Türkiye Yerel ürünleri göster
506 sonuç
Quant; perakende alanı, ürün kategorileri, planogramlar, raf etiketleri ve otomatik sipariş yönetimi için bir bulut çözümüdür. Quant hakkında daha fazla bilgi
Quant’ta, müşteriler binlerce mağazanın kat planlarını çizip yönetmektedir. Ayrıca her yıl yüz binlerce planogram yayımlamaktadırlar. Kullanıcı tarafından tanımlanan şablonlar temelinde satışa göre optimize edilmiş planogramların akıllı bir şekilde otomatik oluşturulması sayesinde, çeşitli mağazaları içeren büyük satış ağlarında da insan kaynakları ihtiyacını artırmadan planogramların güncelliği sağlanabilmektedir. Quant hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Katalogları, broşürleri, dergileri, portföyleri ve daha fazlasını kolayca oluşturmak ve yayınlamak istiyorsanız en iyi çevrimiçi yayıncılık araçlarından biridir. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi
Flipsnack, insanlar tarafından dijital kataloglar, dergiler ve diğer yayın türlerini oluşturmak ve yayınlamak için kullanılan çevrimiçi bir yayın platformudur. Perakendecilerin, yayınlarına alışveriş listesi, satın alma düğmeleri, fotoğraf slayt gösterileri ve hatta Shopify mağazalarını entegre ederek daha fazla ürün satmalarına yardımcı olur. PDF’nizi yükleyin ve sayfa çevirme efektleriyle göz alıcı bir dijital kataloğa dönüştürün. İsterseniz de yayınlarınızı sıfırdan oluşturmak için Design Studio yazılımını kullanın. Flipsnack hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Saha satışı ve B2B e-ticareti tek, esnek, kurumsal ölçekte bir platformda birleştirerek büyümeyi hızlandırın, genel giderleri azaltın ve şeffaflığı artırın. Pepperi hakkında daha fazla bilgi
Markalar ve toptan satış dağıtımcıları için çok kanallı B2B satış platformu. -B2B e-ticaret -Satış gücü otomasyonu -Ticareti geliştirme yönetimi -Perakende uygulamaları -Rota muhasebesi/DSD Yüz yüze (satış temsilcileri) ve B2B çevrimiçi satışları en üst düzeye çıkaran entegre yerel mobil (iOS/Android) uygulama ve web uygulaması ile çok kanallı B2B satışlarınızı her yönüyle yönetin ve senkronize edin. Pepperi ile daha fazla, daha iyi ve daha hızlı satış yapılabilir. Daha fazla bilgi için ücretsiz bir ürün deneme sürümü alın. Pepperi hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Komple bir kayıp eşya yönetim çözümü. Son müşterilerinize, kayıp eşyaları çevrimiçi arama ve talep etme desteği sağlayın. iLost for Business hakkında daha fazla bilgi
Komple bir kayıp eşya yönetim çözümü. Son müşterilerinize, kayıp eşyaları çevrimiçi arama ve talep etme desteği sağlayın. Dünya genelinde 8.000’den fazla çalışanı bulunan 400’den fazla hükümet, KOBİ ve kurumsal müşteri iLost’u günlük olarak kullanıyor. 12.000 son müşteriye dayalı toplam 4,5 puanla, kuruluşunuz için 50’den fazla özellik, telefon ve e-posta yoluyla çok dilli son müşteri desteği ile tamamen yapılandırılabilir. iLost, ISO 27001 ve 9001 sertifikasına sahiptir. iLost for Business hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Perakende kanallarınızda daha fazla ve daha yüksek marjla satış yapın. Operasyonel süreçlerinizi yönetmek için Gofact yazılımını kullanın. Kullanımı kolay. GoFact hakkında daha fazla bilgi
GoFact, operasyonel perakende süreçlerini kolaylaştırmayı amaçlar. Moda, ayakkabı, aksesuar, iç çamaşırı vb. için karmaşık ürün hiyerarşilerini işler. GoFact bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) çözümüdür ve işletmeyi şunlar için optimize eder: - Daha yüksek satış oranı - Daha fazla brüt marj - Daha az envanter - GoFact’i kullananlar: Perakendeciler, toptancılar ve internet kullanıcıları. GoFact hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Operasyonları optimize ederek ve satışları artırarak kârı artırmaya yardımcı olan, bakkal ve marketler için POS ve e-Ticaret çözümü. XoomRetail hakkında daha fazla bilgi
Özellikle bakkal ve marketler için tasarlanmış XoomRetail POS ve e-Ticaret çözümü ile mağaza kârınızı artırın ve operasyonlarınızı optimize edin. Sınırsız ürün satın, müşteri sadakatini iyileştirin, envanteri yönetin ve yeni müşterileri çekmek için nakit, kredi kartı, banka kartı, SNAP/EBT (ek gıda yardım programı/elektronik sosyal yardım transferi) ve WIC (kadın, bebek ve çocuklar için özel ek gıda programı) ile ödeme kabul edin. Dahili gelişmiş e-Ticaret, gel-al, teslimat ve SMS/e-posta müşteri bildirimlerini destekler. Çok yönlü raporlar işinizin gelişmesi gereken alanlarını belirlemenize yardımcı olur. XoomRetail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Envanter yönetimini tüm değer zinciri boyunca ürün düzeyinde izleyen RFID tabanlı envanter yönetim yazılımı. Detego hakkında daha fazla bilgi
