkenliği artırın: Kağıt formları, Excel'i ve gecikmeleri ortadan kaldırarak denetim iş akışınızı kolaylaştırın. Bindy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
İşletmelerin ürün kataloglarını, müşterileri, siparişleri, teklifleri, tasarımı, takibi ve daha fazlasını yönetmesine yardımcı olan kullanımı kolay bir B2B hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) ticaret platformudur.
DJUST yeni nesil bir B2B ticaret çözümüdür. Dijital B2B'de karmaşık olan her şeyi DJUST basitleştirmiştir. Önde gelen markaları ve şirketleri güçlü ve kullanımı kolay bir API önceliklendirme platformuyla desteklemektedir. Modüler bir arayüz ve kullanıma hazır çözüm sayesinde işletmeler, sorunsuz bir dijital deneyim sağlayarak daha hızlı kârını artırıp büyüyebilir. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione ve Seafoodia, Yack ve daha birçok seçkin müşteri, dijital ticaretlerini modernleştirme ve yeni bir platforma geçme konusunda DJUST'a güveniyor. DJUST hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Operasyonları optimize ederek ve satışları artırarak kârı artırmaya yardımcı olan, bakkal ve marketler için POS ve e-Ticaret çözümü.
Özellikle bakkal ve marketler için tasarlanmış XoomRetail POS ve e-Ticaret çözümü ile mağaza kârınızı artırın ve operasyonlarınızı optimize edin. Sınırsız ürün satın, müşteri sadakatini iyileştirin, envanteri yönetin ve yeni müşterileri çekmek için nakit, kredi kartı, banka kartı, SNAP/EBT (ek gıda yardım programı/elektronik sosyal yardım transferi) ve WIC (kadın, bebek ve çocuklar için özel ek gıda programı) ile ödeme kabul edin. Dahili gelişmiş e-Ticaret, gel-al, teslimat ve SMS/e-posta müşteri bildirimlerini destekler. Çok yönlü raporlar işinizin gelişmesi gereken alanlarını belirlemenize yardımcı olur. FTSRetail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Leafio, planogramları otomatik oluşturmaya ve optimize etmeye, uygulama denetimine ve raf alanı performansını iyileştirmeye yönelik bir çözümdür.
Leafio, perakende tedarik zinciri süreçleri otomasyonu ve optimizasyonu yazılımıdır. On beşten fazla ülkede, 150’den fazla perakende şirketine pazarda rekabet üstünlüğü kazanmaya, kesinti direncini artırmaya ve daha yüksek marjla daha fazla gelir elde etmeye yardımcı olmaktadır. Shelf Efficiency hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Talebi bağımsız olarak planlamak, envanteri optimize etmek, sipariş oluşturmayı yürütmek ve tedarik zincirinin her seviyesini dengeli tutmak için tasarlanmıştır.
Leafio bir perakende tedarik zinciri süreçleri otomasyonu ve optimizasyonu yazılımıdır. On beşten fazla ülkede, 150’den fazla perakende şirketine pazarda rekabet üstünlüğü kazanmaya, kesinti direncini artırmaya ve daha yüksek marjla daha fazla gelir elde etmeye yardımcı olmaktadır. Leafio Inventory Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Konfeksiyon, ayakkabı ve tekstil üreticileri için konfeksiyon yönetimi yazılımı.
Görünürlüğü, eşgüdümü ve kontrolü geliştirmeye, ürünleri pazara daha hızlı ve daha verimli bir şekilde ulaştırmaya yardımcı olması için konfeksiyon, ayakkabı ve tekstil işletmelerine özel olarak tasarlanmış üç kullanımı kolay, son derece görsel çözümümüz bulunmaktadır. Vizyon: Perakendeciler, markalar ve fason imalat işletmeleri için tarayıcı tabanlı moda e-PLM’si. Dönüştürün: Konfeksiyon üreticileri için kapasite, kritik yol ve malzemelerin dinamik ve verimli bir şekilde planlanmasını sağlayan Align: Tekstil üreticileri için verimli bir kapasite planlama ve yönetim aracıdır. Coats Digital hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Envanter yönetimini tüm değer zinciri boyunca ürün düzeyinde izleyen RFID tabanlı envanter yönetim yazılımı.
Detego, geleneksel envanter yönetimi süreçlerini dijitalleştirerek, onları daha verimli ve doğru hale getirip değer zincirinde operasyonel verimlilikler ve gelir artışı sağlayan, RFID teknolojisiyle desteklenen perakende odaklı bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur. Detego, stok tutarlılığını, ürün bulunabilirliğini ve karar almayı geliştirerek perakende müşterilerine hızlı yatırım getirisi sağlar. Bu amaçla ürün düzeyinde güçlü verilerden, kapsamlı raporlama ve yapay zeka özelliklerinden yararlanır. Detego hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
Planet tüm satış kanallarında sorunsuz ve tutarlı alışveriş deneyimleri sağlar.
Planet, perakende işletmelerinin çevrimiçi, mağaza içi ve mobil dahil olmak üzere tüm satış kanallarını tek bir kontrol noktasından yönetmesine ve koordine etmesine olanak tanıyan tek bir entegre platform sağlar. Tüm kanallarda sorunsuz ve tutarlı alışveriş deneyimleri sunun, müşteri memnuniyetini artırın, daha fazla satış yapın ve maliyetleri azaltın. Planet ile envanteri, siparişleri, ödemeleri ve müşteri etkileşimlerini yöneterek müşteri ve operasyonlarınız hakkında kapsamlı bir görünüm elde edebilirsiniz. Unified Commerce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
İşletmelerin talebi tahmin etmesine ve ürün lansmanlarını izlemesine yardımcı olmak için şeffaf yapay zeka kullanan talep planlama platformu.
Garvis, kuruluşların doğru tahminler oluşturmasına ve talep planlama süreçlerini optimize etmesine yardımcı olur. İnsan bilgisini şeffaf yapay zeka ile birleştiren sistem, planlamacıların talepleri neyin etkilediğini daha iyi anlamalarına ve değişime daha etkili bir şekilde tepki vermelerine olanak tanır. Siparişler ve pazar içi satışlar gibi gerçek zamanlı sinyaller içerebilir ve kuruluşların yeni ürünlerin lansmanını planlamasına yardımcı olabilir. Garvis bir gün içinde uygulanabilir ve anında katma değer sağlamaya başlar. Talep planlamaları için 50'den fazla şirket Garvis'e güveniyor. Garvis hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı
SMART Demand Forecast, ML ve AI algoritmalarına dayanan bir talep tahmini sistemidir.
SMART Demand Forecast, doğru talep tahmini oluşturmayı mümkün kılan esnek bir sistemdir. Değişen bir ortamda operasyonel planlamayı iyileştirir ve işletmenin zamanında optimum envantere sahip olmasını, düşük maliyetle kârı ve hizmet düzeylerini en üst düzeye çıkarmasını sağlamaya olanak tanır. Büyük miktarda bilgiyle çalışmaya ve çözümü iş ihtiyaçlarına göre uyarlamaya yardımcı olan ML (makine öğrenimi) ve AI algoritmalarına dayanmaktadır. SMART Demand Forecast hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • Çalışan Yönetimi
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
  • Perakende Envanteri Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi
  • Ticari Satış Yönetimi
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • CRM
  • İade Yöntemi
  • Muhasebe Entegrasyonu
  • Raporlama/Analiz
  • Bağlılık Programı