Detego, geleneksel envanter yönetimi süreçlerini dijitalleştirerek, onları daha verimli ve doğru hale getirip değer zincirinde operasyonel verimlilikler ve gelir artışı sağlayan, RFID teknolojisiyle desteklenen perakende odaklı bir hizmet olarak yazılım (Software as a Service, SaaS) platformudur. Detego, stok tutarlılığını, ürün bulunabilirliğini ve karar almayı geliştirerek perakende müşterilerine hızlı yatırım getirisi sağlar. Bu amaçla ürün düzeyinde güçlü verilerden, kapsamlı raporlama ve yapay zeka özelliklerinden yararlanır. Detego hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
From payments to credit to fraud protection, PayPal Commerce Platform helps you meet your customers where they are.
Over 26 million businesses choose PayPal to power their online payments both home and abroad. With easy setup, world-class fraud and seller protection tools, youll be able to reach more buyers and driver higher sales with PayPal. Whether youre selling on your own website or on marketplaces or via social media you can receive and send payments anywhere in the world with your all-in-one business account for online payments 24/7 Fraud Protection - Easy Integration - Global Expertise PayPal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Cloud Platform is a set of modular cloud-based services that allow you to create anything from simple websites to complex applications.
Google Cloud Platform is a set of modular cloud-based services that allow you to create anything from simple websites to complex applications. New customers get $300 in free credits to fully explore and conduct an assessment of Google Cloud. You won’t be charged until you upgrade. Google Cloud Platform offers a modular-based platform providing build and scale services to businesses of any size within any industry. In addition to cloud storage and scalable data warehouses with built-in machine learning, Google Cloud Platform provides relational and non-relational databases for transactions, complex queries, streaming, offline sync, and more. A range of tools for document storage, data warehousing, security key enforcement, app creation, API management, AI and machine learning are also available. Google Cloud Platform hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Work hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
NetSuite perakende yönetimi ile tek ve entegre edilmiş bir platform üzerinden tüm satış kanallarında olağanüstü bir müşteri deneyimi sunun.
NetSuite, muhasebe, envanter ve sipariş yönetimi, CRM, satış noktası ve e-ticaret için uçtan uca bir bulut perakende yönetim sistemi sağlar. Tüm üretim, toptan satış ve perakende operasyonlarınızda tek bir veri örneği sayesinde. NetSuite, işletmelerin tüm organizasyonlarını her zaman, her yerden erişilebilen tek bir bulut platformunda yönetmelerini sağlar. NetSuite hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
This cloud-based POS centralizes inventory management, employee management, sales reporting & accounting across locations and channels.
Promo: Save up to $1,000 on our retail digital bundle. This cloud-based POS centralizes inventory management, employee management, sales reporting & accounting across locations and channels. Lightspeed Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Fishbowl helps small retailers automate their supply chain.
If you’re a retailer, there’s no shortage of information backing you up when it comes to keeping your business running smoothly. Fishbowl provides easy-to-use software that leverages your existing data and technology to automate the retail process from purchase order through receipt. Easily track inventory and manage orders from multiple locations with real-time information while reducing costs, maximizing profitability and improving customer service across your supply chain. Fishbowl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Cin7 is a highly configurable inventory management, and order management solution with best-in-class built-in EDI and 700 integrations.
Cin7 is a highly configurable inventory management and order management solution with built-in EDI and integrations to all the popular eCommerce platforms, marketplaces, and 3PLs. It's best-in-class for all combinations of B2B and D2C sales channels, warehouses, shipping, and fulfillment. Cin7 provides exceptional automations, workflows, reports, and analysis to enable brands, retailers, and wholesalers to operate efficiently as they scale and efficiently match demand to supply. Cin7 hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of products.
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of your products as you sell and restock across multiple warehouse locations and channels. QuickBooks Commerce allows brands to automate and integrate their commerce platforms and get powerful insights into all their sales data on-demand. QuickBooks Commerce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Sell more, worry less. Simplify your selling with Square for Retail. Try it free for 30 days.
quare for Retail is a platform of software, hardware, and payments for retail businesses. Its built for your storefront and back office. Its built for boosting sales and cutting costs. Its built for making the complicated stuff simple. Ring up a sale in seconds by scanning a bar code or searching with a keyword. Attach a customer or card on file to the sale for a seamless and fast checkout. Add inventory from your point of sale and instantly create customer profiles. Try it free for 30 days! Square for Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
An all-in-one point-of-sale & payments system, Clover integrates the functions of a cash register, card payment terminal, & POS system.
Clover is an all-in-one point-of-sale and payments system that integrates the functions of a cash register, card payment terminal, and POS system. As a cloud-based platform supporting a suite of devices, Clover makes it easier and faster than ever to run your business. Built-in capabilities allow you to simplify daily tasks, speed up transactions, engage customers, and accept the latest payments effortlessly. Clover also offers a robust App Market, with 300+ apps available and growing. Clover hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
With PHP POS on Mac, PC, iOS or Droid, pay no more than $34/mo. per location for advanced features needed in today's retail marketplace
Powerful Mac, PC, iOS, Android Retail POS designed for a small to medium size business and its' multiple locations. Service and support starts with a no obligation trial then $34/month per location with multiple billing options. PHP POS provides ongoing software updates and industry leading US support. Comparable features include Ecommerce, open platform credit card integration, store accounts, loyalty programs and other advanced features that you expect in today's retail marketplace. PHP Point of Sale hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
One POS system that sits at the centre of your retail operation. Manage your stock, staff, sales, data and payments from anywhere.
One POS system that sits at the centre of your retail operation. Manage your stock, staff, sales, data and payments from anywhere. Onboard and train staff in minutes. Seamlessly add eCommerce, Click & Collect or delivery. Track margin data to identify your most profitable products. Save hours of time with automated, real-time stock counts. Integrate with your preferred payment partner Ideal for clothing, vape, convenience, grocery, gift shop and more. Epos Now hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Combine POS in multiple outlets and locations with powerful inventory management and accounting software with DEAR.
Combine POS in multiple outlets and locations with powerful inventory management and accounting software with DEAR. Cloud-based sales, returns, discounts, and cash management from any mobile device or browser. Integrate with major payment providers like Stripe and Square for seamless card payments. Sync POS sales directly with your accounting system and inventory management to maintain accurate stock levels and financial reporting in real time, without burdening your retail staff. DEAR Systems hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Cin7 Orderhive is the ultimate automated eCommerce order management, and inventory management software for retailers and wholesalers.
Cin7 Orderhive is order, shipping, and inventory management software for online retailers and marketplace sellers. Automate, track, and manage your orders from the 16 most popular marketplaces, and 9 most popular online stores like Shopify, WooCommerce, etc. Easily set automation rules to efficiently process 10 to 1000s of orders per day including automated, integrated shipping, fulfillment, 3PLs, and drop shipping. Orderhive hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
A leading software-as-a-service (SaaS) ecommerce platform that empowers merchants of all sizes to build, innovate, and grow.
BigCommerce (Nasdaq: BIGC) is a leading software-as-a-service (SaaS) ecommerce platform that empowers merchants of all sizes to build, innovate and grow their businesses online. As a leading open SaaS solution, BigCommerce provides merchants enterprise-grade functionality, customization and performance with simplicity and ease-of-use. Tens of thousands of companies across 150 countries and numerous industries use BigCommerce, including Ben & Jerry’s, S.C. Johnson, Skullcandy, Sony and Vodafone. BigCommerce hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Web-based retail point-of-sale and inventory management software that works with any device. Starts at $99/month.
Vend is a cloud-based point-of-sale and retail management platform for brick and mortar retailers. Merchants use Vend to sell, measure, manage and grow their business. Accept payments, track customers, manage inventory, provide loyalty incentives and run business analytics for real-time insights into business performance. Vend gives retailers access tools more powerful and intuitive than enterprise systems, at a fraction of the cost. Vend hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers.
Stitch is an inventory and order management platform built for modern, high-growth brands and retailers. We help you sell efficiently across multiple channels, respond quickly to operational demands, and control your inventory from one place. With Stitch, you get a partner and platform focused on forward-thinking retail, helping you focus on building your business. Stitch Labs hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Windward System Five is a full business management system for companies that sell, service, or rent inventory.
Windward System Five is a full business management system for companies that sell, service, or rent inventory. The software includes core functionality of Point of Sale, CRM, Inventory Control, and Accounting; fully integrated operating in real-time. The feature set and flexibility of our platform allow a diverse set of vertical markets such as Home Goods, Lighting Showrooms, and Rental Shops to thrive with day-to-day use of Windward System 5, whether a single location shop or a national chain. Windward System Five hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
AIM is a complete point of sale, inventory management, accounting and business software for the retail industry. (AIM is EMV-ready)
AIMsi offers retailers not only a way to manage inventory, customers and sales but also offers fully integrated add-on modules such as Accounts Payable & General Ledger, Purchase Orders, Repair & Service, Lesson/Appointment Scheduling & Billing, Short Term Rentals, Rent & Sales Contracts, Contact Management and Emailing capabilities. Build your own custom retail software solution by adding on what you need. AIMsi integrates with Active-e to offer a complete eCommerce retail solution. AIM hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
ERP made easy for Retail, Restaurant, Distribution & Enterprise businesses on the digital path helping them stay competitive
GOFRUGAL Technologies have been providing Point of Sale Software for Retail. Restaurant and Distribution businesses since 2004, in the form of complete business automation solutions paired with mobile apps and cloud solutions. Headquartered in Chennai, India, our technological footprint has grown to benefit of 25,000+ retail businesses across 50+ countries. Our key focus is on providing a great customer experience with our digital solutions GoFrugal hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
WooPOS -- Point of sale and inventory management for WooCommerce and Shopify. Fit businesses for up to 1000 employees and 1M products.
High-end enterprise level retail Point Of Sale and Inventory Management on Windows Desktop with affordable pricing. WooPOS covers every aspect of your retail business. Customizable for all types of retail Industries. Features include CRM, customer loyalty, employee commission, time-card, auto discount rules, tax by zip code, hybrid online and offline database, 500 comprehensive analytics reports. Deep e-commerce integration including WooCommerce and Shopify. WooPOS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need to sell online and in-store
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need for online and retail stores. With ecommerce integration, contactless payments and multichannel inventory management, you¿ll have the information you need to make better decisions. Instantly see what's selling, what's not, and what to reorder. Get the tools to track, manage and pay employees. Sync sales, inventory and customer data with QuickBooks so you're ready for tax time. Quickbooks Point of Sale hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Flexible, advanced inventory and order management system designed for e-commerce retailers, wholesalers and multichannel brands trading
Flexible, advanced inventory and order management system designed for e-commerce retailers, wholesalers and multichannel brands trading $1M or above, or those that expect to be in the next 12 month. Brightpearl centralizes and automates accounting, warehouse management, shipping & fulfillment, POS, supplier management and CRM in one system. With Brightpearl's Automation Engine, Brightpearl customers save on average 2 months a year by automating their e-commerce workflows Brightpearl hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Cloud-based iPad point-of-sale with an integrated web and mobile storefront enabling online shopping for the end consumer.
Bindo is a fully mobile cloud-based iPad point-of-sale system that instantly gives your brick and mortar store an e-commerce online storefront. We do all the heavy lifting for you. You scan a barcode, we will tell you what the product it is. You add your customer, we track their loyalty. You run low on a product, we'll create your purchase order. Bindo is more than a POS, it is a 360 degree retail solution, that organizes your store and drives your bottom line. Bindo POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
NCR Silver delivers the tools you need to drive your goals. Cloud based ePOS, actionable insights, marketing tools, and more.
NCR Silver delivers value beyond the point of sale to help businesses of all sizes drive success. Along with an easy-to-use tablet point of sale, the NCR Silver suite of cloud-based tools delivers actionable insights, multi-site capabilities, customer engagement tools and business management resources, all available at your fingertips. NCR Silver hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Retail POS and Inventory management software developed by retailers, for retailers since 1996. Available for Windows OS.
On top of being a full-featured retail POS system, RetailEdge is an inventory management software that focuses on crucial insights and analytics necessary to thrive in a retail brick n mortar/multi-ch annel environment. Integrate real-time with Shopify and export data to Quickbooks for a seamless work flow. Sophisticated barcoding system for warehouse, transfer orders for multi-location, easy-to-use desktop interface for back offices doing promotions, receiving inventory, and analyzing reports. RetailEdge hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Modular application with CRM, reporting, POS, inventory management, time and attendance tracking features for retail chains.
Modular application with CRM, reporting, POS, inventory management, time and attendance tracking features for retail chains. Visual Retail Plus hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Repsly uses a unique data-driven approach, empowering CPG field teams to achieve peak performance and drive retail sales.
Repsly is the only retail execution solution to centralize brands' sales, observational, and in-store data, connecting store-level activities with their impact on sales. More than 1,000 teams in over 80 countries drive execution and sales in the field with Repsly. With features like order taking, contact management, territory management, advanced reporting, barcode scanning, and much more, Repsly helps your field team achieve peak performance and drive sales at retail. Repsly hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Türkiye Yerel ürün
Satıcıların daha fazla satış yaparak kârlılığı artırmalarına yardımcı olan perakende yönetimi sistemi.
Prisync, dünyanın dört bir yanındaki çevrimiçi perakendecilerin kârlı fiyat yönetimi kararları almalarına yardımcı olan bir perakende yönetimi sistemidir. Kullanıcılar daha fazla satış yaparak kârlılığı artırırken, zaman ve paradan da tasarruf ederler. Karar verme süreçlerinde değerli veriler sağlar ve bir hafta içinde satışlar üzerindeki etkisi görülür. Müşteri desteği 7/24 müşterilerin sorularını yanıtlamaya hazırdır. Kullanıcıların bu araçtan en iyi şekilde yararlanmalarını sağlamak için ücretsiz bir ekleme programı sunulmaktadır. Prisync hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Perakende ve konaklama hizmetleri için Microsoft Dynamics teknolojisi üzerine inşa edilmiş tümleşik bir ticaret çözümü (ERP + POS).
LS Central; Microsoft Dynamics 365 Business Central’ı genişleten ve böylece POS ve ERP işlevselliğini tek bir tümleşik yazılım çözümünde sunan hepsi bir arada perakende yönetim sistemidir. Entegrasyo n sorunlarına yol açmaz; finans işlemlerini (Microsoft ERP), POS, mağaza operasyonlarını, tedarik zinciri yönetimini, stoku, e-ticaret ve müşteri sadakatini yönetmek için ortak bir ortam sunan sadece tek bir yazılım kullanabilirsiniz. Çalışan sayısı 50’den fazla olan perakendeciler veya perakende zincirleri için idealdir. LS Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
This all-in-one retail POS brings point-of-sale, eCommerce, and marketing tools together into one system.
Rain is a cloud-based retail point-of-sale and management system. With Rain, your inventory is always up-to-date with what is sold online and in your store. The easy-to-use interface allows you to manage customers, classes, equipment repairs, purchase orders, reports, calendar events, Quickbooks integration and more. Rain's marketing suite will keep you in close contact with your customers through email marketing and text message marketing. All customers get unlimited support. Rain POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
POS Nation offers an all-in-one point of sale solution to streamline your small or medium-sized retail business.
POS Nation for Retail offers a complete point of sale solution to streamline your small or medium-sized retail business. We support retailers with a turnkey solution so you have the hardware, software, and payment processing needed to improve checkout, create happier customers, and grow your business. POS Nation's 10,000+ customers are backed by our dedicated customer service team, including 24/7 US-based support. POS Nation for Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Powerful consignment and retail solution with integrated POS, inventory management, customer and user accounts, reporting, and more.
Ricochet is the fastest-growing and most advanced POS in consignment and retail. Using the most contemporary technology, Ricochet brings together inventory tracking, consignor organization, reporting, user and supplier management, ecommerce, marketing, and POS for a simple price of $129/month. Ricochet is the first and only consignment POS iPad app supported in the Apple App Store. Our simple ecommerce solution manages your website, online orders, and shipping for just $59/month. Ricochet hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Built for retail, Shopify POS brings your sales, inventory, and customers together across brick & mortar and online locations.
Shopify POS has the essential features you'd expect from a traditional POS plus the features you need for the future. Run your online and retail stores from one app, so you don't need to keep track of multiple inventories, catalogs, and payment systems. Customers and orders are synced across online and in-store, so offering local pickup, processing returns/exchanges, rewarding customers through loyalty programs, and selling gift cards anywhere is easy. Get the POS that gets your retail business. Shopify POS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Price2Spy, perakendecilerin kârlarını artırmalarını destekleyen fiyatlandırma kararları almalarına yardımcı olan bir perakende yönetim sistemidir.
Price2Spy, perakendecilerin kârlarını artırmalarını destekleyen fiyatlandırma kararları almalarına yardımcı olan bir perakende yönetim sistemidir. Price2Spy ile perakende organizasyonunun en yüksek kapasitede çalışması ve hedef tüketicilere hizmet etmesi sağlanabilir. Yanlış kararlar için zaman ve para harcamayın. Hemen şimdi kâr etmeye ve kârı artırmaya başlayın. Price2Spy hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Heartland Retail is more than just a POS! Learn about our enterprise-grade retail management features!
Heartland Retail is a purpose-built cloud POS and retail management system designed for retailers, by retailers. Built with multi-site, multi-channel brands & retailers requirements in mind, the Heartland platform allows them to deliver seamless service to every customer the same way, no matter where or how they choose to shop. Get the powerful retail management functionality powering some of retail's most disruptive brands and empower your team to sell more, profitably. Heartland Retail hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
An easy-to-use Retail Management Solution that operates effectively as a standalone or multi-store, multi-lane network.
Retail Management System for single or multi-store POS program for retailers in Fashion, Books/Music, Health/Nutrition and General Merchandising ... to Control Inventory, Manage Client Relationships, Financial Reporting & Automates Sales/Marketing functions. Integrates your eCommerce & physical store. Program is reliable, secure and supported by trained RMS Experts. MultiFlex RMS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Retail Pro is complete retail management solution for POS, inventory, customer and store ops management across channels and devices.
Retail Pro is a flexible, device-agnostic specialty retail management software platform with powerful POS, replenishment and inventory management, promotions, employee and customer management, back office, performance, and KPI reporting capabilities. Retailers can use Retail Pro to overcome data fragmentation and tailor Retail Pro to exact workflow, branding, and business needs, whether they operate as a franchise, corporate store, outlet, or multi-subsidiary retailer, anywhere in the world. Retail Pro hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Snappii is a leading Mobile Apps and form apps company. About 500,000 people use Snappii Business Apps in 30+ Industries.
Mobile apps for Retail is a convenient and easy-to-use mobile solution that will increase your productivity by organizing your product information, having a total control over it, tracking statuses of all items you offer to your customers and enabling mobile payment. Display product catalogs and interact with your back end systems to adjust inventory with a single mobile app.Choose from 400+ ready-made app templates or we can create an app for you. Snappii hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Connecting and Optimizing Commerce for Top Brands and Retailers
ChannelAdvisor (NYSE: ECOM) is a leading e-commerce cloud platform whose mission is to connect and optimize the world’s commerce. For two decades, ChannelAdvisor has helped brands and retailers worldwide improve their online performance by expanding sales channels, connecting with consumers around the world, optimizing their operations for peak performance, and providing actionable analytics to improve competitiveness. ChannelAdvisor hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
POS + Retail Management System for specialty retailers.
With a focus on innovation, agility, and service, iQmetrix is the premier provider of retail management solutions for specialty retailers. Our powerful and intuitive retail management software, RQ, provides features to manage and streamline the core functions of business, like POS, CRM, inventory management, HR and accounting, while also providing innovative applications to accelerate profits including marketing, advanced reporting, and analytics, and Sales Force and service automation. RQ Retail Management hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
Point of Sale Software and Retail Management Solutions for retailers in Canada and the United States.
Point of Sale Software and Retail Management Solutions for retailers in Canada and the United States. AmberPOS hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi
eHopper is a free mobile POS system including free processing. Ideal for retail and restaurants to speed up operations and grow sales.
eHopper is a free mobile POS system for Windows PCs, Android and Poynt. eHopper fits small business such as quick service restaurants, coffee shops, bakeries, cafes, bars, liquor shops, food trucks and other retail businesslooking for a consolidated solution to simplify their business operations and customer service. Key features include: Order Management Order Tracking Customer Management Payments Split Payments Receipts Inventory Employee Management eHopper hakkında daha fazla bilgi

Özellikler

  • CRM
  • e-Ticaret Yönetimi
  • Çok Konumlu
  • Satın Alma Siparişi Yönetimi